abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145924832
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen. We krijgen tevens de indruk dat er nu een een groep users die zich tussen wal en schip voelen vallen. En wellicht behoefte hebben aan een eigen topic.

We willen daarom vragen waar jullie behoefte aan hebben. Ben je het niet eens met het bovenstaande of wel? Heb je suggesties hoe nu verder te gaan? Laat het hier even weten.

Dit topic is serieus bedoeld, reacties om te trollen worden verwijderd
pi_145925056
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
BEASTMODE
pi_145925107
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145925223
Ik zou wel willen weten waarom mensen zich er niet meer thuis horen.
Omdat ze zelf niet sporten?
Dan moet er maar een dieet groep aangemaakt worden voor niet-sportende "fatties"?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:51:25 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925247
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:45 schreef Awesome_ het volgende:
Ik heb hier wel behoefte aan. Post al langere tijd niet meer in de dieetclub vanwege de toenemende trollreacties en heb het gevoel er niet tussen te komen. Wanneer er meerdere users meegaan sta ik open voor een nieuwe reeks met gelijkgestemden.
Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.

quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:46 schreef Klokov het volgende:
Heb er zelf wel eens gepost maar voelde mij niet bijzonder welkom toen ze erachter kwamen dat ik ook in de GYM postte. Idem geldt dit eigenlijk ook voor het hardlooptopic. Heb wel eens gepost wat ik eet op een dag maar alles wat buiten de ogenschijnlijke norm valt wordt snel weggezet als bizar, onzin of getroll.
Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom :') Omdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat :')

Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.

Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145925281
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:50 schreef xuryah het volgende:
Ik zou wel willen weten waarom mensen zich er niet meer thuis horen.
Omdat ze zelf niet sporten?
Dan moet er maar een dieet groep aangemaakt worden voor niet-sportende "fatties"?
Waarom zeg jij steeds fatties. Is een irritant woord. :')
pi_145925305
Ik vind idd ook dat je gewoon moet scrollen als het je niet bevalt.
En als je niet wilt dat iemand je helpt of op je reageert moet je dat ook maar aangeven?
pi_145925315
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:51 schreef Qwea het volgende:

ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom.

Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:54:14 #9
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925327
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef Mylene het volgende:
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen.
Even serieus he Mylene, dus er is een groep users die zich niet meer thuis voelt in de dieetclub... en daar ga je dus een topic voor openen en daar ging je o.a mij op aanspreken... maar waar in dit verhaal keer je het om dan? Want zij voelen zich niet thuis, dus moeten wij weg. Dat is toch krom?
pi_145925329
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieet :')
Nu was het even handig om te gebruiken.
En steeds? Volgens mij is dit de tweede keer dat ik t gebruik.
pi_145925362
KUT nog niet klaar.

Die hele discussie in dieetclub is enorm irritant en draait eigenlijk de hele tijd om 1 user, Qwea. Mensen zijn het kennelijk niet eens met haar manier van "dieeten".

Ik zelf post daar omdat ik graag feedback zie op mijn manier van eten/sporten/afvallen/leven. Deze feedback heeft me een al een pare goede veranderingen opgeleverd of juist mijn gedachte versterkt. Plus als ik iets op te merken heb op iemand anders zijn lijstje, dan meld ik dat. Mensen posten die dingen niet voor niks neem ik aan.

Volgens mij staat in de OP alleen eis aan de BMI, niet zozeer je moet binnen deze etensrichtlijnen passen. Iedereen mag toch zelf lekker weten hoe ze afvallen. De een doet dit met eten en hoepelen, de ander doet dit met eten en paardrijden, de ander weer met eten en fitness en er zijn ook nog mensen die vasten. One happy family. Ik vind dit zelf juist interessant, je kan hier wat van opsteken.

Waarom mensen zich dan niet meer "prettig" ( :') ) voelen in een topic snap ik niet, in het echte leven zijn er toch ook mensen die het anders doen dan anderen?

quote:
Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...

quote:

[..]

Troll reacties? Afgezien van sommige gym users die in mijn ogen meer een punt proberen te maken dan daadwerkelijk te trollen zie ik geen trollen.

[..]

Ik vind het sowieso compleet belachelijk en debiel. Bedoel, ik was welkom in dieet toen ik 98 kilo woog met weet ik veel hoeveel vetpercentage en mezelf de hele dag volpropte met troep, maar nu ik sport, 75 kilo ben en mijn vet percentage richting atletisch gaat, ben je niet meer welkom :') Omdat sommige users het niet kunnen handelen dat er meerdere users in het topic sporten en het daar wel eens over gaat :')

Mijn god, hoe kortzichtig ben je dan? Dan lees je er toch overheen als het je geen ene flikker boeit? Alsof het mij boeit dat iemand loopt te hoepelen of loopt te paardrijden of loopt te weet ik veel watten. Dan scroll je verder, hatsikideeeee.

Deze discussie is de afgelopen weken al 400x gevoerd zo'n beetje. Zelfs met een FA. Zal lekker worden als je dit in elke SC of reeks gaat toepassen. Ja nee, wij vinden dat je hier niet hoort, flikker op open maar een eigen topic. Dat ging begin dit jaar zo in de F&F SC, nou, je moest zien hoe rap met een ban had die riep dat 1 user niet echt gewenst was.
Mee eens ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:55:34 #12
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925364
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit is toch PRECIES waar het om gaat? De dieetclub is bedoeld voor fatties. Zonder vetpercentage dat richting atletisch gaat.
De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.
pi_145925391
quote:

[..]

[..]

Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:56:57 #14
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925399
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:53 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja wat een kutwoord :X Jezelf lekker een minderwaardigheidscomplex aanpraten. NOFI xur, want het woord komt niet bij jou vandaan.
pi_145925409
quote:

[..]

Staat niks over een vetpercentage in de op
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145925418
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

De dieetclub is bedoeld voor mensen die AF WILLEN VALLEN. Ik ben de enige persoon ws die daar zit die idd een laag vet percentage heeft, maar het gaat heus niet om het vetpercentage. Het gaat om het sporten en de discussie / tips die worden uitgewisseld in dieetclub. Dat weet jij niet zo goed als ik.
"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al tijden niet meer kom. Teveel gezeik. Waar dat gezeik vandaan komt maakt me trouwens niet uit, dus ik wijs niet met een vinger, maar als ik zie waar je staat in je proces, dan val je niet meer onder de doelgroep "dieetclub". Ik kan me niet voorstellen dat het sporten het issue is.
pi_145925469
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:54 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik vind het ook een irritant maar zo noemen een aantal mensen zich in dieet :')
Nu was het even handig om te gebruiken.
En steeds? Volgens mij is dit de tweede keer dat ik t gebruik.
Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemen :') oh ja de 1e keer las ik het ook en irriteerde het me ook al. :P
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 15:59:34 #18
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925471
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:56 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja maar, ben jij eigenlijk nog aan het afvallen? Of blijf je nu op hetzelfde gewicht? Er staat daar gewoon duidelijk in dat topic: bmi onder de 25 --> ga naar 'gezond slank' (ofzo). Het topic gaat gewoon over afvallen, best simpel eigenlijk. Ik ben daar zo ook weg omdat ik dan gewoon mijn doel heb behaald en geen overgewicht meer heb.
Ja ik ben nog aan het afvallen. Dat de weegschaal omhoog gaat of stabiel blijft wil niet zeggen dat je niet afvalt. En ik wil niet in slank. De users die ik leuk vind zitten niet in slank. NOFI voor slank, anders krijg ik Uniekhoorn zo weer op mijn dak :P :*

Ik bedoel kom op, hoeveel mensen vragen wel niet om tips daaro in dieet. En die zou ik dan niet mogen geven omdat ik niet onder de categorie dik val? :D Hoe dan?

Wees nou eens eerlijk, vind je het allemaal niet wat overdreven dit hele gemekker?
pi_145925519
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Oh zo zou ik mezelf nou echt nooit noemen :') oh ja de 1e keer las ik het ook en irriteerde het me ook al. :P
Haha sorry :P
Ik snap dat dat irritant is.
Toen ik het voor t eerst las dacht ik ook: wtf zo noem je jezelf toch niet?! :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:01:25 #20
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925528
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

"Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. "

Ik moet eerlijk zeggen dat ik er al tijden niet meer kom. Teveel gezeik. Waar dat gezeik vandaan komt maakt me trouwens niet uit, dus ik wijs niet met een vinger, maar als ik zie waar je staat in je proces, dan val je niet meer onder de doelgroep "dieetclub". Ik kan me niet voorstellen dat het sporten het issue is.
Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.

Wel grappig dat de grootste zeikerds over dit geheel zich niet even komen melden hiero.
pi_145925533
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef CrunchySelf het volgende:

Juist de in de afgelopen dagen kwamen er troll reacties van GYM posters...

Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.
pi_145925549
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Klokov het volgende:

[..]

Je kan niet iedereen over 1 kam scheren. De afgelopen dagen heb ik niet gepost trouwens, circa een half jaar geleden wel.
Klopt was ook niet mijn bedoeling, maar viel me gewoon op en niet op jou persoonlijk gericht :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:04:57 #23
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145925618
Mijn mening is simpel:

Dieetclub is voor mensen met overgewicht die proberen zich een normale, gezonde levensstijl aan te meten. Niet voor whey, eiwitshakes, 4000 kcals per dag. Dat heeft niets met de personen te maken, wel met de bedoeling van het topic.

Ik denk dat in de huidige vorm het topic mensen die echt overgewicht hebben, afgeschrikt worden. Ik vind dan ook dat het topic zoals het nu is, absoluut niet meer interessant is.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145925641
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Misschien moet je dan eens wat meer meelezen, want dat sporten is wel degelijk een issue. Boohooo het gaat over wheyshakes en over krachttraining, boohooo dat is hier niet aan de orde. Nee, enkel de helft van het topic doet aan KT ofzo, maar gelukkig is het totaal niet aan de orde.

Wel grappig dat de grootste zeikerds over dit geheel zich niet even komen melden hiero.
Ik moet helemaal niks.

Niks mis met sport of KT, of het daar over hebben. Maar wheyshakes is zo'n andere manier van voeding, dat eigenlijk niet past bij dieet omdat het een supplement is voor het sporten. En over supplementen/benodigdheden wb KT is vast wel een KT of gymtopic. Dat snap je toch zelf ook wel, toch?
pi_145925653
quote:
De Gym heeft nu eenmaal de schijn tegen omdat er wordt opgeroepen tot trollen of een raid te gaan houden (vorige deel geloof ik nog) in de dieetreeks. En ja, er zullen ongetwijfeld gasten bij zitten, waaronder jij, die het wel goed bedoelen.
pi_145925654
Zou het niet zo kunnen zijn dat wanneer mensen succes maken, je geconfronteerd wordt met je eigen falen en dit als niet prettig wordt ervaren? Een circlejerk van 'stilstaande' vriendjes en vriendinnetjes is natuurlijk veel veiliger.

Ik probeer ook maar even mee te denken hoor. :)

Groetjes.
BEASTMODE
pi_145925673
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Awesome_ het volgende:
Zou het niet zo kunnen zijn dat wanneer mensen succes maken, je geconfronteerd wordt met je eigen falen en dit als niet prettig wordt ervaren? Een circlejerk van 'stilstaande' vriendjes en vriendinnetjes is natuurlijk veel veiliger.

Groetjes.
Ja, dat is het. :')
pi_145925695
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:05 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik moet helemaal niks.

Niks mis met sport of KT, of het daar over hebben. Maar wheyshakes is zo'n andere manier van voeding, dat eigenlijk niet past bij dieet omdat het een supplement is voor het sporten. En over supplementen/benodigdheden wb KT is vast wel een KT of gymtopic. Dat snap je toch zelf ook wel, toch?
Nee maar mensen die gaan crashen naar 600-800 kcal, of zouden gaan diëten met voedselvervangers. Passen die daar dan wel?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145925716
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

De Gym heeft nu eenmaal de schijn tegen omdat er wordt opgeroepen tot trollen of een raid te gaan houden (vorige deel geloof ik nog) in de dieetreeks. En ja, er zullen ongetwijfeld gasten bij zitten, waaronder jij, die het wel goed bedoelen.
Daarop verdergaand, een ieder met vragen over voeding of sport is welkom in de dm. Zo heel ingewikkeld is het namelijk allemaal niet. Volgens mij heeft Fathank een keer een post gemaakt waarin alles helder uitgelegd werd.
pi_145925718
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat het bij sommige mensen wel het geval is, aangezien het vaak richting 1 persoon is.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:08:11 #31
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925722
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:04 schreef Tink89 het volgende:
Mijn mening is simpel:

Dieetclub is voor mensen met overgewicht die proberen zich een normale, gezonde levensstijl aan te meten. Niet voor whey, eiwitshakes, 4000 kcals per dag. Dat heeft niets met de personen te maken, wel met de bedoeling van het topic.

Ik denk dat in de huidige vorm het topic mensen die echt overgewicht hebben, afgeschrikt worden. Ik vind dan ook dat het topic zoals het nu is, absoluut niet meer interessant is.
Kijk daar is de eerste :D

Dus dieet is niet voor mensen die sporten, zo simpel is het. Dus, mensen die willen afvallen en sporten (en nee, paardrijden is idd IMHO geen sport) die hebben geen ene flikker te zoeken in dieet. :D Nou mensen, pak jullie spullen maar in :')

En sorry hoor Tink, maar bedoel je nou serieus te zeggen dat het topic wil boeiend is als jij lijstje 890 post, loopt te miepen dat die touwtjes strakker aangetrokken moeten worden en vervolgens geen ene kont veranderd? Er zullen velen met mij zijn die daar ook geen ene reet aan vinden. Weet je wat die mensen, waaronder ik dan doen, Tink? Nou? Die lezen erover heen! Goedzo! Moet je ook eens proberen misschien ipv te drama'en
pi_145925735
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wow. Je hoeft niet zo gemeen te doen..
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:35 schreef Mylene het volgende:
Dit topic is serieus bedoeld, reacties om te trollen worden verwijderd
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:09:46 #33
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925767
quote:

[..]

Ik moet helemaal niks.

LMAO. Wheyshakes past niet bij afvallen of een dieet? :D Lollers, ja nee want wheyshakes zijn ook geen shakes die ingezet worden tijdens het afvallen ofzo. :D

En mac donalds of gevulde koeken of pizza of weet ik veel, dat past wel in een DIEETtopic?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:10:41 #34
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Awesome_ het volgende:

Groetjes.
Ja, dat is het ook. Dat is gewoon uitgesproken ook.
pi_145925807
quote:
Mijn mening is simpel:

Ik schaar me achter Tink ^O^

En Qwea, je kan nogal verbolgen en agressief uit de hoek komen in je woordkeuze, hier ook weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145925833
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En Qwea, je kan nogal verbolgen en agressief uit de hoek komen in je woordkeuze, hier ook weer.
Gezien dat deze discussie vaak om haar gaat en op haar gericht is, vind ik dit niet zo raar.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145925838
quote:

[..]

Een dieet is niet altijd om af te vallen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:13:03 #38
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925873
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heeft niks met verbolgen en agressief te maken, ik snap serieus niet dat deze discussie nog 800x gevoerd moet worden ook. Er heeft zelfs een FA naar gekeken, en alsnog wordt de discussie dan weer gestart. Hoevaak gaan we hem nog krijgen? (Serieuze vraag)
pi_145925922
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als ik nu zeg dat dit best wel vrouw-eigen is, wordt deze reactie dan verwijderd, denk je?

mylene plsbanmeniet
BEASTMODE
pi_145925942
Waarom zou je 2 verschillende dieettopics moeten voeren?
Heb ik altijd een beetje raar gevonden.
Open een algemeen dieettopic, hou op met al die regeltjes en zet er 2 goeie mods op.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:15:46 #41
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925961
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Als ik nu zeg dat dit best wel vrouw-eigen is, wordt deze reactie dan verwijderd, denk je?

mylene plsbanmeniet
Nou ja, ik snap dat onderlinge gehaat tussen vrouwen sowieso nooit. Als een ander iets heeft wat jij ook wil.. zorg er dan voor dat je het ook krijgt. Ipv dat gebitchfight.
pi_145925976
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Open een algemeen dieettopic, hou op met al die regeltjes en zet er 2 goeie mods op.
Dit vind ik eigenlijk best wel een goed idee :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:16:46 #43
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145925990
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Bluezz het volgende:
_O_

Maar dan ben je dus alsnog niks verder want dan gaan dezelfde users die nu ook lopen te mekkeren, weer mekkeren.
pi_145926000
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:13 schreef Qwea het volgende:
Heeft niks met verbolgen en agressief te maken, ik snap serieus niet dat deze discussie nog 800x gevoerd moet worden ook. Er heeft zelfs een FA naar gekeken, en alsnog wordt de discussie dan weer gestart. Hoevaak gaan we hem nog krijgen? (Serieuze vraag)
Omdat mensen zich niet prettig en welkom blijven voelen in dieet blijft deze discussie blijkbaar terug komen. Misschien moeten we daar toch een oplossing voor vinden (zonder jou of wie dan ook 'weg te jagen' waar je je prettig voelt, want dan heb je weer een groep mensen die zich kut voelt :D Lijkt me ook niet de bedoeling). Probeer het standpunt van anderen ook eens te begrijpen ipv LMAO en Fucking Hell te roepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_145926006
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

_O_

Maar dan ben je dus alsnog niks verder want dan gaan dezelfde users die nu ook lopen te mekkeren, weer mekkeren.
Vandaar die twee goede mods denk ik ;)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:17:17 #46
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145926010
De kunst is om met zijn allen elkaar te helpen, advies te geven en te steunen waar mogelijk.
Maar ook complimenten geven als het goed gaat.

Word beetje verdrietig hoe het nu gaat, niemand mee geholpen.

En nee ik "mag" ook niet in dieet maar doe het stiekem toch :P

Peas on earth (erwten zijn gezond)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:17:36 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145926019
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Kijk daar is de eerste :D

Dus dieet is niet voor mensen die sporten, zo simpel is het. Dus, mensen die willen afvallen en sporten (en nee, paardrijden is idd IMHO geen sport) die hebben geen ene flikker te zoeken in dieet. :D Nou mensen, pak jullie spullen maar in :')

En sorry hoor Tink, maar bedoel je nou serieus te zeggen dat het topic wil boeiend is als jij lijstje 890 post, loopt te miepen dat die touwtjes strakker aangetrokken moeten worden en vervolgens geen ene kont veranderd? Er zullen velen met mij zijn die daar ook geen ene reet aan vinden. Weet je wat die mensen, waaronder ik dan doen, Tink? Nou? Die lezen erover heen! Goedzo! Moet je ook eens proberen misschien ipv te drama'en
Heb je al eens op een paard gezeten eigenlijk?

Anyway, volgens mij is er een tweedeling ontstaan die prima te begrijpen is. Een groep die zich bezighoudt met krachttraining en bijbehorend voedingspatroon en daarbij of daarmee wil afvallen, vet kwijt raken of lichaam shapen. En een groep die serieus overgewicht heeft of heeft gehad en probeert om een goede balans te vinden tussen werk, studie, gezin, sport, huishouden, sociale verplichtingen etc. Beide prima, maar moeilijk in één topic te proppen. Want dat zou voor beide groepen inhouden dat ze halve topics door moeten scrollen op zoek naar wat hen wel interesseert...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:17:46 #48
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926025
Kan iemand Bluezz blauw maken als nieuwe mod?
pi_145926036
Ik ben het ook eens met Tink. Voor mij is afvallen en diëten een manier om mijn normale leven aan te passen en zo af te vallen. Ik word een beetje kriegelig als eten 'voeding' wordt, voor mij is eten iets leuks, lekkers, sociaals en dat wil ik zo houden. Het is ook een manier om mijn lijf te voeden, maar dat is wel iets wat bij mij later komt.

Misschien is het een idee om een afvallen 'light' en een afvallen 'diehard' topic te openen. Voor mensen zoals ik, tink en isabeau die hun leven niet om slank zijn laten draaien het 'light' topic, en voor mensen als Qwea en gym mensen een 'diehard' topic waar het over voeding gaat, niet om eten.
pi_145926058
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nou ja, ik snap dat onderlinge gehaat tussen vrouwen sowieso nooit. Als een ander iets heeft wat jij ook wil.. zorg er dan voor dat je het ook krijgt. Ipv dat gebitchfight.
Als je ontevreden bent over je eigen situatie kun je twee dingen doen:
#1. Jezelf aanpakken en teugels in handen nemen zodat je groeit. (tricky)
#2. Andere naar beneden halen zodat je er zelf beter denkt tegen af te steken. (easy)

In LIF gebeurt veelal het tweede. Wel geestig opzich.
BEASTMODE
pi_145926066
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Anyway, volgens mij is er een tweedeling ontstaan die prima te begrijpen is. Een groep die zich bezighoudt met krachttraining en bijbehorend voedingspatroon en daarbij of daarmee wil afvallen, vet kwijt raken of lichaam shapen. En een groep die serieus overgewicht heeft of heeft gehad en probeert om een goede balans te vinden tussen werk, studie, gezin, sport, huishouden, sociale verplichtingen etc. Beide prima, maar moeilijk in één topic te proppen. Want dat zou voor beide groepen inhouden dat ze halve topics door moeten scrollen op zoek naar wat hen wel interesseert...
Maar nu weet ik niet waar ik hoor. Ik heb zwaar overgewicht, maar gebruik een voedingspatroon ietsjes zwaarder met krachttraining.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:18:48 #52
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef uniekhoorn het volgende:
De kunst is om met zijn allen elkaar te helpen, advies te geven en te steunen waar mogelijk.
Maar ook complimenten geven als het goed gaat.

Word beetje verdrietig hoe het nu gaat, niemand mee geholpen.

En nee ik "mag" ook niet in dieet maar doe het stiekem toch :P

Peas on earth (erwten zijn gezond)
Ja maar dat mag dus niet. Want ik ben slank dus ik mag geen advies geven in dieet. Dat is uit den boze. En ja, waar zijn de mensen die op jou lopen te haten? Want jij "hoort" ook niet in dieet :P
pi_145926086
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Sjeen het volgende:

[..]

En ik voel mij een beetje in beide groepen vallen, en weet nu dus helemaal niet meer wat ik dan moet. :@
pi_145926090
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja maar dat mag dus niet. Want ik ben slank dus ik mag geen advies geven in dieet. Dat is uit den boze. En ja, waar zijn de mensen die op jou lopen te haten? Want jij "hoort" ook niet in dieet :P
Juist die mensen in Slank doen kennelijks iets goed, waardoor users uit Dieet uit misschien ook in Slank kunnen komen :).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:21:19 #55
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145926151
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Schattepopje, advies geven is het probleem echt niet.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:21:53 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926173
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat mensen zich niet prettig en welkom blijven voelen in dieet blijft deze discussie blijkbaar terug komen. Misschien moeten we daar toch een oplossing voor vinden (zonder jou of wie dan ook 'weg te jagen' waar je je prettig voelt, want dan heb je weer een groep mensen die zich kut voelt :D Lijkt me ook niet de bedoeling). Probeer het standpunt van anderen ook eens te begrijpen ipv LMAO en Fucking Hell te roepen.
Ja maar kom op Is, ik begrijp het standpunt heus, dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een FA die mij netjes contacteerde en me vervolgens niet hielp met mijn rekensom :(, maar ik vind dit zo'n ge-emmer. Ik/wij moeten wel begripvol zijn en de users die hier over lopen te piepen dan? Begrijpen die ook ons punt?
pi_145926178
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:10 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dat geloof ik serieus niet eigenlijk. Volgens mij is het voor de meeste vrouwen een nachtmerrie om zulke spieren te krijgen, enzo. Tenminste: voor mij wel. Niet dat het niet mooi kan zijn, maar ik denk dat de meeste vrouwen het wel begrijpen. Bedoel het niet fout, maar denk dat het ligt aan de manier waarop je post.
pi_145926227
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Yaaar het volgende:
Dat geloof ik serieus niet eigenlijk. Volgens mij is het voor de meeste vrouwen een nachtmerrie om zulke spieren te krijgen, enzo. Tenminste: voor mij wel.
Nu insinueer je dat gespierd worden van de een op de andere dag plaatsvindt.
BEASTMODE
pi_145926255
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
Ja maar kom op Is, ik begrijp het standpunt heus, dat heb ik ook al duidelijk gemaakt aan een FA die mij netjes contacteerde en me vervolgens niet hielp met mijn rekensom :(, maar ik vind dit zo'n ge-emmer. Ik/wij moeten wel begripvol zijn en de users die hier over lopen te piepen dan? Begrijpen die ook ons punt?
Ja hoor, ik begrijp jouw punt maar al te goed. Ik geloof zelfs dat ik de eerste in Dieet was die aan krachttraining begon en daar erg over jubelde. En ik zou graag zien dat beide groepen op een fijne manier hun ei kwijt kunnen, elkaar kunnen steunen en adviezen kunnen geven. Op dit moment lijkt dat gewoon niet het geval te zijn en daarom dit topic om te zien hoe we tot een goede oplossing kunnen komen. Een oplossing waar iedereen blij mee is :) (en 'dan negeer je het allemaal wel' is volgens mij geen oplossing).
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:24:26 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145926257
Mijn probleem is absoluut niet het sporten. :N En ook niet de whey.
Mijn probleem is wel de 'oh, nu is mijn maatje S alweer te groot, kut hey' en 'oh, ik moet nóg meer eten'.
Dat aangevuld met hier en daar een neerbuigende opmerkingen als 'dat je niet (zoveel) sport is een keuze' maakt dat ik me niet meer thuis voel in het topic.

Tink is voor mij hét voorbeeld dat niemand de reeks uit moet omdat ze niet meer veel en veel te zwaar zijn, ze post gewoon mee met haar lijstjes en dieetbeslommeringen, geen enkel probleem mee. Maar dat is dus wel ook omdat zij dus niet steeds haar behaalde resultaat etaleert. Dat voelt gewoon anders, meer respectvol naar de users die nog een lange weg te gaan hebben.

Ik heb helemaal niks tegen bepaalde personen individueel, ik heb het grootste respect voor de resultaten er behaald zijn, maar het topic is wel bedoeld voor mensen met flink overgewicht en dat vind ik het knap vervelend dat ik juist op die plek heel vaak het gevoel heb veroordeeld te worden om de keuzes die ik gemaakt heb terwijl ik dus wel mijn stinkende best doe om ondanks de consequenties van die keuzes af te vallen en gezond te leven.

Ja, je kan dingen negeren, maar niet als ze de overhand voeren.

Het topic loopt al 11 jaar, er staat ook al 11 jaar in de OP dat het topic bedoeld is voor mensen met een veel te hoog bmi, ik snap niet dat mensen zelf niet kunnen zien dat dit topic dus niet past voor wat zij willen of dat nou de huidige groep veelposters is of een Gymmer die zijn lijstjes onder de loep wil laten liggen.
Tegelijkertijd snap ik wel heel goed dat de huidige groep veelposters veel met elkaar gemeen hebben en dus ook graag met elkaar over het onderwerp praten.

Daarom zou ik voor willen stellen om een ander topic te openen voor de groep mensen die fanatieker bezig zijn met sport en voeding dan in Slank maar die dus ook niet onder de doelgroep van de Dieetclub vallen.
Ik zie daar het probleem niet van in, toch? De groepen zijn volgens mij groot genoeg om de topics prima te kunnen laten lopen, ze eten geen brood, kosten geen geld, wat is het probleem dan?
pi_145926269
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:18 schreef Zeester het volgende:
Ik ben het ook eens met Tink. Voor mij is afvallen en diëten een manier om mijn normale leven aan te passen en zo af te vallen. Ik word een beetje kriegelig als eten 'voeding' wordt, voor mij is eten iets leuks, lekkers, sociaals en dat wil ik zo houden. Het is ook een manier om mijn lijf te voeden, maar dat is wel iets wat bij mij later komt.

Misschien is het een idee om een afvallen 'light' en een afvallen 'diehard' topic te openen. Voor mensen zoals ik, tink en isabeau die hun leven niet om slank zijn laten draaien het 'light' topic, en voor mensen als Qwea en gym mensen een 'diehard' topic waar het over voeding gaat, niet om eten.
Dit is trouwens wel erg subjectief. Het leven draait bij mij geenszins om voeding en speelt ook een relatief kleine rol maar als ik post wat ik eet ben ik waarschijnlijk niet welkom in het light topic.
quote:

[..]

Dat geloof ik serieus niet eigenlijk. Volgens mij is het voor de meeste vrouwen een nachtmerrie om zulke spieren te krijgen, enzo. Tenminste: voor mij wel. Niet dat het niet mooi kan zijn, maar ik denk dat de meeste vrouwen het wel begrijpen. Bedoel het niet fout, maar denk dat het ligt aan de manier waarop je post.
Zulke spieren duurt inderdaad wel even. Je kan er altijd mee kappen als je het de verkeerde kant op vindt gaan maar een atletisch figuur misstaat bijna geen enkele vrouw.

Edit: ik val qua BMI in de doelgroep van het topic. 3e topic is m.i. een prima idee trouwens.
pi_145926338
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 15:59 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja ik ben nog aan het afvallen. Dat de weegschaal omhoog gaat of stabiel blijft wil niet zeggen dat je niet afvalt. En ik wil niet in slank. De users die ik leuk vind zitten niet in slank. NOFI voor slank, anders krijg ik Uniekhoorn zo weer op mijn dak :P :*

Ik bedoel kom op, hoeveel mensen vragen wel niet om tips daaro in dieet. En die zou ik dan niet mogen geven omdat ik niet onder de categorie dik val? :D Hoe dan?

Wees nou eens eerlijk, vind je het allemaal niet wat overdreven dit hele gemekker?
Oke, snap ik. Het gaat er denk ik om dat je soms vrij aanvallend/bot kan reageren en dat irriteert mensen, daarnaast het gezever over wheyshakes en volgens mij denk je best wel dat je vaak gelijk hebt, terwijl iedereen gewoon z'n eigen ding gewoon doet en sommige mensen niet hoeven te horen dat jij het fout vindt.

Ik vind gewoon dat mensen over posts heen moeten lezen als ze 't storend vinden en tis dan eigen probleem als ze dan wegblijven. Maar dat ben ik. :P
pi_145926358
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn probleem is wel de 'oh, nu is mijn maatje S alweer te groot, kut hey' en 'oh, ik moet nóg meer eten'.
Dat aangevuld met hier en daar een neerbuigende opmerkingen als 'dat je niet (zoveel) sport is een keuze' maakt dat ik me niet meer thuis voel in het topic.

Tink is voor mij hét voorbeeld dat niemand de reeks uit moet omdat ze niet meer veel en veel te zwaar zijn, ze post gewoon mee met haar lijstjes en dieetbeslommeringen, geen enkel probleem mee. Maar dat is dus wel ook omdat zij dus niet steeds haar behaalde resultaat etaleert. Dat voelt gewoon anders, meer respectvol naar de users die nog een lange weg te gaan hebben.

Ik heb helemaal niks tegen bepaalde personen individueel, ik heb het grootste respect voor de resultaten er behaald zijn, maar het topic is wel bedoeld voor mensen met flink overgewicht en dat vind ik het knap vervelend dat ik juist op die plek heel vaak het gevoel heb veroordeeld te worden om de keuzes die ik gemaakt heb terwijl ik dus wel mijn stinkende best doe om ondanks de consequenties van die keuzes af te vallen en gezond te leven.

Het topic loopt al 11 jaar, er staat ook al 11 jaar in de OP dat het topic bedoeld is voor mensen met een veel te hoog bmi, ik snap niet dat mensen zelf niet kunnen zien dat dit topic dus niet past voor wat zij willen of dat nou de huidige groep veelposters is of een Gymmer die zijn lijstjes onder de loep wil laten liggen.
Tegelijkertijd snap ik wel heel goed dat de huidige groep veelposters veel met elkaar gemeen hebben en dus ook graag met elkaar over het onderwerp praten.

Daarom zou ik voor willen stellen om een ander topic te openen voor de groep mensen die fanatieker bezig zijn met sport en voeding dan in Slank maar die dus ook niet onder de doelgroep van de Dieetclub vallen.
Ik zie daar het probleem niet van in, toch? De groepen zijn volgens mij groot genoeg om de topics prima te kunnen laten lopen, ze eten geen brood, kosten geen geld, wat is het probleem dan?
Zie ik het heel raar dat je als mod kunt acteren op zulke posts, als je iets neerbuigend vind? Staat gewoon in de post warning.

Het toevoegen van nog een topic gaat het niet verhelpen en je krijgt een rare verdeling. Wanneer is iemand fanatiek? Jij bent in jou ogen toch fanatiek bezig om af te vallen?
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:27:54 #64
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926359
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Schattepopje, advies geven is het probleem echt niet.
Jawel. Want als er in het advies dingen worden besproken zoals wheyshakes, dan is het niet goed. Zie :

quote:
Mijn mening is simpel:

Dieetclub is voor mensen met overgewicht die proberen zich een normale, gezonde levensstijl aan te meten. Niet voor whey, eiwitshakes.
quote:

[..]

Ik moet helemaal niks.

Dus, ergo, advies is niet goed. Plus Sjeen, het heeft ook te maken met dat er slanke mensen (Ik, douche-eend, en vast nog wel een paar waar ik ff niet op kom) in dieet zitten en dat vinden bepaalde personen niet cool want die zijn niet slank. Dat maakt onzeker (hoe dat snap ik oprecht niet trouwens).

Paar topics geleden werd er duidelijk ook uitgesproken dat het topic teveel over sport ging. Dus, je mag bepaalde voeding niet bespreken, je mag niet teveel uitwijden over sport... :?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:28:37 #65
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926381
quote:

[..]

Ja of je het nou gelooft of niet, het is toch echt zo.

En het gaat niet om spieren, het gaan om slank/slanker/whatever
pi_145926398
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:23 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nu insinueer je dat gespierd worden van de een op de andere dag plaatsvindt.
Neuh, ik zeg gewoon dat ik wel zeker weet dat het niet is wat jij zegt. De meeste vrouwen willen dat echt niet.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:30:09 #67
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926420
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja hoor, ik begrijp jouw punt maar al te goed. Ik geloof zelfs dat ik de eerste in Dieet was die aan krachttraining begon en daar erg over jubelde. En ik zou graag zien dat beide groepen op een fijne manier hun ei kwijt kunnen, elkaar kunnen steunen en adviezen kunnen geven. Op dit moment lijkt dat gewoon niet het geval te zijn en daarom dit topic om te zien hoe we tot een goede oplossing kunnen komen. Een oplossing waar iedereen blij mee is :) (en 'dan negeer je het allemaal wel' is volgens mij geen oplossing).
Ik ben het met je eens, een oplossing voor beide groepen zou mooi zijn, maar ga dan niet bepaalde users verbieden om in dieet te posten.
pi_145926439
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Paar topics geleden werd er duidelijk ook uitgesproken dat het topic teveel over sport ging. Dus, je mag bepaalde voeding niet bespreken, je mag niet teveel uitwijden over sport... :?
Dit is raar want sport heeft invloed op het aantal kcal dat je verbrandt en ligt daarmee in lijn met het doel van het topic: afvallen.
pi_145926446
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Klokov het volgende:

[..]

Dit is trouwens wel erg subjectief. Het leven draait bij mij geenszins om voeding en speelt ook een relatief kleine rol maar als ik post wat ik eet ben ik waarschijnlijk niet welkom in het light topic.
Maar je snapt t verschil toch wel? Voor mij is afvallen een boterhammetje minder eten, een beetje extra bewegen, een gezondere variant van pasta bolognese maken. Ik denk nooit 'eet ik wel genoeg eiwitten?' of 'hopelijk krijg ik genoeg vitamine b12 binnen!' Dat zijn dingen waar ik helemaal niet mee bezig ben, en waar ik best begrip voor heb, maar waar ik dus ook geen advies over kan geven. Net zoals iemand die zo denkt weinig toe te voegen heeft aan mijn manier van afvallen, en dat is ok, maar dan lul je dus compleet langs elkaar heen.
pi_145926460
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:30 schreef Qwea het volgende:

Ik ben het met je eens, een oplossing voor beide groepen zou mooi zijn, maar ga dan niet bepaalde users verbieden om in dieet te posten.
Ik vind ook niet dat we mensen moeten verbieden ergens te posten!
(mits serieus bedoeld. * Isabeau kijkt streng naar bepaalde lolbroeken)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:32:07 #71
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926489
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Brighteyes het volgende:

[/quote]

Je kan users toch niet wegjagen uit een topic omdat jullie het niet eens zijn met het posten ervan? :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:32:35 #72
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145926506
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Zie ik het heel raar dat je als mod kunt acteren op zulke posts, als je iets neerbuigend vind? Staat gewoon in de post warning.
Ja, dat zou kunnen. Ware het niet dat ik geen LIF mod ben en dat ik het sws niet vind kunnen om te modden bij dingen die mijzelf aan gaan, dat geeft een scheve machtsverhouding en zou niet fair zijn.

quote:
Het toevoegen van nog een topic gaat het niet verhelpen en je krijgt een rare verdeling. Wanneer is iemand fanatiek? Jij bent in jou ogen toch fanatiek bezig om af te vallen?
Ik denk dat dat nog wel mee zou kunnen vallen.
pi_145926508
quote:
Mijn mening is simpel:

Zo denk ik er ook over.
En verder ga ik er geen discussie meer over voeren maar post er gewoon niet meer/minder.
pi_145926509
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:30 schreef Zeester het volgende:

[..]

Maar je snapt t verschil toch wel? Voor mij is afvallen een boterhammetje minder eten, een beetje extra bewegen, een gezondere variant van pasta bolognese maken. Ik denk nooit 'eet ik wel genoeg eiwitten?' of 'hopelijk krijg ik genoeg vitamine b12 binnen!' Dat zijn dingen waar ik helemaal niet mee bezig ben, en waar ik best begrip voor heb, maar waar ik dus ook geen advies over kan geven. Net zoals iemand die zo denkt weinig toe te voegen heeft aan mijn manier van afvallen, en dat is ok, maar dan lul je dus compleet langs elkaar heen.
Ik snap het zwart-wit verschil maar tussen zwart-wit zit natuurlijk nog gewoon een grijs gebied.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:32:51 #75
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926514
Ik krijg de quote niet gefixt :') :(
pi_145926517
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:28 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja of je het nou gelooft of niet, het is toch echt zo.

En het gaat niet om spieren, het gaan om slank/slanker/whatever
Maar je hebt super gespierde armen, dat is gewoon niet iets waar veel vrouwen naartoe willen werken zeg mAar. Het is wel heel knap hoor, dat zeker, maar toch. En waarom zouden mensen daar jaloers op zijn? Er zijn zoveel slanke mensen of dikke mensen die nu slank zijn in het echte leven, dan moet je dus verzuurd door het leven gaan ofzo, maar ik zal wel te simpel denken. :P
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:33:16 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926525
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:29 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Neuh, ik zeg gewoon dat ik wel zeker weet dat het niet is wat jij zegt. De meeste vrouwen willen dat echt niet.
Het-gaat-niet-om-spieren.
pi_145926535
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:17 schreef Qwea het volgende:
Kan iemand Bluezz blauw maken als nieuwe mod?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:33:36 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926541
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:30 schreef Klokov het volgende:

[..]

Dit is raar want sport heeft invloed op het aantal kcal dat je verbrandt en ligt daarmee in lijn met het doel van het topic: afvallen.
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen :P
pi_145926558
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:29 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Neuh, ik zeg gewoon dat ik wel zeker weet dat het niet is wat jij zegt.
Dit is de raarste zin die ik in mijn leven gelezen heb.
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:35:04 #81
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926580
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind ook niet dat we mensen moeten verbieden ergens te posten!
(mits serieus bedoeld. * Isabeau kijkt streng naar bepaalde lolbroeken)
Maar dat gebeurd dus wel he. Want ik kreeg dus een PM waarin stond dat als ik niet elders ging posten want ik had in dieet niks te zoeken, men wel een LIF ban voor me ging aanvragen :')
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:35:59 #82
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145926600
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef Qwea het volgende:

[..]

Jawel. Want als er in het advies dingen worden besproken zoals wheyshakes, dan is het niet goed. Zie :

[..]

[..]

Dus, ergo, advies is niet goed. Plus Sjeen, het heeft ook te maken met dat er slanke mensen (Ik, douche-eend, en vast nog wel een paar waar ik ff niet op kom) in dieet zitten en dat vinden bepaalde personen niet cool want die zijn niet slank. Dat maakt onzeker (hoe dat snap ik oprecht niet trouwens).

Heb je de post van BE gelezen? En snap je het dan nog niet?
pi_145926613
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:15 schreef Qwea het volgende:

[..]

Gehaat?
Jij bent diegene die Tink hier nu weer aanvalt.
Echt het probleem is niet wat je doet maar hoe je doet/bent.
En nee niet iedereen wil jouw resultaat en is jaloers.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:36:39 #84
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926615
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:33 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D
Je hebt niks te willen :{w
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:36:54 #85
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145926623
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:27 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

BE is net als ik user in LIF, zomaar modden doen we absoluut niet...
pi_145926636
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:06 schreef Mylene het volgende:
De Gym heeft nu eenmaal de schijn tegen omdat er wordt opgeroepen tot trollen of een raid te gaan houden
_O- _O- _O-
pi_145926644
Wat ik me dan afvraag he, dus als je op gewicht bent ben je eigenlijk overbodig of zo? Dan ben je de club 'ontgroeid'?

pls respond
BEASTMODE
pi_145926652
Het beginnen van een nieuwe topic lijkt mij vrij lastig.
Want, ik ben te zwaar dus ik wil afvallen maar dat doe ik doormiddel van cardio en krachttraining.
Qua BMI pas ik wel in dieet, maar mijn stijl zegmaar niet? Is toch een beetje gek?
Ik snap niet waarom mensen er zo moeilijk over doen want het doel is toch hetzelfde?
En dat ik krachttraining doe betekent echt niet dat ik er uit ga zien als een bodybuilder enzo, kom op zeg hoe kun je dat denken? Dat zou wel erg makkelijk zijn :D
pi_145926656
Ik erger me ook veel meer aan toon. Aan een air van 'alles beter weten' en 'de enige juiste weg'. Het is soms net alsof je leest over een extreme christen die zijn geloof predikt. Als ik die tegenkom loop ik weg. Net als de laatste maanden in de dieetclub.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:40:38 #90
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926699
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:38 schreef Zeester het volgende:
Ik erger me ook veel meer aan toon. Aan een air van 'alles beter weten' en 'de enige juiste weg'. Het is soms net alsof je leest over een extreme christen die zijn geloof predikt. Als ik die tegenkom loop ik weg. Net als de laatste maanden in de dieetclub.
Je krijgt een advies, wat je er mee doet moet je toch echt zelf weten hoor. Wil je dat advies niet, vraag dan niet om advies/post je lijst niet.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:41:26 #91
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926725
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:38 schreef Awesome_ het volgende:
Wat ik me dan afvraag he, dus als je op gewicht bent ben je eigenlijk overbodig of zo? Dan ben je de club 'ontgroeid'?

pls respond
Ik ga gewoon nog meer massa kweken zodat mijn BMI weer zo hoog is dat ik wel in dieet mag posten. :Y)
pi_145926732
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:24 schreef Klokov het volgende:

[..]

[..]

Zulke spieren duurt inderdaad wel even. Je kan er altijd mee kappen als je het de verkeerde kant op vindt gaan maar een atletisch figuur misstaat bijna geen enkele vrouw.

Edit: ik val qua BMI in de doelgroep van het topic. 3e topic is m.i. een prima idee trouwens.
Te gespierd vind ik lelijk. Dat is echt een nachtmerrie, daarom wilde ik eest ook niet aan krachttraining beginnen (ik weet dat het niet zo snel gaat hoor, maar toch :P) omdat ik al een gespierde bouw heb van mezelf (helaas).

Ja derde topic kan ook, ben je van het gezeur af. :P
pi_145926763
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:40 schreef Qwea het volgende:

[..]

Je krijgt een advies, wat je er mee doet moet je toch echt zelf weten hoor. Wil je dat advies niet, vraag dan niet om advies/post je lijst niet.
Ook het advies dat een ander krijgt kan irritant zijn hoor. Zoals laatst, toen een trainer van je sportschool er enorm van langs kreeg omdat ze zo dom weinig at. Prima dat je dat vindt, maar de toon waarmee dat gaat is zo denigrerend dat ik me daar niet tussenplaats.
pi_145926781
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:35 schreef Qwea het volgende:

[..]

Maar dat gebeurd dus wel he. Want ik kreeg dus een PM waarin stond dat als ik niet elders ging posten want ik had in dieet niks te zoeken, men wel een LIF ban voor me ging aanvragen :')
Ik geef toe, niet netjes van mij, sorry. Ik heb toen wel een FA gevraagd om ernaar te kijken. Ik geloof dat je dat bekend is. Ik heb geen ban voor je aangevraagd.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:44:02 #95
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145926783
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Qwea het volgende:

Je kan users toch niet wegjagen uit een topic omdat jullie het niet eens zijn met het posten ervan? :D
Ja, wél.
Ik moet in de PTA/Motorclub toch ook niet gaan lopen emmeren over een los zittende bagagedrager op mijn fiets?
De Dieetclub is bedoeld voor mensen met een bmi van boven de 27.
Zo simpel is het. Dan zal ik wel zeer rigide zijn, maar ik snap gewoon niet waarom het nou zo'n probleem is ergens anders te gaan posten?
Tering, ik zou stilgelukkig zijn als ik over kon naar Slank! :Y

En het voorbeeld werd geven van dat je in OUD niemand verbiedt te posten in het zwanger topic als ze niet meer zwanger zijn. True, maar als ze eenmaal bevallen zijn stromen ze als vanzelf door naar het volgende topic, puur omdat dat beter aansluit bij hun interesses. En als iemand nog even door blijft posten omdat haar kindje nog niet thuis is uit het ziekenhuis dan valt daar helemaal niemand over. Maar als iemand na een maand of zes nog steeds het zwangerschapstopic zou posten, maar dan over hoe de baby gaat rollen en zitten dan is er echt vanzelf wel iemand die aan gaat geven dat die posts daar niet thuis horen en dat ze beter door kunnen naar het baby-topic.

En mijn kinderen zijn 5 en 6 en zo heel af en toe valt mijn oog op iets in het zwangerschapstopic en dan vertel ik daar over mijn eigen ervaring, of geef een tip. En daarna vertrek ik weer naar het Kleutertopic om daar te vertellen hoe het met mijn kind gaat.

Hé, verrek... Dat is nou ook precies wat oa. Uniek ook doet! Zou het misschien daarom zijn dat er tegen haar niet geageerd wordt? ;)
pi_145926793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:38 schreef Zeester het volgende:
Erg goed omschreven :Y
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:45:01 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926807
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:43 schreef Zeester het volgende:

[..]

Ook het advies dat een ander krijgt kan irritant zijn hoor. Zoals laatst, toen een trainer van je sportschool er enorm van langs kreeg omdat ze zo dom weinig at. Prima dat je dat vindt, maar de toon waarmee dat gaat is zo denigrerend dat ik me daar niet tussenplaats.
Is geen trainer, zou niet best zijn als dat een trainer was bij mijn sportschool :D

En denigrerend? Ik gaf aan dat ze ontzettend slecht bezig was met dat idiote crash dieet van dr. En dat is denigrerend? :D Ja nee, laten we het de hemel in prijzen. ^O^
pi_145926816
quote:

pls respond
Ja maar is toch logisch?
pi_145926820
Proberen af te vallen mbv whey, prima.

Proberen af te vallen mbv sporten, niks mis mee.

Maar als je een gezond gewicht of bf% hebt, bezig bent met fanatiek sporten en heel veel eten om de spieren te voeden en strakker te worden, dan vind ik wel dat je in een topic voor mensen die worstelen met overgewicht en misschien tientallen kilo's proberen kwijt te raken, wat minder op je plek bent (BMI is daarvoor niet voor niets een richtlijn). Natuurlijk is advies welkom en is het prima om op je eigen manier fitter te worden, maar bulklijstjes en gepraat over 'meer eten om maar niet verder af te vallen', hoe knap ook, vallen daar een beetje buiten.

En dan kan je wel zeggen 'lees er overheen', maar er zijn gym, fitness en andere topics waar je dat soort dingen prima kunt posten zonder dat het afwijkt van de algehele tendens van de reeks. Ik kan me best voorstellen dat vaste posters hun binding met het topic verliezen op het moment dat het aantal posts over fitness, whey, droogtrainen en 4000kcal lijstjes toenemen.

Het gaat niet om whey en fanatiek sporten, maar alles bij elkaar.
pi_145926835
quote:

pls respond
Ja duh. Het topic is bedoelt voor mensen die worstelen met overgewicht, misschien al hun hele leven.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:46:25 #101
22592 crew  Ole
pi_145926850
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Qwea het volgende:

[..]

quote:
ik vind het toch alsof iemand die al een marathon loopt in een topic voor beginnende hardlopers post. Niet om oprecht advies te geven, maar vooral om te pochen over zichzelf en anderen naar beneden te trappen, zo komt het nu eenmaal over op mij
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:47:25 #102
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145926883
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja maar is toch logisch?
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja duh. Het topic is bedoelt voor mensen die worstelen met overgewicht, misschien al hun hele leven.
Maar waar komt dan de - in praktijkgetoetste - kennis vandaan? Kun je niet veel meer leren van mensen die jouw gewenste route al bewandeld hebben? Die weten wat je meemaakt? Die met dezelfde verleidingen/obstakels etc te maken gehad hebben?

Ben echt benieuwd.
BEASTMODE
pi_145926889
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Is geen trainer, zou niet best zijn als dat een trainer was bij mijn sportschool :D

En denigrerend? Ik gaf aan dat ze ontzettend slecht bezig was met dat idiote crash dieet van dr. En dat is denigrerend? :D Ja nee, laten we het de hemel in prijzen. ^O^
Ja, in het dieettopic worden ook wel eens heeele lage lijstjes gepost. Gewoon laten gaan dan lijkt mij.
pi_145926908
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:45 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja maar is toch logisch?
Waarom?
Ik post nu ongeveer 1,5 jaar in de dieetclub. Ben van rond de 105 kilo naar 75 kilo gegaan. Moet ik dan ineens niet meer posten omdat ik een gezond BMI heb? Terwijl ik het daar (tot voor kort) altijd leuk vond om te posten?

Dat is denk ik ook juist het hele probleem: je wilt blijven posten terwijl je niet meer 'mag'.

Maar ik zit nog steeds in zo'n tussenfase waarbij ik nog wel altijd moet letten op m'n eten. Net als Tink zeg maar. Maar pas ik dan niet meer in dieet?
pi_145926918
Voor ieder mens ligt de oplossing om af te vallen en de bijbehorende resultaten ergens anders.
Dat krijg je niet eens in 10 verschillende topics gepropt.
BMI is zo misleidend als de pest.
Gewichtsverlies en de bijbehorende gezondheidsresultaten hebben niet veel te maken met zijne heiligheid BMI.
Daarom heeft het niet veel zin om het (goedbedoelde) advies wat bij jou werkt op een ander te projecteren. Wel is het fijn om goeie resultaten te lezen en eens te proberen of het werkt of niet.
Maar 'de ultieme waarheid' in afval-land is er niet.
pi_145926919
Maak gewoon een derde topic, dan is het klaar! :P
pi_145926924
quote:

pls respond
Dat was 'vroeger' het hele idee van het splitsen van de topics, dat je door kan stromen naar het slanke topic.
En tuurlijk kan je soms nog meeposten maar het is gewoon anders.
Net zoals de mooie vergelijking die net met OUD werd gegeven.
pi_145926935
Ik vraag me altijd af waarom je perse zou willen posten in een topic waar je geen adviezen uit haalt, en waar mensen zich ergeren aan jouw adviezen en opmerkingen? Wat is de winst dan?
pi_145926958
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef Zeester het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom je perse zou willen posten in een topic waar je geen adviezen uit haalt, en waar mensen zich ergeren aan jouw adviezen en opmerkingen? Wat is de winst dan?
Die ene persoon die wel wat aan je advies heeft zou voor mij genoeg zijn.
pi_145926962
Ik mag er ook niet posten, heb een eetverslaving.
Ik voel mij nogal buiten gesloten, want nergens kan ik erover praten
Ook mag ik blijkbaar niet op fok om tips vragen voor een goede manier van boodschappen doen voor er gebitcht wordt.
Het zou fijn zijn als er een clubje zou kunnen zijn voor mensen met eetproblemen.
Twiddel
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:49:56 #111
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926968
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:46 schreef Ole het volgende:

[..]

[..]

ik vind het toch alsof iemand die al een marathon loopt in een topic voor beginnende hardlopers post. Niet om oprecht advies te geven, maar vooral om te pochen over zichzelf en anderen naar beneden te trappen, zo komt het nu eenmaal over op mij
Lol, misschien moet je dan even een paar users vragen hoe ik hun van advies heb voorzien, ongeacht hun situatie. En dan mag je het nog eens evalueren.
pi_145926973
quote:
Ik heb altijd wel wat aan d'r post en adviezen en ik weet zeker dat er met mij meer zijn.
pi_145926974
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef summer2bird het volgende:

Het zou fijn zijn als er een clubje zou kunnen zijn voor mensen met eetproblemen.
Start een topic :)
pi_145926984
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:47 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

Maar waar komt dan de - in praktijkgetoetste - kennis vandaan? Kun je niet veel meer leren van mensen die jouw gewenste route al bewandeld hebben? Die weten wat je meemaakt? Die met dezelfde verleidingen/obstakels etc te maken gehad hebben?

Ben echt benieuwd.
Er zitten genoeg mensen die al tientallen kilo's zijn afgevallen. Ik denk dat de kennis er wel is, maar dat het moeilijk kan zijn door te zetten met alle verleidingen van het dagelijks leven. Ik lees persoonlijk wel eens mee in slank om te kijken hoe ze het daar doen. :) Kan daar zelf ook beter mee posten nu ik een gezond gewicht heb, maar probeer soms nog wel lijstjes te posten om mezelf 'on track' te houden en that's it.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:50:33 #115
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145926992
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:47 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ja, in het dieettopic worden ook wel eens heeele lage lijstjes gepost. Gewoon laten gaan dan lijkt mij.
Ja, maar dat moet je laten gaan. Maar als iemand een 4000kcal lijstje post staat heel dieet in de hens :D meten met 2 maten he?
pi_145927013
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:47 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

[..]

Ben echt benieuwd.
En dit is dus voor mij de reden om te blijven posten en lezen. Ook al 'mag' het niet meer.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:51:27 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef Bluezz het volgende:
Voor ieder mens ligt de oplossing om af te vallen en de bijbehorende resultaten ergens anders.
Dat krijg je niet eens in 10 verschillende topics gepropt.
BMI is zo misleidend als de pest.
Gewichtsverlies en de bijbehorende gezondheidsresultaten hebben niet veel te maken met zijne heiligheid BMI.
Daarom heeft het niet veel zin om het (goedbedoelde) advies wat bij jou werkt op een ander te projecteren. Wel is het fijn om goeie resultaten te lezen en eens te proberen of het werkt of niet.
Maar 'de ultieme waarheid' in afval-land is er niet.
Bluezz, fuck you. Blauw. Nu.
pi_145927026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef summer2bird het volgende:
Ik mag er ook niet posten, heb een eetverslaving.
Ik voel mij nogal buiten gesloten, want nergens kan ik erover praten
Ook mag ik blijkbaar niet op fok om tips vragen voor een goede manier van boodschappen doen voor er gebitcht wordt.
Dat topic bestond wel, volgens mij moet die wel terug te vinden zijn.
En anders maak je er een aan, maar denk dat dat meer in R&P hoort.
pi_145927035
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Waarom?
Ik post nu ongeveer 1,5 jaar in de dieetclub. Ben van rond de 105 kilo naar 75 kilo gegaan. Moet ik dan ineens niet meer posten omdat ik een gezond BMI heb? Terwijl ik het daar (tot voor kort) altijd leuk vond om te posten?

Dat is denk ik ook juist het hele probleem: je wilt blijven posten terwijl je niet meer 'mag'.

Maar ik zit nog steeds in zo'n tussenfase waarbij ik nog wel altijd moet letten op m'n eten. Net als Tink zeg maar. Maar pas ik dan niet meer in dieet?
Nou ja, misschien ben ik niet zo gehecht aan die reeks ofzo. Maar ik ben straks gewoon afgevallen, heb geen officieel overgewicht meer, dan ga ik niet nog in dieet posten. Ik zie niet in waarom en er staat gewoon dat je als je bmi onder de 25 zit, je beter naar 'gezond slank' kan gaan. Is geen drama toch? En dan lijkt het mij dat je heus wel eens adviezen kunt geven in dieet, maar om nou helemaal mee te posten; nee, dat ga ik iig niet doen omdat het mij best onnodig lijkt. Ik snap het probleem niet. Het gaat gewoon om afvallen.
pi_145927040
quote:

[..]

[..]

ik vind het toch alsof iemand die al een marathon loopt in een topic voor beginnende hardlopers post.
Dat idee inderdaad.

Daar kan je overheen lezen, of er lering uit trekken, maar bovenal voelt het gewoon misplaatst.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:52:07 #121
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927042
quote:
Welke mensen? Dat kleine groepje users bedoel je? Precies.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:52:11 #122
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927045
Qwea, waarom quote je dit topic in Gym eigenlijk?
pi_145927048
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, maar dat moet je laten gaan. Maar als iemand een 4000kcal lijstje post staat heel dieet in de hens :D meten met 2 maten he?
Voor de 100e x het gaat niet over wat je post maar hoe je het post.
pi_145927055
quote:
Mijn mening is simpel:

Dieet wilt gewoon een "The blind leading the blind" topic zijn. Dat is deze discussie in een notendop.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:52:49 #125
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927067
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Klokov het volgende:

[..]

zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:52:59 #126
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927074
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat de kennis er wel is, maar dat het moeilijk kan zijn door te zetten met alle verleidingen van het dagelijks leven
Dus dan post je tussen de users die zelf ook nauwelijks verleidingen kunnen weerstaan. Nogmaals, zou een former-fattie dan niet veel meer waarde toevoegen? Die had hetzelfde probleem maar heeft het tij weten te keren. Super chill toch zo iemand?
BEASTMODE
pi_145927093
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:48 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Waarom?

Zo lang je in een tussenfase zit okay, maar op een gegeven moment vind je dan toch meer aansluiting in de Slank reeks omdat je probeert op gewicht te blijven en geen tig kilo's moet afvallen?
pi_145927100
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef Sjeen het volgende:
En dat soort geintjes dus.
Maar goed volgens mij is het wel duidelijk hoe de mensen hier over denken.
En Qwea gaat niet wegblijven en een nieuw topic voor 'ons' is ook niet de oplossing dus wat is het nu nog van deze discussie?
pi_145927123
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:49 schreef Klokov het volgende:

[..]

En zie daar hoe de vergelijking met een prediker van een geloof weer opgaat. Het feit dat 1000 mensen de deur dichtgooien is niet erg zolang 1001 hem binnenlaat. Maar die 1000 mensen vinden het wel storend.
pi_145927126
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:51 schreef Qwea het volgende:

Bluezz, fuck you. Blauw. Nu.
Nee hoor. Black Bluezz bevalt me beter :)
En het hoeft toch niet zo ingewikkeld te zijn?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:55:06 #131
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927142
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef McNulty het volgende:

[..]

Dieet wilt gewoon een "The blind leading the blind" topic zijn. Dat is deze discussie in een notendop.
Weer een keer met mcnulty eens. fuck.
BEASTMODE
pi_145927148
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:51 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nou ja, misschien ben ik niet zo gehecht aan die reeks ofzo. Maar ik ben straks gewoon afgevallen, heb geen officieel overgewicht meer, dan ga ik niet nog in dieet posten. Ik zie niet in waarom en er staat gewoon dat je als je bmi onder de 25 zit, je beter naar 'gezond slank' kan gaan. Is geen drama toch? En dan lijkt het mij dat je heus wel eens adviezen kunt geven in dieet, maar om nou helemaal mee te posten; nee, dat ga ik iig niet doen omdat het mij best onnodig lijkt. Ik snap het probleem niet. Het gaat gewoon om afvallen.
Omdat ik de mensen in dieet 'ken'. Zij 'kennen' mij. En dieet vind (oke, zonder het gezeur) ik gewoon gezelliger dan slank. Ik zie mezelf daar niet posten.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:55:47 #133
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927161
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef Sjeen het volgende:
Ik quote niks. Ik reageer op een poster die iets post mbt dit topic.
pi_145927175
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:50 schreef Qwea het volgende:

[..]

Het kan mij eigenlijk echt niks schelen dat je lijstjes met 4000 kcal post. Desnoods plaats je ze iedere dag. Hetzelfde van lijstjes met bijzonder weinig voedsel. Maar ja; 4000 kcal - sommige mensen vinden dat blijkbaar niet horen in een DIEET topic. Laten gaan, denk ik altijd, maar zo denken mensen niet. En jijzelf ook niet, aangezien je zelf ook altijd iedereen ergens op aanspreekt.
pi_145927181
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Voor de 100e x het gaat niet over wat je post maar hoe je het post.
Oh, dus als ik over wheyshakes begin is het goed? Zeg dan gewoon dat je Qwea niet mag en haar gewoon weg wilt hebben ipv dat gezeur dat het over wheyshakes/krachttraining enzo gaat.
pi_145927201
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:54 schreef Zeester het volgende:

[..]

En zie daar hoe de vergelijking met een prediker van een geloof weer opgaat. Het feit dat 1000 mensen de deur dichtgooien is niet erg zolang 1001 hem binnenlaat. Maar die 1000 mensen vinden het wel storend.
Denk dat de verhoudingen in dit geval wat anders liggen. Mensen posten in het dieettopic met de reden om af te vallen. Jehova's komen zonder aanleiding aan de deur, dit is in het geval van de adviezen dus niet het geval.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:57:10 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927209
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik quote niks. Ik reageer op een poster die iets post mbt dit topic.
Ik ben oprecht benieuwd waarom dan, wat is de meerwaarde ervan?
pi_145927224
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:56 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Oh, dus als ik over wheyshakes begin is het goed? Zeg dan gewoon dat je Qwea niet mag en haar gewoon weg wilt hebben ipv dat gezeur dat het over wheyshakes/krachttraining enzo gaat.
Daar gaat het niet om.
De wheyverhalen vind ik saai maar lees je overheen zonder ergenissen.
Maar de agressieve manier van posten van Qwea is gewoon vervelend om de hele tijd te zien.
Gaat me verder niet om de persoon maar de toon van haar posts
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:58:16 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927236
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:57 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik ben oprecht benieuwd waarom dan, wat is de meerwaarde ervan?
Dus ik mag niet reageren op iemand in GYM? :D

Ik mag niet zeggen dat ik moest lachen om iemands reactie?
pi_145927241
Ik werd ook gelijk weggezet uit het Hardloop-topic, omdat ze dachten dat ik trolde.
Why do birds suddenly appear? - Will Rendle
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:59:04 #141
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927267
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dus ik mag niet reageren op iemand in GYM? :D

Ik mag niet zeggen dat ik moest lachen om iemands reactie?
Ik vraag waarom je iets doet, ik zeg niet foei...
pi_145927270
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo lang je in een tussenfase zit okay, maar op een gegeven moment vind je dan toch meer aansluiting in de Slank reeks omdat je probeert op gewicht te blijven en geen tig kilo's moet afvallen?
Maar moet je altijd precies in topics passen om er te posten? Zo vind (vond) ik dieet veel leuker dan slank. Dus dat zou betekenen dat ik gewoon nergens meer zou posten als ik niet meer in dieet zou mogen posten van m'n BMI. Wat kan betekenen > aankomen.
pi_145927294
Zo agressief komt Qwea niet bij mij over...
Waarom heb ik zo'n ander beeld van haar? :/
Voor mij is ze juist iemand die goede tips geeft en zij komt ook ergens vandaan en heeft zo veel bereikt.
Ik snap niet waarom zij weg zou moeten.
pi_145927295
Dieet betekent toch zo'n beetje voedingswijze? Als het specifiek voor mensen met overgewicht is, stel ik voor dat de titel wordt aangepast. En dan een ander topic voor dieet in zijn geheel.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:00:21 #145
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145927302
quote:

[..]

De spieren waar jij over praat gaan jaren en jaren van training in zitten, zeker voor vrouwen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_145927310
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:56 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Nee, kut onderwerp whey.
pi_145927325
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee, kut onderwerp whey.
Niks mis met whey, zeker niet voor de sporters
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:01:16 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927328
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik vraag waarom je iets doet, ik zeg niet foei...
Serieus, gaan we nou een diepteinterview houden? Waarom post iemand uberhaupt op fok. Sorry, wat een onzinnige vraag.
pi_145927346
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef MrGuma het volgende:
Dieet betekent toch zo'n beetje voedingswijze? Als het specifiek voor mensen met overgewicht is, stel ik voor dat de titel wordt aangepast. En dan een ander topic voor dieet in zijn geheel.
De titel klopt dat inderdaad niet maar de omschrijving is toch duidelijk genoeg?
pi_145927354
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee, kut onderwerp whey.
Ik weet niet wat je tegen whey hebt maar dat is zo'n beetje hetzelfde als dat je iets hebt tegen kwark of eieren. :')

Weet je überhaupt wat whey is en wat het doet?
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:02:13 #151
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927361
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:01 schreef Qwea het volgende:

[..]

Serieus, gaan we nou een diepteinterview houden? Waarom post iemand uberhaupt op fok. Sorry, wat een onzinnige vraag.
Dankje, precies wat ik verwacht had...
pi_145927391
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:52 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dus dan post je tussen de users die zelf ook nauwelijks verleidingen kunnen weerstaan. Nogmaals, zou een former-fattie dan niet veel meer waarde toevoegen? Die had hetzelfde probleem maar heeft het tij weten te keren. Super chill toch zo iemand?
In theorie, ja. Ik ben ook begonnen door verhalen van inspirerende mensen die 30+ kilo zijn afgevallen en dat nog steeds vast weten te houden. Maar als je levensstijl als former-fattie mijlenver afwijkt van de algemen manier van doen, dan werkt dat veelal niet inspirerend.

Natuurlijk hoeft het niet allemaal kusjekroel, 'ik moet weer streng zijn voor mezelf', en kan het zeker goed zijn om behalve kcal tellen ook rekening te houden met eiwitten en dergelijke, maar het topic dient vooral als sociale steun en extra motivatie, niet om de beste methode van afvallen te bespreken. Iedereen heeft daar toch zijn eigen idee in. Al zijn dat soort discussies af en toe zeker interessant. :)
pi_145927399
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef fathank het volgende:

[..]

De spieren waar jij over praat gaan jaren en jaren van training in zitten, zeker voor vrouwen.
Ik bedoelde eigenlijk ook de armen van Q. Ik weet niet hoe lang dat heeft geduurd, maar geloof dus dat maar weinig vrouwen dat willen. Maar ken trouwens een meisje die binnen 1 jaar lelijk gespierd is geworden en aan van die vage wedstrijden meedoet waarin ze in bikini poseert met andere gespierde vrouwen.
pi_145927415
Weet je wat ook grappig is? In dieet zitten de mensen die graagst willen afvallen en er het meest baat bij zouden hebben, desondanks vind je er de meeste weerstand tegen ingrijpende levensstijlverandering op het gebied van voeding en lichaamsbeweging. Ben ik de enige die een causaal verband ziet?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:05:22 #155
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927463
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dankje, precies wat ik verwacht had...
Ja wtf wil je nou van me? :D
pi_145927465
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je tegen whey hebt maar dat is zo'n beetje hetzelfde als dat je iets hebt tegen kwark of eieren. :')

Spieren herstellen ofzo toch?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:06:08 #157
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927485
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:02 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Magisch!

sorry, ik kon het niet laten
pi_145927496
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:59 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar moet je altijd precies in topics passen om er te posten? Zo vind (vond) ik dieet veel leuker dan slank. Dus dat zou betekenen dat ik gewoon nergens meer zou posten als ik niet meer in dieet zou mogen posten van m'n BMI. Wat kan betekenen > aankomen.
Ik denk er hetzelfde over hoor. Kan ook best, maar moet je dan wel iets meer rekening houden met wat je wel en niet post, denk ik. :)
pi_145927497
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef McNulty het volgende:
Weet je wat ook grappig is? In dieet zitten de mensen die graagst willen afvallen en er het meest baat bij zou hebben, desondanks vind je er de meeste weerstand tegen ingrijpende levensstijlverandering op het gebied van voeding en lichaamsbeweging. Ben ik de enige die causaal verband zie?
Omdat wij onszelf ook nog als iets anders dan een blob vet zien. Ik ben niet alleen een omhulsel van vet waar NU METEEN iets aan moet gebeuren. Ik wil een levensstijl ontwikkelen waarbij ik een balans vind tussen genieten en me goed in mijn vel zitten. Eentje die houdbaar is voor mij, niet omdat ik een lui vet varken ben, maar omdat het niet mijn allerhoogste prioriteit heeft!
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:06:56 #160
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927509
quote:
Weet je wat ook grappig is? In dieet zitten de mensen die graagst willen afvallen en er het meest baat bij zou hebben, desondanks vind je er de meeste weerstand tegen ingrijpende levensstijlverandering op het gebied van voeding en lichaamsbeweging. Ben ik de enige die causaal verband zie?
Nee schat, in dieet zitten mensen met een leven dat meer behelst dan kilo's groenten, uren trainen en wheyshakes... En dat is nu precies waar het om draait, er is een groep die zich richt op trainen, shakes en shapen die graag een platform willen (logisch, maar dieetclub?) en een groep die opzoek is naar een balas tussen leven, eten en afvallen die ook graag een platform zouden willen. Dat lukt niet in eenzelfde topic :)
pi_145927518
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef MrGuma het volgende:
De OP is daar niet duidelijk genoeg in?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:07:29 #162
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927526
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:03 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk ook de armen van Q. Ik weet niet hoe lang dat heeft geduurd, maar geloof dus dat maar weinig vrouwen dat willen. Maar ken trouwens een meisje die binnen 1 jaar lelijk gespierd is geworden en aan van die vage wedstrijden meedoet waarin ze in bikini poseert met andere gespierde vrouwen.
:D Who gives a damn about my arms. Daar gaat heel de discussie toch niet over :D Hoe dan.
pi_145927530
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:06 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nee schat, in dieet zitten mensen met een leven dat meer behelst dan kilo's groenten, uren trainen en wheyshakes... En dat is nu precies waar het om draait, er is een groep die zich richt op trainen, shakes en shapen die graag een platform willen (logisch, maar dieetclub?) en een groep die opzoek is naar een balas tussen leven, eten en afvallen die ook graag een platform zouden willen. Dat lukt niet in eenzelfde topic :)
_O_
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:07:50 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927541
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja wtf wil je nou van me? :D
helemaal niks, ik hoop dat je gelukkig bent, eigenlijk.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:07:58 #165
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:03 schreef -Strawberry- het volgende:
maar het topic dient vooral als sociale steun en extra motivatie, niet om de beste methode van afvallen te bespreken
:D

Dus een "kom op meiden!!"-achtige stijl zou prettiger zijn?
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:08:06 #166
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927552
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Je hebt dus geen idee wat het is of doet. Geeft niet, maar haat er dan niet op
pi_145927562
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Jep.

Het zijn gewoon eiwitten. Net als kwark. Stel je moet 200 gram eiwitten op een dag hebben moet je aardig wat kwark (of weet ik veel wat) weg lepelen wil je dat halen. Vandaar dat mensen eiwitshakes (whey) nemen om er makkelijker aan te komen.

En nu hoop ik dat ik het goed uit leg.

Dus. Whey is niks anders dan eiwitten.
pi_145927578
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Qwea het volgende:

[..]

:D Who gives a damn about my arms. Daar gaat heel de discussie toch niet over :D Hoe dan.
Nou ja, hij quote mij nog over dat van jaloezie. :a
pi_145927586
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk er hetzelfde over hoor. Kan ook best, maar moet je dan wel iets meer rekening houden met wat je wel en niet post, denk ik. :)
En dat doe ik ook wel, maar toch. Het voelt nooit fijn voor mij nu om er nog te posten als er zo wordt gedaan over 'je hebt een BMI lager dan 27, je mag hier niet meer posten!!1!!!'.
pi_145927598
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

De OP is daar niet duidelijk genoeg in?
Geen idee, ik zit er niet in. Ik geef alleen aan dat er een discrepantie bestaat.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:09:43 #171
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927605
quote:

[..]

Mijn leven draait ook niet alleen om trainen, shapen en shit hoor.... just saying
pi_145927620
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Komt er een nieuw derde topic over?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:10:33 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927635
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Nou, ja, eigenlijk best wel. Hier en daar een verbeterpuntje, maar niks ingrijpends hoor. Jij ook?
pi_145927642
quote:

[..]

[..]

Dit.

Ik kan me goed voorstellen dat het mensen afschrikt en die zich met hun lange weg te gaan nog heel kwetsbaar voelen en dan is dat gewoon niet fijn.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:11:46 #175
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927671
quote:

[..]

Suggereren dat deze mensen niks anders doen. :') Het blijft eng he, succesvol afvallen.
BEASTMODE
pi_145927684
quote:

[..]

Alsof het meteen een obsessie moet worden. Een paar keer in de week een uurtje trainen, en gewoon niet te veel voedsel naarbinnen proppen is niet iets waar je je hele dag mee kunt vullen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:12:15 #177
22592 crew  Ole
pi_145927691
quote:
Weet je wat ook grappig is? In dieet zitten de mensen die graagst willen afvallen en er het meest baat bij zouden hebben, desondanks vind je er de meeste weerstand tegen ingrijpende levensstijlverandering op het gebied van voeding en lichaamsbeweging. Ben ik de enige die een causaal verband ziet?
is dat zo. :?

Ik heb in stapjes mijn leefstijl aangepast en ook al een behoorlijk resultaat geboekt. En ik ben niet de enige.
Maar zit niet te wachten op extremisten.
pi_145927709
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:11 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Suggereren dat deze mensen niks anders doen. :') Het blijft eng he, succesvol afvallen.
Ze chargeert even iets omdat haar punt blijkbaar niet duidelijk genoeg was, nou boehoe. :')
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:12:49 #179
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927714
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Qwea het volgende:

[..]

Mijn leven draait ook niet alleen om trainen, shapen en shit hoor.... just saying
Misschien niet, maar dat haal ik niet uit je posts. En hee, ook al zou het wel zo zijn dan is dat je goed recht. Wat ik alleen probeer aan te geven is dat jouw en mijn leven en jouw en mijn doelen (als voorbeeld) zo mijlenver uit elkaar liggen dat we echt heel weinig aan elkaar hebben :)
pi_145927724
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef Patoshik het volgende:

[..]

En dat doe ik ook wel, maar toch. Het voelt nooit fijn voor mij nu om er nog te posten als er zo wordt gedaan over 'je hebt een BMI lager dan 27, je mag hier niet meer posten!!1!!!'.
Ik zie het als algemene richtlijn. Iemand met een BMI van 25 die begint met posten, kan dat beter in Slank doen. Maar als je van een hoger gewicht komt en nog 10 kilo kwijt wilt raken, dan kan dat ook met een gezond BMI. Zoals je al zei, je kent dan de users dus voelt het een beetje gek om dan ineens ergens anders te posten, terwijl je doel nog hetzelfde is.
pi_145927729
quote:

[..]

Drie uur per week trainen is al een mooi begin. Als je vrijheid in je voedingskeuze wil behouden dan kan dat ook zolang je je kcal en eventueel je macro inname constant houdt. Je beeld het je moeilijker in dan het is.
pi_145927732
quote:

[..]

De meeste mensen willen er heus niet bijlopen als kogelstoters ofzo. Dus gewoon rustig aan levensstijl aanpassen, want daar gaat het eigenlijk vooral om.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:13:26 #183
22592 crew  Ole
pi_145927734
quote:

[..]

nope. Maar eerlijk dan, wat doet Q dan verder nog?
pi_145927736
quote:

[..]

Nou ik weet wel 100% zeker dat Sjeen een heel ander leven heeft dan Qwea.
Als je (fulltime) werkt, kinderen hebt, huishouden moet doen dan is het echt wel een heel ander verhaal.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:14:50 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927779
quote:

[..]

Ja heel eng, ik schrik er nog steeds van dat het me gelukt is en dat ik al dik 7 jaar mijn gewicht heb weten te behouden :o
pi_145927781
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:07 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

:D

Dus een "kom op meiden!!"-achtige stijl zou prettiger zijn?
Als het gros van de posters zich daar het prettigst bij voelt, ja, waarom niet?
pi_145927783
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:36 schreef Sjeen het volgende:

[..]

BE is net als ik user in LIF, zomaar modden doen we absoluut niet...
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen. Ware het niet dat ik geen LIF mod ben en dat ik het sws niet vind kunnen om te modden bij dingen die mijzelf aan gaan, dat geeft een scheve machtsverhouding en zou niet fair zijn.

[..]

Ik denk dat dat nog wel mee zou kunnen vallen.
Dat begrijp ik, niet op jullie gericht (misschien kwam het zo over). Maar er zijn ook vast LIF mods ;).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:14:54 #188
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927784
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:12 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Misschien niet, maar dat haal ik niet uit je posts. En hee, ook al zou het wel zo zijn dan is dat je goed recht. Wat ik alleen probeer aan te geven is dat jouw en mijn leven en jouw en mijn doelen (als voorbeeld) zo mijlenver uit elkaar liggen dat we echt heel weinig aan elkaar hebben :)
Misschien hebben jij en ik weinig aan elkaar, maar gaat dat ook op voor alle overige users? Antwoord : neen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:15:24 #189
157922 fathank
pi_145927800
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:03 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Als ze in 1 jaar meedoet aan bikinicontests zal dr wel een spuitje of pilletje in zijn gegaan..
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:16:14 #190
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145927823
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Yaaar het volgende:

[..]

De meeste mensen willen er heus niet bijlopen als kogelstoters ofzo. Dus gewoon rustig aan levensstijl aanpassen, want daar gaat het eigenlijk vooral om.
Prachtig hoe trouwens vrouwen met wat spieren gelijk weggezet worden als freaks :D
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:16:32 #191
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927830
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nogmaals. Een grotesk, vies gespierd olga lijf is geen dingetje wat overnacht gebeurd. Echter heb je wel iets aan het advies van deze mensen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Ole het volgende:

[..]

nope. Maar eerlijk dan, wat doet Q dan verder nog?
Ik heb geen flauw idee. Ik hanteer wel dezelfde afvalprincipes en dat is echt geen fulltimebaan.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nou ik weet wel 100% dat Sjeen een heel ander leven heeft dan Qwea.
Als je (fulltime) werkt, kinderen hebt, huishouden moet doen dan is het echt wel een heel ander verhaal.
Nope. Basis blijft hetzelfde. Maar blijf dit vooral jezelf voorhouden.
BEASTMODE
pi_145927841
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:09 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Geen idee, ik zit er niet in. Ik geef alleen aan dat er een discrepantie bestaat.
Neuh, ik denk dat meer mensen onder dieet afvallen verstaan, dan algehele voeding. Dat het niet klopt is een tweede, maar echt misleidend zou ik het toch niet willen noemen.
pi_145927853
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Als ze in 1 jaar meedoet aan bikinicontests zal dr wel een spuitje of pilletje in zijn gegaan..
Ja dat verwacht ik wel vab haar eigenlijk. :P
pi_145927863
Shit, 3 keer in de week 20 min HIIT cardio doen zou al een mooi begin zijn voor de meeste vrouwen hier. Hoef je ook niet bang te zijn dat je spieren krijgt.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:18:01 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145927872
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:16 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Nogmaals. Een grotesk, vies gespierd olga lijf is geen dingetje wat overnacht gebeurd. Echter heb je wel iets aan het advies van deze mensen.

[..]

Ik heb geen flauw idee. Ik hanteer wel dezelfde afvalprincipes en dat is echt geen fulltimebaan.

[..]

Ok, leg mij dan eens uit hoe ik Qwea's stijl in mijn leven zou moeten integreren, stel dat ik dat zou willen?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:18:08 #196
157922 fathank
pi_145927880
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:12 schreef Ole het volgende:

[..]

is dat zo. :?

Ik heb in stapjes mijn leefstijl aangepast en ook al een behoorlijk resultaat geboekt. En ik ben niet de enige.
Maar zit niet te wachten op extremisten.
Iemand die 3 of 4 x per week een uurtje sport en bewust bezig is met voeding wegzetten als extremist :')

Nee jezelf volproppen en een vetpercentage van 40% is lekker normaal :')
pi_145927882
quote:

[..]

[..]

Ow kom op ik ben ook gewoon 30 kilo afgevallen stop met moeilijk doen.
Tuurlijk is de basis hetzelfde maar verder is alles 100% anders.
pi_145927893
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

Prachtig hoe trouwens vrouwen met wat spieren gelijk weggezet worden als freaks :D
Voelt dat zo? Sorry, was serieus niet de bedoeling :@.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:18:44 #199
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927900
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:14 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als het gros van de posters zich daar het prettigst bij voelt, ja, waarom niet?
Dan is het hoofddoel van de dieetclub niet het daadwerkelijk afvallen maar je prettig voelen. Je leert niks van mensen in hetzelfde schuitje. Ik ga voor financieel advies ook niet naar een dakloze.
BEASTMODE
pi_145927901
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat topic bestond wel, volgens mij moet die wel terug te vinden zijn.
En anders maak je er een aan, maar denk dat dat meer in R&P hoort.
Waar ik bang voor ben is dat ik weer wordt aangevallen. Het was fijn om mee te posten in het dieet topic omdat ik kon lezen hoe ander hun lijstjes hadden.
Ik ben trouwens ook bang dat ik nogal wordt meegesleurd in het leven van anderen, wat je krijgt van topics van r&p
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon mee mag posten in het dieet topic, in feite probeer ik net als de rest, een gezonde leefstijl te creëren.
Twiddel
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:18:46 #201
22592 crew  Ole
pi_145927903
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:16 schreef Qwea het volgende:

[..]

oh?
En vrouwen die op een andere manier willen afvallen worden weggezet als jaloerse fatties. Prachtig hoor!
pi_145927953
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Waar ik bang voor ben is dat ik weer wordt aangevallen. Het was fijn om mee te posten in het dieet topic omdat ik kon lezen hoe ander hun lijstjes hadden.
Ik ben trouwens ook bang dat ik nogal wordt meegesleurd in het leven van anderen, wat je krijgt van topics van r&p
Ik snap nog steeds niet waarom ik niet gewoon mee mag posten in het dieet topic, in feite probeer ik net als de rest, een gezonde leefstijl te creëren.
Met het verschil dat jij een stoornis hebt en begeleiding nodig hebt.
Wij zijn niet opgeleid om jou te helpen dus is het een gevaarlijke combi.
pi_145927972
Maar goed, conclusie is dus dat er niets gaat veranderen. Dus prima, hoeven we ook geen discussie meer te voeren.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:21:00 #204
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145927975
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ok, leg mij dan eens uit hoe ik Qwea's stijl in mijn leven zou moeten integreren, stel dat ik dat zou willen?
Geen idee hoe jouw leven eruit ziet en dat wil ik ook graag zo houden. Jullie moeten alleen niet zo schrikken/beledigd zijn van een ander gospel. Meerdere wegen naar Rome dames.
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:21:23 #205
157922 fathank
pi_145927986
quote:

[..]

3x per week een uurtje sporten, geen troep in huis halen en klaar is kees.

En je kinderen leer je ook maar gezond eten, daar hebben ze de rest van hun leven wat aan.
pi_145927993
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef Zeester het volgende:
Maar goed, conclusie is dus dat er niets gaat veranderen. Dus prima, hoeven we ook geen discussie meer te voeren.
Dat vooral dus.
  Licht Ontvlambaar zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:22:50 #207
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_145928029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Geen idee hoe jouw leven eruit ziet en dat wil ik ook graag zo houden. Jullie moeten alleen niet zo schrikken/beledigd zijn van een ander gospel. Meerdere wegen naar Rome dames.
juist! Maar dat geldt natuurlijk voor iedereen :)

Mijn sociale leven roept, tot later :*
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:23:03 #208
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145928038
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef Ole het volgende:

[..]

oh?
En vrouwen die op een andere manier willen afvallen worden weggezet als jaloerse fatties. Prachtig hoor!
Ik zet niemand weg als jaloerse fattie. En voordat je me nou even gaat quoten, ik heb notabene een PM waar dit praktisch instaat.
pi_145928042
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:20 schreef Zeester het volgende:
we blijven gewoon vet ;)
pi_145928056
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:21 schreef fathank het volgende:

[..]

En je kinderen leer je ook maar gezond eten, daar hebben ze de rest van hun leven wat aan.
Godallemachtig, wat een neerbuigende klotereactie :')
pi_145928072
quote:

[..]

Wat is je dagindeling? En wat doet Qwea?
pi_145928075
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

is idd een bemoeiende reactie, de beterweter
pi_145928079
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:18 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Dan is het hoofddoel van de dieetclub niet het daadwerkelijk afvallen maar je prettig voelen. Je leert niks van mensen in hetzelfde schuitje. Ik ga voor financieel advies ook niet naar een dakloze.
Normaals, volgens mij is kennis (of het ontbreken daarvan) dan ook het probleem niet.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:25:51 #214
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145928135
Lieve Qwea ik vind het heel knap dat je hebt bereikt wat je wilde bereiken, echt! Punt is gewoon dat je nu inderdaad hier niet meer past. Begin je eigen reeks of sluit aan in Slank, en laat ons uitglijden en weer opkrabbelen. Je bent nu niet echt inspirerend bezig en dat komt met name door je ;( reacties op mensen die wel gebak nemen omdat ze zichzelf anders hypocriet vinden, op mensen die dronken zijn geworden en poffertjes en frikadellen gegeten hebben, op mensen die geen tijd vinden om na hun werk nog te gaan sporten. Dat jij 'alleen in je mond stopt wat je erin wil stoppen' en niet werkt wil niet zeggen dat die anderen verkeerd bezig zijn, toch? k neem ook niet aan dat je het zo bedoelt. Jammer genoeg komen je reacties wel zo over.

Op speciaal verzoek van Qwea hier neergezet.
Prrrrr
pi_145928139
quote:

[..]

[..]

[..]

Dat weet ik wel, zegt mijn trainer ook altijd, maar ik geloof dus dat de meeste mensen er niet bij willen lopen als kogelstoters. Dat was m'n punt. :P Alleen ben ik nooit zo goed in mn punt maken. :') En o, gespierd lichaam is wel weer mooi bij mannen uiteraard dus van mannen begrijp ik wel dat ze er zo bij willen lopen.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:26:29 #216
22592 crew  Ole
pi_145928160
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik zet niemand weg als jaloerse fattie. En voordat je me nou even gaat quoten, ik heb notabene een PM waar dit praktisch instaat.
als jij dat niet doet doet een ander het wel. Ik zei niet dat jij het zei trouwens
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:26:54 #217
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145928171
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Normaals, volgens mij is kennis (of het ontbreken daarvan) dan ook het probleem niet.
Ik denk dat dit hele 'prettig voelen' het probleem is. Je bent te dik omdat je je altijd maar even net iets te prettig wilde voelen. Nu is Qwea iemand die in jullie ogen 'onprettige' dingen doet. Dat schrikt af. Het erover hebben alleen al. Brr.
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:27:17 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145928184
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef Ole het volgende:

[..]

als jij dat niet doet doet een ander het wel. Ik zei niet dat jij het zei trouwens
Quote me dan ook niet, wil je? Want zo komt het wel over, alsof ik dat even zei. Wat een ander zegt of doet, Not my problem, G.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:27:50 #219
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145928207
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:25 schreef mrspoeZ het volgende:
Lieve Qwea ik vind het heel knap dat je hebt bereikt wat je wilde bereiken, echt! Punt is gewoon dat je nu inderdaad hier niet meer past. Begin je eigen reeks of sluit aan in Slank, en laat ons uitglijden en weer opkrabbelen. Je bent nu niet echt inspirerend bezig en dat komt met name door je ;( reacties op mensen die wel gebak nemen omdat ze zichzelf anders hypocriet vinden, op mensen die dronken zijn geworden en poffertjes en frikadellen gegeten hebben, op mensen die geen tijd vinden om na hun werk nog te gaan sporten. Dat jij 'alleen in je mond stopt wat je erin wil stoppen' en niet werkt wil niet zeggen dat die anderen verkeerd bezig zijn, toch? k neem ook niet aan dat je het zo bedoelt. Jammer genoeg komen je reacties wel zo over.

Op speciaal verzoek van Qwea hier neergezet.
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hahahaha, dus als mensen uitglijders maken en in hun oude patroon blijven hangen zijn ze welkom. Zijn ze goed bezig moeten ze opflikkeren. Fijn dat het hoge woord eruit is :D
pi_145928220
Is het probleem niet dat de redenen waarom mensen in een dieetclub zitten wellicht erg divers zijn? Wellicht een optie om dat te fragmenteren in meerdere topics in plaats van op een centrale plek?

Veder ben ik er nooit geweest, dus neem de suggestie met een korreltje zout. :@
pi_145928225
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:26 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dit hele 'prettig voelen' het probleem is. Je bent te dik omdat je je altijd maar even net iets te prettig wilde voelen. Nu is Qwea iemand die in jullie ogen 'onprettige' dingen doet. Dat schrikt af. Het erover hebben alleen al. Brr.
Je bent toch te dik omdat je je niet prettig voelde of ben ik nou gek :')
pi_145928233
quote:

[..]

zelf ben ik best een bbw lover, ik moet niet hebben van die skeletten, totaal verkeerd mediabeeld van vrouwen.
gewoon doen waarbij je het prettigst voelt en de maatschappelijke druk naast je neerleggen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28:53 #223
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145928245
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?
Prrrrr
pi_145928247
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef robin007bond het volgende:
Is het probleem niet dat de redenen waarom mensen in een dieetclub zitten wellicht erg divers zijn? Wellicht een optie om dat te fragmenteren in meerdere topics in plaats van op een centrale plek?

Veder ben ik er nooit geweest, dus neem de suggestie met een korreltje zout. :@
Gewoon een derde topic erbij.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:30:32 #225
157922 fathank
pi_145928301
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:23 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het is wel zo. Een kwart VaN de Nederlandse kinderen is te dik. Oftewel ze vreten te veel en bewegen te weinig. Dat is gewoon je reinste kindermishandeling.

Ik zeg niet dat haar kinderen te dik zijn. Alleen dat het wijs is om ze gezond te leren eten. Een gezond lijf profiteer je de rest van je leven van. Schade die je in je jeugdjaren oploopt haal je niet meer zo makkelijk in.
pi_145928311
quote:
Deze man verdient meer likes ^O^.

Het feit is dat er een levenstijl verandering nodig is, mensen met extreem overgewicht (Hallo, ik ook :) ) doen gewoon iets drastisch verkeerd. Dus levensstijl moet veranderen, als je te vaak uitglijdt/cheat. Ja dan verandert dat dus niet.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145928334
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is wel zo. Een kwart VaN de Nederlandse kinderen is te dik. Oftewel ze vreten te veel en bewegen te weinig. Dat is gewoon je reinste kindermishandeling.

Ik zeg niet dat haar kinderen te dik zijn. Alleen dat het wijs is om ze gezond te leren eten. Een gezond lijf profiteer je de rest van je leven van. Schade die je in je jeugdjaren oploopt haal je niet meer zo makkelijk in.
Graag had ik iemand gehad die mij als klein jongetje beter keuzes had leren maken. Dan was ik nu niet zo geweest.

Moet je nagaan hoe de situatie in Amerika is, nog erger dan hier.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145928351
quote:

[..]

denk dat het komt door het gamen, dat doet de jeugd nogal veel
pi_145928354
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

En je je prettig voelde door je zelf vol te pompen. En dus wat prettiger voelen zoals Awesome aan gaf :)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:32:32 #230
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145928369
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Jij bent gek.
BEASTMODE
pi_145928395
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Dat is onzin. Voedsel is de basis in alles.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145928404
quote:

[..]

Het schrikt mij niet af, maar het valt naar mijn idee dus wel buiten de strekking van het topic. In het begin van haar afvalperiode zat zij ook echt niet aan de whey en bakken kwark per dag. Dat met het afnemen van haar gewicht, ook de methode en focus van haar dieet zijn veranderd, is logisch, maar ik persoonlijk zou dan niets meer met de dieetreeks hebben omdat het gewoon niet meer aansluit.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:34:54 #233
22592 crew  Ole
pi_145928445
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Het feit is dat er een levenstijl verandering nodig is, mensen met extreem overgewicht (Hallo, ik ook :) ) doen gewoon iets drastisch verkeerd. Dus levensstijl moet veranderen, als je te vaak uitglijdt/cheat. Ja dan verandert dat dus niet.
en dat zouden we niet beseffen? Veel van de users in het topic zijn op een gezonde manier veel afgevallen. Ik snap jouw post niet. Of die is vooringenomen
pi_145928483
quote:

[..]

Hoe eerder je begint met het vormen van gezonde gewoonten en daarmee een gezonde levensstijl, hoe beter. Lijkt me logisch.
pi_145928495
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:30 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Wat doe je verkeerd als er een verandering nodig is aan je levensstijl? Of lees ik je verkeerd? Beseffen is toch al goed?

Ik at teveel chocolade en ik sportte niet meer. Resultaat: 7 kilo overgewicht. En ik moest gewoon normaal gaan eten en sporten zodat mijn gewicht weer normaal wordt en dat sowieso voor altijd vasthouden. Maar ik 'cheat' wel eens eens in de maand ofzo. Of nouja, ik leef gewoon en dan eet ik dus wel eens patat, frikandellen, chocolade etc met vrienden of drink ik alcohol ofzo. Slecht, maargoed, ik kom er niet van aan merk ik omdat ik over het algemeen gezond eet.
pi_145928499
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:34 schreef Ole het volgende:

[..]

en dat zouden we niet beseffen? Veel van de users in het topic zijn op een gezonde manier veel afgevallen. Ik snap jouw post niet. Of die is vooringenomen
Nee niet vooringenomen.

Wat ik bedoel te zeggen je komt er niet met hoe je nu bezig bent (als in status overgewicht, zelde patroon). En wat bij mij nodig was een harde wake up call en cold turkey een grote levenstijl switch. De eerste twee weken was het vegatarisch en door de dieetclub (met vele users, maar onder andere door advies Qwea _O_) is deze steeds verder getweaked.

Uiteraard gezond is belangrijk ^O^
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:37:32 #237
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145928516
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het schrikt mij niet af, maar het valt naar mijn idee dus wel buiten de strekking van het topic. In het begin van haar afvalperiode zat zij ook echt niet aan de whey en bakken kwark per dag. Dat met het afnemen van haar gewicht, ook de methode en focus van haar dieet zijn veranderd, is logisch, maar ik persoonlijk zou dan niets meer met de dieetreeks hebben omdat het gewoon niet meer aansluit.
Sommige mensen posten niet alleen om zelf ergens iets uit te halen, maar om anderen te helpen, een beetje terug te geven aan de wereld zeg maar. Kan ook toch? Ik snap het wel. Je voelt met die mensen mee omdat je ook zo was en probeert te helpen/adviseren.
BEASTMODE
pi_145928533
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:36 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Wat doe je verkeerd als er een verandering nodig is aan je levensstijl? Of lees ik je verkeerd? Beseffen is toch al goed?

Ik at teveel chocolade en ik sportte niet meer. Resultaat: 7 kilo overgewicht. En ik moest gewoon normaal gaan eten en sporten zodat mijn gewicht weer normaal wordt en dat sowieso voor altijd vasthouden. Maar ik 'cheat' wel eens eens in de maand ofzo. Of nouja, ik leef gewoon en dan eet ik dus wel eens patat, frikandellen, chocolade etc met vrienden of drink ik alcohol ofzo. Slecht, maargoed, ik kom er niet van aan merk ik omdat ik over het algemeen gezond eet.
Niet om je overgewicht te kleineren, of jou als persoon. Maar ik bedoel mensen met een kilotje als 20kg teveel of meer. Beseffen was bij mij niet genoeg, ik wist dondersgoed wat ik verkeerd deed.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145928595
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef MrGuma het volgende:

[..]

En je je prettig voelde door je zelf vol te pompen. En dus wat prettiger voelen zoals Awesome aan gaf :)
Wat een gezever. Ik at gewoon omdat ik het lekker vond en niet echt oplette. :P Meer niet. Nu lijkt het net alsof alle mensen met overgewicht issues hebben ofzo.
pi_145928648
Maar het gaat toch ook niet alleen om de huidige users?

Ook nieuwe users moeten zich vrij voelen om daar mee te gaan posten.

En mi dan ook degenen die het in kleine stapjes willen doen in eerste instantie en het is wel fijn als die niet gelijk voor lui en vet worden uitgemaakt. Of het gevoel hebben op die manier bekeken te worden.

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 17:42:35 ]
pi_145928693
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:41 schreef Chai het volgende:

Ik ben nog maar een relatief korte tijd actief op Fok, paar maandjes. Maar in het begin moet ik toegeven dat ff instappen in de reeks beetje raar leek, maar ik werd toenmalig met open armen ontvangen.

Maar dit is zeker een gemist punt in de discussie :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145928698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:37 schreef Awesome_ het volgende:

[..]

Sommige mensen posten niet alleen om zelf ergens iets uit te halen, maar om anderen te helpen, een beetje terug te geven aan de wereld zeg maar. Kan ook toch? Ik snap het wel. Je voelt met die mensen mee omdat je ook zo was en probeert te helpen/adviseren.
Dat is ook zo en misschien moet daar inderdaad een derde topic voor komen, want er zijn users die er wel degelijk wat aan hebben. Ik vind het zelf ook interessant, maar het moet niet ten koste gaan van de vaste users doordat de tendens van de reeks verschuift. :)
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:43:22 #243
22592 crew  Ole
pi_145928699
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:41 schreef Chai het volgende:

En mi dan ook degenen die het in kleine stapjes willen doen in eerste instantie en het is wel fijn als die niet gelijk voor lui en vet worden uitgemaakt. Of het gevoel hebben op die manier bekeken te worden.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:43:43 #244
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145928714
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:39 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Wat een gezever. Ik at gewoon omdat ik het lekker vond en niet echt oplette. :P Meer niet. Nu lijkt het net alsof alle mensen met overgewicht issues hebben ofzo.
Even los van het feit wat voor jou geldt of de mensen in dieet, maar veel mensen met overgewicht hebben wel degelijk problemen. En dan niet op fysiek vlak maar zeker ook op geestelijk.
pi_145928722
Wat ik wel jammer vind is dat elk welgemeend advies gelijk wordt gezien als persoonlijke aanval.
Alsof de mensen die advies geven het met de reden doen je eens lekker de grond in te boren.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145928767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:43 schreef Beach het volgende:
Wat ik wel jammer vind is dat elk welgemeend advies gelijk wordt gezien als persoonlijke aanval.
Alsof de mensen die advies geven het met de reden doen je eens lekker de grond in te boren.
Wat Qwea al aangeeft, er spelen ook vaak geestelijke problemen, dus het is wel zo aardig om je formulering daarop aan te passen.
pi_145928785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:38 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Niet om je overgewicht te kleineren, of jou als persoon. Maar ik bedoel mensen met een kilotje als 20kg teveel of meer. Beseffen was bij mij niet genoeg, ik wist dondersgoed wat ik verkeerd deed.
Beseffen wat je verkeerd doet is de eerste stap; daadwerkelijk weten hoe je het gaat veranderen en geloven dat je het ook kan veranderen (self-efficacy), zijn veel belangrijker.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:46:02 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145928811
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:44 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat Qwea al aangeeft, er spelen ook vaak geestelijke problemen, dus het is wel zo aardig om je formulering daarop aan te passen.
Dan heeft dat nog niks te maken met het punt wat beach maakt...
pi_145928830
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef Qwea het volgende:

[..]

Dan heeft dat nog niks te maken met het punt wat beach maakt...
Dat ze zich snel aangevallen voelen...
pi_145928892
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:46 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat ze zich snel aangevallen voelen...
Tsja, daar kan alleen die persoon zelf wat aan veranderen...
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:48:15 #251
157922 fathank
pi_145928894
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:32 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Met een zak chips en fles cola erbij.
pi_145928932
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:48 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Tsja, daar kan alleen die persoon zelf wat aan veranderen...
Daar zijn ze dus al mee bezig door die eerste stap te zetten..

Waarom daar niet iets meer rekening mee houden in plaats van mogelijk afschrikken?

Het is een reeks voor een groep die (zeker als ze net beginnen) nogal kwetsbaar zijn, dat is een kenmerk van de doelgroep.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2014 17:50:25 ]
pi_145928982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom daar niet iets meer rekening mee houden in plaats van mogelijk afschrikken?

Het is een reeks voor een groep die (zeker als ze net beginnen) nogal kwetsbaar zijn, dat is een kenmerk van de doelgroep.
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:50:56 #254
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145928984
Misschien kan de harde kern beter naar R&P als het om mental support gaat ipv knowledge. Dat je zeg maar een circlejerk reeks hebt en een reeks voor mensen die echt willen afvallen zeg maar.
BEASTMODE
pi_145929006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:49 schreef Chai het volgende:

[..]

O jij bedoelt het op iets andere manier dan ik zie ik. Kwetsbaar zijn ze zeker, maar ze hoeven niet alles te zien als een persoonlijke aanval. En dan bedoel ik simpele reactie/vraag.

Maar afschrikken moet niet de bedoeling zijn.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145929008
Mij lijkt het in ieder geval fijn als er een plek is om te starten.

De assertievelingen die hier zo fanatiek hun stekje bewaken kunnen misschien een plekje doorgeschoven worden naar GYM?
pi_145929033
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef Chai het volgende:

De assertievelingen die hier zo fanatiek hun stekje bewaken kunnen misschien een plekje doorgeschoven worden naar GYM?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:52:27 #258
22592 crew  Ole
pi_145929036
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef Beach het volgende:

[..]

Hardlopers zijn doodlopers
Nog meer lege clichés ?
pi_145929059
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:50 schreef Beach het volgende:

[..]

Nou en? Boeit jou het wat als users dik blijven?
pi_145929070
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Nog meer lege clichés ?
1 die heel toepasselijk is in dit topic:

Sticks and stones may break my bones (but words will never hurt me).
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:54:19 #261
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145929107
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:51 schreef Chai het volgende:

Dat topic staat in ONZ en is daarom niet serieus.
BEASTMODE
pi_145929108
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:52 schreef Ole het volgende:

[..]

Nog meer lege clichés ?
Nee.
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou en? Boeit jou het wat als users dik blijven?
Ja uiteraard. Mijn bf is ook te hoog, dan is zoiets niet leuk om te lezen.
pi_145929170
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:54 schreef Beach het volgende:
Ja uiteraard. Mijn bf is ook te hoog, dan is zoiets niet leuk om te lezen.
Kan je dan toch overheen lezen.
pi_145929188
Haha wat een gedoe om een topic. Voor ik in slank postte heb ik ook wel eens in dieet gelezen en vanaf het begin was het me duidelijk dat ik daar totaaaal niet zou passen. Het komt op mij inderdaad beetje over als groep die elkaar sterkt en het prima vinden als iemand zich niet aan een dieet houdt. Ja dat kan, is prima voor degenen voor wie dat werkt.
Ik heb af en toe een schop onder mn hol nodig, anderen blijkbaar niet. En die willen dat ook vooral niet. Ik denk dat dat het probleem is. Qwea geeft af en toe een schop en dat wordt niet gewaardeerd. Onder het mom van af en toe moet iets kunnen wordt naar mijn idee veel goedgepraat.
pi_145929256
*ontlurkt. Iets als Dieet:voeding & Dieet:afvallen lijkt mij geen slecht idee, en dat iemand dan soms in beide topics posts, of her en der meeleest, dat hoeft toch geen ramp te zijn? Het voorbeeld wat eerder werd gegeven, over OUD, vind ik een goede. Daarnaast hebben mensen die afgevallen zijn en door willen stromen naar een ander topic dan nog een optie naast Slank.

Ik heb een tijdje terug heel kort meegepost, en lees nog wel 'ns mee voor tips, herkenning, motivatie. Maar zoals het topic afgelopen tijd is, is niet iets waar ik me in kan vinden (qua stijl en soms qua manier van posten), en dus lees ik minder mee. Ik kan me voorstellen dat het voor sommige vaste posters niet anders is. Voor mij is motivatie bijvoorbeeld om te zien dat iemand na een hele tijd nog steeds op gewicht is, of dat iemand die valt, elke keer weer opstaat.

Dat Qwea (als voorbeeld, omdat ze vaak genoemd wordt) heel wat bereikt heeft en dat dat knap is, betekent niet dat haar manier ook mijn manier is, of dat haar manier beter of slechter is dan die van mij. Het is de manier die voor haar werkt en waar zij zich prettig bij voelt, net zoals mijn manier dat voor mij is.
Maar mijn manier is geen voeding ipv eten en een aantal uur per week in de sportschool. Voor mij was afvallen en is op gewicht blijven een ander verhaal dan dat, en ik denk niet dat dat ooit veranderd, net zo min als dat ik van anderen verwacht dat hun manier veranderd. Maar het verschil tussen voeding en eten (om het even heel simpel te zeggen) is groot genoeg dat ik denk dat 2 topics beter zou zijn. En dan niet om de ene groep weg te jagen, maar om beide groepen een plek te geven die bij hun past.
pi_145929300
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:57 schreef the85mc het volgende:
Haha wat een gedoe om een topic. Voor ik in slank postte heb ik ook wel eens in dieet gelezen en vanaf het begin was het me duidelijk dat ik daar totaaaal niet zou passen. Het komt op mij inderdaad beetje over als groep die elkaar sterkt en het prima vinden als iemand zich niet aan een dieet houdt. Ja dat kan, is prima voor degenen voor wie dat werkt.
Ik heb af en toe een schop onder mn hol nodig, anderen blijkbaar niet. En die willen dat ook vooral niet. Ik denk dat dat het probleem is. Qwea geeft af en toe een schop en dat wordt niet gewaardeerd. Onder het mom van af en toe moet iets kunnen wordt naar mijn idee veel goedgepraat.
Ik vind wel dat een beetje gedaan wordt alsof de posters daar geen vooruitgang boeken, want dat is niet waar. Natuurlijk gaat het niet altijd goed, maar volgens mij zijn de meesten daar met succes al een heleboel kilo's kwijt.
pi_145929319
Dieet fanatiek en dieet gematigd. _O_
pi_145929334
Ik denk dat bijvoorbeeld een Qwea, Xuryah, en een paar anderen (waaronder ook ik) geen probleem hebben met een derde topic maar met de manier waarop het moet gebeuren.
pi_145929340
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Slaat dat gematigd ook op de voedselinname?
pi_145929381
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
Ik denk dat bijvoorbeeld een Qwea, Xuryah, en een paar anderen (waaronder ook ik) geen probleem hebben met een derde topic maar met de manier waarop het moet gebeuren.
+1
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145929396
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar wat is dan fanatiek en wat is gematigd?

Fanatiek qua sporten of fanatiek qua veel afvallen?
Gematigd met afvallen of gematigd met sport?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:03:57 #272
157922 fathank
pi_145929406
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:02 schreef Beach het volgende:

[..]

Slaat dat gematigd ook op de voedselinname?
Strijd IS voor vrijheid?
pi_145929438
quote:
Ja precies.
pi_145929444
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:57 schreef the85mc het volgende:
Ik lees vrij weinig uitspattingen van mensen qua eten eigenlijk. Vaker te weinig dan teveel.
pi_145929449
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:03 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Maar wat is dan fanatiek en wat is gematigd?

Fanatiek qua sporten of fanatiek qua veel afvallen?
Gematigd met afvallen of gematigd met sport?
Ik denk dat mensen hun plekje uiteindelijk wel vinden. :)
pi_145929477
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar je krijgt hetzelfde gezeik als er 1 iemand denkt zijn plekje te vinden, maar een paar andere users niet. Dat lost niks op
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145929505
quote:
Het staat je in ieder geval vrij om een topic te openen.
pi_145929530
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:05 schreef CrunchySelf het volgende:

[..]

Maar je krijgt hetzelfde gezeik als er 1 iemand denkt zijn plekje te vinden, maar een paar andere users niet. Dat lost niks op
Ik denk dat met 3 LIF opties die kans aanzienlijk kleiner wordt.
pi_145929545
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat met 3 LIF opties die kans aanzienlijk kleiner wordt.
Oke dat waarschijnlijk wel :), maar dan moeten ze wel goed gedefinieerd worden :Y
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145929571
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het staat je in ieder geval vrij om een topic te openen.
Ik voel me niet geroepen om er eentje te openen omdat ik me prima voel(de) in dieet.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:12:59 #281
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145929717
Maar als ik zelf nu gewoon fit ben, maar minder fitte mensen iets wil bijleren/adviseren/laten zien dat het ook anders kan. Dan moet ik dus toch juist mijn reeks met metgezellen verlaten en een reeks opzoeken met andersdenkenden?

Ik hoor het wel!

Awesome_
BEASTMODE
pi_145930014
Kan er geen slotje op deze draad?
:r
pi_145930041
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:12 schreef Awesome_ het volgende:
Maar als ik zelf nu gewoon fit ben, maar minder fitte mensen iets wil bijleren/adviseren/laten zien dat het ook anders kan. Dan moet ik dus toch juist mijn reeks met metgezellen verlaten en een reeks opzoeken met andersdenkenden?

Ik hoor het wel!

Awesome_
Ik denk dat ze prima in staat zijn daar zelf om te vragen.

Mensen die geen/weinig vooruitgang boeken hoeven daar niet door jou toe gezet te worden. In de OP kan gewoon naar het andere dieettopic verwezen worden onder het mom van hier kan je terecht voor extra motivatie en advies.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:24:08 #284
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_145930112
Ik heb hier alleen het begin gelezen maar 'dan moet je eroverheen lezen' is een beetje een matig argument als je meer dan 20% van de posts in een reeks voor jouw rekening neemt. Als je er dan van uitgaat dat mensen daar ook nog op reageren, zit je met een beetje geluk/pech al tegen de 50% aan.

Daar kan je vrij moeilijk omheen :+
pi_145930164
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Mensen die geen/weinig vooruitgang boeken hoeven daar niet door jou toe gezet te worden. In de OP kan gewoon naar het andere dieettopic verwezen worden onder het mom van hier kan je terecht voor extra motivatie en advies.
_O_
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:31:11 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930366
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:04 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik lees vrij weinig uitspattingen van mensen qua eten eigenlijk. Vaker te weinig dan teveel.
Mensen posten er een lijstje, begin deze week reageerde ik op zo'n lijstje. Toen werd me wat toegebeten, paar dagen later weer hetzelfde lijstje, geen reet veranderd maar wel miepen. Prima hoor als je je eetgewoonte niet wil veranderen, maar waar blijf je dan om aandacht vragen voor je lijstje?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:31:32 #287
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930379
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Die heb ik, in dieet. Maar dat is niet goed he?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:31:47 #288
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145930392
Mkay, en dan meteen de disclaimer dat je vooral niet te fit en slank mag worden want dan moet je weg bij je oude vriendjes en vriendinnetjes
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:32:54 #289
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_145930427
Hoe motiverend is dat dan.
BEASTMODE
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:33:41 #290
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930454
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef Awesome_ het volgende:
Mkay, en dan meteen de disclaimer dat je vooral niet te fit en slank mag worden want dan moet je weg bij je oude vriendjes en vriendinnetjes
Ik voorzie 999 reeksen in LIF.
pi_145930523
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef Awesome_ het volgende:
Hoe kan het dan dat dat eerder nooit een probleem was en nu ineens wel?

Dieetclub moet mijn inziens het topic zijn met de laagste drempel.
pi_145930527
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:31 schreef Qwea het volgende:

[..]

Die heb ik, in dieet. Maar dat is niet goed he?
Aan wie ligt dat? :)
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:36:52 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930570
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Aan wie ligt dat? :)
Niet aan mij. Vraag maar aan andere users die daar ook zitten :Y)
pi_145930662
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet aan mij. Vraag maar aan andere users die daar ook zitten :Y)
Goed dat je je niet laat wegjagen, maar aan de andere kant zou het wel een hoop gezeur schelen. :)
pi_145930715
Ik snap trouwens niet waarom dit vroeger dan geen probleem was? Toen vond er wel een goede doorstroom plaats of bleven mensen in de 'stijl' van het topic posten?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:40:51 #296
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930720
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goed dat je je niet laat wegjagen, maar aan de andere kant zou het wel een hoop gezeur schelen. :)
Ik zeur niet.
pi_145930735
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:40 schreef Chai het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom dit vroeger dan geen probleem was? Toen vond er wel een goede doorstroom plaats of bleven mensen in de 'stijl' van het topic posten?
Of het succes is toch wat lager
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:41:14 #298
157922 fathank
pi_145930738
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:22 schreef Chai het volgende:

[..]

Als je geen advies wil moet je ook niet posten over hoe kut het allemaal wel niet is
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:42:48 #299
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930795
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef fathank het volgende:

Als je geen advies wil moet je ook niet posten over hoe kut het allemaal wel niet is
Precies. En geen lijstjes posten met zooi en vervolgens miepen dat de teugels strakker moeten want je komt aan, en vragen wat er anders kan. Als je daar geen tegengas op wil, moet je dat niet gaan vragen.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:43:40 #300
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930829
We zijn bijna vol, we gaan toch niet weer een heel topic deze discussie voeren?
pi_145930849
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat spreek ik toch niet tegen? Alleen herhaaldelijk advies vanuit dezelfde visie is gewoon irritant in een reeks die niet op zo'n bepaalde stijl is toegespitst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')