Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkomquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Klokov het volgende:
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Waarom zeg jij steeds fatties. Is een irritant woord.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
Ik zou wel willen weten waarom mensen zich er niet meer thuis horen.
Omdat ze zelf niet sporten?
Dan moet er maar een dieet groep aangemaakt worden voor niet-sportende "fatties"?
Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:
ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom.
Even serieus he Mylene, dus er is een groep users die zich niet meer thuis voelt in de dieetclub... en daar ga je dus een topic voor openen en daar ging je o.a mij op aanspreken... maar waar in dit verhaal keer je het om dan? Want zij voelen zich niet thuis, dus moeten wij weg. Dat is toch krom?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef Mylene het volgende:
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen.
Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieetquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds fatties. Is een irritant woord.
Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Klokov het volgende:
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Mee eensquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.
[..]
Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkomOmdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat
![]()
Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.
Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.
[..]
Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkomOmdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat
![]()
Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.
Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
Ja wat een kutwoordquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Waarom zeg jij steeds fatties. Is een irritant woord.
Staat niks over een vetpercentage in de opquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.
Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieet
Nu was het even handig om te gebruiken.
En steeds? Volgens mij is dit de tweede keer dat ik t gebruik.
Ja ik ben nog aan het afvallen. Dat de weegschaal omhoog gaat of stabiel blijft wil niet zeggen dat je niet afvalt. En ik wil niet in slank. De users die ik leuk vind zitten niet in slank. NOFI voor slank, anders krijg ik Uniekhoorn zo weer op mijn dakquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.
Haha sorryquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemenoh ja de 1e keer las ik het ook en irriteerde het me ook al.
Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al tijden niet meer kom. Teveel gezeik. Waar dat gezeik vandaan komt maakt me trouwens niet uit, dus ik wijs niet met een vinger, maar als ik zie waar je staat in je proces, dan val je niet meer onder de doelgroep "dieetclub". Ik kan me niet voorstellen dat het sporten het issue is.
Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:
Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...
Klopt was ook niet mijn bedoeling, maar viel me gewoon op en niet op jou persoonlijk gerichtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.
Wel grappig dat de grootste zeikerds over dit geheel zich niet even komen melden hiero.
De Gym heeft nu eenmaal de schijn tegen omdat er wordt opgeroepen tot trollen of een raid te gaan houden (vorige deel geloof ik nog) in de dieetreeks. En ja, er zullen ongetwijfeld gasten bij zitten, waaronder jij, die het wel goed bedoelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Klokov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |