Wat is de conclusie dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck, serieus een deel 2? Alles wat er gezegd moest worden is al wel gezegd volgens mij hoor
Ja leuk zo'n extra topic, maar ik voel daar niks voor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Er zijn nog niet echt concrete oplossingen gevonden.
Het is handig als er een centrale plek blijft waar mensen suggesties kunnen doen.
De vraag is nu vooral:Is een extra topic nou wel/geen goede oplossing?
Of is dat enkel geschikt voor op korte termijn en blijven er topics van afgestoten kliekjes bij komen?
Ja en? De wereld draait niet om jou, veel voelen daar wel iets voor vandaar dit discussietopic.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja leuk zo'n extra topic, maar ik voel daar niks voor.
Als buitenstaander..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja en? De wereld draait niet om jou
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Als buitenstaander..
Is dit niet de kern van het probleem?
Heb de reeks verder niet gelezen, dat is gebaseerd op het vorige topic.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Deze hele discussie is zo vreselijk koren op de molen van Qwea. Die leeft om te provoceren en dit is dan is ook smullen natuurlijk. Beetje je grote muil open trekken en dan maar hopen dat de rest erin trapt.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Zeester het volgende:
De conclusie is dat Qwea een topic waar ze officieel niet meer hoort gekaapt houdt, omdat ze mensen wil helpen. Dat die mensen niet op dat advies zitten te wachten en zelfs wegblijven (zoals ikzelf, die niet naar een ander topic kan want te zwaar) dat maakt niet uit, wij zijn toch geen echte doorzetters.
Dit klinkt eigenlijk wel als een goed alternatief, naast de dieetreeks bedoel ikquote:
Ik vind het heel moeilijk uit te drukken.quote:
Superquote:
Hahaha, lol, gekaapt houdt ook. Mensen zijn welkom om er te posten hoor, ik jaag niemand weg. I.t.t andere mensen. Er zijn zat andere mensen die blijkbaar wél op mijn advies zitten te wachten, maar dat boeit je geen rukquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Zeester het volgende:
De conclusie is dat Qwea een topic waar ze officieel niet meer hoort gekaapt houdt, omdat ze mensen wil helpen. Dat die mensen niet op dat advies zitten te wachten en zelfs wegblijven (zoals ikzelf, die niet naar een ander topic kan want te zwaar) dat maakt niet uit, wij zijn toch geen echte doorzetters.
Dat vind ik ook. Er is eigenlijk nog geen echt sport & eet topic. Veel bodybuilders en fitnessers zitten in de Bodybuilding reeks, maar de gemiddelde leek voelt zich daar vaak niet echt welkom.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit klinkt eigenlijk wel als een goed alternatief, naast de dieetreeks bedoel ik
Nou je posts komen in ieder geval niet erg uitnodigend over.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hahaha, lol, gekaapt houdt ook. Mensen zijn welkom om er te posten hoor, ik jaag niemand weg. I.t.t andere mensen. Er zijn zat andere mensen die blijkbaar wél op mijn advies zitten te wachten, maar dat boeit je geen ruk![]()
Daarnaast post ik er niet alleen advies hoor![]()
Vind jij jezelf geen echte doorzetter nee?
Nee dat was nog niet genoemd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik irriteer me meer aan mensen die niet weten wat ze doen en vrolijk komen vertellen dat ze 2 kilo kwijt zijn op zakken chips etc
Maar misschien ben ik daar de enige in en is dat in deel I niet eens genoemd?
Maar goed, ik irriteer mij ook niet genoeg om daardoor weg te blijven of zo hoor. Dus /care
Vertel me eens wat er niet uitnodigend aan is dan?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou je posts komen in ieder geval niet erg uitnodigend over.
En je krijgt commentaar van je, dat die Appelcake als O toch echt geen bijster slim plan is, en als T ook niet en die pizza als D dan ook niet... hoe is dat niet uitnodigend? Wat wil je horen? "Kom op meisje, je kan het. Doorzetten hoor, even weer in het gareel komen dan komt aaaaaaaaaalles goed" ?quote:O: Appelcake
T: Komkommer
L: 2 broodjes worst
T:Appelcake
D: Pizza
T: Kopje thee
Ik moet de teugels strak aantrekken. Ik kom weer wat aan. Kan iemand me een schop onder mijn kont geven?!
Aardig. En dan heb jij het over het afstoten van mensen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef Chai het volgende:
Dan is een extra topic een prima alternatief lijkt me. Een eigen topic voor queen bee en co en een echt dieetclub topic.
Voordat zich een nieuwe queen bee aandient zijn we al een aantal jaren verder, dus zo'n vaart zal het niet lopen met tig verschillende reeksen.
[..]
Ik vind het heel moeilijk uit te drukken.Er zijn een beetje twee stromingen en het is de vraag of dat elkaar tegenwerkt of juist positief is en wat nou eigenlijk bij de centrale doelstelling van het topic past.
[..]
Super
Is die tweede quote for real?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vertel me eens wat er niet uitnodigend aan is dan?
Als jij een lijstje post met :
[..]
En je krijgt commentaar van je, dat die Appelcake als O toch echt geen bijster slim plan is, en als T ook niet en die pizza als D dan ook niet... hoe is dat niet uitnodigend? Wat wil je horen? "Kom op meisje, je kan het. Doorzetten hoor, even weer in het gareel komen dan komt aaaaaaaaaalles goed" ?
Zet dat er dan bij, dan kan ik copy paste doen en hoef ik geen moeite te verspillen om je daadwerkelijk een trap onder je reet te geven (waar je om vraagt). Scheelt mij, scheelt jou.
Excuses voor het chargeren, ik weet dat mijn toon ook niet altijd even vriendelijk is. Daarom neem ik ook niet actief deel aan reeksen waarin mensen zich kwetsbaar moeten kunnen opstellen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Aardig. En dan heb jij het over het afstoten van mensen?
Bij jouw posts las ik een paar keer een bepaalde ondertoon naar mijn idee, maar dat kan in de praktijk van de reeks anders zijn.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
En je krijgt commentaar van je, dat die Appelcake als O toch echt geen bijster slim plan is, en als T ook niet en die pizza als D dan ook niet... hoe is dat niet uitnodigend? Wat wil je horen? "Kom op meisje, je kan het. Doorzetten hoor, even weer in het gareel komen dan komt aaaaaaaaaalles goed" ?
Zet dat er dan bij, dan kan ik copy paste doen en hoef ik geen moeite te verspillen om je daadwerkelijk een trap onder je reet te geven (waar je om vraagt). Scheelt mij, scheelt jou.
Iemand die zo'n lijstje plaatst en specifiek om een schop onder de kont vraagt, is toch ook niet uit op kusjekroel reacties?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Excuses voor het chargeren, ik weet dat mijn toon ook niet altijd even vriendelijk is. Daarom neem ik ook niet actief deel aan reeksen waarin mensen zich kwetsbaar moeten kunnen opstellen.
[..]
Bij jouw posts las ik een paar keer een bepaalde ondertoon naar mijn idee, maar dat kan in de praktijk van de reeks anders zijn.
Wat het voorbeeld betreft, dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Dan ga je maar naar het vivaforum wat mij betreft.Oneindig kusjekroel ben ik ook niet voor.
Alleen wel voor laagdrempeligheid. En ik denk dat een gezamenlijke doel wat overeenkomt daarbij helpt. En circlejerks helpen ook niet. Niet van van 'stilstaande' vriendjes en vriendinnetjes, maar ook niet van ambitieuze vriendjes en vriendinnetjes die eigenlijk het centrale doel al voorbij zijn.
En het is toch juist goed als je die baggerlijstjes ook post. Alleen de goede lijstjes posten schiet je ook niets mee op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand die zo'n lijstje plaatst en specifiek om een schop onder de kont vraagt, is toch ook niet uit op kusjekroel reacties?
Ik denk ook niet dat dat de kern van het probleem is inderdaad, maar er zal vast wel een keer iemand over gevallen zijn. Schop onder de kont betekent ook niet dat je door iedereen nagetrapt wil worden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iemand die zo'n lijstje plaatst en specifiek om een schop onder de kont vraagt, is toch ook niet uit op kusjekroel reacties?
Vrouwen...quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is er eigenlijk zo'n nijd ontstaan van tussen iedereen?
Is dit nog gelukt?quote:zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28 • 223
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?
De oplossing is dus een vrouwendieetreeks en een mannendieetreeks.quote:
Maar het zijn juist vrouwen die elkaar niet moeten in de dieetreeks.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
De oplossing is dus een vrouwendieetreeks en een mannendieetreeks.
Dan ga ik toch graag mee met de mannen hoorquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
De oplossing is dus een vrouwendieetreeks en een mannendieetreeks.
Elke vrouw haar eigen reeksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar het zijn juist vrouwen die elkaar niet moeten in de dieetreeks.
Of de rest kweekt gewoon een beetje disciplinequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Deze hele discussie is zo vreselijk koren op de molen van Qwea. Die leeft om te provoceren en dit is dan is ook smullen natuurlijk. Beetje je grote muil open trekken en dan maar hopen dat de rest erin trapt.
En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet (overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts). Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Waar lees jij nou weer jaloezie?!quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:30 schreef MrGuma het volgende:
Ik vind het altijd raar dat mensen altijd expliciet moeten vermelden dat ze een sociaal leven hebben, een full time baan hebben én het dan toch voor elkaar hebben gekregen om af te vallen. Alsof afvallen eigenlijk niet zou kunnen icm die twee.
Overigens wel spijtig dat de tweede alinea enige jaloezie doet doorschijnen. Jullie laten je veel te veel raken door andere hun doen en laten.
Kerels trekken ook altijd de jaloezie-kaart.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:30 schreef MrGuma het volgende:
Ik vind het altijd raar dat mensen altijd expliciet moeten vermelden dat ze een sociaal leven hebben, een full time baan hebben én het dan toch voor elkaar hebben gekregen om af te vallen. Alsof afvallen eigenlijk niet zou kunnen icm die twee.
Overigens wel spijtig dat de tweede alinea enige jaloezie doet doorschijnen. Jullie laten je veel te veel raken door andere hun doen en laten.
Het noodzakelijk vinden om Qwea haar methode af te kraken om een lichaam te krijgen waar iedereen uiteindelijk stiekem naar streeft (je valt niet voor niks af,toch?). Zij is daar overduidelijk ver in gekomen en dat bevalt blijkbaar niet. Deze hele topicreeks is daar evidentie van.quote:
Ongetwijfeld. Point being?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Kerels trekken ook altijd de jaloezie-kaart.
Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingenquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Het noodzakelijk vinden om Qwea haar methode af te kraken om een lichaam te krijgen waar iedereen uiteindelijk stiekem naar streeft (je valt niet voor niks af,toch?). Zij is daar overduidelijk ver in gekomen en dat bevalt blijkbaar niet. Deze hele topicreeks is daar evidentie van.
En ohja, de ervaren noodzaak om jezelf te moeten verdedigen in de derde alinea.
Prima, een afgeleide van haar lichaam. Punt blijft hetzelfde. Met rondingen bedoel je neem ik aan niet de vetrollen op de heupen maa een goede kont en gevulde decolleté?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingen
Vraag dan niet om een zogenaamde trap onder je reet, maar zeg gewoon dat je kusjeknuffelkroel reacties wilt, scheelt mij weer.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb na mn eerste reactie in het vorige deel geprobeerd het daarbij te laten, maar aangezien je mij blijft 'quoten' reageer ik toch maar weer...
[..]
En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet
Quote even zo'n post waarin ik iemand een disciplineloos vet varken-posts noem, wil je?quote:(overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts).
Post even een post waarin ik het heb over dat je je macro's moet bijhouden, wil je? En nogmaals : Vraag dan niet om een zogenaamde trap onder je reet, maar zeg gewoon dat je kusjeknuffelkroel reacties wilt, scheelt mij weer.quote:Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.
"Helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt" alsjeblieft zegquote:Een schop onder je kont is niet afzeiken, helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt, het heeft over eiwitshakes, opdrogen en vetpercentages die ongezond laag moeten. Het is voor sommigen inderdaad die 'kom op, je weet dat je beter kan en hoe ga je dit morgen anders doen?'
Nee hoor, voetbal is ook sport, rugby, tennis, crossfit, allemaal sport.quote:En voor de mensen die nu roepen dat ik jaloers ben: ik ben 45 kilo kwijt naast een sociaal leven en fulltime baan door me een gezonde, normale levensstijl aan te meten en te sporten (ook al vind Qwea mijn sport geen sport. Blijkbaar zijn alleen KT en hardlopen echte sport).
Zoiets. Maatje S in geen geval. Ik heb het eerder over M of L dan. En dat is prima voor de meeste.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:56 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Prima, een afgeleide van haar lichaam. Punt blijft hetzelfde. Met rondingen bedoel je neem ik aan niet de vetrollen op de heupen maa een goede kont en gevulde decolleté?
Lol, alsof jij weet hoe mijn reet eruit zietquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingen
Als je squat, waarschijnlijk kick-ass.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, alsof jij weet hoe mijn reet eruit ziet
Geen behoefte aan ook. Maar je weet wat de reacties waren op bijv. De foto van je arm die je laatst postte.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
3x in de weekquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Als je squat, waarschijnlijk kick-ass.
Noes, niet mijn arm.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen behoefte aan ook. Maar je weet wat de reacties waren op bijv. De foto van je arm die je laatst postte.
Ik had kunnen weten dat reageren kansloos was. Train je dat bord voor je kop ook dagelijks?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
3x in de weekMaar gelukkig weet Paula precies hoe mij reet eruit ziet
Lekker kontje, he Paula?
Beton is van zichzelf al hard en heeft geen training nodig, you of all people should know....quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat reageren kansloos was. Train je dat bord voor je kop ook dagelijks?
Nee, de meeste vrouwen willen er niet bijlopen als kogelstoters. Ben ik van overtuigd. Maar dat neemt niet weg dat het knap is dat er mensen zijn die dat resultaat bereiken, natuurlijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:56 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Prima, een afgeleide van haar lichaam. Punt blijft hetzelfde. Met rondingen bedoel je neem ik aan niet de vetrollen op de heupen maa een goede kont en gevulde decolleté?
Geen enkele vrouw zal het uiterlijk van een kogelstootster kweken in de sportschool tenzij ze aan de steroïden gaan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, de meeste vrouwen willen er niet bijlopen als kogelstoters. Ben ik van overtuigd. Maar dat neemt niet weg dat het knap is dat er mensen zijn die dat resultaat bereiken, natuurlijk.
Jij hebt volgens mij een sterk gedesillusioneerd beeld omtrent krachttraining, of niet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee, de meeste vrouwen willen er niet bijlopen als kogelstoters. Ben ik van overtuigd. Maar dat neemt niet weg dat het knap is dat er mensen zijn die dat resultaat bereiken, natuurlijk.
Ik snap er niks van terwijl wij ook jaloers zijn?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat je er helemaal niets van begrijpt als man zijnde.
Ik heb het gezien, vond het vrij kogelstoot-achtigquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw zal het uiterlijk van een kogelstootster kweken in de sportschool tenzij ze aan de steroïden gaan.
Is afvallen niet een levensstijl verandering voor jou?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:18 schreef Puala het volgende:
Maar waarom maken we geen reeks voor mensen die proberen hun levensstijl om te gooien? En dan hoeft het doel niet eens afvallen te zijn, maar gewoon gezonder leven?
Waren ergere armen, maar vind dit al lelijk qua benen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Klokov het volgende:
De meeste vrouwelijke kogelstoters zijn gewoon fit hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me niet voorstellen dat je niet zou willen ruilen als je niet tevreden bent met je eigen figuur.
Kan gewoon hoor, van chips word je niet magisch dik.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik irriteer me meer aan mensen die niet weten wat ze doen en vrolijk komen vertellen dat ze 2 kilo kwijt zijn op zakken chips etc
Maar misschien ben ik daar de enige in en is dat in deel I niet eens genoemd?
Maar goed, ik irriteer mij ook niet genoeg om daardoor weg te blijven of zo hoor. Dus /care
Qwea haar armen waren aangepannen, die zien er niet altijd zo uit hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:20 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Waren ergere armen, maar vind dit al lelijk qua benen eerlijk gezegd.
of het zit er na 1 jaar waar aan.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:21 schreef ISeeStars het volgende:
ik ken de topics en mensen niet ofzo maar als iemand van het begin post toen hij of zij nog 'dik' was, waarom zou hij dan per sé weg moeten als hij of zij wel een 'normaal' gewicht heeft?? je bouwt toch een soort van band op met mensen en dan is het ja doei je bent te dun? :S
Eigenlijk is het zo plat niet. Maar je kan je toch ook wel voorstellend at je interesses anders zijn? Als je dun bent kan je elke winkel in en slagen voor kleding. En als je een grotere maat hebt is dat bijv moeilijk.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:21 schreef ISeeStars het volgende:
ik ken de topics en mensen niet ofzo maar als iemand van het begin post toen hij of zij nog 'dik' was, waarom zou hij dan per sé weg moeten als hij of zij wel een 'normaal' gewicht heeft?? je bouwt toch een soort van band op met mensen en dan is het ja doei je bent te dun? :S
ja ok dat is wel waar, maar dat kan ook voor mensen een soort van voorbeeld zijn al begrijp ik het ook dat het voor anderen misschien vervelend is. Maar ik vind het zo lullig om mensen te weren die het wel gelukt is om te zakken met hun gewicht. Al is dat vast niet de enige reden maar zoals ik al aangaf ben er verder niet bekend mee.. succes in ieder geval.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo plat niet. Maar je kan je toch ook wel voorstellend at je interesses anders zijn? Als je dun bent kan je elke winkel in en slagen voor kleding. En als je een grotere maat hebt is dat bijv moeilijk.
Andersom juist. Ik merk dat ik met een normale maat veel moeilijk kleding kan vinden dan in XL, 2XL, 3XL etc.. Vaak is alles in een normale maat al uitverkocht terwijl ze de fattymaten altijd in overvloed hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Eigenlijk is het zo plat niet. Maar je kan je toch ook wel voorstellend at je interesses anders zijn? Als je dun bent kan je elke winkel in en slagen voor kleding. En als je een grotere maat hebt is dat bijv moeilijk.
Fattyquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Andersom juist. Ik merk dat ik met een normale maat veel moeilijk kleding kan vinden dan in XL, 2XL, 3XL etc.. Vaak is alles in een normale maat al uitverkocht terwijl ze de fattymaten altijd in overvloed hebben.
We willen allemaal jouw fantastische lichaam, zeker weten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vol"slank" danquote:
Zoals 'jullie' het nu willen, krijg je een topic waarin jullie gezamenlijk huilen hoe 'moeilijk het wel niet is' ipv naar succesverhalen te luisteren en kennis van te nemen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:29 schreef Yaaar het volgende:
[..]
We willen allemaal jouw fantastische lichaam, zeker weten.
Hahahaha.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen.
Ik ga lekker zuipenDag hoor!
Ik hoef niet te weten hoeveel skoops magische shit wel of geen effect hebben. Dan heb ik meer aan andere lijstjes. Maar goed, ik lurk omdat ik andere prioriteiten heb als afvallen op dit moment. Maar probeer te filteren wat wel handig is voor mij, maar een jaar geleden zag het topic er echt heel anders uit en dat mis ik wel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zoals 'jullie' het nu willen, krijg je een topic waarin jullie gezamenlijk huilen hoe 'moeilijk het wel niet is' ipv naar succesverhalen te luisteren en kennis van te nemen.
Dus een afkeer naar dat wat werkt wil je niet lezen? Ik ga er vanuit dat het over whey gaat overigens.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten hoeveel skoops magische shit wel of geen effect hebben. Dan heb ik meer aan andere lijstjes. Maar goed, ik lurk omdat ik andere prioriteiten heb als afvallen op dit moment. Maar probeer te filteren wat wel handig is voor mij, maar een jaar geleden zag het topic er echt heel anders uit en dat mis ik wel.
Of PWOquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus een afkeer naar dat wat werkt wil je niet lezen? Ik ga er vanuit dat het over whey gaat overigens.
Ik denk dat dat bij vrouwen toch wel iets anders ligt, bij grotere maten is het volgens mij vaak ook een heel ander soort kleding dan wat je bij de standaard maten vindt. En dan is er ook nog meer verschil in lichaamsvorm tussen de ene vrouw met overgewicht en de andere.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:27 schreef Drinky het volgende:
[..]
Andersom juist. Ik merk dat ik met een normale maat veel moeilijk kleding kan vinden dan in XL, 2XL, 3XL etc.. Vaak is alles in een normale maat al uitverkocht terwijl ze de fattymaten altijd in overvloed hebben.
Dat zou ik denk ik ook doen, je hebt nu 3 verschillende topics waar mensen posten die zich prima voelen in die topics, maar er is ook nog een groep die nu nergens meer post. Ja, jammer dat er misschien 4 topics nodig zijn, maar och, er zijn ook aardig wat afvaltopics van 1 persoon. Die verdwijnen vaak ook naar de achtergrond, misschien dat dat ook vanzelf gebeurt met een van deze topics. En zo niet, dan heb je gewoon 4 lopende topics. En ik denk dat hoe langer dit duurt, hoe meer "strijd" er onderling tussen de topics komt, tis hier nu al niet echt gezellig meer tenslottequote:Op zondag 26 oktober 2014 12:18 schreef Puala het volgende:
Maar waarom maken we geen reeks voor mensen die proberen hun levensstijl om te gooien? En dan hoeft het doel niet eens afvallen te zijn, maar gewoon gezonder leven?
Even los van dat er in Dieet wel meer succesverhalen zijn, al zouden mensen zo'n topic willen en met z'n allen lopen huilen, waarom zou jij je daar dan druk om maken? Laat ze lekkerquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Zoals 'jullie' het nu willen, krijg je een topic waarin jullie gezamenlijk huilen hoe 'moeilijk het wel niet is' ipv naar succesverhalen te luisteren en kennis van te nemen.
Ja, maar even serieus: je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te beseffen dat de meeste vrouwen daar echtecht niet op zitten te wachten. Qwea denkt serieus dat mensen een kogelstoot lichaam mooi vinden en jaloers zijn, maar dan denk ik echt dat het enigszins naar je hoofd stijgt. Misschien is het handig dat ze eens kijkt naar hoe ze post, want daar gaat 't volgens mij om. Maar volgens mij is dat serieus vaak zo bij sommige mensen die (heel) dik zijn geweest. Als ze veel afgevallen zijn, voelen ze zich (soms) on top of the world en vinden ze dat heel bijzonder of zo. Ik zie dat ook een beetje bij m'n moeder.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Klokov het volgende:
[..]
Qwea haar armen waren aangepannen, die zien er niet altijd zo uit hoor
Maar goed smaken verschillen en daarmee ook de doelen van de personen.
Ik heb thuis een bus whey staan. Snap je nu eindelijk dat dat niet mijn struikelpunt is?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus een afkeer naar dat wat werkt wil je niet lezen? Ik ga er vanuit dat het over whey gaat overigens.
ik kan alleen mijn perspectief als man neerzetten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ik denk dat dat bij vrouwen toch wel iets anders ligt, bij grotere maten is het volgens mij vaak ook een heel ander soort kleding dan wat je bij de standaard maten vindt. En dan is er ook nog meer verschil in lichaamsvorm tussen de ene vrouw met overgewicht en de andere.
[..]
Dat zou ik denk ik ook doen, je hebt nu 3 verschillende topics waar mensen posten die zich prima voelen in die topics, maar er is ook nog een groep die nu nergens meer post. Ja, jammer dat er misschien 4 topics nodig zijn, maar och, er zijn ook aardig wat afvaltopics van 1 persoon. Die verdwijnen vaak ook naar de achtergrond, misschien dat dat ook vanzelf gebeurt met een van deze topics. En zo niet, dan heb je gewoon 4 lopende topics. En ik denk dat hoe langer dit duurt, hoe meer "strijd" er onderling tussen de topics komt, tis hier nu al niet echt gezellig meer tenslotte
[..]
Even los van dat er in Dieet wel meer succesverhalen zijn, al zouden mensen zo'n topic willen en met z'n allen lopen huilen, waarom zou jij je daar dan druk om maken? Laat ze lekker
Oh dat laatste ben ik met je eens hoor, ik heb zelf ook aardig wat gehad aan verschillende topics hier toen ik af wou vallen. Ik lees liever verschillende kanten en kijk dan naar wat voor mij werkt, en dat heb ik hier toen dus ook gevonden. Maar dat was dus mijn manier, en als een ander het liever puur en alleen bij een vertrouwd topic houdt met andere mensen met overgewicht, dan moet dat toch ook gewoon kunnen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Drinky het volgende:
[..]
ik kan alleen mijn perspectief als man neerzetten.
Daarnaast, no offence, dieeten is niet alleen voor dikke mensen, want daar was een afvaltopic voor als ik het me goed meen te herinneren. Zodra je mensen uit een topic gaat weren omdat het niet in je straatje past of vanwege hun uiterlijke kenmerken ga je je op glad ijs begeven. Je bent als dik persoon niet uniek, en zeker van mensen die hun doel hebben bereikt kun je een hoop leren.
Dagen dat het niet lukt. Kom op je bent volwassen, dan beslis je toch zeker zelf wat je in je mond stopt. En als je troost of whatever uit het eten van troep haalt wordt het eens tijd voor professionele hulp ipv klagen op een internetforum.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb na mn eerste reactie in het vorige deel geprobeerd het daarbij te laten, maar aangezien je mij blijft 'quoten' reageer ik toch maar weer...
[..]
En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet (overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts). Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.
Een schop onder je kont is niet afzeiken, helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt, het heeft over eiwitshakes, opdrogen en vetpercentages die ongezond laag moeten. Het is voor sommigen inderdaad die 'kom op, je weet dat je beter kan en hoe ga je dit morgen anders doen?'
En voor de mensen die nu roepen dat ik jaloers ben: ik ben 45 kilo kwijt naast een sociaal leven en fulltime baan door me een gezonde, normale levensstijl aan te meten en te sporten (ook al vind Qwea mijn sport geen sport. Blijkbaar zijn alleen KT en hardlopen echte sport).
Ja want dat word je binnen een paar maandjesquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Wel een beetje genieten hoor meidquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hahahaha.![]()
Veel plezier, blijf op de 4000 kcal!:P
Qwea heeft echt niet het ultieme vrouwenlichaam waar heel de dieetclub naar streeft, hou eens op met het jaloezie noemen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Het noodzakelijk vinden om Qwea haar methode af te kraken om een lichaam te krijgen waar iedereen uiteindelijk stiekem naar streeft (je valt niet voor niks af,toch?). Zij is daar overduidelijk ver in gekomen en dat bevalt blijkbaar niet. Deze hele topicreeks is daar evidentie van.
En ohja, de ervaren noodzaak om jezelf te moeten verdedigen in de derde alinea.
Rondingen kun je deels ook trainen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Puala het volgende:
[..]
Gebaseerd op een foto waar ze haar armen aanspant? Netjes.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Qwea heeft echt niet het ultieme vrouwenlichaam waar heel de dieetclub naar streeft, hou eens op met het jaloezie noemen.
Het is heel veel maar dat toch net niet.
Ik denk dat je daar een belangrijk deel van het probleem benoemt, ja. Daarom gaat het ook om de manier waarop en niet alleen het feit dat sommigen whey gebruiken en fanatiek sporten.quote:Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Myraela het volgende:
Sommige mensen kunnen in mijn ogen gewoon niet met Qwea's persoonlijkheid overweg en dat schuiven we nu allemaal af op het feit dat ze er niet meer zou horen omdat ze niet meer dik is en meer met sport bezig is. Waarmee we dan ook direct mensen als Timmos en Xuryah wegjagen, terwijl die in mijn ogen ook prima binnen dieet passen ookal zijn ze fanatieker met sporten bezig dan de meeste.
Nee foto's met haar hele lichaam er op.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Gebaseerd op een foto waar ze haar armen aanspant? Netjes.
Ik was in de veronderstelling dat Qwea alleen een foto van haar arm heeft gepost. Dat is dus niet zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee foto's met haar hele lichaam er op.
Ik heb met geen woord gesproken over haar armen.
Het lijkt mij vrij simpel. Topictitel is dieet, gaat om afvallen. Niet om lijstjes met 4000 kcal. Lijkt mij hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een belangrijk deel van het probleem benoemt, ja. Daarom gaat het ook om de manier waarop en niet alleen het feit dat sommigen whey gebruiken en fanatiek sporten.
Preciesquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat Qwea alleen een foto van haar arm heeft gepost. Dat is dus niet zo?
Als je met 4000 kcal afvalt, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij simpel. Topictitel is dieet, gaat om afvallen. Niet om lijstjes met 4000 kcal. Lijkt mij hoor
H
Dieet betekent dus niet wat jij denkt dat het betekent.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij simpel. Topictitel is dieet, gaat om afvallen. Niet om lijstjes met 4000 kcal. Lijkt mij hoor
H
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
Blijft interessant, dit topic.MJ is toch beter. Spijtige keuzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lmao hij heeft ook al in GYM gestaanquote:
DISCIPLINE GEBREKquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Net zoals bij mijn dieet houd ik van afwisseling.
Heh? Ik lees wel eensquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je met 4000 kcal afvalt, wat is daar mis mee?
Lees OP, tis voor mensen met overgewicht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dieet betekent dus niet wat jij denkt dat het betekent.
Dat heeft dus niks met het woord 'dieet' te maken, maar met de OP.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Lees OP, tis voor mensen met overgewicht.
Ik reageerde puur op jouw stukje topictitel is dieet, gaat over afvallenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Lees OP, tis voor mensen met overgewicht.
Mogelijk. Vooralsnog geniet ik van deze reeksquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Yaaar het volgende:
Maar er is nu een topic over sporten, whey en volgens mij een kogelstoot-lichaam krijgen. Opgelost toch?
Is ook zo. Gaat over afvallen. Heb je geen overgewicht ---> ga naar gezond slank. Daarom lijkt 't mij vrij simpel, maaaaar ja.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Ik reageerde puur op jouw stukje topictitel is dieet, gaat over afvallen
Hier is een kogelstootster:quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Yaaar het volgende:
Maar er is nu een topic over sporten, whey en volgens mij een kogelstoot-lichaam krijgen. Opgelost toch?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier is een kogelstootster:
[ afbeelding ]
Ik denk dat van alle vrouwen in de dieetclub Qwea hier het minst van weg heeft.
Niks mis mee, maar als je meer bezig bent met spieren opbouwen dan met kilo's afvallen, wat post je dan in de dieetclub?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Als je met 4000 kcal afvalt, wat is daar mis mee?
Whahahhaha ik vraag het me serieus af.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, persoonlijk zou ik het niet doen, maar iedereen heeft daar zijn eigen redenen voor.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar als je meer bezig bent met spieren opbouwen dan met kilo's afvallen, wat post je dan in de dieetclub?
Goed willen voelen en aandacht, bedenk ik me nu.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niks mis mee, maar als je meer bezig bent met spieren opbouwen dan met kilo's afvallen, wat post je dan in de dieetclub?
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als het tenminste over advies geven gaat. Als je echter eetlijstjes gaat posten terwijl je probeert aan te komen moet je niet raar opkijken als andere posters daar niet van gediend zijn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is het geval ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als het tenminste over advies geven gaat. Als je echter eetlijstjes gaat posten terwijl je probeert aan te komen moet je niet raar opkijken als andere posters daar niet van gediend zijn.
En wordt (in combinatie met een bepaalde attitude) dus niet op prijs gesteld, blijkt. Blijf je dan stug doorposten?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Geen idee, persoonlijk zou ik het niet doen, maar iedereen heeft daar zijn eigen redenen voor.
Daar zijn we het dan over eens. Maar ik vind niet dat diezelfde mensen geen recht hebben om uberhaupt iets in het topic te posten. Zelfs mensen die niet bezig zijn kunnen iets van waarde aan het topic toevoegen.quote:
Ik zou dat niet doen nee.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En wordt (in combinatie met een bepaalde attitude) dus niet op prijs gesteld, blijkt. Blijf je dan stug doorposten?
Waarom ben jij eigenlijk altijd zo snarky?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Whahahhaha ik vraag het me serieus af.
Ik ben geen huilie, al zeg ik het zelf, maar ik neig toch verdomd naar afhakenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook dat de eerste huilies zijn afgehaakt
Nou, zie hier het resultaat. Wat wil je, klagen in een dieettopic over dat je nog steeds afvalt, ondanks enorme bulklijstjes. Dan denk zelfs ik op een gegeven moment van ja leuk, maar afvallen is wel waarvoor wij hier zitten en jij probeert dat juist tegen te gaan. Ga lekker ergens anders spieren kweken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als het tenminste over advies geven gaat. Als je echter eetlijstjes gaat posten terwijl je probeert aan te komen moet je niet raar opkijken als andere posters daar niet van gediend zijn.
Nee, vind ik ook. Maar aan de andere kant: als zoveel mensen aangeven het niet leuk te vinden en zelfs weggaan omdat ze het vervelend vinden, waarom post je dan toch door als er nu zelfs een speciaal topic over whey, sport en kogelstoot-lichamen is? Dat kan maar 1 ding zijn: negatieve aandacht.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan over eens. Maar ik vind niet dat diezelfde mensen geen recht hebben om uberhaupt iets in het topic te posten. Zelfs mensen die niet bezig zijn kunnen iets van waarde aan het topic toevoegen.
Maak anders zelf gewoon een ander topic aan met alle afhakers van het huidige dieettopic, is het probleem toch ook opgelost.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben geen huilie, al zeg ik het zelf, maar ik neig toch verdomd naar afhaken
En ik weet dat er andere mensen die ik ook echt niet als huilie zie zijn afgehaakt, maar die hebben het niet expliciet gemeld of zo
Het is hier gewoon niet meer tof
Als ik over advies geven praat heb ik het uiteraard over advies dat met het doel van het topic te maken heeft.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou, zie hier het resultaat. Wat wil je, klagen in een dieettopic over dat je nog steeds afvalt, ondanks enorme bulklijstjes. Dan denk zelfs ik op een gegeven moment van ja leuk, maar afvallen is wel waarvoor wij hier zitten en jij probeert dat juist tegen te gaan. Ga lekker ergens anders spieren kweken.
Mwah, dat valt wel mee toch? Qwea post eigenlijk heel vaak vervelend naar mij toe, maakt me feitelijk belachelijk in dieettopic en daar reageer ik nauwelijks op. Als ze daadwerkelijk denkt dat alle mensen jaloers zijn op haar omdat ze is afgevallen (zoals ze zegt), wil ik haar best duidelijk maken dat de meeste mensen niet op een kogelstoo lichaam wachten en dat het gaat om de manier waarop ze post. Niet eens om haar af te kraken, hoor. Gewoon omdat ik eigenlijk eerlijk ben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk altijd zo snarky?
Ik ben niet altijd fan van de manier waarop qwea post en steek dat niet onder stoelen of banken maar jij bent ook altijd op zoek naar een vuurtje om olie op te gooien
Ik had serieus geen problemen met de verschillende, ontopic, manieren dat er over dieten gesproken werd (naja, sommige lijstjes irriteerden mij maar daar lees je dan gewoon overheen, geen groot probleem of zo)
Maar de laatste tijd lijkt het hier wel de middelbare school
Kinderachtig, en bepaald niet bevorderlijk. Hier zitten toch vaak mensen die issues hebben als onzekerheid/geen goed zelfbeeld etc
Moeten die nou juist zich gaan gedragen als kinderachtige pubers die zich alleen maar beter voelen als ze een ander af kunnen katten?
Ga dan naar KLB of zo
Het lijkt me dat fok dat, terecht, niet zo wenselijk vindquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maak anders zelf gewoon een ander topic aan met alle afhakers van het huidige dieettopic, is het probleem toch ook opgelost.
Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk. En vaak onaardig of onnodig defensiefquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee toch? Qwea post eigenlijk heel vaak vervelend naar mij toe, maakt me feitelijk belachelijk in dieettopic en daar reageer ik nauwelijks op. Als ze daadwerkelijk denkt dat alle mensen jaloers zijn op haar omdat ze is afgevallen (zoals ze zegt), wil ik haar best duidelijk maken dat de meeste mensen niet op een kogelstoo lichaam wachten en dat het gaat om de manier waarop ze post. Niet eens om haar af te kraken, hoor. Gewoon omdat ik eigenlijk eerlijk ben.
Dit staat in de OP:quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat fok dat, terecht, niet zo wenselijk vind
Volgens mij vindt FOK! het prima.quote:Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen. We krijgen tevens de indruk dat er nu een een groep users die zich tussen wal en schip voelen vallen. En wellicht behoefte hebben aan een eigen topic.
Ik denk dat als je het 'kogelstoot lichaam' gedeelte weglaat, je bericht een stuk beter zal worden opgevat.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Mwah, dat valt wel mee toch? Qwea post eigenlijk heel vaak vervelend naar mij toe, maakt me feitelijk belachelijk in dieettopic en daar reageer ik nauwelijks op. Als ze daadwerkelijk denkt dat alle mensen jaloers zijn op haar omdat ze is afgevallen (zoals ze zegt), wil ik haar best duidelijk maken dat de meeste mensen niet op een kogelstoo lichaam wachten en dat het gaat om de manier waarop ze post. Niet eens om haar af te kraken, hoor. Gewoon omdat ik eigenlijk eerlijk ben.
Hoezo ben ik een onruststoker? Ik post nauwelijks in dieet, maar ik merkte al wel eerder dat je je stoorde aan mijn manier van posten toen over 1500 kcal gedoe etc.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk
Misschien moet je eens een spiegel kopen
Precies. Dan zijn er 2 dingen die je kunt doen:quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als ik over advies geven praat heb ik het uiteraard over advies dat met het doel van het topic te maken heeft.
Het feit dat Qwea klaar is met afvallen betekent niet dat ze geen advies aan anderen kan geven m.b.t. het afvallen.
Het betekent echter ook niet dat het gewenst is als zij haar bulklijstjes gaat posten.
Was die post over hoe jij denkt dat qwea er uit ziet nou echt nodig? Nee, dat is ook gewoon zeiken. Dat doe je vrij vaakquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een onruststoker? Ik post nauwelijks in dieet, maar ik merkte al wel eerder dat je je stoorde aan mijn manier van posten toen over 1500 kcal gedoe etc.
Dat is toch serieus niet onaardig? Dat zijn gewoon vaak (te) gespierde en heel afgetrainde vrouwen. Ik vind het niet per definitie lelijk hoor, maar je gaat in mijn ogen wel een beetje te ver als je het gooit op jaloezie terwijl iedereen uitlegt hoe het zit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je het 'kogelstoot lichaam' gedeelte weglaat, je bericht een stuk beter zal worden opgevat.
O oke. En ja, ik vind het nodig als je beweert (en dat doet ze) dat mensen jaloers zijn op je lichaam als ze kritiek hebben op je post-wijze.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Was die post over hoe jij denkt dat qwea er uit ziet nou echt nodig? Nee, dat is ook gewoon zeiken. Dat doe je vrij vaak
Zo zie ik het ook.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies. Dan zijn er 2 dingen die je kunt doen:
1) Je past je manier van posten aan.
2) Je gaat ergens anders posten waar mensen je inbreng wel waarderen.
Vooralsnog gebeurt geen van beide.
Ik moet rhubarbje hier ook wel gelijk in geven Yaaar. Je hebt veel kritiek op Qwea, maar als ik jou destijds dit zie posten:quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk
Misschien moet je eens een spiegel kopen
Dan vraag ik mij ook wel af of jij wel in dieet thuishoort, net zoals jij dat afvraagt bij Q. Velen beginnen niet in dieet met een maatje 36-38. Eerder een maatje 46-48. Ik hoop wel voor je dat je inmiddels wat geduld hebt gevonden...quote:Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden![]()
Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen.En ik wil gewoon resultaat zien.
Het gaat om het feit dat Qwea helemaal niks wegheeft van een kogelstootster. Daardoor komt het nogal denigrerend over. Of het zo bedoeld is weet ik uiteraard niet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Dat is toch serieus niet onaardig? Dat zijn gewoon vaak (te) gespierde en heel afgetrainde vrouwen. Ik vind het niet per definitie lelijk hoor, maar je gaat in mijn ogen wel een beetje te ver als je het gooit op jaloezie terwijl iedereen uitlegt hoe het zit.
Ja maar je weet ook wel dat dat soort opmerkingen de boel niet beter makenquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Yaaar het volgende:
[..]
O oke. En ja, ik vind het nodig als je beweert (en dat doet ze) dat mensen jaloers zijn op je lichaam als ze kritiek hebben op je post-wijze.
Sterker nog: ik kan er met m'n hoofd niet helemaal bij.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hoor, ik heb gewoon een te hoog BMI en pas er echt tussen zoals het in de openingspost staat. Ik heb bijna geen overgewicht meer (hoop ik) en dan ga ik gewoon weg, maar dat heb ik al zo'n drie keer aangegeven. Dat lijkt mij eigenlijk ook gewoon vrij logisch dat je weggaat op het moment dat je gewoon geen overgewicht meer hebt, want het staat duidelijk aangegeven.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een heerlijke discussie weer. Weer
Ik vind het oprecht jammer dat dit telkens zo moet escaleren en nu in een extra topic blijkbaar opgelost moet worden, vooral omdat ik nu helemaal geen idee meer heb waar ik gewenst word nog te posten want ik sport veel, maar ben inmiddels zo'n 20 kg afgevallen en ben nog dagelijks bezig met het behouden van mijn levensstijl.
[..]
Ik moet rhubarbje hier ook wel gelijk in geven Yaaar. Je hebt veel kritiek op Qwea, maar als ik jou destijds dit zie posten:
[..]
Dan vraag ik mij ook wel af of jij wel in dieet thuishoort, net zoals jij dat afvraagt bij Q. Velen beginnen niet in dieet met een maatje 36-38. Eerder een maatje 46-48. Ik hoop wel voor je dat je inmiddels wat geduld hebt gevonden...
Wanneer mannen jaloers zijn proberen ze zichzelf te verbeteren om ook dat doel te bereiken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan jaloezie? Ik ben jaloers op het fysiek van Deuce92. Ik zal wel willen ruilen.
Er zit een verschil tussen jaloezie (iets ook willen hebben) en afgunst (willen dat iemand iets niet heeft).
Ik vind dat dus juist van wel, maar sorry als dat beledigend is want zo is het echt echt niet bedoeldquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat om het feit dat Qwea helemaal niks wegheeft van een kogelstootster. Daardoor komt het nogal denigrerend over. Of het zo bedoeld is weet ik uiteraard niet.
O nee dat zie ik eigenlijk echt anders! In dat topic zelf reageer ik ook eigenlijk nooit op sneren van haar enzo, en dit topic is gewoon om te discussiëren lijkt mij.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar je weet ook wel dat dat soort opmerkingen de boel niet beter maken
Het is mega kinderachtig en verziekt de sfeer net zo erg als andere mensen dat doen
Helaas gebeurd dit voor mijn gevoel nu inderdaad heel veel in het dieettopicquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Wanneer mannen jaloers zijn proberen ze zichzelf te verbeteren om ook dat doel te bereiken.
Wanneer vrouwen jaloers zijn halen ze de ander naar beneden en proberen ze zichzelf als standaard naar te zetten.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Wanneer mannen jaloers zijn proberen ze zichzelf te verbeteren om ook dat doel te bereiken.
Wanneer vrouwen jaloers zijn halen ze de ander naar beneden en proberen ze zichzelf als standaard naar te zetten.
Het gaat dan ook om het laatste, maar BMI is wat makkelijker aan te halen. Heb zelf ook een gezond BMI maar dat roept geen weerstand op. Ik bedoel, jij bent ook afgevallen en (ergquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zo zie ik het ook.
Ik volg de dieetclub reeks niet vaak, dus ik weet niet wat er allemaal gepost is. Ik heb in dit topic echter gelezen dat sommige mensen vinden dat Qwea niet in de dieetclub thuishoort omdat ze niet bezig is met afvallen, of omdat haar BMI niet hoog genoeg zou zijn. Dat vind ik onzin.
Als mensen daarnaast ook nog een probleem hebben met de manier waarop ze post, of de inhoud van haar posts, is dat natuurlijk een ander verhaal. Ik kan me ook goed voorstellen dat sommige mensen haar om die reden graag zouden willen zien vertrekken. Maar dat staat dus los van haar eigen doel en omstandigheden.
Denk je nou echt dat als de vetcellen eenmaal verdwenen zijn het allemaal maar goed én mooi blijft? Dan is dit toch wel even een wake-up call voor je Yaaar: dat is niet zo. Het meest lastige is nog om niet terug te vallen in je oude patroon, het vasthouden van je gewicht en levensstijl. Dat komt niet als gratis bonusaanbieding op je weegschaal bijgeleverd. En waarom zou dat geen onderdeel mogen zijn van afvallen/dieet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Yaaar het volgende:
als je niet meer echt bezig bent met afvallen en op een gezond gewicht zit, wat doe je er dan nog?
Amen. Helemaal mee eens. Ik ben echt nog even zoekende op dit moment, maar heb niet het idee dat ik er iets over in de dieetclub kan zetten omdat het of niet ontopic is volgens sommigen, en er anders geen tips over gegeven kunnen worden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Helaas gebeurd dit voor mijn gevoel nu inderdaad heel veel in het dieettopic
Terwijl ik het een fijn topic vond omdat we allemaal in het zelfde schuitje zaten (voor mijn gevoel) Nu is het heel erg 'ja maar jij hoort niet in mijn groepje want je bent veel 'minder' op de een of andere manier'
Maten die gepost worden, foto's waar dan ook nog eens minder positieve reacties op komen
Het hoeft heus niet allemaal kusjekroel maar mensen reageren nu negatief op dingen puur omdat ze gepost worden door iemand waarvan ze besloten hebben dat ze die niet mogen
Of nou ja, mensen... Een dozijn mensen. Er zijn ook nog heel veel mensen die gewoon ontopic er tussen door posten, constructief bezig zijn etc. Maar ontopic valt er niet zo veel te zeggen dus die zijn met 3 posts op een dag wel weer klaar en verdwijnen dus compleet onder de shitload aan kinderachtige onzin
Er is meer onbegrip voor elkaar dan begrip. En daar kan ik dan echt niet bij
Sorry, maar ik ben er echt zo klaar mee dat ik ook niet meer zo voorzichtig mijn woorden probeer te kiezen
Uhh ja, alleen wil iedereen die er post gewoon afvallen en beschouwen ze hun eigen lichaam dus niet als standaard. Dat maakt het lichaam van Qwea echter niet automatisch begerenswaardig. Wel de kilo's die ze is afgevallen. Het is allemaal niet zo zwart/wit "hihi fatties kunnen het niet hebben dat iemand fit is geworden en daarover post".quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat de situatie vooral is: "je mag wel afvallen, maar niet teveel want dan voel ik me niet meer goed over mezelf."quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhh ja, alleen wil iedereen die er post gewoon afvallen en beschouwen ze hun eigen lichaam dus niet als standaard. Dat maakt het lichaam van Qwea echter niet automatisch begerenswaardig. Wel de kilo's die ze is afgevallen. Het is allemaal niet zo zwart/wit "hihi fatties kunnen het niet hebben dat iemand fit is geworden en daarover post".
Dat klopt wel, maar voor mij persoonlijk ga ik dan niet meer in dieet posten. En dat lijkt mij logisch omdat er een soort vervolgtopic is en ik dan niet meer bezig ben met afvallen, maar met op gewicht blijven. En al ga ik wel verder met afvallen (dat kan ook nog), dan ga ik niet verder posten in dieet omdat het voor mij nogal krom voelt als ik eigenlijk al slank ben. Er staat gewoon dat het voor mensen met overgewicht is. Daarom lijkt het mij niet moeilijk. En ik denk trouwens dat je ook als je slank bent, wel mee kunt posten hoor. Om tips te geven, whatever. Maar niet als je bezig bent met aankomen, spieren kweken, veel eten en dat kenbaar maakt terwijl je tussen mensen zit die heel graag willen afvallen.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:50 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat als de vetcellen eenmaal verdwenen zijn het allemaal maar goed én mooi blijft? Dan is dit toch wel even een wake-up call voor je Yaaar: dat is niet zo. Het meest lastige is nog om niet terug te vallen in je oude patroon, het vasthouden van je gewicht en levensstijl. Dat komt niet als gratis bonusaanbieding op je weegschaal bijgeleverd. En waarom zou dat geen onderdeel mogen zijn van afvallen?
Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad in de dieetclubquote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat de situatie vooral is: "je mag wel afvallen, maar niet teveel want dan voel ik me niet meer goed over mezelf."
Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, er zijn altijd uitzonderingen.
Die indruk kreeg ik in het begin ook toen ik dit topic last. Het lijkt echter vooral de gaan om de manier van posten van iemand.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat de situatie vooral is: "je mag wel afvallen, maar niet teveel want dan voel ik me niet meer goed over mezelf."
Onzin. Succesverhalen en before/afters worden toegejuicht en als motiverend ervaren. Pas geleden nog.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Goed punt dit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad
Het gevoel dat ik wel eens krijg, maar dat kan bij mij liggen, is dat je je niet goed over jezelf mag voelen als je nog steeds een fattie bent
quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad in de dieetclub
Ik baseer mij natuurlijk enkel op dit topic. Als dit niet het geval is, dan heb ik het verkeerd begrepenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin. Succesverhalen en before/afters worden toegejuicht en als motiverend ervaren. Pas geleden nog.
Als je je echt goed zou voelen zoals je nu bent zou je je niet zo aangevallen voelen door iemand (het figuur van) die strakker is (lees Qwea)quote:
Maar dat is ook niet zo?quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je je echt goed zou voelen zoals je nu bent zou je je niet zo aangevallen voelen door iemand (het figuur van) die strakker is (lees Qwea)
Je moet eens over het idee heen komen dat er mensen jaloers zijn op haar figuur. Dat zou deze discussie echt te goede komenquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je je echt goed zou voelen zoals je nu bent zou je je niet zo aangevallen voelen door iemand (het figuur van) die strakker is (lees Qwea)
Ik heb geen problemen met Qwea in dieet.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met Qwea in dieet.
Ik word wel doodmoe van het gezeik de laatste tijd.
Nou, volgens mij is in dieet echt de laatste tijd (op nu na) haast geen discussie meer geweest hierover. Of ik heb het niet meegekregen of ben het vergeten ofzo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
En om dan helemaal fair en eerlijk te zijn: de manier waarop qwea soms reageert helpt niet
Maar anderen doen dat net zo goed
Het is gewoon een herhaling van zetten door een select groepje die het slechtste in elkaar naar boven halen
Zolang jij die opmerking van net niet overbodig kut vind weet ik niet of jij de juiste persoon bent om te beoordelen wat kwetsend of overbodig isquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is in dieet echt de laatste tijd (op nu na) haast geen discussie meer geweest hierover. Of ik heb het niet meegekregen of ben het vergeten ofzo.
+1quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad
Het gevoel dat ik wel eens krijg, maar dat kan bij mij liggen, is dat je je niet goed over jezelf mag voelen als je nog steeds een fattie bent
(wel over afgevallen kilo's, of in een nieuw maat passen of zo. Maar gewoon trots zijn op wie je bent inclusief kwabben is een ander verhaal. Niet echt body positive of zo)
Padum pssssj...quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het weer zo ver?.
Laat me raden. Een overgroot deel van de users post er normaal. Aan de ene kant van het spectrum heb je de enkele user die elke dag dr stats post sinds het afvallen, en niet kan begrijpen waarom de rest van de wereld niet 5 keer per week bij de PT zit en op OCD-achtige wijze kcals telt, en aan de andere kant zitten enkele jarenlange dieeters die zich storen aan het feit dat ze op het feit dat ze wéér een terugval hebben worden gewezen. Alles gecombineerd met een hoop sneren naar elkaar.
Am I right?
*stopt snickers in mond*
Je vergeet de hormonen en chagrijnig door hongergevoel, maar verder een 10 voor je samenvattingquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het weer zo ver?.
Laat me raden. Een overgroot deel van de users post er normaal. Aan de ene kant van het spectrum heb je de enkele user die elke dag dr stats post sinds het afvallen, en niet kan begrijpen waarom de rest van de wereld niet 5 keer per week bij de PT zit en op OCD-achtige wijze kcals telt, en aan de andere kant zitten enkele jarenlange dieeters die zich storen aan het feit dat ze op het feit dat ze wéér een terugval hebben worden gewezen. Alles gecombineerd met een hoop sneren naar elkaar.
Am I right?
*stopt snickers in mond*
14.gifquote:Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Is het weer zo ver?.
Am I right?
*stopt snickers in mond*
Nee, vind ik idd niet. Tsja, ik ben niet anders gewend dan deze posters dus ik heb geen idee wie en hoeveel er weg zijn. Maar dat begrijp ik ook niet, want dan lees je er gewoon overheen als iets/iemand je stoort lijkt me.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zolang jij die opmerking van net niet overbodig kut vind weet ik niet of jij de juiste persoon bent om te beoordelen wat kwetsend of overbodig is
Los daarvan vinden de modjes blijkbaar dat het te erg word en willen een oplossing
En er zijn echt een dozijn mensen die er niet meer posten
Fitspo jonge.quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou een thinspiration topic wel goed vinden
Zelf janken over het woord fatty maar zelf het steeds over kogelstoter lichaam hebben.quote:Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Hoezo ben ik een onruststoker? Ik post nauwelijks in dieet, maar ik merkte al wel eerder dat je je stoorde aan mijn manier van posten toen over 1500 kcal gedoe etc.
quote:Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Zelf janken over het woord fatty maar zelf het steeds over kogelstoter lichaam hebben.
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Feebs, ik ben er net zo lang weg ongeveer. just sayin'.
Kom terug dannn.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?
Ik niet.
Ik niet.
Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?
Ik niet.
Ik niet.
Nee. Ik weet zelf ook wel dat nog een hand pepernoten me niet gaat helpen. Hek geen topic voor nodig atmquote:
Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoorquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.
Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoor
Ik vind de vibe in dit topic nu al weer veel beterquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28 • 223
Schreef ik:
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |