abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145930908
Er heerst nu al een paar topics onvrede in de dieetreeks over wie er nu wel en niet hoort te posten. Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen. We krijgen tevens de indruk dat er nu een een groep users die zich tussen wal en schip voelen vallen. En wellicht behoefte hebben aan een eigen topic.

We willen daarom vragen waar jullie behoefte aan hebben. Ben je het niet eens met het bovenstaande of wel? Heb je suggesties hoe nu verder te gaan? Laat het hier even weten.

Dit topic is serieus bedoeld, reacties om te trollen worden verwijderd
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:47:05 #2
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145930984
Jezus fuck, serieus een deel 2? Alles wat er gezegd moest worden is al wel gezegd volgens mij hoor :')
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145931016
quote:
9s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:47 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck, serieus een deel 2? Alles wat er gezegd moest worden is al wel gezegd volgens mij hoor :')
Wat is de conclusie dan?
pi_145931234
Er zijn nog niet echt concrete oplossingen gevonden.

Het is handig als er een centrale plek blijft waar mensen suggesties kunnen doen.

De vraag is nu vooral:Is een extra topic nou wel/geen goede oplossing?

Of is dat enkel geschikt voor op korte termijn en blijven er topics van afgestoten kliekjes bij komen?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:56:14 #5
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145931253
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:55 schreef Chai het volgende:
Er zijn nog niet echt concrete oplossingen gevonden.

Het is handig als er een centrale plek blijft waar mensen suggesties kunnen doen.

De vraag is nu vooral:Is een extra topic nou wel/geen goede oplossing?

Of is dat enkel geschikt voor op korte termijn en blijven er topics van afgestoten kliekjes bij komen?
Ja leuk zo'n extra topic, maar ik voel daar niks voor.
pi_145931279
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat is de conclusie dan?
En oplosssing?
pi_145931294
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:56 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja leuk zo'n extra topic, maar ik voel daar niks voor.
Ja en? De wereld draait niet om jou, veel voelen daar wel iets voor vandaar dit discussietopic.
pi_145931324
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja en? De wereld draait niet om jou
Als buitenstaander..

Is dit niet de kern van het probleem? :@

Heb de reeks verder niet gelezen, dat is gebaseerd op het vorige topic.
pi_145931344
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 18:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Als buitenstaander..

Is dit niet de kern van het probleem? :@

Heb de reeks verder niet gelezen, dat is gebaseerd op het vorige topic.
Ja.
pi_145931388
Deze hele discussie is zo vreselijk koren op de molen van Qwea. Die leeft om te provoceren en dit is dan is ook smullen natuurlijk. Beetje je grote muil open trekken en dan maar hopen dat de rest erin trapt.
pi_145931454
De conclusie is dat Qwea een topic waar ze officieel niet meer hoort gekaapt houdt, omdat ze mensen wil helpen. Dat die mensen niet op dat advies zitten te wachten en zelfs wegblijven (zoals ikzelf, die niet naar een ander topic kan want te zwaar) dat maakt niet uit, wij zijn toch geen echte doorzetters.
pi_145931464
Kan iemand deel 1 ff samenvatten? :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_145931505
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Deze hele discussie is zo vreselijk koren op de molen van Qwea. Die leeft om te provoceren en dit is dan is ook smullen natuurlijk. Beetje je grote muil open trekken en dan maar hopen dat de rest erin trapt.
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Zeester het volgende:
De conclusie is dat Qwea een topic waar ze officieel niet meer hoort gekaapt houdt, omdat ze mensen wil helpen. Dat die mensen niet op dat advies zitten te wachten en zelfs wegblijven (zoals ikzelf, die niet naar een ander topic kan want te zwaar) dat maakt niet uit, wij zijn toch geen echte doorzetters.
pi_145931581
quote:
Dit klinkt eigenlijk wel als een goed alternatief, naast de dieetreeks bedoel ik
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145931583
Dan is een extra topic een prima alternatief lijkt me. Een eigen topic voor queen bee en co en een echt dieetclub topic.

Voordat zich een nieuwe queen bee aandient zijn we al een aantal jaren verder, dus zo'n vaart zal het niet lopen met tig verschillende reeksen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:02 schreef rhubarbje het volgende:
Kan iemand deel 1 ff samenvatten? :?
Ik vind het heel moeilijk uit te drukken. :@ Er zijn een beetje twee stromingen en het is de vraag of dat elkaar tegenwerkt of juist positief is en wat nou eigenlijk bij de centrale doelstelling van het topic past.
quote:
Super ^O^
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:05:50 #19
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145931644
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:01 schreef Zeester het volgende:
Hahaha, lol, gekaapt houdt ook. Mensen zijn welkom om er te posten hoor, ik jaag niemand weg. I.t.t andere mensen. Er zijn zat andere mensen die blijkbaar wél op mijn advies zitten te wachten, maar dat boeit je geen ruk :D

Daarnaast post ik er niet alleen advies hoor :D

Vind jij jezelf geen echte doorzetter nee?
pi_145931648
Oh ik irriteer me meer aan mensen die niet weten wat ze doen en vrolijk komen vertellen dat ze 2 kilo kwijt zijn op zakken chips etc
Maar misschien ben ik daar de enige in en is dat in deel I niet eens genoemd?

Maar goed, ik irriteer mij ook niet genoeg om daardoor weg te blijven of zo hoor. Dus /care
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145931675
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit klinkt eigenlijk wel als een goed alternatief, naast de dieetreeks bedoel ik
Dat vind ik ook. Er is eigenlijk nog geen echt sport & eet topic. Veel bodybuilders en fitnessers zitten in de Bodybuilding reeks, maar de gemiddelde leek voelt zich daar vaak niet echt welkom.
pi_145931731
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hahaha, lol, gekaapt houdt ook. Mensen zijn welkom om er te posten hoor, ik jaag niemand weg. I.t.t andere mensen. Er zijn zat andere mensen die blijkbaar wél op mijn advies zitten te wachten, maar dat boeit je geen ruk :D

Daarnaast post ik er niet alleen advies hoor :D

Vind jij jezelf geen echte doorzetter nee?
Nou je posts komen in ieder geval niet erg uitnodigend over.
pi_145931739
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik irriteer me meer aan mensen die niet weten wat ze doen en vrolijk komen vertellen dat ze 2 kilo kwijt zijn op zakken chips etc

Maar goed, ik irriteer mij ook niet genoeg om daardoor weg te blijven of zo hoor. Dus /care
Nee dat was nog niet genoemd.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:13:13 #24
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145931933
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:08 schreef Chai het volgende:

[..]

Nou je posts komen in ieder geval niet erg uitnodigend over.
Vertel me eens wat er niet uitnodigend aan is dan?

Als jij een lijstje post met :

quote:
O: Appelcake
T: Komkommer
L: 2 broodjes worst
T:Appelcake
D: Pizza
T: Kopje thee

Ik moet de teugels strak aantrekken. Ik kom weer wat aan. Kan iemand me een schop onder mijn kont geven?!
En je krijgt commentaar van je, dat die Appelcake als O toch echt geen bijster slim plan is, en als T ook niet en die pizza als D dan ook niet... hoe is dat niet uitnodigend? Wat wil je horen? "Kom op meisje, je kan het. Doorzetten hoor, even weer in het gareel komen dan komt aaaaaaaaaalles goed" ?

Zet dat er dan bij, dan kan ik copy paste doen en hoef ik geen moeite te verspillen om je daadwerkelijk een trap onder je reet te geven (waar je om vraagt). Scheelt mij, scheelt jou.
pi_145932119
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:04 schreef Chai het volgende:
Dan is een extra topic een prima alternatief lijkt me. Een eigen topic voor queen bee en co en een echt dieetclub topic.

Voordat zich een nieuwe queen bee aandient zijn we al een aantal jaren verder, dus zo'n vaart zal het niet lopen met tig verschillende reeksen.

[..]

Ik vind het heel moeilijk uit te drukken. :@ Er zijn een beetje twee stromingen en het is de vraag of dat elkaar tegenwerkt of juist positief is en wat nou eigenlijk bij de centrale doelstelling van het topic past.

[..]

Super ^O^
Aardig. En dan heb jij het over het afstoten van mensen?
pi_145932176
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

[..]

En je krijgt commentaar van je, dat die Appelcake als O toch echt geen bijster slim plan is, en als T ook niet en die pizza als D dan ook niet... hoe is dat niet uitnodigend? Wat wil je horen? "Kom op meisje, je kan het. Doorzetten hoor, even weer in het gareel komen dan komt aaaaaaaaaalles goed" ?

Zet dat er dan bij, dan kan ik copy paste doen en hoef ik geen moeite te verspillen om je daadwerkelijk een trap onder je reet te geven (waar je om vraagt). Scheelt mij, scheelt jou.
Is die tweede quote for real? :')
pi_145932556
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:17 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Aardig. En dan heb jij het over het afstoten van mensen?
Excuses voor het chargeren, ik weet dat mijn toon ook niet altijd even vriendelijk is. Daarom neem ik ook niet actief deel aan reeksen waarin mensen zich kwetsbaar moeten kunnen opstellen.
quote:

[..]

[..]

Bij jouw posts las ik een paar keer een bepaalde ondertoon naar mijn idee, maar dat kan in de praktijk van de reeks anders zijn.
Wat het voorbeeld betreft, dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Dan ga je maar naar het vivaforum wat mij betreft. :@ Oneindig kusjekroel ben ik ook niet voor.

Alleen wel voor laagdrempeligheid. En ik denk dat een gezamenlijke doel wat overeenkomt daarbij helpt. En circlejerks helpen ook niet. Niet van van 'stilstaande' vriendjes en vriendinnetjes, maar ook niet van ambitieuze vriendjes en vriendinnetjes die eigenlijk het centrale doel al voorbij zijn.
pi_145932987
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:31 schreef Chai het volgende:

[..]

Excuses voor het chargeren, ik weet dat mijn toon ook niet altijd even vriendelijk is. Daarom neem ik ook niet actief deel aan reeksen waarin mensen zich kwetsbaar moeten kunnen opstellen.

[..]

Bij jouw posts las ik een paar keer een bepaalde ondertoon naar mijn idee, maar dat kan in de praktijk van de reeks anders zijn.
Wat het voorbeeld betreft, dat kan ik niet anders dan met je eens zijn. Dan ga je maar naar het vivaforum wat mij betreft. :@ Oneindig kusjekroel ben ik ook niet voor.

Alleen wel voor laagdrempeligheid. En ik denk dat een gezamenlijke doel wat overeenkomt daarbij helpt. En circlejerks helpen ook niet. Niet van van 'stilstaande' vriendjes en vriendinnetjes, maar ook niet van ambitieuze vriendjes en vriendinnetjes die eigenlijk het centrale doel al voorbij zijn.
Iemand die zo'n lijstje plaatst en specifiek om een schop onder de kont vraagt, is toch ook niet uit op kusjekroel reacties?
pi_145933004
Waarom is er eigenlijk zo'n nijd ontstaan van tussen iedereen?
Twiddel
pi_145933024
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Iemand die zo'n lijstje plaatst en specifiek om een schop onder de kont vraagt, is toch ook niet uit op kusjekroel reacties?
En het is toch juist goed als je die baggerlijstjes ook post. Alleen de goede lijstjes posten schiet je ook niets mee op.
pi_145933058
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat dat de kern van het probleem is inderdaad, maar er zal vast wel een keer iemand over gevallen zijn. Schop onder de kont betekent ook niet dat je door iedereen nagetrapt wil worden.
pi_145933090
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Waarom is er eigenlijk zo'n nijd ontstaan van tussen iedereen?
Vrouwen...
pi_145933448
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Vrouwen...
Je hebt net twee topics samengevat in één woord.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 20:55:05 #34
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145935636
quote:
zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28 • 223
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?
Is dit nog gelukt?
Prrrrr
pi_145937115
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:47 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Vrouwen...
De oplossing is dus een vrouwendieetreeks en een mannendieetreeks.
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
pi_145937280
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:

[..]

Maar het zijn juist vrouwen die elkaar niet moeten in de dieetreeks.
pi_145937282
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:22 schreef Klokov het volgende:

[..]

Dan ga ik toch graag mee met de mannen hoor ;(
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145937337
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:25 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Maar het zijn juist vrouwen die elkaar niet moeten in de dieetreeks.
Elke vrouw haar eigen reeks
pi_145937355
Goeie edit.
pi_145937379
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 21:26 schreef Klokov het volgende:

[..]

Elke vrouw haar eigen reeks
Dan zal LIF behoorlijk druk worden :D
Twiddel
  zondag 26 oktober 2014 @ 03:24:29 #41
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_145948964
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
Of de rest kweekt gewoon een beetje discipline
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 26 oktober 2014 @ 09:55:35 #42
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145951080
Ik heb na mn eerste reactie in het vorige deel geprobeerd het daarbij te laten, maar aangezien je mij blijft 'quoten' reageer ik toch maar weer...

quote:

[..]

[..]

En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet (overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts). Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.

Een schop onder je kont is niet afzeiken, helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt, het heeft over eiwitshakes, opdrogen en vetpercentages die ongezond laag moeten. Het is voor sommigen inderdaad die 'kom op, je weet dat je beter kan en hoe ga je dit morgen anders doen?'

En voor de mensen die nu roepen dat ik jaloers ben: ik ben 45 kilo kwijt naast een sociaal leven en fulltime baan door me een gezonde, normale levensstijl aan te meten en te sporten (ook al vind Qwea mijn sport geen sport. Blijkbaar zijn alleen KT en hardlopen echte sport).
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145952614
Ik vind het altijd raar dat mensen altijd expliciet moeten vermelden dat ze een sociaal leven hebben, een full time baan hebben én het dan toch voor elkaar hebben gekregen om af te vallen. Alsof afvallen eigenlijk niet zou kunnen icm die twee.

Overigens wel spijtig dat de tweede alinea enige jaloezie doet doorschijnen. Jullie laten je veel te veel raken door andere hun doen en laten.
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:33:42 #44
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145952684
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:30 schreef MrGuma het volgende:
Ik vind het altijd raar dat mensen altijd expliciet moeten vermelden dat ze een sociaal leven hebben, een full time baan hebben én het dan toch voor elkaar hebben gekregen om af te vallen. Alsof afvallen eigenlijk niet zou kunnen icm die twee.

Overigens wel spijtig dat de tweede alinea enige jaloezie doet doorschijnen. Jullie laten je veel te veel raken door andere hun doen en laten.
Waar lees jij nou weer jaloezie?!
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145952808
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:30 schreef MrGuma het volgende:

Kerels trekken ook altijd de jaloezie-kaart. :')
pi_145952813
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:33 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Waar lees jij nou weer jaloezie?!
Het noodzakelijk vinden om Qwea haar methode af te kraken om een lichaam te krijgen waar iedereen uiteindelijk stiekem naar streeft (je valt niet voor niks af,toch?). Zij is daar overduidelijk ver in gekomen en dat bevalt blijkbaar niet. Deze hele topicreeks is daar evidentie van.

En ohja, de ervaren noodzaak om jezelf te moeten verdedigen in de derde alinea.
pi_145952822
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:39 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Kerels trekken ook altijd de jaloezie-kaart. :')
Ongetwijfeld. Point being?
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:49:20 #48
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145953046
Een baan en/of studie en een sociaal leven hoeven afvallen helemaal niet in de weg te staan. Ik snap niet waar deze gedachte vandaan komt. Letten op je voeding is meer een kwestie van niet ingeven aan bepaalde prikkels. Qua sport kan je altijd wel ergens tijd vrijmaken.
pi_145953196
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:40 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Het noodzakelijk vinden om Qwea haar methode af te kraken om een lichaam te krijgen waar iedereen uiteindelijk stiekem naar streeft (je valt niet voor niks af,toch?). Zij is daar overduidelijk ver in gekomen en dat bevalt blijkbaar niet. Deze hele topicreeks is daar evidentie van.

Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingen ;)
pi_145953231
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:55 schreef Puala het volgende:

[..]

Sorry, maar ik denk dat 90% van het dieet topic het lichaam van Qwea niet wilt hebben. Velen houden van hun rondingen ;)
Prima, een afgeleide van haar lichaam. Punt blijft hetzelfde. Met rondingen bedoel je neem ik aan niet de vetrollen op de heupen maa een goede kont en gevulde decolleté?
  zondag 26 oktober 2014 @ 11:58:10 #51
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145953254
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb na mn eerste reactie in het vorige deel geprobeerd het daarbij te laten, maar aangezien je mij blijft 'quoten' reageer ik toch maar weer...

[..]

En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet
Vraag dan niet om een zogenaamde trap onder je reet, maar zeg gewoon dat je kusjeknuffelkroel reacties wilt, scheelt mij weer.

quote:
(overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts).
Quote even zo'n post waarin ik iemand een disciplineloos vet varken-posts noem, wil je?

quote:
Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.
Post even een post waarin ik het heb over dat je je macro's moet bijhouden, wil je? En nogmaals : Vraag dan niet om een zogenaamde trap onder je reet, maar zeg gewoon dat je kusjeknuffelkroel reacties wilt, scheelt mij weer.

quote:
Een schop onder je kont is niet afzeiken, helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt, het heeft over eiwitshakes, opdrogen en vetpercentages die ongezond laag moeten. Het is voor sommigen inderdaad die 'kom op, je weet dat je beter kan en hoe ga je dit morgen anders doen?'
"Helemaal niet door iemand die uren in de sportschool hangt" alsjeblieft zeg :D Jealous much? Nee? Je post laten anders blijken hoor. Kolere :D God, wat zal jij de halve wereld haten, ze gaan allemaal naar de sportschool. Dunne smerige discipline-volle tering lijers zijn het, allemaal! En nogmaals, voor de 4de keer ofzo : Vraag dan niet om een zogenaamde trap onder je reet, maar zeg gewoon dat je kusjeknuffelkroel reacties wilt, scheelt mij weer. Want "Kom op meisjuhhhhh, je kan het!!!" is GEEN trap onder je reet. Vraag er dan ook niet om.

quote:
En voor de mensen die nu roepen dat ik jaloers ben: ik ben 45 kilo kwijt naast een sociaal leven en fulltime baan door me een gezonde, normale levensstijl aan te meten en te sporten (ook al vind Qwea mijn sport geen sport. Blijkbaar zijn alleen KT en hardlopen echte sport).
Nee hoor, voetbal is ook sport, rugby, tennis, crossfit, allemaal sport.
pi_145953274
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:56 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Prima, een afgeleide van haar lichaam. Punt blijft hetzelfde. Met rondingen bedoel je neem ik aan niet de vetrollen op de heupen maa een goede kont en gevulde decolleté?
Zoiets. Maatje S in geen geval. Ik heb het eerder over M of L dan. En dat is prima voor de meeste.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:06:21 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145953412
quote:

[..]

Lol, alsof jij weet hoe mijn reet eruit ziet :D
pi_145953428
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Als je squat, waarschijnlijk kick-ass.
pi_145953442
quote:

[..]

Geen behoefte aan ook. Maar je weet wat de reacties waren op bijv. De foto van je arm die je laatst postte.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:08:06 #56
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145953446
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Als je squat, waarschijnlijk kick-ass.
3x in de week :Y) Maar gelukkig weet Paula precies hoe mij reet eruit ziet O+ Lekker kontje, he Paula?
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:08:45 #57
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145953458
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:07 schreef Puala het volgende:

[..]

Geen behoefte aan ook. Maar je weet wat de reacties waren op bijv. De foto van je arm die je laatst postte.
Noes, niet mijn arm. :'( Het zit jullie wel dwars he, mijn arm? ;(
pi_145953465
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

3x in de week :Y) Maar gelukkig weet Paula precies hoe mij reet eruit ziet O+ Lekker kontje, he Paula?
Ik had kunnen weten dat reageren kansloos was. Train je dat bord voor je kop ook dagelijks?
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:11:19 #59
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145953506
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik had kunnen weten dat reageren kansloos was. Train je dat bord voor je kop ook dagelijks?
Beton is van zichzelf al hard en heeft geen training nodig, you of all people should know....
pi_145953543
Kunnen we het hier ook gewoon even zonder gebash doen en ontopic blijven?
Mokkel met stuntstok
pi_145953547
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 11:56 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Nee, de meeste vrouwen willen er niet bijlopen als kogelstoters. Ben ik van overtuigd. Maar dat neemt niet weg dat het knap is dat er mensen zijn die dat resultaat bereiken, natuurlijk.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:14:48 #62
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145953575
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:13 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nee, de meeste vrouwen willen er niet bijlopen als kogelstoters. Ben ik van overtuigd. Maar dat neemt niet weg dat het knap is dat er mensen zijn die dat resultaat bereiken, natuurlijk.
Geen enkele vrouw zal het uiterlijk van een kogelstootster kweken in de sportschool tenzij ze aan de steroïden gaan.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_145953579
quote:

[..]

Jij hebt volgens mij een sterk gedesillusioneerd beeld omtrent krachttraining, of niet?
pi_145953615
quote:

[..]

Ongetwijfeld. Point being?
Dat je er helemaal niets van begrijpt als man zijnde. :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:16:53 #65
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145953631
De meeste vrouwelijke kogelstoters zijn gewoon fit hoor.

Kan me niet voorstellen dat je niet zou willen ruilen als je niet tevreden bent met je eigen figuur.
pi_145953638
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dat je er helemaal niets van begrijpt als man zijnde. :P
Ik snap er niks van terwijl wij ook jaloers zijn? :P
pi_145953642
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:14 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Geen enkele vrouw zal het uiterlijk van een kogelstootster kweken in de sportschool tenzij ze aan de steroïden gaan.
Ik heb het gezien, vond het vrij kogelstoot-achtig :P
pi_145953662
Maar waarom maken we geen reeks voor mensen die proberen hun levensstijl om te gooien? En dan hoeft het doel niet eens afvallen te zijn, maar gewoon gezonder leven?
pi_145953674
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:18 schreef Puala het volgende:
Maar waarom maken we geen reeks voor mensen die proberen hun levensstijl om te gooien? En dan hoeft het doel niet eens afvallen te zijn, maar gewoon gezonder leven?
Is afvallen niet een levensstijl verandering voor jou?
pi_145953690
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:16 schreef Klokov het volgende:
De meeste vrouwelijke kogelstoters zijn gewoon fit hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan me niet voorstellen dat je niet zou willen ruilen als je niet tevreden bent met je eigen figuur.
Waren ergere armen, maar vind dit al lelijk qua benen eerlijk gezegd. :@
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:21:24 #71
430796 ISeeStars
Murder Mitten
pi_145953701
ik ken de topics en mensen niet ofzo maar als iemand van het begin post toen hij of zij nog 'dik' was, waarom zou hij dan per sé weg moeten als hij of zij wel een 'normaal' gewicht heeft?? je bouwt toch een soort van band op met mensen en dan is het ja doei je bent te dun? :S
I have stood back for way too long.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:22:01 #72
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145953710
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef rhubarbje het volgende:

Kan gewoon hoor, van chips word je niet magisch dik.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:22:25 #73
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145953716
oh lol oud topic, gr
Drinky is een baas
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:23:04 #74
407389 Klokov
Ya Bogatyr
pi_145953733
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:20 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Waren ergere armen, maar vind dit al lelijk qua benen eerlijk gezegd. :@
Qwea haar armen waren aangepannen, die zien er niet altijd zo uit hoor :P
Maar goed smaken verschillen en daarmee ook de doelen van de personen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:23:24 #75
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_145953737
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:21 schreef ISeeStars het volgende:
ik ken de topics en mensen niet ofzo maar als iemand van het begin post toen hij of zij nog 'dik' was, waarom zou hij dan per sé weg moeten als hij of zij wel een 'normaal' gewicht heeft?? je bouwt toch een soort van band op met mensen en dan is het ja doei je bent te dun? :S
of het zit er na 1 jaar waar aan. :X
pi_145953742
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:21 schreef ISeeStars het volgende:
Eigenlijk is het zo plat niet. Maar je kan je toch ook wel voorstellend at je interesses anders zijn? Als je dun bent kan je elke winkel in en slagen voor kleding. En als je een grotere maat hebt is dat bijv moeilijk.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:25:37 #77
430796 ISeeStars
Murder Mitten
pi_145953782
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Eigenlijk is het zo plat niet. Maar je kan je toch ook wel voorstellend at je interesses anders zijn? Als je dun bent kan je elke winkel in en slagen voor kleding. En als je een grotere maat hebt is dat bijv moeilijk.
ja ok dat is wel waar, maar dat kan ook voor mensen een soort van voorbeeld zijn al begrijp ik het ook dat het voor anderen misschien vervelend is. Maar ik vind het zo lullig om mensen te weren die het wel gelukt is om te zakken met hun gewicht. Al is dat vast niet de enige reden maar zoals ik al aangaf ben er verder niet bekend mee.. succes in ieder geval.
I have stood back for way too long.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:27:13 #78
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145953816
quote:

[..]

Andersom juist. Ik merk dat ik met een normale maat veel moeilijk kleding kan vinden dan in XL, 2XL, 3XL etc.. Vaak is alles in een normale maat al uitverkocht terwijl ze de fattymaten altijd in overvloed hebben.
Drinky is een baas
pi_145953838
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:27 schreef Drinky het volgende:

[..]

Andersom juist. Ik merk dat ik met een normale maat veel moeilijk kleding kan vinden dan in XL, 2XL, 3XL etc.. Vaak is alles in een normale maat al uitverkocht terwijl ze de fattymaten altijd in overvloed hebben.
Fatty :')
pi_145953867
quote:

[..]

We willen allemaal jouw fantastische lichaam, zeker weten. :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:32:20 #81
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145953934
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:28 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Fatty :')
Vol"slank" dan
Drinky is een baas
pi_145954036
quote:

[..]

Zoals 'jullie' het nu willen, krijg je een topic waarin jullie gezamenlijk huilen hoe 'moeilijk het wel niet is' ipv naar succesverhalen te luisteren en kennis van te nemen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:36:15 #83
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145954038
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:29 schreef Yaaar het volgende:

[..]

We willen allemaal jouw fantastische lichaam, zeker weten. :P
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen.

Ik ga lekker zuipen :W Dag hoor!
pi_145954086
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja, dat hoef je mij niet te vertellen.

Ik ga lekker zuipen :W Dag hoor!
Hahahaha. :D

Veel plezier, blijf op de 4000 kcal!:P
pi_145954103
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Zoals 'jullie' het nu willen, krijg je een topic waarin jullie gezamenlijk huilen hoe 'moeilijk het wel niet is' ipv naar succesverhalen te luisteren en kennis van te nemen.
Ik hoef niet te weten hoeveel skoops magische shit wel of geen effect hebben. Dan heb ik meer aan andere lijstjes. Maar goed, ik lurk omdat ik andere prioriteiten heb als afvallen op dit moment. Maar probeer te filteren wat wel handig is voor mij, maar een jaar geleden zag het topic er echt heel anders uit en dat mis ik wel.
pi_145954160
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik hoef niet te weten hoeveel skoops magische shit wel of geen effect hebben. Dan heb ik meer aan andere lijstjes. Maar goed, ik lurk omdat ik andere prioriteiten heb als afvallen op dit moment. Maar probeer te filteren wat wel handig is voor mij, maar een jaar geleden zag het topic er echt heel anders uit en dat mis ik wel.
Dus een afkeer naar dat wat werkt wil je niet lezen? Ik ga er vanuit dat het over whey gaat overigens.
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:43:40 #87
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145954257
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Dus een afkeer naar dat wat werkt wil je niet lezen? Ik ga er vanuit dat het over whey gaat overigens.
Of PWO
pi_145954287
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:27 schreef Drinky het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bij vrouwen toch wel iets anders ligt, bij grotere maten is het volgens mij vaak ook een heel ander soort kleding dan wat je bij de standaard maten vindt. En dan is er ook nog meer verschil in lichaamsvorm tussen de ene vrouw met overgewicht en de andere.

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:18 schreef Puala het volgende:
Dat zou ik denk ik ook doen, je hebt nu 3 verschillende topics waar mensen posten die zich prima voelen in die topics, maar er is ook nog een groep die nu nergens meer post. Ja, jammer dat er misschien 4 topics nodig zijn, maar och, er zijn ook aardig wat afvaltopics van 1 persoon. Die verdwijnen vaak ook naar de achtergrond, misschien dat dat ook vanzelf gebeurt met een van deze topics. En zo niet, dan heb je gewoon 4 lopende topics. En ik denk dat hoe langer dit duurt, hoe meer "strijd" er onderling tussen de topics komt, tis hier nu al niet echt gezellig meer tenslotte :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:36 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Even los van dat er in Dieet wel meer succesverhalen zijn, al zouden mensen zo'n topic willen en met z'n allen lopen huilen, waarom zou jij je daar dan druk om maken? Laat ze lekker :)
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:45:53 #89
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145954306
nee

[ Bericht 98% gewijzigd door Mord_Sith op 26-10-2014 12:46:39 ]
pi_145954340
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:23 schreef Klokov het volgende:

[..]

Qwea haar armen waren aangepannen, die zien er niet altijd zo uit hoor :P
Maar goed smaken verschillen en daarmee ook de doelen van de personen.
Ja, maar even serieus: je hoeft geen raketgeleerde te zijn om te beseffen dat de meeste vrouwen daar echtecht niet op zitten te wachten. Qwea denkt serieus dat mensen een kogelstoot lichaam mooi vinden en jaloers zijn, maar dan denk ik echt dat het enigszins naar je hoofd stijgt. Misschien is het handig dat ze eens kijkt naar hoe ze post, want daar gaat 't volgens mij om. Maar volgens mij is dat serieus vaak zo bij sommige mensen die (heel) dik zijn geweest. Als ze veel afgevallen zijn, voelen ze zich (soms) on top of the world en vinden ze dat heel bijzonder of zo. Ik zie dat ook een beetje bij m'n moeder. :P Maar goed, andere discussie.
pi_145954405
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:40 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik heb thuis een bus whey staan. Snap je nu eindelijk dat dat niet mijn struikelpunt is?
pi_145954423
Er is nu een derde topic, volgens mij gaat dat over whey enzo toch?
  zondag 26 oktober 2014 @ 12:51:42 #93
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145954451
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

Ik denk dat dat bij vrouwen toch wel iets anders ligt, bij grotere maten is het volgens mij vaak ook een heel ander soort kleding dan wat je bij de standaard maten vindt. En dan is er ook nog meer verschil in lichaamsvorm tussen de ene vrouw met overgewicht en de andere.

[..]

Dat zou ik denk ik ook doen, je hebt nu 3 verschillende topics waar mensen posten die zich prima voelen in die topics, maar er is ook nog een groep die nu nergens meer post. Ja, jammer dat er misschien 4 topics nodig zijn, maar och, er zijn ook aardig wat afvaltopics van 1 persoon. Die verdwijnen vaak ook naar de achtergrond, misschien dat dat ook vanzelf gebeurt met een van deze topics. En zo niet, dan heb je gewoon 4 lopende topics. En ik denk dat hoe langer dit duurt, hoe meer "strijd" er onderling tussen de topics komt, tis hier nu al niet echt gezellig meer tenslotte :+

[..]

Even los van dat er in Dieet wel meer succesverhalen zijn, al zouden mensen zo'n topic willen en met z'n allen lopen huilen, waarom zou jij je daar dan druk om maken? Laat ze lekker :)
ik kan alleen mijn perspectief als man neerzetten.

Daarnaast, no offence, dieeten is niet alleen voor dikke mensen, want daar was een afvaltopic voor als ik het me goed meen te herinneren. Zodra je mensen uit een topic gaat weren omdat het niet in je straatje past of vanwege hun uiterlijke kenmerken ga je je op glad ijs begeven. Je bent als dik persoon niet uniek, en zeker van mensen die hun doel hebben bereikt kun je een hoop leren.
Drinky is een baas
pi_145955178
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Drinky het volgende:

[..]

ik kan alleen mijn perspectief als man neerzetten.

Daarnaast, no offence, dieeten is niet alleen voor dikke mensen, want daar was een afvaltopic voor als ik het me goed meen te herinneren. Zodra je mensen uit een topic gaat weren omdat het niet in je straatje past of vanwege hun uiterlijke kenmerken ga je je op glad ijs begeven. Je bent als dik persoon niet uniek, en zeker van mensen die hun doel hebben bereikt kun je een hoop leren.
Oh dat laatste ben ik met je eens hoor, ik heb zelf ook aardig wat gehad aan verschillende topics hier toen ik af wou vallen. Ik lees liever verschillende kanten en kijk dan naar wat voor mij werkt, en dat heb ik hier toen dus ook gevonden. Maar dat was dus mijn manier, en als een ander het liever puur en alleen bij een vertrouwd topic houdt met andere mensen met overgewicht, dan moet dat toch ook gewoon kunnen.

En ja, mensen weren om hun uiterlijk kan natuurlijk niet, ook dat ben ik met je eens, en verschillende meningen blijf je toch wel houden, net zoals je verschillende manieren van posten hebt. Maar in dit geval lopen de behoeftes voor wat men in een topic vindt, blijkbaar te ver uiteen. Of Qwea nou bv. gespierde armen heeft of niet, dat wordt in dit topic nou wel erbij gehaald, maar doet er eigenlijk toch ook niet toe? Uiteindelijk gaat het er alleen maar om dat hoe het topic eerst was, verschilt met hoe het nu is, en dat er nu dus 2 groepen zijn met verschillende behoeftes. Een verandering hoeft niet slecht te zijn, er is nu een groep die de huidige manier van het topic wel fijn vindt, en Qwea's aanwezigheid op prijs stelt. Maar dan is er dus nog steeds een andere groep, die nergens meer post. En persoonlijk vind ik dat jammer, want ook van hun kan ik nog steeds dingetjes oppikken waar ik wat aan heb, net zoals van de andere topics die er nu zijn.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:16:15 #95
157922 fathank
pi_145955226
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En dat is dus precies het probleem! Dat je soms dagen hebt waarop het niet lukt en dat je zoekt naar de knop die weer om moet (overigens is het lijstje gechargeerd, weten de meeste users dat ik normaal gesproken beter eet en zeik ik ook niet continu over jouw 'omg, kijk mij eens dun zijn, s past niet meer, ik moet meer eten en iedereen die het af en toe niet voor elkaar krijgt is een disciplineloos vet varken-posts). Juist op dat soort momenten weten de dieetclubbers vaak te helpen. En helpen is dan veel meer dan 'ik geef je advies of post een domme smiley en vind je een debiel als je de volgende dag nog niet radicaal je macro's aan het bijhouden bent'.

Dagen dat het niet lukt. Kom op je bent volwassen, dan beslis je toch zeker zelf wat je in je mond stopt. En als je troost of whatever uit het eten van troep haalt wordt het eens tijd voor professionele hulp ipv klagen op een internetforum.

Of je telt gewoon je kcals dan kun je zoveel troep eten als je wil, mits je binnen de lijntjes blijft.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:16:38 #96
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145955238
-knip-

Laat maar. Daaaaaag! :W
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:19:23 #97
157922 fathank
pi_145955338
quote:

[..]

Ja want dat word je binnen een paar maandjes :')

Zelfs de meeste mannen komen daar niet in de buurt vanwege een gebrek aan discipline, ondanks dat een gemiddelde man tussen de 7en 14x meer natuurlijke testosteron aanmaakt.
  zondag 26 oktober 2014 @ 13:19:26 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145955342
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hahahaha. :D

Veel plezier, blijf op de 4000 kcal!:P
Wel een beetje genieten hoor meid
pi_145956258
quote:

[..]

Qwea heeft echt niet het ultieme vrouwenlichaam waar heel de dieetclub naar streeft, hou eens op met het jaloezie noemen.
Het is heel veel maar dat toch net niet.
pi_145956468
Als we ons allemaal gewoon eens niet zoveel bezig houden met wat een ander doet, maar lekker focussen op onze eigen doelen en onze eigen manier om daar te komen.

Ik vind het hele derde topic prima, denk dat mensen zelf wel kunnen bepalen waar zij willen posten.

Ik stoor me eigenlijk nergens aan. Ik heb niets met shakes etc, maar het stoort me niet als andere het wel willen.

Binnen mijn dieet past geen fastfood, en lijstjes vol met fastfood zie ik liever niet. Maar aan de andere kant, als één van de vaste users een keer iets fouts eet dan zeggen we "jammer, een keertje kan geen kwaad, morgen weer een dag" maar als iemand bewust berekend wanneer en wat voor troep hij/zij kan eten vinden we zulke lijstjes confronterend.

En over Qwea. Ik hou wel van zo'n directe aanpak. Zie er ook alleen maar goede bedoelingen in. Ik heb liever dat iemand eerlijk tegen me is en zegt waar het op staat. Dan dat we een soort steungroepje hebben om te klagen en zwelgen in zelfmedelijden hoe zwaar het allemaal wel niet is.

Sommige mensen kunnen in mijn ogen gewoon niet met Qwea's persoonlijkheid overweg en dat schuiven we nu allemaal af op het feit dat ze er niet meer zou horen omdat ze niet meer dik is en meer met sport bezig is. Waarmee we dan ook direct mensen als Timmos en Xuryah wegjagen, terwijl die in mijn ogen ook prima binnen dieet passen ookal zijn ze fanatieker met sporten bezig dan de meeste.
pi_145956760
quote:

[..]

Rondingen kun je deels ook trainen. :@

Maar ik denk dat het te simpel is om mensen weg te zetten als jaloers, inderdaad. Je kan je storen aan iemands manier van posten en toch bewondering hebben voor wat ze bereikt heeft, zelfs al zal het nooit jouw methode worden.
pi_145956918
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:47 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Qwea heeft echt niet het ultieme vrouwenlichaam waar heel de dieetclub naar streeft, hou eens op met het jaloezie noemen.
Het is heel veel maar dat toch net niet.
Gebaseerd op een foto waar ze haar armen aanspant? Netjes.
pi_145956932
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:54 schreef Myraela het volgende:
Sommige mensen kunnen in mijn ogen gewoon niet met Qwea's persoonlijkheid overweg en dat schuiven we nu allemaal af op het feit dat ze er niet meer zou horen omdat ze niet meer dik is en meer met sport bezig is. Waarmee we dan ook direct mensen als Timmos en Xuryah wegjagen, terwijl die in mijn ogen ook prima binnen dieet passen ookal zijn ze fanatieker met sporten bezig dan de meeste.
Ik denk dat je daar een belangrijk deel van het probleem benoemt, ja. Daarom gaat het ook om de manier waarop en niet alleen het feit dat sommigen whey gebruiken en fanatiek sporten.
pi_145956945
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Gebaseerd op een foto waar ze haar armen aanspant? Netjes.
Nee foto's met haar hele lichaam er op.
Ik heb met geen woord gesproken over haar armen.
pi_145956954
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 13:19 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wel een beetje genieten hoor meid
Doe ik. Ik vind gezond eten trouwens eigenlijk al genieten. Raar misschien, maar waar :)
pi_145956976
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee foto's met haar hele lichaam er op.
Ik heb met geen woord gesproken over haar armen.
Ik was in de veronderstelling dat Qwea alleen een foto van haar arm heeft gepost. Dat is dus niet zo?
pi_145957012
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar een belangrijk deel van het probleem benoemt, ja. Daarom gaat het ook om de manier waarop en niet alleen het feit dat sommigen whey gebruiken en fanatiek sporten.
Het lijkt mij vrij simpel. Topictitel is dieet, gaat om afvallen. Niet om lijstjes met 4000 kcal. Lijkt mij hoor :(
H
pi_145957016
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:08 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik was in de veronderstelling dat Qwea alleen een foto van haar arm heeft gepost. Dat is dus niet zo?
Precies ^O^ goed begrepen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:10:31 #109
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957025
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Het lijkt mij vrij simpel. Topictitel is dieet, gaat om afvallen. Niet om lijstjes met 4000 kcal. Lijkt mij hoor :(
H
Als je met 4000 kcal afvalt, wat is daar mis mee?
pi_145957030
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Yaaar het volgende:

[..]

H
Dieet betekent dus niet wat jij denkt dat het betekent.
pi_145957043
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Precies ^O^ goed begrepen.
Sexy. Pics or it didn't happen
pi_145957073
Blijft interessant, dit topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_145957095
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:12 schreef Deuce92 het volgende:
Blijft interessant, dit topic.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MJ is toch beter. Spijtige keuze
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:13:33 #114
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145957111
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:11 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Sexy. Pics or it didn't happen
Lmao hij heeft ook al in GYM gestaan
pi_145957125
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef MrGuma het volgende:

[..]

MJ is toch beter. Spijtige keuze
Net zoals bij mijn dieet houd ik van afwisseling.
pi_145957127
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Qwea het volgende:

[..]

Lmao hij heeft ook al in GYM gestaan
Niet echt een altijd aanwezige kracht in die reeks :P
pi_145957140
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:13 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Net zoals bij mijn dieet houd ik van afwisseling.
DISCIPLINE GEBREK
pi_145957160
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Heh? Ik lees wel eens :P er stond laatst nog in het topic dat ze paar kg moest aankomen ofzo.
pi_145957162
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:14 schreef MrGuma het volgende:

[..]

DISCIPLINE GEBREK
Ik weet gewoon beter.
pi_145957180
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:14 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik weet gewoon beter.
Ik vind dat je uit dit topic moet gaan. Schavuit.
pi_145957188
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Dieet betekent dus niet wat jij denkt dat het betekent.
Lees OP, tis voor mensen met overgewicht.
pi_145957203
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dat heeft dus niks met het woord 'dieet' te maken, maar met de OP.
pi_145957205
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:15 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik reageerde puur op jouw stukje topictitel is dieet, gaat over afvallen
pi_145957219
Maar er is nu een topic over sporten, whey en volgens mij een kogelstoot-lichaam krijgen. Opgelost toch?
pi_145957250
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Yaaar het volgende:
Maar er is nu een topic over sporten, whey en volgens mij een kogelstoot-lichaam krijgen. Opgelost toch?
Mogelijk. Vooralsnog geniet ik van deze reeks
pi_145957252
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Ik reageerde puur op jouw stukje topictitel is dieet, gaat over afvallen
Is ook zo. Gaat over afvallen. Heb je geen overgewicht ---> ga naar gezond slank. Daarom lijkt 't mij vrij simpel, maaaaar ja.
pi_145957287
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:16 schreef Yaaar het volgende:
Hier is een kogelstootster:

Ik denk dat van alle vrouwen in de dieetclub Qwea hier het minst van weg heeft.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:19:28 #128
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957300
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
pi_145957317
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar als je meer bezig bent met spieren opbouwen dan met kilo's afvallen, wat post je dan in de dieetclub?
pi_145957323
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Whahahhaha ik vraag het me serieus af.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:20:23 #131
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957342
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Niks mis mee, maar als je meer bezig bent met spieren opbouwen dan met kilo's afvallen, wat post je dan in de dieetclub?
Geen idee, persoonlijk zou ik het niet doen, maar iedereen heeft daar zijn eigen redenen voor.
pi_145957417
quote:

[..]

Goed willen voelen en aandacht, bedenk ik me nu.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:23:32 #133
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_145957448
Interessante reeks is dit aan het worden.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_145957449
quote:

[..]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als het tenminste over advies geven gaat. Als je echter eetlijstjes gaat posten terwijl je probeert aan te komen moet je niet raar opkijken als andere posters daar niet van gediend zijn.
pi_145957475
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten, als het tenminste over advies geven gaat. Als je echter eetlijstjes gaat posten terwijl je probeert aan te komen moet je niet raar opkijken als andere posters daar niet van gediend zijn.
Is het geval ook.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:24:54 #136
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957502

Ik zie ook dat de eerste huilies zijn afgehaakt :')
pi_145957512
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Geen idee, persoonlijk zou ik het niet doen, maar iedereen heeft daar zijn eigen redenen voor.
En wordt (in combinatie met een bepaalde attitude) dus niet op prijs gesteld, blijkt. Blijf je dan stug doorposten?
pi_145957537
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Is het geval ook.
Daar zijn we het dan over eens. Maar ik vind niet dat diezelfde mensen geen recht hebben om uberhaupt iets in het topic te posten. Zelfs mensen die niet bezig zijn kunnen iets van waarde aan het topic toevoegen.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:26:04 #139
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957546
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En wordt (in combinatie met een bepaalde attitude) dus niet op prijs gesteld, blijkt. Blijf je dan stug doorposten?
Ik zou dat niet doen nee.
pi_145957556
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:20 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Whahahhaha ik vraag het me serieus af.
Waarom ben jij eigenlijk altijd zo snarky?
Ik ben niet altijd fan van de manier waarop qwea post en steek dat niet onder stoelen of banken maar jij bent ook altijd op zoek naar een vuurtje om olie op te gooien :{w

Ik had serieus geen problemen met de verschillende, ontopic, manieren dat er over dieten gesproken werd (naja, sommige lijstjes irriteerden mij maar daar lees je dan gewoon overheen, geen groot probleem of zo)
Maar de laatste tijd lijkt het hier wel de middelbare school
Kinderachtig, en bepaald niet bevorderlijk. Hier zitten toch vaak mensen die issues hebben als onzekerheid/geen goed zelfbeeld etc
Moeten die nou juist zich gaan gedragen als kinderachtige pubers die zich alleen maar beter voelen als ze een ander af kunnen katten?
Ga dan naar KLB of zo :')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145957582
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
pi_145957584
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:24 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik zie ook dat de eerste huilies zijn afgehaakt :')
Ik ben geen huilie, al zeg ik het zelf, maar ik neig toch verdomd naar afhaken

En ik weet dat er andere mensen die ik ook echt niet als huilie zie zijn afgehaakt, maar die hebben het niet expliciet gemeld of zo
Het is hier gewoon niet meer tof
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145957607
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:23 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Nou, zie hier het resultaat. Wat wil je, klagen in een dieettopic over dat je nog steeds afvalt, ondanks enorme bulklijstjes. Dan denk zelfs ik op een gegeven moment van ja leuk, maar afvallen is wel waarvoor wij hier zitten en jij probeert dat juist tegen te gaan. Ga lekker ergens anders spieren kweken. :')
pi_145957621
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:25 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Daar zijn we het dan over eens. Maar ik vind niet dat diezelfde mensen geen recht hebben om uberhaupt iets in het topic te posten. Zelfs mensen die niet bezig zijn kunnen iets van waarde aan het topic toevoegen.
Nee, vind ik ook. Maar aan de andere kant: als zoveel mensen aangeven het niet leuk te vinden en zelfs weggaan omdat ze het vervelend vinden, waarom post je dan toch door als er nu zelfs een speciaal topic over whey, sport en kogelstoot-lichamen is? Dat kan maar 1 ding zijn: negatieve aandacht.
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:30:38 #145
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957683
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:27 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben geen huilie, al zeg ik het zelf, maar ik neig toch verdomd naar afhaken

En ik weet dat er andere mensen die ik ook echt niet als huilie zie zijn afgehaakt, maar die hebben het niet expliciet gemeld of zo
Het is hier gewoon niet meer tof
Maak anders zelf gewoon een ander topic aan met alle afhakers van het huidige dieettopic, is het probleem toch ook opgelost.
pi_145957696
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nou, zie hier het resultaat. Wat wil je, klagen in een dieettopic over dat je nog steeds afvalt, ondanks enorme bulklijstjes. Dan denk zelfs ik op een gegeven moment van ja leuk, maar afvallen is wel waarvoor wij hier zitten en jij probeert dat juist tegen te gaan. Ga lekker ergens anders spieren kweken. :')
Als ik over advies geven praat heb ik het uiteraard over advies dat met het doel van het topic te maken heeft.

Het feit dat Qwea klaar is met afvallen betekent niet dat ze geen advies aan anderen kan geven m.b.t. het afvallen.

Het betekent echter ook niet dat het gewenst is als zij haar bulklijstjes gaat posten.
pi_145957716
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom ben jij eigenlijk altijd zo snarky?
Ik ben niet altijd fan van de manier waarop qwea post en steek dat niet onder stoelen of banken maar jij bent ook altijd op zoek naar een vuurtje om olie op te gooien :{w

Ik had serieus geen problemen met de verschillende, ontopic, manieren dat er over dieten gesproken werd (naja, sommige lijstjes irriteerden mij maar daar lees je dan gewoon overheen, geen groot probleem of zo)
Maar de laatste tijd lijkt het hier wel de middelbare school
Kinderachtig, en bepaald niet bevorderlijk. Hier zitten toch vaak mensen die issues hebben als onzekerheid/geen goed zelfbeeld etc
Moeten die nou juist zich gaan gedragen als kinderachtige pubers die zich alleen maar beter voelen als ze een ander af kunnen katten?
Mwah, dat valt wel mee toch? Qwea post eigenlijk heel vaak vervelend naar mij toe, maakt me feitelijk belachelijk in dieettopic en daar reageer ik nauwelijks op. Als ze daadwerkelijk denkt dat alle mensen jaloers zijn op haar omdat ze is afgevallen (zoals ze zegt), wil ik haar best duidelijk maken dat de meeste mensen niet op een kogelstoo lichaam wachten en dat het gaat om de manier waarop ze post. Niet eens om haar af te kraken, hoor. Gewoon omdat ik eigenlijk eerlijk ben.
pi_145957763
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Maak anders zelf gewoon een ander topic aan met alle afhakers van het huidige dieettopic, is het probleem toch ook opgelost.
Het lijkt me dat fok dat, terecht, niet zo wenselijk vind
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145957787
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Mwah, dat valt wel mee toch? Qwea post eigenlijk heel vaak vervelend naar mij toe, maakt me feitelijk belachelijk in dieettopic en daar reageer ik nauwelijks op. Als ze daadwerkelijk denkt dat alle mensen jaloers zijn op haar omdat ze is afgevallen (zoals ze zegt), wil ik haar best duidelijk maken dat de meeste mensen niet op een kogelstoo lichaam wachten en dat het gaat om de manier waarop ze post. Niet eens om haar af te kraken, hoor. Gewoon omdat ik eigenlijk eerlijk ben.
Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk. En vaak onaardig of onnodig defensief
Misschien moet je eens een spiegel kopen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:33:03 #150
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145957790
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het lijkt me dat fok dat, terecht, niet zo wenselijk vind
Dit staat in de OP:

quote:
Wij van LIF vinden het jammer dat er een groep users is die de reeks laten liggen omdat ze zich niet meer thuis voelen. We krijgen tevens de indruk dat er nu een een groep users die zich tussen wal en schip voelen vallen. En wellicht behoefte hebben aan een eigen topic.
Volgens mij vindt FOK! het prima.
pi_145957798
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:31 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Ik denk dat als je het 'kogelstoot lichaam' gedeelte weglaat, je bericht een stuk beter zal worden opgevat.
pi_145957848
quote:

[..]

Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk
Hoezo ben ik een onruststoker? Ik post nauwelijks in dieet, maar ik merkte al wel eerder dat je je stoorde aan mijn manier van posten toen over 1500 kcal gedoe etc.
pi_145957865
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:30 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Als ik over advies geven praat heb ik het uiteraard over advies dat met het doel van het topic te maken heeft.

Het feit dat Qwea klaar is met afvallen betekent niet dat ze geen advies aan anderen kan geven m.b.t. het afvallen.

Het betekent echter ook niet dat het gewenst is als zij haar bulklijstjes gaat posten.
Precies. Dan zijn er 2 dingen die je kunt doen:

1) Je past je manier van posten aan.
2) Je gaat ergens anders posten waar mensen je inbreng wel waarderen.

Vooralsnog gebeurt geen van beide.
pi_145957908
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Hoezo ben ik een onruststoker? Ik post nauwelijks in dieet, maar ik merkte al wel eerder dat je je stoorde aan mijn manier van posten toen over 1500 kcal gedoe etc.
Was die post over hoe jij denkt dat qwea er uit ziet nou echt nodig? Nee, dat is ook gewoon zeiken. Dat doe je vrij vaak
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145957957
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:33 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Ik denk dat als je het 'kogelstoot lichaam' gedeelte weglaat, je bericht een stuk beter zal worden opgevat.
Dat is toch serieus niet onaardig? Dat zijn gewoon vaak (te) gespierde en heel afgetrainde vrouwen. Ik vind het niet per definitie lelijk hoor, maar je gaat in mijn ogen wel een beetje te ver als je het gooit op jaloezie terwijl iedereen uitlegt hoe het zit.
pi_145958016
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Was die post over hoe jij denkt dat qwea er uit ziet nou echt nodig? Nee, dat is ook gewoon zeiken. Dat doe je vrij vaak
O oke. En ja, ik vind het nodig als je beweert (en dat doet ze) dat mensen jaloers zijn op je lichaam als ze kritiek hebben op je post-wijze.

Sterker nog: ik kan er met m'n hoofd niet helemaal bij. :')
pi_145958022
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:35 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies. Dan zijn er 2 dingen die je kunt doen:

1) Je past je manier van posten aan.
2) Je gaat ergens anders posten waar mensen je inbreng wel waarderen.

Vooralsnog gebeurt geen van beide.
Zo zie ik het ook.

Ik volg de dieetclub reeks niet vaak, dus ik weet niet wat er allemaal gepost is. Ik heb in dit topic echter gelezen dat sommige mensen vinden dat Qwea niet in de dieetclub thuishoort omdat ze niet bezig is met afvallen, of omdat haar BMI niet hoog genoeg zou zijn. Dat vind ik onzin.

Als mensen daarnaast ook nog een probleem hebben met de manier waarop ze post, of de inhoud van haar posts, is dat natuurlijk een ander verhaal. Ik kan me ook goed voorstellen dat sommige mensen haar om die reden graag zouden willen zien vertrekken. Maar dat staat dus los van haar eigen doel en omstandigheden.
pi_145958026
Wat een heerlijke discussie weer. Weer :')

Ik vind het oprecht jammer dat dit telkens zo moet escaleren en nu in een extra topic blijkbaar opgelost moet worden, vooral omdat ik nu helemaal geen idee meer heb waar ik gewenst word nog te posten want ik sport veel, maar ben inmiddels zo'n 20 kg afgevallen en ben nog dagelijks bezig met het behouden van mijn levensstijl.

quote:

[..]

Ik vind jou niet eerlijk maar gewoon een onruststoker eigenlijk
Ik moet rhubarbje hier ook wel gelijk in geven Yaaar. Je hebt veel kritiek op Qwea, maar als ik jou destijds dit zie posten:

quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2014 11:46 schreef Yaaar het volgende:
Maar omdat ik nog steeds in maat 36-38 pas, vond ik het allemaal wel meevallen. Maar goed, ik ben toch wel heel wat steviger geworden :')

Maar ik word wel een beetje gek van het feit dat ik blijkbaar niet afval. Goed, er is nog maar één week voorbij en ik moet wellicht geduld hebben.. Maar ik heb vriendinnen die 53 kilo wegen, 50 kilo willen wegen en binnen twee weken gewoon 3 kilo afvallen. -O- En ik wil gewoon resultaat zien.
Dan vraag ik mij ook wel af of jij wel in dieet thuishoort, net zoals jij dat afvraagt bij Q. Velen beginnen niet in dieet met een maatje 36-38. Eerder een maatje 46-48. Ik hoop wel voor je dat je inmiddels wat geduld hebt gevonden...
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:41:51 #159
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_145958097
Wat is er eigenlijk zo erg aan jaloezie? Ik ben jaloers op het fysiek van Deuce92. Ik zal wel willen ruilen.

Er zit een verschil tussen jaloezie (iets ook willen hebben) en afgunst (willen dat iemand iets niet heeft).
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_145958103
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:37 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Dat is toch serieus niet onaardig? Dat zijn gewoon vaak (te) gespierde en heel afgetrainde vrouwen. Ik vind het niet per definitie lelijk hoor, maar je gaat in mijn ogen wel een beetje te ver als je het gooit op jaloezie terwijl iedereen uitlegt hoe het zit.
Het gaat om het feit dat Qwea helemaal niks wegheeft van een kogelstootster. Daardoor komt het nogal denigrerend over. Of het zo bedoeld is weet ik uiteraard niet.
pi_145958105
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Yaaar het volgende:

[..]

O oke. En ja, ik vind het nodig als je beweert (en dat doet ze) dat mensen jaloers zijn op je lichaam als ze kritiek hebben op je post-wijze.

Sterker nog: ik kan er met m'n hoofd niet helemaal bij. :')
Ja maar je weet ook wel dat dat soort opmerkingen de boel niet beter maken
Het is mega kinderachtig en verziekt de sfeer net zo erg als andere mensen dat doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145958108
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 26-10-2014 14:45:20 ]
pi_145958116
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef douche-eendje het volgende:
Wat een heerlijke discussie weer. Weer :')

Ik vind het oprecht jammer dat dit telkens zo moet escaleren en nu in een extra topic blijkbaar opgelost moet worden, vooral omdat ik nu helemaal geen idee meer heb waar ik gewenst word nog te posten want ik sport veel, maar ben inmiddels zo'n 20 kg afgevallen en ben nog dagelijks bezig met het behouden van mijn levensstijl.

[..]

Ik moet rhubarbje hier ook wel gelijk in geven Yaaar. Je hebt veel kritiek op Qwea, maar als ik jou destijds dit zie posten:

[..]

Dan vraag ik mij ook wel af of jij wel in dieet thuishoort, net zoals jij dat afvraagt bij Q. Velen beginnen niet in dieet met een maatje 36-38. Eerder een maatje 46-48. Ik hoop wel voor je dat je inmiddels wat geduld hebt gevonden...
Ja hoor, ik heb gewoon een te hoog BMI en pas er echt tussen zoals het in de openingspost staat. Ik heb bijna geen overgewicht meer (hoop ik) en dan ga ik gewoon weg, maar dat heb ik al zo'n drie keer aangegeven. Dat lijkt mij eigenlijk ook gewoon vrij logisch dat je weggaat op het moment dat je gewoon geen overgewicht meer hebt, want het staat duidelijk aangegeven.

En naar mijn idee heb ik geen kritiek. Ik vind dat je iemand niet weg kunt sturen, het maakt mij ook niet zoveel uit want als ik iets kut vind lees ik er wel overheen. Alleen het antwoord lijkt mij zo ontzettend simpel: als je niet meer echt bezig bent met afvallen en op een gezond gewicht zit, wat doe je er dan nog?
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:44:00 #164
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145958183
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:41 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is er eigenlijk zo erg aan jaloezie? Ik ben jaloers op het fysiek van Deuce92. Ik zal wel willen ruilen.

Er zit een verschil tussen jaloezie (iets ook willen hebben) en afgunst (willen dat iemand iets niet heeft).
Wanneer mannen jaloers zijn proberen ze zichzelf te verbeteren om ook dat doel te bereiken.

Wanneer vrouwen jaloers zijn halen ze de ander naar beneden en proberen ze zichzelf als standaard naar te zetten.
pi_145958216
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Het gaat om het feit dat Qwea helemaal niks wegheeft van een kogelstootster. Daardoor komt het nogal denigrerend over. Of het zo bedoeld is weet ik uiteraard niet.
Ik vind dat dus juist van wel, maar sorry als dat beledigend is want zo is het echt echt niet bedoeld :P
pi_145958295
Ik zou Qwea wel een wheyshake geven, nomsayin' ?
pi_145958309
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar je weet ook wel dat dat soort opmerkingen de boel niet beter maken
Het is mega kinderachtig en verziekt de sfeer net zo erg als andere mensen dat doen
O nee dat zie ik eigenlijk echt anders! In dat topic zelf reageer ik ook eigenlijk nooit op sneren van haar enzo, en dit topic is gewoon om te discussiëren lijkt mij.
pi_145958324
quote:
10s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Wanneer mannen jaloers zijn proberen ze zichzelf te verbeteren om ook dat doel te bereiken.

Wanneer vrouwen jaloers zijn halen ze de ander naar beneden en proberen ze zichzelf als standaard naar te zetten.
Helaas gebeurd dit voor mijn gevoel nu inderdaad heel veel in het dieettopic
Terwijl ik het een fijn topic vond omdat we allemaal in het zelfde schuitje zaten (voor mijn gevoel) Nu is het heel erg 'ja maar jij hoort niet in mijn groepje want je bent veel 'minder' op de een of andere manier'
Maten die gepost worden, foto's waar dan ook nog eens minder positieve reacties op komen
Het hoeft heus niet allemaal kusjekroel maar mensen reageren nu negatief op dingen puur omdat ze gepost worden door iemand waarvan ze besloten hebben dat ze die niet mogen
Of nou ja, mensen... Een dozijn mensen. Er zijn ook nog heel veel mensen die gewoon ontopic er tussen door posten, constructief bezig zijn etc. Maar ontopic valt er niet zo veel te zeggen dus die zijn met 3 posts op een dag wel weer klaar en verdwijnen dus compleet onder de shitload aan kinderachtige onzin
Er is meer onbegrip voor elkaar dan begrip. En daar kan ik dan echt niet bij

Sorry, maar ik ben er echt zo klaar mee dat ik ook niet meer zo voorzichtig mijn woorden probeer te kiezen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145958357
quote:

_O_ _O_ _O_
pi_145958390
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:39 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.

Ik volg de dieetclub reeks niet vaak, dus ik weet niet wat er allemaal gepost is. Ik heb in dit topic echter gelezen dat sommige mensen vinden dat Qwea niet in de dieetclub thuishoort omdat ze niet bezig is met afvallen, of omdat haar BMI niet hoog genoeg zou zijn. Dat vind ik onzin.

Als mensen daarnaast ook nog een probleem hebben met de manier waarop ze post, of de inhoud van haar posts, is dat natuurlijk een ander verhaal. Ik kan me ook goed voorstellen dat sommige mensen haar om die reden graag zouden willen zien vertrekken. Maar dat staat dus los van haar eigen doel en omstandigheden.
Het gaat dan ook om het laatste, maar BMI is wat makkelijker aan te halen. Heb zelf ook een gezond BMI maar dat roept geen weerstand op. Ik bedoel, jij bent ook afgevallen en (erg :9) fit geworden. Je zou mensen vast van advies kunnen voorzien, maar je gaat natuurlijk niet jouw bulklijstjes en dergelijke posten in de dieetreeks. Dat doe je elders waar het wel op zijn plek is.
pi_145958404
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:42 schreef Yaaar het volgende:

als je niet meer echt bezig bent met afvallen en op een gezond gewicht zit, wat doe je er dan nog?
Denk je nou echt dat als de vetcellen eenmaal verdwenen zijn het allemaal maar goed én mooi blijft? Dan is dit toch wel even een wake-up call voor je Yaaar: dat is niet zo. Het meest lastige is nog om niet terug te vallen in je oude patroon, het vasthouden van je gewicht en levensstijl. Dat komt niet als gratis bonusaanbieding op je weegschaal bijgeleverd. En waarom zou dat geen onderdeel mogen zijn van afvallen/dieet?

edit: Rhubarb O+ eens!
pi_145958478
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Helaas gebeurd dit voor mijn gevoel nu inderdaad heel veel in het dieettopic
Terwijl ik het een fijn topic vond omdat we allemaal in het zelfde schuitje zaten (voor mijn gevoel) Nu is het heel erg 'ja maar jij hoort niet in mijn groepje want je bent veel 'minder' op de een of andere manier'
Maten die gepost worden, foto's waar dan ook nog eens minder positieve reacties op komen
Het hoeft heus niet allemaal kusjekroel maar mensen reageren nu negatief op dingen puur omdat ze gepost worden door iemand waarvan ze besloten hebben dat ze die niet mogen
Of nou ja, mensen... Een dozijn mensen. Er zijn ook nog heel veel mensen die gewoon ontopic er tussen door posten, constructief bezig zijn etc. Maar ontopic valt er niet zo veel te zeggen dus die zijn met 3 posts op een dag wel weer klaar en verdwijnen dus compleet onder de shitload aan kinderachtige onzin
Er is meer onbegrip voor elkaar dan begrip. En daar kan ik dan echt niet bij

Sorry, maar ik ben er echt zo klaar mee dat ik ook niet meer zo voorzichtig mijn woorden probeer te kiezen
Amen. Helemaal mee eens. Ik ben echt nog even zoekende op dit moment, maar heb niet het idee dat ik er iets over in de dieetclub kan zetten omdat het of niet ontopic is volgens sommigen, en er anders geen tips over gegeven kunnen worden.

Erg jammer.

En vooral steeds weer het gehak van dezelfde mensen op elkaar. Qwea reageert daar fel op, maar ze heeft wel een punt, het begint steeds weer opnieuw.
pi_145958479
quote:

[..]

Uhh ja, alleen wil iedereen die er post gewoon afvallen en beschouwen ze hun eigen lichaam dus niet als standaard. Dat maakt het lichaam van Qwea echter niet automatisch begerenswaardig. Wel de kilo's die ze is afgevallen. Het is allemaal niet zo zwart/wit "hihi fatties kunnen het niet hebben dat iemand fit is geworden en daarover post".
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:55:21 #174
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145958599
quote:
7s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Uhh ja, alleen wil iedereen die er post gewoon afvallen en beschouwen ze hun eigen lichaam dus niet als standaard. Dat maakt het lichaam van Qwea echter niet automatisch begerenswaardig. Wel de kilo's die ze is afgevallen. Het is allemaal niet zo zwart/wit "hihi fatties kunnen het niet hebben dat iemand fit is geworden en daarover post".
Ik krijg het gevoel dat de situatie vooral is: "je mag wel afvallen, maar niet teveel want dan voel ik me niet meer goed over mezelf."

Dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, er zijn altijd uitzonderingen.
pi_145958642
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:50 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Denk je nou echt dat als de vetcellen eenmaal verdwenen zijn het allemaal maar goed én mooi blijft? Dan is dit toch wel even een wake-up call voor je Yaaar: dat is niet zo. Het meest lastige is nog om niet terug te vallen in je oude patroon, het vasthouden van je gewicht en levensstijl. Dat komt niet als gratis bonusaanbieding op je weegschaal bijgeleverd. En waarom zou dat geen onderdeel mogen zijn van afvallen?
Dat klopt wel, maar voor mij persoonlijk ga ik dan niet meer in dieet posten. En dat lijkt mij logisch omdat er een soort vervolgtopic is en ik dan niet meer bezig ben met afvallen, maar met op gewicht blijven. En al ga ik wel verder met afvallen (dat kan ook nog), dan ga ik niet verder posten in dieet omdat het voor mij nogal krom voelt als ik eigenlijk al slank ben. Er staat gewoon dat het voor mensen met overgewicht is. Daarom lijkt het mij niet moeilijk. En ik denk trouwens dat je ook als je slank bent, wel mee kunt posten hoor. Om tips te geven, whatever. Maar niet als je bezig bent met aankomen, spieren kweken, veel eten en dat kenbaar maakt terwijl je tussen mensen zit die heel graag willen afvallen.
pi_145958687
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:55 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Ik krijg het gevoel dat de situatie vooral is: "je mag wel afvallen, maar niet teveel want dan voel ik me niet meer goed over mezelf."

Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad in de dieetclub
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145958695
quote:

[..]

Die indruk kreeg ik in het begin ook toen ik dit topic last. Het lijkt echter vooral de gaan om de manier van posten van iemand.

Als dat in het begin een stuk duidelijker was aangegeven dan was er geen tweede deel nodig geweest. :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 14:59:17 #178
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145958749
Rhubarb. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145958794
quote:

[..]

Onzin. Succesverhalen en before/afters worden toegejuicht en als motiverend ervaren. Pas geleden nog.
pi_145958852
Inderdaad

Het gevoel dat ik wel eens krijg, maar dat kan bij mij liggen, is dat je je niet goed over jezelf mag voelen als je nog steeds een fattie bent
(wel over afgevallen kilo's, of in een nieuw maat passen of zo. Maar gewoon trots zijn op wie je bent inclusief kwabben is een ander verhaal. Niet echt body positive of zo)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:02:46 #181
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145958887
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad

Het gevoel dat ik wel eens krijg, maar dat kan bij mij liggen, is dat je je niet goed over jezelf mag voelen als je nog steeds een fattie bent
Goed punt dit.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:03:48 #182
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_145958926
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik echt nog nooit gehad in de dieetclub
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onzin. Succesverhalen en before/afters worden toegejuicht en als motiverend ervaren. Pas geleden nog.
Ik baseer mij natuurlijk enkel op dit topic. Als dit niet het geval is, dan heb ik het verkeerd begrepen
pi_145958965
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Goed punt dit.
Als je je echt goed zou voelen zoals je nu bent zou je je niet zo aangevallen voelen door iemand (het figuur van) die strakker is (lees Qwea) :)
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145959006
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:05 schreef Beach het volgende:

[..]

Als je je echt goed zou voelen zoals je nu bent zou je je niet zo aangevallen voelen door iemand (het figuur van) die strakker is (lees Qwea) :)
Maar dat is ook niet zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145959076
quote:

[..]

Je moet eens over het idee heen komen dat er mensen jaloers zijn op haar figuur. Dat zou deze discussie echt te goede komen :Y
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:08:45 #186
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145959101
quote:

[..]

Ik heb geen problemen met Qwea in dieet. :)

Ik word wel doodmoe van het gezeik de laatste tijd. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145959180
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik heb geen problemen met Qwea in dieet. :)

Ik word wel doodmoe van het gezeik de laatste tijd. :+
Dit

En om dan helemaal fair en eerlijk te zijn: de manier waarop qwea soms reageert helpt niet
Maar anderen doen dat net zo goed
Het is gewoon een herhaling van zetten door een select groepje die het slechtste in elkaar naar boven halen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145959248
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dit

En om dan helemaal fair en eerlijk te zijn: de manier waarop qwea soms reageert helpt niet
Maar anderen doen dat net zo goed
Het is gewoon een herhaling van zetten door een select groepje die het slechtste in elkaar naar boven halen
Nou, volgens mij is in dieet echt de laatste tijd (op nu na) haast geen discussie meer geweest hierover. Of ik heb het niet meegekregen of ben het vergeten ofzo.
pi_145959430
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:12 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is in dieet echt de laatste tijd (op nu na) haast geen discussie meer geweest hierover. Of ik heb het niet meegekregen of ben het vergeten ofzo.
Zolang jij die opmerking van net niet overbodig kut vind weet ik niet of jij de juiste persoon bent om te beoordelen wat kwetsend of overbodig is

Los daarvan vinden de modjes blijkbaar dat het te erg word en willen een oplossing
En er zijn echt een dozijn mensen die er niet meer posten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_145959438
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad

(wel over afgevallen kilo's, of in een nieuw maat passen of zo. Maar gewoon trots zijn op wie je bent inclusief kwabben is een ander verhaal. Niet echt body positive of zo)
+1
pi_145959552
Is het weer zo ver? :').

Laat me raden. Een overgroot deel van de users post er normaal. Aan de ene kant van het spectrum heb je de enkele user die elke dag dr stats post sinds het afvallen, en niet kan begrijpen waarom de rest van de wereld niet 5 keer per week bij de PT zit en op OCD-achtige wijze kcals telt, en aan de andere kant zitten enkele jarenlange dieeters die zich storen aan het feit dat ze op het feit dat ze wéér een terugval hebben worden gewezen. Alles gecombineerd met een hoop sneren naar elkaar.

Am I right?

*stopt snickers in mond*
pi_145959580
quote:
2s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:

Laat me raden. Een overgroot deel van de users post er normaal. Aan de ene kant van het spectrum heb je de enkele user die elke dag dr stats post sinds het afvallen, en niet kan begrijpen waarom de rest van de wereld niet 5 keer per week bij de PT zit en op OCD-achtige wijze kcals telt, en aan de andere kant zitten enkele jarenlange dieeters die zich storen aan het feit dat ze op het feit dat ze wéér een terugval hebben worden gewezen. Alles gecombineerd met een hoop sneren naar elkaar.

Am I right?

*stopt snickers in mond*
Padum pssssj...
Ja doei.
pi_145959591
quote:

Am I right?

*stopt snickers in mond*
Je vergeet de hormonen en chagrijnig door hongergevoel, maar verder een 10 voor je samenvatting :* :P
  zondag 26 oktober 2014 @ 15:25:07 #194
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145959639
quote:

Am I right?

*stopt snickers in mond*
14.gif
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_145959648
Ik zou een thinspiration topic wel goed vinden
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_145959677
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zolang jij die opmerking van net niet overbodig kut vind weet ik niet of jij de juiste persoon bent om te beoordelen wat kwetsend of overbodig is

Los daarvan vinden de modjes blijkbaar dat het te erg word en willen een oplossing
En er zijn echt een dozijn mensen die er niet meer posten

Nee, vind ik idd niet. Tsja, ik ben niet anders gewend dan deze posters dus ik heb geen idee wie en hoeveel er weg zijn. Maar dat begrijp ik ook niet, want dan lees je er gewoon overheen als iets/iemand je stoort lijkt me.

Er is nu een nieuw topic over shakes/sporten/eten/voeding, wie weet verandert dat iets.
pi_145959714
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou een thinspiration topic wel goed vinden
Fitspo jonge.
pi_145960309
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 14:34 schreef Yaaar het volgende:

[..]

Zelf janken over het woord fatty maar zelf het steeds over kogelstoter lichaam hebben. :')
pi_145960505
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 15:48 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Zelf janken over het woord fatty maar zelf het steeds over kogelstoter lichaam hebben. :')
^O^
Ja doei.
pi_145960742
Wel grappig dat Qwea als groot ubersucces wordt genoemd elke keer. Man, er lopen daar users rond die het dubbele kwijt zijn :'). Die schreeuwen alleen iets minder hard, misschien. Dat nieuwe topic is wel tof. Daar kan het obsessieve gezeur heen (niet dat dat topic obsessief gezeur moet worden), en kan het dieettopic weer gebruikt worden waar het voor bedoeld is. Fatties ( O+.) én ex-fatties die op een normale manier de boel aanpakken. En mensen die de zoveelste terugval hebben en dus eigenlijk niet met afvallen bezig zijn, kunnen er wat meer op de achtergrond blijven, ipv elke keer een "het lukt nog steeds niet".

*strooit met liefde*
pi_145960816
Waarom strooi je niet ff met die Snickers van je? :9

Oh, en verder eens overigens.
pi_145961128
Ik ga m'n chocola toch niet delen, gek :{w
  Moderator / Miss SHO zondag 26 oktober 2014 @ 16:16:18 #203
22592 crew  Ole
pi_145961277
Nu heb ik zin in snickers -O- :9~
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 26 oktober 2014 @ 16:28:05 #204
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_145961639
Jaaaaa, honger.

Kuttopic slotje gr
Drinky is een baas
pi_145961654
Ik wil gewoon maar even een observatie delen he... Ik ben een klein jaartje weg uit Dieet.... er is blijkbaar een klein jaartje een afnemend sfeerding aan de gang...

Ik kan toch niet de enige zijn die dit ziet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_145961706
Feebs, ik ben er net zo lang weg ongeveer. just sayin'.
pi_145961719
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Feebs, ik ben er net zo lang weg ongeveer. just sayin'.
Och erm, vinde het gek dat het doffe ellende is?

Ik niet.

Ik niet.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_145961744
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik niet.

Ik niet.
Kom terug dannn.
pi_145961764
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:30 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik niet.

Ik niet.
Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.
pi_145961769
quote:
6s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kom terug dannn.
Nee. Ik weet zelf ook wel dat nog een hand pepernoten me niet gaat helpen. Hek geen topic voor nodig atm :')
pi_145961781
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik doe net m'n herintrede, kom je mee? Even het gehalte blije tetten omhoog gooien.
Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoor :N
pi_145961822
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Mijn tetten zijn zo depri CC. Of ze zijn spaarzaam en zoeken kleingeld. Maar blij zijn ze niet hoor :N
Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.
pi_145961889
quote:
14s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Geef me ff een paar jaar, doen we daarna een duo-liftje.
Ik vind de vibe in dit topic nu al weer veel beter *O*
pi_145961917
Wie betaalt mijn tietlift?
  Moderator / Miss SHO zondag 26 oktober 2014 @ 16:49:05 #215
22592 crew  Ole
pi_145962288
Verkeerde topic :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 26 oktober 2014 @ 17:28:22 #216
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145963602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 20:55 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]
zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:28 • 223
Schreef ik:
Ik probeerde vriendelijk te zijn, Qwea, ik meld dat ik je knap vind in wat je hebt bereikt en dat je manier van reageren me stoort. Wellicht kun je daar ook op reageren?

Prrrrr
pi_145963714
quote:
1s.gif Op zondag 26 oktober 2014 17:28 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Misschien kun je beter Qwea quoten ipv jezelf.
  zondag 26 oktober 2014 @ 17:37:49 #218
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_145963954
quote:
10s.gif [b]Op zaterdag 25 oktober 2014 19:05 schreef Qwea

Lokquote

Zie een stukje hoger, Qwea.
Prrrrr
pi_145964322
quote:
17s.gif Op zondag 26 oktober 2014 16:37 schreef -Strawberry- het volgende:
Wie betaalt mijn tietlift?
Pics? Wil wel weten waar ik in investeer.
pi_145964399
Dit topic gaat de goeie kant op.
pi_145964434
Alles wordt beter met tieten O+
pi_145964455
Alles is wel gezegd geloof ik, dit wordt nu een ordinaire slowchat.
Bedankt voor alle input!
Mokkel met stuntstok
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')