SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ole op 24-10-2014 13:08:10 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes
Ik wil ook! Dat kanPost mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.
DeelnemersTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Nu heb ik zin in speculaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Godver. Mobiel de TT aanpassen is altijd hoerig
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Te laat, de hele dieetclub is al van slag
oquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er mee
Gewoon vasten toch? IF enzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!
Intermitment Fasting. Is een manier van eten waarbij je een dag lang of een groot gedeelte van de dag vast . In een beperkte tijd mag je dan eten. Een voorbeeld hiervan is 16 uur vasten en een window van 8 uur waarin je wel eet.quote:
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
gevulde speculaas rond sinterklaasavond heerlijk! met warme chocolademelk
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.quote:
Groene theequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.
Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Jup. Ik heb het bij 1.5e week opgegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Oke, dus je hebt het een eerlijke kans gegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik heb het bij 1.5e week opgegeven.
Hoe bevalt je nieuwe lijstje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo sporten weer gehad, T na het sporten is iets anders. Yoghurt geworden, had thuis geen kwark.
- O: 3 stuks volkoren( 2 met 1 gekookt ei, 1 met kipfilet);
- T: Gekookt ei, handje nootjes;
- L: 4 stuks volkoren (4 met kipfilet);
- T: Magere kwark met peer en beetje muesli;
- D: AGV;
- S: 40 min cardio, krachttraining;
- T: Yoghurt, met banaan, met beetje muesli.
Da's toch geen 'speciaal' dieet?quote:
Nee, zo bijzonder is het niet maar ken verder niemand die het doet hoor. Dus dat ''fucking veel'' valt nog wel mee gok ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's toch geen 'speciaal' dieet?![]()
Er zijn volgens mij fucking veel mensen die dat standaard doen
Naja als je wel mag drinken zijn er volgens mij best veel :0 Sowieso een hoop jongeren die niet ontbijten en pas 's avonds eten. Tenzij je zelfs geen water mag drinken, maar ik zie daar de meerwaarde niet zo van inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, zo bijzonder is het niet maar ken verder niemand die het doet hoor. Dus dat ''fucking veel'' valt nog wel mee gok ik
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt héquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja als je wel mag drinken zijn er volgens mij best veel :0 Sowieso een hoop jongeren die niet ontbijten en pas 's avonds eten. Tenzij je zelfs geen water mag drinken, maar ik zie daar de meerwaarde niet zo van in
Naja ik zagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hé
Da's toch niet heel ongebruikelijk?quote:een manier van eten waarbij je een dag lang of een groot gedeelte van de dag vast . In een beperkte tijd mag je dan eten. Een voorbeeld hiervan is 16 uur vasten en een window van 8 uur waarin je wel eet.
Best! Was een groot succesquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Best! Was een groot succes.
Nu even een tijdje volhouden en kijken wat het resultaat wordt.
Ik ontbijt nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:43 schreef -Ciske- het volgende:
Wel met hugecooll eens overigens, er zijn mensen die standaard zo eten. Mijn broertje bijv. at zelden iets voor 13 uur. Hij was zo iemand waarvan iedereen altijd zei dat hij kon eten wat hij wilde en toch tenger bleef. Maar als je goed keek at hij eigenlijk alleen op sporadische momenten veel en op de 'gebruikelijke' momenten weinig tot niets.
Maar het is toch ook heel logisch dat voedsel een rol in ons leven heeft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vast nu ook wegens religieuze redenen. Heb al 20 x gehad heb zin in koffie. Of zo even een broodje makenMoet je nagaan wat voor een rol voedsel in ons leventje heeft.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Yaaar het volgende:
Ok. Ik heb gisteren veeel alcohol gedronken, mac donalds gehad, nog eens patat gehad, frikandel gehad, nog meer gek vlees, chocolade. Ik ga nu echt nooit meer alcohol drinken, want dan ga ik altijd zo gek eten als ik echt ver heen ben.Mijn vriend zegt dat ik geen discipline heb.
Oja en poffertjes. Kutdag dus.
Ik deed ook nooit aan ontbijt, kreeg t nooit weg en geen honger (behalve toen ik idd klein was), maar nu heb ik leren ontbijten en vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooitMisschien toen ik klein was en het 'moest', maar ik nam hooguit wat te drinken mee naar de middelbare school en eten deed ik pas toen het avondeten op tafel stond. Daarna at ik eigenlijk ook meestal niet (sporadisch een beetje chips of zo). Tegenwoordig ontbijt ik nog steeds niet, vaak eet ik ook pas tegen de avond en soms eet ik iets vroeger. Ligt er een beetje aan hoelang geleden mijn vorige maaltijd was
edit: ik krijg ook niet het idee dat heel weinig mensen/jongeren dat doen, vandaar (eten als je honger hebt i.p.v. steeds wanneer je trek hebt)
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:21 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar het is toch ook heel logisch dat voedsel een rol in ons leven heeft?
Vervelend mens ben je.quote:
Of dat zo is weet ik niet maar in elk geval op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vervelend mens ben je.
Ja laten we idd deze discussie voor de 989897656ste x nog een keer voeren, lijkt me gezellig!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:10 schreef Patoshik het volgende:
Oh ja.. er is weer (bijna) een week voorbij zonder deze discussie. Laten we hem nog een voeren!
Niet zo'n drama maken. Van een dagje ga je heus niet dood.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vervelend mens ben je.
Niemand verplicht je om te lurken als je lurken niet prettig vindtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Graag, dan komen de leuke vaste posters misschien terug en wortd het weer prettig lurken.
Want Qwea is geen vaste poster? Lees je al langer mee want dan zou je weten van wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:26 schreef mrspoeZ het volgende:
Graag, dan komen de leuke vaste posters misschien terug en wortd het weer prettig lurken.
Over de discussie die ongeveer 2 keer per week is. Of Qwea hier wel hoort, dat er teveel sporten in het topic voor komt (want afvallen en sporten hoort niet samen blijkbaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:59 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb even teruggelezen, maar ik zie niet naar welke discussie er hier wordt gerefereerd.
Zou nootjes pakken dan idd. Lekker kcal rijk en goed voor jequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:17 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben vanmorgen weer lekker wezen sporten iig. 1,5 uur bezig geweest, en ik voel het in mijn benen, ik had nog lichte spierpijn van donderdag.
Ik heb van de week even een dagje ingevuld wat ik at, en ik kwam op nog geen 1400 kcal uit!
Terwijl ik dan ontbijt met een flinke bak kwark, lunch met drie boterhammen. twee stuks fruit en normaal avondeten met toetje.
1400 kcal lijkt mij te weinig met het sporten erbij, maar ik heb eerlijk gezegd niet zoveel zin om mij nog verder vol te eten met brood om de hoeveelheid kcal omhoog te krijgen..
Dus dan? noten? Of nog andere ideeen?
65g is wel wat weinig. Minimale is 0.8g per kg lichaamsgewicht maar dat vind ik zelf wat aan de lage kant nog. Volgens het voedingscentrum zou je wel redelijk oke zitten, maar ikzelf geef altijd de voorkeur aan minimaal 1g per kg lichaamsgewicht.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:25 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik doe fruit door mijn kwark. Laatste week blauwe bessen, heb nu wat diepvriesfruit liggen, en granaatappels.
Volgens de statistiekjes van fatsecret zat ik die dag op 65 gram eiwitten. Is dat genoeg bij ongeveer 84 kilo?
En je gaat een keer goed schijten en je bent een kg lichterquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:42 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Defuck mensen, gisternacht mezelf gewogen voordat ik wat ging eten, en nadat ik 8 sneetjes brood naar binnen had gewerkt, 1,5 kilo zwaarder door die 8 Sneetjes?! Mijn moeder had het er over dat als ik dit weekend weer "gezond" zou doen (Veel water drinken, veel bewegen) dat het er maandag allemaal er weer af zou zijn? Geen idee in hoe verre dat echt werkt, maar ik schrok er wel enorm van zeg...
Weeg me normaliter 2x per week (maandag/vrijdag) maar was wel benieuwd hoe het nou in z`n werking ging qua eten en gewichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
En je gaat een keer goed schijten en je bent een kg lichterNiks van aantrekken en al helemaal niet op die manier wegen
Moet je voor de grap eens gaan wegen voordat je na de toilet gaat en ernaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Weeg me normaliter 2x per week (maandag/vrijdag) maar was wel benieuwd hoe het nou in z`n werking ging qua eten en gewicht
Scheelt dat serieus zoveel? Ik moet je wel bekennen dat ik echt het idee heb dat het vanmiddag na het toilet bezoek wel 2 kilo scheeldequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moet je voor de grap eens gaan wegen voordat je na de toilet gaat en ernaScheelde hier laatst 800gr
Een digitale niet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sowieso is een weegschaal ook niet heel erg nauwkeurig he... Probeer daar ook maar eens meerdere keren achter elkaar op te gaan staan..
Die ook niet. Het zullen geen kilo's zijn, maar ik denk dat ze zomaar een paar ons af kunnen wijken.quote:
Nee joh, moet je voor de grap eens doen inderdaadquote:
Had zelf de laatste vakantie vrij veel gegeten (Heel veel brood bij het ontbijt, wat chips/chocola, 2 dagen patat, dag spaghetti) Maar ook heel veel gefietst, gezwommen. Uiteindelijk ben ik 500 gram afgevallen die week, niet wat het normaal is (1-1,5 kg) maar toch, viel me niet tegen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Net terug van een weekje vakantie. Nog niet hier thuis gewogen maar ik ondekte daar na 2 dagen een weegschaal. Braaf elke dag op gaan staan om een beetje in de gaten te houden of ik niet enorm de bocht uit vloog maar het viel mee
Wel lekker vakantie gehouden (lees: stukje chocola bij de thee, uit eten, drankje, chai latte ipv thee, maar ook heeeeel veel gelopen)
Ja serieus 800gr. Was een weddenschap met een vriendin dat je ontlasting never de nooit niet zoveel kan schelen. Wel dusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Scheelt dat serieus zoveel? Ik moet je wel bekennen dat ik echt het idee heb dat het vanmiddag na het toilet bezoek wel 2 kilo scheelde
Moet zeggen die van mij blijft nauwkeurig aangeven wat hij de eerste keer ook aangafquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sowieso is een weegschaal ook niet heel erg nauwkeurig he... Probeer daar ook maar eens meerdere keren achter elkaar op te gaan staan..
Waar benne gij geweest?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee joh, moet je voor de grap eens doen inderdaad
Scheelt soms wel een kilo binnen 3 minuten
Net terug van een weekje vakantie. Nog niet hier thuis gewogen maar ik ondekte daar na 2 dagen een weegschaal. Braaf elke dag op gaan staan om een beetje in de gaten te houden of ik niet enorm de bocht uit vloog maar het viel mee
Wel lekker vakantie gehouden (lees: stukje chocola bij de thee, uit eten, drankje, chai latte ipv thee, maar ook heeeeel veel gelopen)
gewoon in eigen land. Maar was wel even lekker!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja serieus 800gr. Was een weddenschap met een vriendin dat je ontlasting never de nooit niet zoveel kan schelen. Wel dus
[..]
Moet zeggen die van mij blijft nauwkeurig aangeven wat hij de eerste keer ook aangafOf je moet naar het toilet zijn geweest, water hebben gedronken of gegeten
[..]
Waar benne gij geweest?
Nicequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gewoon in eigen land. Maar was wel even lekker!
16,9 nice!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, weegschaal gaf deze week een 0,7 kg in mindering. Total nu op 16,9 kg.
Wist iemand trouwens dat de plaatjes in de OP stuk zijn?
Netjes!!!!!!!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef CrunchySelf het volgende:
O ja, weegschaal gaf deze week een 0,7 kg in mindering. Total nu op 16,9 kg.
Wist iemand trouwens dat de plaatjes in de OP stuk zijn?
Ik vond dit zo grappig. Geen idee waarom.quote:
Toen ze nog 80 kilo woog en daar maar niet onder kwam was ze een leuke vaste poster, met uitglijders, Ben and Jerry-uitspattingen, bbq, ontbijten met frisdrank. Nu is het voor mij en ik denk voor nog meer mensen niet echt fijn om te lezen hoe geweldig ze bezig is. Met name haar reacties op mensen die het fout doen in haar ogen zijn erg onprettig.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Want Qwea is geen vaste poster? Lees je al langer mee want dan zou je weten van wel.
Hahahaha, dus als mensen uitglijders maken en in hun oude patroon blijven hangen zijn ze welkom. Zijn ze goed bezig moeten ze opflikkeren. Fijn dat het hoge woord eruit isquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Toen ze nog 80 kilo woog en daar maar niet onder kwam was ze een leuke vaste poster, met uitglijders, Ben and Jerry-uitspattingen, bbq, ontbijten met frisdrank. Nu is het voor mij en ik denk voor nog meer mensen niet echt fijn om te lezen hoe geweldig ze bezig is. Met name haar reacties op mensen die het fout doen in haar ogen zijn erg onprettig.
Maar hey, als het nu nog niet duidelijk is dat er meer mensen zijn die zich ergeren dan dat er zijn die het op prijs stellen dat ze hier haar adviezen komt delen, dan wacht ik wel tot het weer over is, het duurt nooit zo lang.
Je kan er toch juist inspiratie uit halen hoe iemand bezig is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Toen ze nog 80 kilo woog en daar maar niet onder kwam was ze een leuke vaste poster, met uitglijders, Ben and Jerry-uitspattingen, bbq, ontbijten met frisdrank. Nu is het voor mij en ik denk voor nog meer mensen niet echt fijn om te lezen hoe geweldig ze bezig is. Met name haar reacties op mensen die het fout doen in haar ogen zijn erg onprettig.
Maar hey, als het nu nog niet duidelijk is dat er meer mensen zijn die zich ergeren dan dat er zijn die het op prijs stellen dat ze hier haar adviezen komt delen, dan wacht ik wel tot het weer over is, het duurt nooit zo lang.
Met andere woorden: als je telkens uitglijdt en lekker dik blijft mag je blijven, maar als het je lukt om daadwerkelijk af te vallen kun je optyfen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Kilotje of 35quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
16,9 nice!Hoeveel wil je totaal kwijt?
Hehe, je hebt hem grotendeels voor me samengesteld. Dus dat kan je voor jezelf vast ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Netjes!!!!!!!
En ik zag je lijstjeKrijg er trek van
![]()
Mis je je smoothie erg?
Misschien moet je eens begrijpend leren lezen. Ga lekker de discussie in het andere topic voeren, daar loopt ie al. Dan is dat gejank hier tenminste niet meer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef mrspoeZ het volgende:
Lieve Qwea ik vind het heel knap dat je hebt bereikt wat je wilde bereiken, echt! Punt is gewoon dat je nu inderdaad hier niet meer past. Begin je eigen reeks of sluit aan in Slank, en laat ons uitglijden en weer opkrabbelen. Je bent nu niet echt inspirerend bezig en dat komt met name door jereacties op mensen die wel gebak nemen omdat ze zichzelf anders hypocriet vinden, op mensen die dronken zijn geworden en poffertjes en frikadellen gegeten hebben, op mensen die geen tijd vinden om na hun werk nog te gaan sporten. Dat jij 'alleen in je mond stopt wat je erin wil stoppen' en niet werkt wil niet zeggen dat die anderen verkeerd bezig zijn, toch? k neem ook niet aan dat je het zo bedoelt. Jammer genoeg komen je reacties wel zo over.
Gelukkig slaat Ole daar net ook de spijker op zijn kop.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je eens begrijpend leren lezen. Ga lekker de discussie in het andere topic voeren, daar loopt ie al. Dan is dat gejank hier tenminste niet meer.
Nice, ben zelf al 35 kilo kwijt, wil er nog 10.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kilotje of 35. Dus ben al een heel eind, vandaag is dag 68.
Dit dus. Je mag wel iets afvallen. Maar niet te veel. Daar voelt de rest zich slecht doorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Deuce92 het volgende:
Met andere woorden: als je telkens uitglijdt en lekker dik blijft mag je blijven, maar als het je lukt om daadwerkelijk af te vallen kun je optyfen.
Gaat lekker in dit topic.
Netjes! 35kg is een end!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nice, ben zelf al 35 kilo kwijt, wil er nog 10.
Volhouden dit he !!
Nice. Plaatje voor je bereikte doelstelling:quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:19 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nice, ben zelf al 35 kilo kwijt, wil er nog 10.
Volhouden dit he !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dit zeker volhouden, daarom post ik hier met regelmatig. Dit wil ik volhouden, mits sfeer = goed, dat wanneer ik uitglijd jullie me kunnen schoppen.
Wij mannen dus niet hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Awesome_ het volgende:
ZET EM OP GODVERDOMME DAMESS JULLY KUNNEN HET!!!
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Omdat?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:40 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Een beetje man post hier niet frequent.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Laat ik een keer wijselijk mijn mond/ gezellig houden.
Lekkerquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:47 schreef CrunchySelf het volgende:
De D van vanavond is ook bekend, pizza.
Niet de meest gezonde keuze, maar een oven pizza van Dr. Oetker.
Kan het verkeerd hebben, maar dit lijkt zo weinig. Of is pre workout en shakies best wel veel?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
Heb ik al een lijstje gepost vandaag?
Volgens mij niet...
O: stukje turks brood met een beetje heksenkaas
T: preworkout
S: cardio en KT
T: wheyshake en banaan
L: 2 volkoren broodjes met zelf gemarineerde sate
D: volkoren spaghetti met champignons, beetje creme fraiche en verse peterselie
Ik kwam er achter dat ik weer beetje te veel foute koolhydraten at, dus ik ga er weer meer op letten
Turks brood is dan natuurlijk geen goeie, maarja die had mn vriend gehaald dus moet wel even op
Verder komen er geen slechte KH meer in huis!
Yes. Ik mag blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met andere woorden: als je telkens uitglijdt en lekker dik blijft mag je blijven, maar als het je lukt om daadwerkelijk af te vallen kun je optyfen.
Hmm, ik ga het zo eventjes invullen op fatsecret. Ik denk zelf dat het wel meevalt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kan het verkeerd hebben, maar dit lijkt zo weinig. Of is pre workout en shakies best wel veel?
Hee weer zo'n positieveling waardoor nieuwelingen zich gauw welkom en veilig zullen voelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ooh kom op zeg, ga even hysterisch doen. Nieuwelingen zijn prima welkom. Hij heeft een punt, ze zegt het toch letterlijk zo. Kunnen we de discussie lekker "daar" houden?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Hee weer zo'n positieveling waardoor nieuwelingen zich gauw welkom en veilig zullen voelen.
Maar fuck de nieuwelingen gewoon in je oude kliekje kunnen blijven hangen is natuurlijk belangrijker.
Zijn ze in Slank en GYM zo gemeen dan?
1700 kcal, zit ik ook op zoiets per dag 1500-1750, kipfilet is wel lekker trouwens! Eet zequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm, ik ga het zo eventjes invullen op fatsecret. Ik denk zelf dat het wel meevalt.
Ik kom uit op bijna 1700 kcal. Dus valt wel mee. Ik eet vanavond als ik weer thuis ben wel een volkoren cracker met smeerkaas en kipfilet
Had je crazy weer ja?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef xuryah het volgende:
Heb ik al een lijstje gepost vandaag?
Volgens mij niet...
O: stukje turks brood met een beetje heksenkaas
T: preworkout
S: cardio en KT
T: wheyshake en banaan
L: 2 volkoren broodjes met zelf gemarineerde sate
D: volkoren spaghetti met champignons, beetje creme fraiche en verse peterselie
Ik kwam er achter dat ik weer beetje te veel foute koolhydraten at, dus ik ga er weer meer op letten
Turks brood is dan natuurlijk geen goeie, maarja die had mn vriend gehaald dus moet wel even op
Verder komen er geen slechte KH meer in huis!
Ben jij jaloers?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
O ja, dat valt meequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:16 schreef xuryah het volgende:
[..]
Hmm, ik ga het zo eventjes invullen op fatsecret. Ik denk zelf dat het wel meevalt.
Ik kom uit op bijna 1700 kcal. Dus valt wel mee. Ik eet vanavond als ik weer thuis ben wel een volkoren cracker met smeerkaas en kipfilet
Captain Morgan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:19 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo mijn Fatsecret even aangevuld met de pizza. Kom op 2100 kcal. Dat is op zich niet gek.
Maar, vanavond ga ik ouderwets stappen. Iets met bier, beerenburg, captain morgan. Kortom, morgen misschien ietsjes rustig aan. En dan moet ik er weer een hele tijd tegen aan, de laatste twee maanden waren mijn stap avonden alleen met water.
O yea.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O yea.Het liefst wel in een mix
Oeh, die moet ik eens proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog nooit gehad
Ik heb morgen een bockbiertocht. Eerst ff morgen vroeg lekker trainen, lunchen en dan op de fiets de stad door voor bockbiertjes bij verschillende café's.
Zal voor jou net zo'n feest worden als voor mij, als je de laatste tijd alleen aan het water hebt gezetenDenk dat je snel lam bent dan
Vorige keer had ik na 3 biertjes mijn fiets compleet gesloopt tegen een betonnen paaltje aan
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Lekker hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh, die moet ik eens proberenNog nooit gehad
Ik heb morgen een bockbiertocht. Eerst ff morgen vroeg lekker trainen, lunchen en dan op de fiets de stad door voor bockbiertjes bij verschillende café's.
Zal voor jou net zo'n feest worden als voor mij, als je de laatste tijd alleen aan het water hebt gezetenDenk dat je snel lam bent dan
Vorige keer had ik na 3 biertjes mijn fiets compleet gesloopt tegen een betonnen paaltje aan
OP gelezen, past niet bij mij. Blijf mooi hier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:32 schreef Mylene het volgende:
Een mooi alternatief is gevonden: LIF / [DE GYM voedingsclub #1]
Vast welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:34 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker hoor.
Zulke tochtjes. Daar ben ik ook bang voor, maar het wordt dus vast gezellig
![]()
[..]
Dat.quote:OP gelezen, past niet bij mij. Blijf mooi hier.
Leuk geprobeerd, we wisten allemaal al lang dat Qwea niet gaat toegeven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:32 schreef Mylene het volgende:
Een mooi alternatief is gevonden: LIF / [DE GYM voedingsclub #1]
Nope, daar is het meestal wat saai. Maar ik ga naar Leeuwarden, is vlakbij en BoB geregeldquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vast welGa je stappen in je eigen stad?
[..]
Dat.
O kom op zeg, jij focused je ook alleen op Qwea. Lijkt wel een vendetta.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, we wisten allemaal al lang dat Qwea niet gaat toegeven.
Het dieettopic draait toch ook om Qweaquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:40 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
O kom op zeg, jij focused je ook alleen op Qwea. Lijkt wel een vendetta.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Nope, daar is het meestal wat saai. Maar ik ga naar Leeuwarden, is vlakbij en BoB geregeld
Je zou zeggen dat je daarom juist geen aandacht aan haar gaat geven, zodat ze vanzelf weggaat. En er posten hier genoeg anderen waar je ook de interactie mee kan aangaanquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het dieettopic draait toch ook om Qweaanders ging ze nu echt wel hoor.
Ze wil aandacht dus krijgt ze die van me.
Daar kom ik eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]Ga je nog naar de Walrus?
Leeuwarden
Is te hopen dat er weer veel terugkomen inderdaad.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
En er posten hier genoeg anderen waar je ook de interactie mee kan aangaan.
[..]
Nee ik voel niks als ik 1 scoop doe helaasquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had je crazy weer ja?En? Stuiter?
Je D
Toch niet de Crazy PWO van B&F?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ik voel niks als ik 1 scoop doe helaas
Tsja, dat zal ook niet magisch (quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is te hopen dat er weer veel terugkomen inderdaad.
Hahahaha, en 2 ga je helemaal adhd van toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:49 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nee ik voel niks als ik 1 scoop doe helaas
Denk dat het toch echt net zo magisch werkt hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:50 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Tsja, dat zal ook niet magisch () gaan veranderen als Qwea verdwijnt.
Niet bekend mee, ken enkel de walrusquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je daarom juist geen aandacht aan haar gaat geven, zodat ze vanzelf weggaat. En er posten hier genoeg anderen waar je ook de interactie mee kan aangaan.
[..]
Daar kom ik eigenlijk nooit. Ik ga wss naar de cafe's in de Doelesteeg en/of daar vlakbij. Maar ik weet niet hoe bekend je daar bent.
Sonnema all the way, dat mis ik altijd als ik mijn geliefde provincie verlaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet bekend mee, ken enkel de walrusEigenlijk ook alleen omdat die in Sneek zit
![]()
Fryske berenburg
Neem een fles mee? Sonnema, dat hebben ze hier ook gewoon in flessen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Sonnema all the way, dat mis ik altijd als ik mijn geliefde provincie verlaat.
Gaat zo raar in een kroegquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Neem een fles mee? Sonnema, dat hebben ze hier ook gewoon in flessen hoor
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Denk dat het toch echt net zo magisch werkt hoor
Daar voelde ik echt helemaal niks van. Ik heb op een gegeven moment zelfs 3 scoops op lege maag ingenomen. Nada!quote:
Dus succesvolle mensen en grote lijstjes worden toch niet gewaardeerd? Werkt misschien snaai motiverend? Het zou je maar motiveren zeg.. Jammer dat alles mobiel bijlezen niet te doen is nuquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahaha, dus als mensen uitglijders maken en in hun oude patroon blijven hangen zijn ze welkom. Zijn ze goed bezig moeten ze opflikkeren. Fijn dat het hoge woord eruit is
Geloof me, daar wil je niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:58 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dus succesvolle mensen en grote lijstjes worden toch niet gewaardeerd? Werkt misschien snaai motiverend? Het zou je maar motiveren zeg.. Jammer dat alles mobiel bijlezen niet te doen is nu
Lijstje:
1. Wrap filet americain 50gr havermout 300ml melk
2. 3 wraps 100gr smeerkaas 100gr kipfilet
3. 350gr gebakken aardappels 300gr biefstuk 250gr boontjes
4. Doos chocolatechip cookies en ovengebakken kaas shuttles
5. 500gr kwark
En ik zie wel waar ik nog zin in heb vanavond 😄
Kan al raden wie en wat vrees ikquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Geloof me, daar wil je niet aan beginnen.
Serieus? Ik stond na 1 scoop helemaal te stuiteren 7u langquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar voelde ik echt helemaal niks van. Ik heb op een gegeven moment zelfs 3 scoops op lege maag ingenomen. Nada!
Ik heb daarna de Insane! PWO geprobeerd. 3 keer zo duur, maar toen ik die de eerste keer pakte stond ik tijdens m'n laatste oefening bijna te springen.
Tegenwoordig pak ik gewoon 300 mg cafeīne (anderhalfe tablet) voor m'n training, 20mg meer dan in de Insane! PWO. En het kost nog geen ¤5 per potje van 100 tabletten. Die andere stofjes in de PWO zijn voor mij toch overbodig.
Precies ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? Ik stond na 1 scoop helemaal te stuiteren 7u langvet bizar. Morgen maar ff ulift weer proberen.
Die pillen zijn stukken goedkoper dan, kolere
Gek genoeg lijkt het mij - als iemand die dus de neiging heeft om te veel te eten - ook helemaal niet fijn om zoveel te moeten eten. Maar het resultaat mag er vast zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Geloof me, daar wil je niet aan beginnen.
Wel grappig dat persoonlijke jouw 'haat' tegen Qwea (en het gezeur erover, nja, over Qwea nou ook weer niet want dat wou je niet toegeven. We houden het op de wheyshakes) de hele sfeer uit een topic heeft verziekt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd, we wisten allemaal al lang dat Qwea niet gaat toegeven.
Het is ook gek, ik at in het begin veel minder, maar nu steeds meer. Voelt raar, ziet eruit als veel. Maar mijn overgewicht is niet gekomen van veel stukken brood, veel aardappelen. Meer van de troep eromheen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gek genoeg lijkt het mij - als iemand die dus de neiging heeft om te veel te eten - ook helemaal niet fijn om zoveel te moeten eten. Maar het resultaat mag er vast zijn.
Today
O/L: bulgursalade met 2 harde broodjes & een latte
T: appel
D: sla, gekookt eitje, aardappels en champignonburger
T: 300g kwark met honing
Kijk, dit soort reacties geven dus brandstof voor mijn eerdere opmerking. Zo'n reactie op iemand die je gewoon wat uit probeert te leggenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je eens begrijpend leren lezen. Ga lekker de discussie in het andere topic voeren, daar loopt ie al. Dan is dat gejank hier tenminste niet meer.
Nou dan gaan mn billen gek doen en ga ik giechelen op de fiets.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahahaha, en 2 ga je helemaal adhd van toch?En 1.5? Wat fucking vaag dat 1 scoop niks doet bij je...
Drink je doorgaans koffie?
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:11 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nou dan gaan mn billen gek doen en ga ik giechelen op de fiets.
En ik denk dat ik de hele wereld aan kanen wil ik gevaarlijk doen op de fiets..... :/
En past dit in je dieet?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:51 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Net gewoon weer 4 broodjes gegeten, had zo`n enorme trek..
Nee... S`nachts eten is iets wat ik echt al maanden niet meer probeer te doen, maar af en toe dan krijg ik zo`n trek dat ik echt ga snaaien..quote:
Normale mensen slapen 's nachts. Misschien is dat een idee? En dan heb ik het uiteraard niet alleen over zaterdagnacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:31 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Nee... S`nachts eten is iets wat ik echt al maanden niet meer probeer te doen, maar af en toe dan krijg ik zo`n trek dat ik echt ga snaaien..
Ja, mijn idee ook normaliter, maar dat gaat moeilijk met koffie in je mik... Want dacht dat ik uit zou gaan vanavond, maar dus niet...quote:Op zondag 26 oktober 2014 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Normale mensen slapen 's nachts. Misschien is dat een idee?
Oohquote:Op zondag 26 oktober 2014 00:45 schreef xuryah het volgende:
[..]
Was goeie film. The Judge uiteindelijk
quote:Op zondag 26 oktober 2014 08:56 schreef Myraela het volgende:
Gisteren asociaal zitten vreten, na twee weken uit m'n dieet-flow te zijn. Maar vandaag ga ik niet zoeken naar een zogenoemde knop en medelijden met mezelf hebben als het weer eens niet lukt. Ik ga het gewoon doen. Want anders vind ik die verloren kilo's veel te snel weer terug.
Weinig weinig.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:04 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
That's the fucking spirit!
Lijstje :
O: kwark, banaan, 2x spelt met spiegeleieren, havermout, ulift pre-workout
S: ff 2uurtjes knallen
L:4x spelt, pindakaas, kaas, ham, smeerkaas. Wheyshake, bak kwark, gekookt eitje
T: Bockbier!
D: Dunno ws spiegeleieren
Ga je er nu ook vanuit dat je met het bockbier flink veel kcal binnen gaat krijgen? Hoeveel kcal mik je op voor vandaag?quote:
Atl?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Vanochten eindelijk weer een ATL op de weegschaal.Werd een keertje tijd.
O: havermout met amandelmelk en frambozen
L: 1 spelt grillworst, 1 spelt makreel
T: 250g kwark met honing
D: broccoli, aardappels en vegetarisch of vis
Zal vandaag wel zo rond de 3000 zitten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:36 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Ga je er nu ook vanuit dat je met het bockbier flink veel kcal binnen gaat krijgen? Hoeveel kcal mik je op voor vandaag?
Gister kwam ik rond de 1500 kcal. Vandaag probeer ik dat ook (vul het allemaal in op mfp). Ik gooi ergens nog wel een appel door en wat anders als het te laag blijkt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:01 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O zooo. Je eet wel weinig vind ik. Of ik lees verkeerd
Same herequote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Tink89 het volgende:
Voor wie het andere topic nog niet gelezen heeft/niet gaat lezen:
Ik ga even in lurkstand, als er iets is of iemand iets wil weten, stuur gerust een dm/pm.
ik ben lamquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb aardig wat gemist gisteren geloof ik.
Nah, genoeg bier gehad voor één weekend.quote:
Oehhhhh avond etenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, genoeg bier gehad voor één weekend.
Zo eens peilen wat het avondeten gaat zijn hier, ik gok op iets met aardappel.
Ja he. Maar na mn vakantie ok? Nog een paar weken en dan zit ik even in Indonesië. Weg met wintertijd, zomerzonquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:11 schreef clumsy_clown het volgende:
DE-babewe hebben wat in te halen.
Echt?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:13 schreef clumsy_clown het volgende:
. Jaloers.
Je lijstje ziet er wel heel hippie uit heur![]()
.
Ik zag wheycrispies en speltsquares en waande me even in de natuurwinkel. En toen bedacht ik me dat ik morgen misschien eens naar de groene passage moet. Meeloophippie dat ik d'r ben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Echt?Nou ja, ik heb nogal 2 rare dagen achter de rug met generale & harpuitvoering en eten op de meest idiote tijden door rare tijden aan muziek maken. Dus nu maar even gewoon, normaal.
Speltsquresquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zag wheycrispies en speltsquares en waande me even in de natuurwinkel. En toen bedacht ik me dat ik morgen misschien eens naar de groene passage moet. Meeloophippie dat ik d'r ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:49 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Speltsquresik ben echt fan van die dingen. De knapperige whey is niet zo hippie, die is verbannen naar het andere topic geloof ik
(en die vind je niet in de natuurwinkel
![]()
)
Eet je die zo? of met iets van beleg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erwtensoep.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef Tink89 het volgende:
Hier homemade erwtensoep opstaan, maar die kan ook morgen. Even afwachten waar ik over een uur zin in heb..
Hier ook nog 1 ding in huis en dat eet ik vanavond opquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:15 schreef PaarsBeestje het volgende:
Ik heb nog de nodige snaaierijen in huis maar ga in ieder geval geen nieuwe zooi meer kopen en weer iedere dag minstens een half uur lopen. Dat lijkt me een goed begin.
Peren! 😍😍 Alleen ze zijn vaak zo hard. Ik heb opeens zin in druiven, watermeloen en appels nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, geen aardappel, maar rijst vanavond. Morgen en overmorgen avg, woensdag nog even bespreken, maar in ieder geval velen groente dan. Donderdag en vrijdag wordt een verrassing en zaterdag uit eten.
En weer peren halen morgen. Peren
Wat is Jillian?quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook nog 1 ding in huis en dat eet ik vanavond op![]()
Verder geen nieuwe dingen in huis halen.
En eens kijken of ik dagelijks Jillian kan volhouden (of anders een schema van 5 dagen bedenken).
Bij de Appie hebben ze eetrijpe peren. Vier in een bakje. Heerlijk zijn die!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:24 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Peren! 😍😍 Alleen ze zijn vaak zo hard. Ik heb opeens zin in druiven, watermeloen en appels nu.
Jillian Michaels heeft verschillende workouts (die als je ze ook echt volgt super resultaat geven).quote:
Ojaaa dat zei iemand hier alquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij de Appie hebben ze eetrijpe peren. Vier in een bakje. Heerlijk zijn die!
Die zijn briljant ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Bij de Appie hebben ze eetrijpe peren. Vier in een bakje. Heerlijk zijn die!
Kan zo, maar er staat achterop de zak ook nog een tip voor een dipsaus op basis van yoghurt. Had nu zelf iets gemaakt met geraspte wortel, cottage cheese, lentui en wat citroensap.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eet je die zo? of met iets van beleg?
Eetrijpe peren bij de Appie, Clums! Je wilt nooit meer anderequote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn nou goede handperen? Ik lijk altijd de verkeerde te kopen, terwijl ik gek ben op sappige zoete peren
Ik heb meestal doyenne du comice.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat zijn nou goede handperen? Ik lijk altijd de verkeerde te kopen, terwijl ik gek ben op sappige zoete peren
Check. Morgen direct halen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Eetrijpe peren bij de Appie, Clums! Je wilt nooit meer andere
Ik ben ook weer begonnen met Jillianquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jillian Michaels heeft verschillende workouts (die als je ze ook echt volgt super resultaat geven).
De 30 day shred is mijn favoriet:
30 day shred heb ik vaker gelezen. Eens ff kijken, klinky wel fijn als je het thuis kan doen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jillian Michaels heeft verschillende workouts (die als je ze ook echt volgt super resultaat geven).
De 30 day shred is mijn favoriet:
Thanksquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kan zo, maar er staat achterop de zak ook nog een tip voor een dipsaus op basis van yoghurt. Had nu zelf iets gemaakt met geraspte wortel, cottage cheese, lentui en wat citroensap.
Ze zijn iig smaakvol genoeg om gewoon zo te eten.
Je hebt alleen een matje en wat handgewichtjes nodig. En fijn dat je er de deur niet voor uit hoeft inderdaadquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Yaaar het volgende:
[..]
30 day shred heb ik vaker gelezen. Eens ff kijken, klinky wel fijn als je het thuis kan doen.
3x zal zeker ook al effect hebbenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ben ook weer begonnen met Jillian
Alleen 3x per week i.p.v. elke dag. Deels vanwege dat ik mijn knieën niet meteen teveel wil belasten en deels omdat ik het teveel tijd vind kostenMaar dit is al veel beter dan eerst, toen deed ik niets
Dat is het ideale er aanquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Yaaar het volgende:
[..]
30 day shred heb ik vaker gelezen. Eens ff kijken, klinky wel fijn als je het thuis kan doen.
Gewoon rustig aan opbouwenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat jullie gelijk met Jillian kunnen beginnen!Mij kunnen ze na 15 minuten op een brancard wegdragen
Met de yoga meltdown heb ik persoonlijk geen ervaring, ben wel erg benieuwd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond yoga meltdown maar pijnlijk.
Nu ben ik ook wel de grootste stijve hark die ik ken, dus dat zal wel samenhangen.
Nee, klopt. Maar ze geeft zelf ook aan dat het een workout is gebaseerd op yogahoudingen en dat daar de overeenkomst ook wel ophoudt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Met de yoga meltdown heb ik persoonlijk geen ervaring, ben wel erg benieuwd.
Maar heeft van wat ik lees niet heel veel met yoga te maken.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:31 schreef PaarsBeestje het volgende:
Dat jullie gelijk met Jillian kunnen beginnen!Mij kunnen ze na 15 minuten op een brancard wegdragen
Ik heb de zout/rozemarijn en de tomato/bruchetta geprobeerd, ben vooral fan van de eerste. De cheese&curry leek mij nog het lekkerst omdat kaas maar dan stoppen ze er verdorie weer sesamzaad inquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksdat laatste vind ik altijd wel belangrijk (ben vaak te lui voor beleg).
Jillian is volgens mij dan echt saai voor jou inderdaad.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Jillian hoef ik ook niet meer te proberen, het is voor mij een soort mini-bootcamp voor beginners. Vorige week vond de trainer het leuk om het niveau van medium eens naar high intensity op te schroeven. Ik leef nog
Echte conditie heb je dan!quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
[..]Jillian hoef ik ook niet meer te proberen, het is voor mij een soort mini-bootcamp voor beginners. Vorige week vond de trainer het leuk om het niveau van medium eens naar high intensity op te schroeven. Ik leef nog
In een jaar tijd... had ik ook niet kunnen denkenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Echte conditie heb je dan!Goed hoor!
Ik weet nog dat je er toen mee begon idd (tegen heug en meug in het beginquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In een jaar tijd... had ik ook niet kunnen denkenBen nu 14 maanden flink aan het sporten en de komende anderhalf jaar ook nog wel aangezien ik net mn abonnement weer verlengd heb
ik ga vrijdag ook bootcampenquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:46 schreef douche-eendje het volgende:
zo eenquote:Op zondag 26 oktober 2014 18:42 schreef Ole het volgende:
Kan alleen de springoefeningen niet. Misschien maar even mijn step uit de kast halen dan.
Al een mooi lijstje volgens mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:26 schreef laiveneertiekje het volgende:
Lijstje:
O: kwark met granaatappelpitjes, espresso
T: 2 mandarijnen
L: drie boterhammen met halvarine, gekookt ei, kaas en jam.
T: 2 bekers geperst sap(sinaasappels, mandarijn, citroen), handje notenmix
D: stoofpot van runderriblap, pompoen, wortel, aardappel, pastinaak, spruitjes. Yoghurt met wat vla toe
T: blokje Tony Chocolonelly.
Zit nu rond de 1700 kcal volgens fatsecret, dus misschien zo nog even een boterham.
De eerste.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
zo een
[ afbeelding ]
of zo een?
[ afbeelding ]
Van beide heb ik (helaas) afscheid genomen sinds de verhuizing.
Leukquote:
ja..quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukheb daar ooit een groepsles voor gevolgd, was een stuk zwaarder dan ik van te voren had verwacht.
boterham is wel een goeie danquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik op verschillende website uitreken wat ik nodig heb denk ikdat ik rond de 1900 kcal wel redelijk goed zit. Dus dan zou er nog iets bijmogen.
Valt tegen dan ineens hč? Heb ik ook altijd als ik met een zware tas oid loop te sjouwen. Dat sleurde je eerst gewoon altijd mee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:39 schreef Ole het volgende:
[..]
ja..
Bij fysio heb ik hem met 3 verhogingen en dan zo'n zwaar leren ding op mijn nek. Dat is heel pittig!
Krijg je het gewicht dat je kwijt bent er alsnog bij
+- 30kcal per kg lichaamsgewicht aanhoudenquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Als ik op verschillende website uitreken wat ik nodig heb denk ikdat ik rond de 1900 kcal wel redelijk goed zit. Dus dan zou er nog iets bijmogen.
ik vind het wel motiverend. Ik val nu niet meer zo snel af, maar merk dat mijn lijf enorm verandert. Zijn mensen die nu pas zien dat ik veel kwijt ben, terwijl het in kg niet zoveel scheelt.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:44 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Valt tegen dan ineens hč? Heb ik ook altijd als ik met een zware tas oid loop te sjouwen. Dat sleurde je eerst gewoon altijd mee.
Dan zou ik op 2520 kcal per dag moeten zitten. Maar is dat om af te vallen? Of om gewoon op gewicht te blijven?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
+- 30kcal per kg lichaamsgewicht aanhoudenWaar zit je nu op?
Men, mijn bockbiertour was awesome. En mijn D geniet ik nu heeerlijk van : 2 pistoletjes hagelslag, 1 spelt oudekaas, groentesoep en fruitsalade
Gewoon nog die boterham eten mocht je zin hebben danquote:Op zondag 26 oktober 2014 19:42 schreef laiveneertiekje het volgende:
Qua gewicht ga ik weinig omlaag nu. Blijf hangen rond de 4-5 kilo eraf. Maar qua cm merk ik het wel, en krijg ik ook wel opmerkingen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:47 schreef Ole het volgende:
[..]
ik vind het wel motiverend. Ik val nu niet meer zo snel af, maar merk dat mijn lijf enorm verandert. Zijn mensen die nu pas zien dat ik veel kwijt ben, terwijl het in kg niet zoveel scheelt.
Dan zou ik 2500kcal moeten eten daar ga ik never nooit niet van afvallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
+- 30kcal per kg lichaamsgewicht aanhoudenWaar zit je nu op?
Ik kom dan rond de 2000, wat voor mij is om op gewicht te blijven. Dus daar dan 500 kcal onder lijkt me?quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan zou ik op 2520 kcal per dag moeten zitten. Maar is dat om af te vallen? Of om gewoon op gewicht te blijven?
Bereken eerst je onderhoudsbehoefte aan kcal. Deze bestaat uit je lichaamsgewicht x 30 kcal. Wees ervan bewust dat een exacte berekening onmogelijk is. Blijf dus naar je lichaam luisteren: val je niet af, schrap dan in kleine stapjes meer kcal. • Begin met een klein calorieëntekort (15 tot 20%) en geef jezelf genoeg tijd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:51 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan zou ik op 2520 kcal per dag moeten zitten. Maar is dat om af te vallen? Of om gewoon op gewicht te blijven?
Dat klopt dan inderdaad beter.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik kom dan rond de 2000, wat voor mij is om op gewicht te blijven. Dus daar dan 500 kcal onder lijkt me?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:03 schreef laiveneertiekje het volgende:
Zo rond de 2500 ben ik inderdaad wel tegengekomen als onderhoud.
met 15-20% eronder zou ik dus op 2000 kcal kunnen gaan zitten. Dan zit ik met 1700(en eerder deze week 1400 kcal) aan de lage kant.
Ik ga het gewoon eens een tijdje proberen, eens zien wat mijn lijf gaat doen.
Word je al die kwark dan niet beu, als je het elke dag 3x eet en dat een hele week lang?quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:28 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel![]()
Lijstje voor vandaag:
O: 3 stuk brood, 2 stukken met 1 gekookt ei, 1 stuk met jam;
T: Magere kwark met slimpie / muesli + stukje fruit;
L: 4 stukken brood met jam
D: AGV;
S: Cardio + KT;
Dit moet hem eigenlijk een beetje worden voor de hele week, alleen de D zou moeten variëren.
Ik las het andere topic (en deze editie van dit topic ook trouwens) gisteravond laat pas, toen het al gesloten was. Alles is daar wel zo'n beetje gezegd, dus ik beperk me tot dit: jammer, Tink!quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:22 schreef Tink89 het volgende:
Voor wie het andere topic nog niet gelezen heeft/niet gaat lezen:
Ik ga even in lurkstand, als er iets is of iemand iets wil weten, stuur gerust een dm/pm.
Lijkt me echt een enorm saai lijstje, zoveel van hetzelfde. Verder vind ik het best veel suikers, of zoetstoffen. Fruit, slimpie en jam.quote:Op maandag 27 oktober 2014 07:28 schreef CrunchySelf het volgende:
Moggel![]()
Lijstje voor vandaag:
O: 3 stuk brood, 2 stukken met 1 gekookt ei, 1 stuk met jam;
L: 4 stukken brood met jam
D: AGV;
S: Cardio + KT;
Dit moet hem eigenlijk een beetje worden voor de hele week, alleen de D zou moeten variëren.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
*knip*
En de weegschaal stond vanmorgen uiteindelijk op - 800 g t.o.v. vorige week maandag, happy
Goed resultaatquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Word je al die kwark dan niet beu, als je het elke dag 3x eet en dat een hele week lang?
Ik moet nog wat wennen aan de smaak van magere kwark, dus dit geeft ietsjes meer smaak. Op een duur gooi ik het er wel uitquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:31 schreef Ruby88 het volgende:
Waarom die slimpie eigenlijk, Crunchy? *knip*
Lijstje is wat saai, maar ik heb hem wat verandert ten opzichte van normaal. Dus ik doe ik bewust, kan ik even in een ander ritme komen. Verder was kipfilet op, kaas op en mijn nootjesquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me echt een enorm saai lijstje, zoveel van hetzelfde. Verder vind ik het best veel suikers, of zoetstoffen. Fruit, slimpie en jam.
En ik mis eigenlijk wat vetten, afhankelijk van wat je AVG is natuurlijk.
Succes alvastquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
Eind van de middag de sollicitatie, heb door de zenuwen sowieso niet zoveel trek.Meestal krijg ik achteraf een vreetbui, maar dit keer rij ik direct met mijn vriend mee naar huis, dus dat zal nu wel meevallen.
We hadden 7 cafe's, dus 7 bier. En vooraf besloot men hier "Ooh we gaan aan de shotjes en de pils vooraf!!!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe, iets meer dan drie biertjes dus
Oeh! Succes met je solli! Waar solliciteer je naar? Nog steeds die SEO fucntie?quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:55 schreef Myraela het volgende:
Ik heb me vanochtend gewogen. Maar 4 ons aangekomen in de twee weken dat het niet goed ging. Dat valt me gelukkig enorm mee! Ik heb altijd het gevoel dat het achterlijk snel er weer aanzit.Terwijl het ook weer niet zo extreem slecht ging.
Ben er blij mee. Het is allemaal nog niet verpest, dus ik kan weer lekker doorgaan.![]()
Er was geen brood gisteren in de supermarkt, dus we doen het even met crackers de komende tijd.
Lijstje voor vandaag:
O: Havermout met aardbeien
L: 3 crackers met kalkoenfilet, mosterd, augurk
T: 1 gegrilde courgette
D: Boerenkool met zongedroogde tomaten
T: Magere bosvruchten yoghurt
Eind van de middag de sollicitatie, heb door de zenuwen sowieso niet zoveel trek.Meestal krijg ik achteraf een vreetbui, maar dit keer rij ik direct met mijn vriend mee naar huis, dus dat zal nu wel meevallen.
Nee, dit is een receptioniste functie. Bij het bedrijf waar mijn vriend ook werkt. Maar daar hebben ze vaak wel dubbele taken, dus er is wel een kans dat ik zou doorgroeien richting de online marketing.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Succes met je solli! Waar solliciteer je naar? Nog steeds die SEO fucntie?
Oeh leuk!quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dit is een receptioniste functie. Bij het bedrijf waar mijn vriend ook werkt. Maar daar hebben ze vaak wel dubbele taken, dus er is wel een kans dat ik zou doorgroeien richting de online marketing.
Vind het wel onwijs spannend, want afgewezen worden door de man die je vriend wel heeft aangenomen en direct mee samenwerkt is niet fijn.
Is niet de ideale situatie. Maar hij zit gewoon aan websites te prutsen terwijl ik in een andere kamer de telefoon op neem en bezoekers ontvang. Dus dat moet wel goed gaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh leuk!
Vind je het niet erg dat je evt werkt waar je vriend dan ook werkt? Ik zou dat niet kunnenOf werk je niet direct met hem samen/bij hem?
Hehe. Situatie klinkt herkenbaarquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hadden 7 cafe's, dus 7 bier. En vooraf besloot men hier "Ooh we gaan aan de shotjes en de pils vooraf!!!!!!!!!!!!!"Dus 5 shotjes, 4 pils en 7 bockbier
Needless to say dat ik om 20u in mijn nest lag
![]()
Aaah oke. Nou ja, ik hoop iig voor je dat je wordt aangenomenquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet de ideale situatie. Maar hij zit gewoon aan websites te prutsen terwijl ik in een andere kamer de telefoon op neem en bezoekers ontvang. Dus dat moet wel goed gaan.
En ik ben nu bijna een jaar werkloos, dus het heeft nadelen, maar hell wat zou ik graag weer werken. En we kunnen het geld ook goed gebruiken want we staan op het punt om het huis te kopen.
Ja! Too much funquote:Op maandag 27 oktober 2014 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Hehe. Situatie klinkt herkenbaar.
Million dollar question: Was it fun?
Kom er net achter dat je de zwaardere bieren bedoelt. Die slaan ietsjes harder in.
iig een goeie manier om weer aan de slag te komen. En naar een andere functie solliciteren vanaf een baan is makkelijker dan wanneer je werkeloos bent.quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is niet de ideale situatie. Maar hij zit gewoon aan websites te prutsen terwijl ik in een andere kamer de telefoon op neem en bezoekers ontvang. Dus dat moet wel goed gaan.
En ik ben nu bijna een jaar werkloos, dus het heeft nadelen, maar hell wat zou ik graag weer werken. En we kunnen het geld ook goed gebruiken want we staan op het punt om het huis te kopen.
We worden volwassen Kano, over enkele jaren staan we samen op het schoolplein te praten over vroeger.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
iig een goeie manier om weer aan de slag te komen. En naar een andere functie solliciteren vanaf een baan is makkelijker dan wanneer je werkeloos bent.
Wat zijn we PUB ontgroeit he? Ik heb ook net een huis gekocht![]()
En ondertussen zitten onze oudste kinderen op een meet in de stairway te zuipenquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
We worden volwassen Kano, over enkele jaren staan we samen op het schoolplein te praten over vroeger.
Mooi zooiquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja! Too much funDe foto's zijn weer hilarisch iig
En idd, zwaardere bieren. Lichtste was 8%
Zwaarste 12%
Heel veel succes vanmiddag!quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zuipschuitquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Succes vanmiddag myr!
En zware biertjes.
Ik ontken niks.quote:
quote:
Ik heb veel tijdquote:Op maandag 27 oktober 2014 11:23 schreef applemoose het volgende:
topveel, maar vast goed!
Ik denk er aan om in plaats van te fietsen te longboarden naar mijn werk. Maar als het regent zal dat plan vast wel weer een beetje tegenvallen.
Er was vorige week een bockbieriets hier. Maar maffere biertjes hebben we gelukkig wel wat kroegjes voor. Al zijn ze veel te dol op ipa's tegenwoordig. Ik hou niet van ipa's.quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:25 schreef Qwea het volgende:
[..]Is er niet eens een zuipiets in 072?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is heel vaak mooi weer! kijk maar!
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:22 schreef Sarabi het volgende:
Sport plan van aanpak gemaakt
2 tot 3 uur in de week danstraining, elke dag 30-45min hoepelen en elke dag een lesje Jillian
Verder normaal eten, eens kijken wat voor resultaat dit nog kan geven voor het einde van het jaar.
Oeh IPA'squote:Op maandag 27 oktober 2014 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was vorige week een bockbieriets hier. Maar maffere biertjes hebben we gelukkig wel wat kroegjes voor. Al zijn ze veel te dol op ipa's tegenwoordig. Ik hou niet van ipa's.
En ik ben mijn verplaatsen aan het uitstellen door restaurants te bekijken. Niet superhandig, krijg er alleen maar trek van.
Ik heb meer met blondjes.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh IPA'salhoewel ik meer van de DIPA ben. Of een lekkere tripel
![]()
Heeren van sonoy is drama imho
Wat is dezequote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh IPA'salhoewel ik meer van de DIPA ben. Of een lekkere tripel
![]()
Heeren van sonoy is drama imho
Ik ben hobbybiersnob.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Wat is deze? Allemaal rare biertermen hier, ben ik nou echt zo gek dat ik die niet weet.
Dat vind ik het mooie van gezond eten, je kan er veel van eten zonder al te veel kcalquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:20 schreef Myraela het volgende:
Net een hele courgette op.Was verdacht lekker. Gewoon gebakken met een beetje peper en zout. Olie met een papiertje in de pan gesmeerd, dus geen hele lading olie.
Zit enorm vol en het is een lading groenten. Dus ik ben blij. Volgende keer meer courgettes meenemen, ook lekker als groenten naast het avondeten.
Gisteren had ik bijna een hele komkommer bij m'n avond eten.Met een beetje magere yoghurt en een teen knoflook is dat echt heerlijk.
De groenten was de laatste weken steeds minder geworden, maar nu wil ik echt weer flinke ladingen groenten eten. Wel vol zitten, maar met goede dingen. Is fijn.Mijn vriend vroeg zichzelf ook af waarom dat gezonde eten er langzaam weer uit was geslopen, want eigenlijk is het gewoon enorm lekker en kun je nog best royale porties eten.
Denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaald. Ik geloof niet in onbeperkt, ik tel de kcal gewoon mee. Zijn ook groenten die best snel kunnen aantikken als je daar niet op let. Dingen als mais en bruine bonen zou ik echt maar met mate eten.quote:
maar ik weet ook nooit zo goed of ik mais en bonen als groente moet tellen. Net als doperwten. Die gaan bij mij idd niet ombeperktquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Denk dat iedereen dat voor zichzelf bepaald. Ik geloof niet in onbeperkt, ik tel de kcal gewoon mee. Zijn ook groenten die best snel kunnen aantikken als je daar niet op let. Dingen als mais en bruine bonen zou ik echt maar met mate eten.
Maar van veel groenten kun je jezelf in ieder geval behoorlijk volvreten zonder je zorgen te maken.
Die courgette van net, inclusief olie om in te bakken was bijvoorbeeld ongeveer 100 kcal. Dat is een prima hoeveelheid voor een tussendoortje, maar was wel echt een bord vol.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 11:39 schreef applemoose het volgende:
Leuk! Is het een soort van keuzevak? sta zelf voor de klasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en het is heel vaak mooi weer! kijk maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |