abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145924832
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen. We krijgen tevens de indruk dat er nu een een groep users die zich tussen wal en schip voelen vallen. En wellicht behoefte hebben aan een eigen topic.

We willen daarom vragen waar jullie behoefte aan hebben. Ben je het niet eens met het bovenstaande of wel? Heb je suggesties hoe nu verder te gaan? Laat het hier even weten.

Dit topic is serieus bedoeld, reacties om te trollen worden verwijderd
pi_145925056
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
BEASTMODE
pi_145925107
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145925223
Ik zou wel willen weten waarom mensen zich er niet meer thuis horen.
Omdat ze zelf niet sporten?
Dan moet er maar een dieet groep aangemaakt worden voor niet-sportende "fatties"?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:51:25 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925247
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.

quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Klokov het volgende:
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom :') Omdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat :')

Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.

Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145925281
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
Ik zou wel willen weten waarom mensen zich er niet meer thuis horen.
Omdat ze zelf niet sporten?
Dan moet er maar een dieet groep aangemaakt worden voor niet-sportende "fatties"?
Waarom zeg jij steeds fatties. Is een irritant woord. :')
pi_145925305
Ik vind idd ook dat je gewoon moet scrollen als het je niet bevalt.
En als je niet wilt dat iemand je helpt of op je reageert moet je dat ook maar aangeven?
pi_145925315
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:

ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom.

Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:54:14 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef Mylene het volgende:
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen.
Even serieus he Mylene, dus er is een groep users die zich niet meer thuis voelt in de dieetclub... en daar ga je dus een topic voor openen en daar ging je o.a mij op aanspreken... maar waar in dit verhaal keer je het om dan? Want zij voelen zich niet thuis, dus moeten wij weg. Dat is toch krom?
pi_145925329
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieet :')
Nu was het even handig om te gebruiken.
En steeds? Volgens mij is dit de tweede keer dat ik t gebruik.
pi_145925362
KUT nog niet klaar.

Die hele discussie in dieetclub is enorm irritant en draait eigenlijk de hele tijd om 1 user, Qwea. Mensen zijn het kennelijk niet eens met haar manier van "dieeten".

Ik zelf post daar omdat ik graag feedback zie op mijn manier van eten/sporten/afvallen/leven. Deze feedback heeft me een al een pare goede veranderingen opgeleverd of juist mijn gedachte versterkt. Plus als ik iets op te merken heb op iemand anders zijn lijstje, dan meld ik dat. Mensen posten die dingen niet voor niks neem ik aan.

Volgens mij staat in de OP alleen eis aan de BMI, niet zozeer je moet binnen deze etensrichtlijnen passen. Iedereen mag toch zelf lekker weten hoe ze afvallen. De een doet dit met eten en hoepelen, de ander doet dit met eten en paardrijden, de ander weer met eten en fitness en er zijn ook nog mensen die vasten. One happy family. Ik vind dit zelf juist interessant, je kan hier wat van opsteken.

Waarom mensen zich dan niet meer "prettig" ( :') ) voelen in een topic snap ik niet, in het echte leven zijn er toch ook mensen die het anders doen dan anderen?

quote:
Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...

quote:

[..]

Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.

[..]

Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom :') Omdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat :')

Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.

Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
Mee eens ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:55:34 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925364
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.
pi_145925391
quote:

[..]

[..]

Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:56:57 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925399
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja wat een kutwoord :X Jezelf lekker een minderwaardigheidscomplex aanpraten. NOFI xur, want het woord komt niet bij jou vandaan.
pi_145925409
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Staat niks over een vetpercentage in de op
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145925418
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.
"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al tijden niet meer kom. Teveel gezeik. Waar dat gezeik vandaan komt maakt me trouwens niet uit, dus ik wijs niet met een vinger, maar als ik zie waar je staat in je proces, dan val je niet meer onder de doelgroep "dieetclub". Ik kan me niet voorstellen dat het sporten het issue is.
pi_145925469
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieet :')
Nu was het even handig om te gebruiken.
En steeds? Volgens mij is dit de tweede keer dat ik t gebruik.
Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemen :') oh ja de 1e keer las ik het ook en irriteerde het me ook al. :P
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:59:34 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925471
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.
Ja ik ben nog aan het afvallen. Dat de weegschaal omhoog gaat of stabiel blijft wil niet zeggen dat je niet afvalt. En ik wil niet in slank. De users die ik leuk vind zitten niet in slank. NOFI voor slank, anders krijg ik Uniekhoorn zo weer op mijn dak :P :*

Ik bedoel kom op, hoeveel mensen vragen wel niet om tips daaro in dieet. En die zou ik dan niet mogen geven omdat ik niet onder de categorie dik val? :D Hoe dan?

Wees nou eens eerlijk, vind je het allemaal niet wat overdreven dit hele gemekker?
pi_145925519
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemen :') oh ja de 1e keer las ik het ook en irriteerde het me ook al. :P
Haha sorry :P
Ik snap dat dat irritant is.
Toen ik het voor t eerst las dacht ik ook: wtf zo noem je jezelf toch niet?! :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:01:25 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925528
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al tijden niet meer kom. Teveel gezeik. Waar dat gezeik vandaan komt maakt me trouwens niet uit, dus ik wijs niet met een vinger, maar als ik zie waar je staat in je proces, dan val je niet meer onder de doelgroep "dieetclub". Ik kan me niet voorstellen dat het sporten het issue is.
Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.

Wel grappig dat de grootste zeikerds over dit geheel zich niet even komen melden hiero.
pi_145925533
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:

Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...

Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145925549
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.
Klopt was ook niet mijn bedoeling, maar viel me gewoon op en niet op jou persoonlijk gericht :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:04:57 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145925618
Mijn mening is simpel:

Dieetclub is voor mensen met overgewicht die proberen zich een normale, gezonde levensstijl aan te meten. Niet voor whey, eiwitshakes, 4000 kcals per dag. Dat heeft niets met de personen te maken, wel met de bedoeling van het topic.

Ik denk dat in de huidige vorm het topic mensen die echt overgewicht hebben, afgeschrikt worden. Ik vind dan ook dat het topic zoals het nu is, absoluut niet meer interessant is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145925641
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.

Wel grappig dat de grootste zeikerds over dit geheel zich niet even komen melden hiero.
Ik moet helemaal niks.

Niks mis met sport of KT, of het daar over hebben. Maar wheyshakes is zo'n andere manier van voeding, dat eigenlijk niet past bij dieet omdat het een supplement is voor het sporten. En over supplementen/benodigdheden wb KT is vast wel een KT of gymtopic. Dat snap je toch zelf ook wel, toch?
pi_145925653
quote:
De Gym heeft nu eenmaal de schijn tegen omdat er wordt opgeroepen tot trollen of een raid te gaan houden (vorige deel geloof ik nog) in de dieetreeks. En ja, er zullen ongetwijfeld gasten bij zitten, waaronder jij, die het wel goed bedoelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')