Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Feebs, ik ben er net zo lang weg ongeveer. just sayin'.
Kom terug dannn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?
Ik niet.
Ik niet.
Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?
Ik niet.
Ik niet.
Nee. Ik weet zelf ook wel dat nog een hand pepernoten me niet gaat helpen. Hek geen topic voor nodig atmquote:
Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.
Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoor
Ik vind de vibe in dit topic nu al weer veel beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28 • 223
Schreef ik:
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |