SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Ole op 24-10-2014 13:08:10 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Gezond slank. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes
Ik wil ook! Dat kanPost mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.
DeelnemersTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Nu heb ik zin in speculaasquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:06 schreef Qwea het volgende:
Godver. Mobiel de TT aanpassen is altijd hoerig
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er meequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Te laat, de hele dieetclub is al van slag
oquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:10 schreef xuryah het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat jouw schuld! Jij begon er mee
Gewoon vasten toch? IF enzo?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Ontbijtkoek , tja de reden dat ik dat soms eet is.. tijd (slecht excuus) maar als ik te laat mijn bed uit ben (gebeurd af en toe) heeft mijn vriend altijd die ontbijtkoeken die kant en klaar zijn (snap je wat ik bedoel) en dan neem ik die mee onderweg (anders heb ik geen ontbijt) slecht!
Intermitment Fasting. Is een manier van eten waarbij je een dag lang of een groot gedeelte van de dag vast . In een beperkte tijd mag je dan eten. Een voorbeeld hiervan is 16 uur vasten en een window van 8 uur waarin je wel eet.quote:
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:13 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
gevulde speculaas rond sinterklaasavond heerlijk! met warme chocolademelk
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh hou op, dit klinkt veel te lekker...
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.quote:
Groene theequote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja zit nu aan de groene thee met muntsmaak ... die smaakt meteen minder lekker (terwijl ik er gek op ben)...
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
IF is dus echt niks voor mij he. Ik snap het principe absoluut, maar ik vind het echt 300x niks.
Dit vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Jup. Ik heb het bij 1.5e week opgegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Je hebt het al een keer geprobeerd? Zo ja, hoe lang dan?
Oke, dus je hebt het een eerlijke kans gegeven.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 13:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Ik heb het bij 1.5e week opgegeven.
Hoe bevalt je nieuwe lijstje?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:38 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo sporten weer gehad, T na het sporten is iets anders. Yoghurt geworden, had thuis geen kwark.
- O: 3 stuks volkoren( 2 met 1 gekookt ei, 1 met kipfilet);
- T: Gekookt ei, handje nootjes;
- L: 4 stuks volkoren (4 met kipfilet);
- T: Magere kwark met peer en beetje muesli;
- D: AGV;
- S: 40 min cardio, krachttraining;
- T: Yoghurt, met banaan, met beetje muesli.
Da's toch geen 'speciaal' dieet?quote:
Nee, zo bijzonder is het niet maar ken verder niemand die het doet hoor. Dus dat ''fucking veel'' valt nog wel mee gok ikquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Da's toch geen 'speciaal' dieet?![]()
Er zijn volgens mij fucking veel mensen die dat standaard doen
Naja als je wel mag drinken zijn er volgens mij best veel :0 Sowieso een hoop jongeren die niet ontbijten en pas 's avonds eten. Tenzij je zelfs geen water mag drinken, maar ik zie daar de meerwaarde niet zo van inquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, zo bijzonder is het niet maar ken verder niemand die het doet hoor. Dus dat ''fucking veel'' valt nog wel mee gok ik
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt héquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja als je wel mag drinken zijn er volgens mij best veel :0 Sowieso een hoop jongeren die niet ontbijten en pas 's avonds eten. Tenzij je zelfs geen water mag drinken, maar ik zie daar de meerwaarde niet zo van in
Naja ik zagquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 21:54 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt hé
Da's toch niet heel ongebruikelijk?quote:een manier van eten waarbij je een dag lang of een groot gedeelte van de dag vast . In een beperkte tijd mag je dan eten. Een voorbeeld hiervan is 16 uur vasten en een window van 8 uur waarin je wel eet.
Best! Was een groot succesquote:
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:39 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Best! Was een groot succes.
Nu even een tijdje volhouden en kijken wat het resultaat wordt.
Ik ontbijt nooitquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:43 schreef -Ciske- het volgende:
Wel met hugecooll eens overigens, er zijn mensen die standaard zo eten. Mijn broertje bijv. at zelden iets voor 13 uur. Hij was zo iemand waarvan iedereen altijd zei dat hij kon eten wat hij wilde en toch tenger bleef. Maar als je goed keek at hij eigenlijk alleen op sporadische momenten veel en op de 'gebruikelijke' momenten weinig tot niets.
Maar het is toch ook heel logisch dat voedsel een rol in ons leven heeft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:18 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vast nu ook wegens religieuze redenen. Heb al 20 x gehad heb zin in koffie. Of zo even een broodje makenMoet je nagaan wat voor een rol voedsel in ons leventje heeft.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef Yaaar het volgende:
Ok. Ik heb gisteren veeel alcohol gedronken, mac donalds gehad, nog eens patat gehad, frikandel gehad, nog meer gek vlees, chocolade. Ik ga nu echt nooit meer alcohol drinken, want dan ga ik altijd zo gek eten als ik echt ver heen ben.Mijn vriend zegt dat ik geen discipline heb.
Oja en poffertjes. Kutdag dus.
Ik deed ook nooit aan ontbijt, kreeg t nooit weg en geen honger (behalve toen ik idd klein was), maar nu heb ik leren ontbijten en vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ontbijt nooitMisschien toen ik klein was en het 'moest', maar ik nam hooguit wat te drinken mee naar de middelbare school en eten deed ik pas toen het avondeten op tafel stond. Daarna at ik eigenlijk ook meestal niet (sporadisch een beetje chips of zo). Tegenwoordig ontbijt ik nog steeds niet, vaak eet ik ook pas tegen de avond en soms eet ik iets vroeger. Ligt er een beetje aan hoelang geleden mijn vorige maaltijd was
edit: ik krijg ook niet het idee dat heel weinig mensen/jongeren dat doen, vandaar (eten als je honger hebt i.p.v. steeds wanneer je trek hebt)
Ja.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:21 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Maar het is toch ook heel logisch dat voedsel een rol in ons leven heeft?
Vervelend mens ben je.quote:
Of dat zo is weet ik niet maar in elk geval op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Vervelend mens ben je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |