quote:Rutte baalt van de naheffing
EPA .
Nederland moet dit jaar nog 642 miljoen euro extra aan Europa afdragen. Dat meldt de Financial Times. De naheffing uit Brussel is het gevolg van een nieuwe, wereldwijd toegepaste rekenmethode.
De afdracht van lidstaten aan Brussel is een percentage van het bruto binnenlands product en omdat de Nederlandse economie groter is door de nieuwe rekenmethode, stijgt onze afdracht.
Onaangename verrassing
"Deze mededeling is een onaangename verrassing en roept heel veel vragen op", zegt premier Rutte in een eerste reactie. "We gaan het tot de bodem uitzoeken en natuurlijk gaan we hierover de discussie met de Europese Commissie aan."
Ook Groot-Brittannië moet bijbetalen. Voor dat land gaat het om een bedrag van ruim 2 miljard euro. Voor sommige landen pakt de nieuwe rekenmethode juist gunstig uit, meldt de Financial Times. Duitsland, Frankrijk en Polen krijgen geld terug.
Dat is de EU. Wij stemmen D66. Wij willen dit. Niet zeiken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
en natuurlijk de fransen die er keer op keer een potje van maken en de eu stevig voor haar eigen gewin manipuleert krijgt geld terug
Ja laten we ons lekker afsluiten van de wereld, erg verstandig.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:07 schreef Zienswijze het volgende:
Hoezo? Dit willen we toch? D66 is in mei de grootste partij geworden.
Ieder weldenkend mens weet dat we al jaaaaren netto-betaler zijn.
Dat geld hadden we ook in
1. Infrastrucour
2. OnderOnderwijs
3. Werkloosheidsbestrijding
4. Zorg
kunnen besteden.
Maar de Nederlandse stemmer geeft dat geld liever aan de EU!
Waarom? Heb je enig idee hoeveel EU-proleten we in het land hebben? D66 is de grootse partij geworden! Misschien vinden die EU-gelovigen het wel fijn om geld aan Brussel af te dragen? Dan bezuinigen we in eigen maar meer.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:09 schreef polderturk het volgende:
Nederland moet WEIGEREN dit geld te betalen, en dreigen met een referendum voor of tegen de EU.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:07 schreef Zienswijze het volgende:
Dit willen we toch? D66 is in mei de grootste partij geworden.
quote:
Je punt is duidelijk hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:11 schreef Zienswijze het volgende:
D66 is de grootse partij geworden! Misschien vinden die EU-gelovigen het wel fijn om geld aan Brussel af te dragen?
De EU sluit ons juist af van de wereld door allerlei exportbeperkingen te heffen. Wij zijn allang geen vrij handelsland meer. Laatst nog een heffing omdat we teveel (ja teveel) melk produceerden dan de EU toeliet. En vrijhandel met China? Vergeet het maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja laten we ons lekker afsluiten van de wereld, erg verstandig.
In Brussel kunnen ze schijnbaar net zo goed met cijfers gogelen als hier, is het niet zo dat het gros van nederland uit geemigreerde belgen bestaat?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef polderturk het volgende:
Zijn ze nu helemaal gek geworden daar in Brussel? We worden als melkkoe van de EU gebruikt. Om kotsmisselijk van te worden.
http://nos.nl/artikel/713(...)aheffing-van-eu.html
[..]
quote:Kamervragen over naheffing EU
Toegevoegd: donderdag 23 okt 2014, 23:51
Update: vrijdag 24 okt 2014, 00:07
VVD en CDA willen opheldering van het kabinet over de naheffing die Nederland aan de Europese Commissie moet betalen. Volgens de Financial Times moet Nederland 642 miljoen euro extra afdragen, omdat de Nederlandse economie door een nieuwe rekenmethode groter is.
VVD-Kamerlid Mark Verheijen schrijft op Twitter dat hij het een raar verhaal vindt. "Naheffing EU-afdracht verkeerde boodschap op verkeerd moment", schrijft hij.
Volgens Verheijen lijkt het erop dat Nederland wordt gestraft voor goed presteren. "Juncker wil band met burgers gaan herstellen. Dit zorgt juist voor het tegenovergestelde."
Zijn CDA-collega Eddy van Hijum is ook kritisch. "Het moet niet gekker worden", twittert hij. Van Hijum en Verheijen komen allebei met Kamervragen voor het kabinet.
Joopmanshuizenquote:Europa rekent Nederland rijk
Nieuwe rekenmethode Eurostat kost Nederland honderden miljoenen extra aan EU-afdracht en Ontwikkelingssamenwerking
Een nieuwe Europese rekenmethode van het Europees statistisch bureau Eurostat maakt dat de omvang van de Nederlandse economie ineens een stuk groter is, waardoor Nederland volgend jaar enkele honderden miljoenen euro's extra kwijt zal zijn aan afdracht aan de Europese Unie en Ontwikkelingssamenwerking. Dat meldden bronnen rond het begrotingsoverleg tussen het kabinet en de 'bevriende' oppositiepartijen woensdag aan het ANP.
Omdat de Nederlandse uitgaven voor de EU en Ontwikkelingssamenwerking een percentage van het bruto binnenlands product vormen, zullen de uitgaven met het bbp meestijgen. Een eerste herziening van cijfers over 2010 door het Nederlandse Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) kwam al 45 miljard euro (7,6 procent) hoger uit. Een veel grotere correctie dan minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën eerder verwachtte. Mogelijk moet de correctie op uitgaven ook met terugwerkende kracht worden toegepast.
De rekenkundige tegenvaller komt op hetzelfde moment naar buiten als een IMF-rapport, waarin voorspeld wordt dat het begrotingstekort van Nederland de komende jaren flink gaat krimpen. Het IMF verwacht dat het Nederlandse tekort dit jaar terugloopt van 3,1 naar 3 procent van het bbp en daarna verder, tot 1 procent in 2018 en 0,6 procent in 2019. Of deze voorspellingen nog haalbaar zijn met de zwaardere lasten als gevolg van de nieuwe Europese rekenmethode, is nog onduidelijk.
Kamervragen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:14 schreef polderturk het volgende:
Er komen in ieder geval Kamervragen. De roverheid moet voet bij stuk houden.
http://nos.nl/artikel/713366-kamervragen-over-naheffing-eu.html
[..]
Kan onze eigen regering overruled worden dan? Kan onze overheid niet weigeren te betalen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:16 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Kamervragen.
We hebben 26 van de 700 zetels. Dat wij er iets aan kunnen doen is vrijwel nihil.
We moeten solidair zijn met andere EU landen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:12 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De EU sluit ons juist af van de wereld door allerlei exportbeperkingen te heffen. Wij zijn allang geen vrij handelsland meer. Laatst nog een heffing omdat we teveel (ja teveel) melk produceerden dan de EU toeliet. En vrijhandel met China? Vergeet het maar.
twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:13:01Betekeningsmethode waardoor NL nu extra moet afdragen aan Brussel is door NL goedgekeurd op 26 mei 2014 https://t.co/c3vVVMtkEU reageer retweet
Nu maar weer rap ophouden met je krokodilletranen Rutte.twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 23-10-2014 om 23:58:18De meeste landen krijgen geld terug uit Brussel. Nederland moet na het VK het meeste bijbetalen http://t.co/yFGO6bocnC reageer retweet
Nee. We hebben toch verdragen getekend. Je zult het moeten doen met de berekening. Je kan hoogstens argumenten inbrengen dat die berekening wordt aangepast. Maar nu Frankrijk en Duitsland (2 machtige landen binnen de EU) geld terug krijgen, zullen zij dat waarschijnlijk dwarsbomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kan onze eigen regering overruled worden dan? Kan onze overheid niet weigeren te betalen?
Of en vrijhandel met Duitsland en vrijhandel met China. Waarom kiezen tussen 2 regio's?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:18 schreef SadPanda het volgende:
[..]
We moeten solidair zijn met andere EU landen.
China is maar een kleine handelspartner in vergelijking met andere EU landen dus liever geen vrijhandel met China en wel met andere EU landen dan andersom.
Dat kan niet, als we uit de EU gaan wil Duitsland natuurlijk geen vrijhandelsverdrag met ons sluiten,quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:19 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Of en vrijhandel met Duitsland en vrijhandel met China. Waarom kiezen tussen 2 regio's?
Onze regering? Die van Erdogan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:17 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kan onze eigen regering overruled worden dan? Kan onze overheid niet weigeren te betalen?
Faal. Wat is Rutte toch een idioot.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:18 schreef AchJa het volgende:
twitter:JaapJansen twitterde op vrijdag 24-10-2014 om 00:13:01Betekeningsmethode waardoor NL nu extra moet afdragen aan Brussel is door NL goedgekeurd op 26 mei 2014 https://t.co/c3vVVMtkEU reageer retweet
Nu maar weer rap ophouden met je krokodilletranen Rutte.twitter:JaapJansen twitterde op donderdag 23-10-2014 om 23:58:18De meeste landen krijgen geld terug uit Brussel. Nederland moet na het VK het meeste bijbetalen http://t.co/yFGO6bocnC reageer retweet
1. Ze hebben zelf baat bij vrijhandel met ons.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat kan niet, als we uit de EU gaan wil Duitsland natuurlijk geen vrijhandelsverdrag met ons sluiten,
Wie heeft dat goedgekeurd dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:20 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Faal. Wat is Rutte toch een idioot.
Een meerderheid van de Tweede Kamer schijnbaar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie heeft dat goedgekeurd dan?
Rutte?
Nee joh, die weet nergens wat vanaf, die is er alleen voor het ceremonieel.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wie heeft dat goedgekeurd dan?
Rutte?
Nee, want dat stimuleert andere landen om ook uit de EU te stappenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
1. Ze hebben zelf baat bij vrijhandel met ons.
2. Ik pleit niet voor een EU-exit. Ik pleit voor vrijhandel en niet voor een Europees nivelleringsfeest wat de EU nu is.
3. Hoe wil je die 642 miljoen vrijspelen? Heb je al posten in je gedachten waar we op kunnen bezuinigen om die 642 miljoen te kunnen overhandigen?
Ik dacht al zou dit ook in het kleine kamertje besloten zijn?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een meerderheid van de Tweede Kamer schijnbaar.
Misschien ook de uitkeringen laten stoppen die we iedere maand naar marokko sturen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ontwikkelingshulp afschaffen lijkt me een goed plan, ook de uitkeringen kunnen wel omlaag.
Nee, dat is discriminatie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:25 schreef Trebo het volgende:
[..]
Misschien ook de uitkeringen laten stoppen die we iedere maand naar marokko sturen.
Zou je eigen mensen willen laten verrekken dan ervoor?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
, ook de uitkeringen kunnen wel omlaag.
De OWS is juist omhoog gegaan omdat deze ook als percentage van ons nieuwe verhoogde BBP wordt berekend.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nee, want dat stimuleert andere landen om ook uit de EU te stappen
Ja leuk, maar dat kan in de praktijk niet.
Ontwikkelingshulp afschaffen lijkt me een goed plan, ook de uitkeringen kunnen wel omlaag.
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon gaan werken?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je eigen mensen willen laten verrekken dan ervoor?
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:06 schreef SadPanda het volgende:
Brussel heeft gelijk, Rutte moet niet zo zeuren. Regels zijn regels.
Ja, het Europees belang gaat boven het Nederlands belang. We moeten solidariteit tonen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:26 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou je eigen mensen willen laten verrekken dan ervoor?
Zou ik niet weten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik dacht al zou dit ook in het kleine kamertje besloten zijn?
Waar haal je het werk vandaan man het ene naar het andere bedrijf gaat faliet naar mijn idee!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Ze kunnen toch gewoon gaan werken?
Prima. Toon eens de gevolgen voor Nederland aan.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, het Europees belang gaat boven het Nederlands belang. We moeten solidariteit tonen.
Staan nog genoeg vacatures open, hier en in het buitenland.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar haal je het werk vandaan man het ene naar het andere bedrijf gaat faliet naar mijn idee!
Precies, want:quote:
nu.nlquote:'Begrotingsregels gelden voor iedereen'
De Europese begrotingsregels gelden voor alle landen in Europa. Dat benadrukt premier Mark Rutte donderdag bij aankomst in Brussel voor tweedaags overleg met zijn collega's.
''De afspraken zijn helder. En alle landen moeten zich daaraan houden.''
Tijdens de top staat het klimaat centraal, maar achter de schermen zal er beslist worden gesproken over de begrotingen van de landen voor volgend jaar, zei Rutte.
Frankrijk heeft al gezegd zich niet te houden aan eerder gemaakte afspraken met de Europese Commissie in Brussel om het tekort onder de norm van 3 procent terug te dringen.
De commissie is nu aan zet om de ingediende begrotingen te beoordelen, benadrukte Rutte. Brussel heeft inmiddels vijf landen, waaronder Frankrijk en Italië, om meer informatie over de ingediende begroting gevraagd. ''Het is nu eerst aan de Europese Commissie om zich erover uit te spreken'', aldus de premier.
Pas op wat je schrijft Rompy heb ik gisteren iets van gezien wil iedereen die kwaad of zoiets spreekt over de EU laten vervolgen, teminste als ik het goed mee gekregen heb!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fijn man die EU. Wat een ** zooitje is dat zeg...
Die heb ik niet paraat, maar we moeten eenheid tonen vanwege de toenemende Russische agressie.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:28 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Prima. Toon eens de gevolgen voor Nederland aan.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat, maar we moeten eenheid tonen vanwege de toenemende Russische agressie.
Nu word ik echt heel erg bang......quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Pas op wat je schrijft Rompy heb ik gisteren iets van gezien wil iedereen die kwaad of zoiets spreekt over de EU laten vervolgen, teminste als ik het goed mee gekregen heb!
Je hebt deze niet paraat? Oftewel je praat dus gewoon via je onderbuik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat, maar we moeten eenheid tonen vanwege de toenemende Russische agressie.
Russische agressie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede troll weer, SP. Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rutte alleen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijgt Rutte die deksel ff hard op z'n neus nu.
Bron?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Russen staan op het punt Polen binnen te vallen.
Ik heb jou anders nog ook geen bronnen zien geven, terwijl jij het status quo wil veranderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt deze niet paraat? Oftewel je praat dus gewoon via je onderbuik.
En dat zou de "intelligente" pro-EU elite moeten zijn.
#ZetRutteAfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rutte alleen?
Ik denk wij dus ook als het niet erger bij ons is?
Jij beweert dus jij geeft bronnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog ook geen bronnen zien geven, terwijl jij het status quo wil veranderen.
Nog iemand die onder een steen leeft...quote:
Gouden tip:quote:
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nog iemand die onder een steen leeft...
Dit gaan ze herhalen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_invasion_of_Poland
Dat zeg ik toch net ook al, ontwikkelingshulp afschaffen en de uitkeringen omlaag. Dat eerste is allang al goed voor veel meer dan 642 miljoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef Zienswijze het volgende:
1. Op welke posten wil je bezuinigen om de 642 miljoen vrij te spelen. Wees specifiek. Inclusief de gevolgen.
2. Toon aan dat het positief zou zijn om het Europese belang (voor zover dat uberhaupt bestaat) boven het Nederlandse belang te stellen en hoe de afdracht van 642 miljoen hieraan bijdraagt. Toon ook aan waarom het juist zou zijn dat Duitsland en Frankrijk juist geld ontvangen.
Daar ben ik wel bang voor, je weet het maar nooit met die Poetin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.
Denken dat Rusland een sterker leger heeft dan Europaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.
Mentaliteit doet ook veel he!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een sterker leger heeft dan Europa
Mentaliteit.. nou die Russen staan te springen om in een jarenlang durende campagne ver van moeders en de kinderen door Europa te walsen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mentaliteit doet ook veel he!
Welke wedstrijd was dat ook weer wat nederland verloren heeft de laatste keer?
Letland misschien?
Waarom denk je dat er LOL achter stond!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mentaliteit.. nou die Russen staan te springen om in een jarenlang durende campagne ver van moeders en de kinderen door Europa te walsen.
Liechtensteinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er LOL achter stond!
Neemt echter niet weg dat ik maar verwacht als het ooit zover zou komen dat er maar eentje zou kunnen wezen welke ze tegen zou kunnen houden.
Juist de nederlandse politiek vind ik al de top te zwaar daar brussel nog bij en de top hangt op de bodem denk ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoeveel geld moeten we nog in die bodemloze put blijven gooien om erachter te komen dat de EU het duurste mislukte project sinds WOII is
Jezus vent, gebruik eens leestekens ofzo. Ik snap geen kut van je posts.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Juist de nederlandse politiek vind ik al de top te zwaar daar brussel nog bij en de top hangt op de bodem denk ik!
Maar dit heb ik van beginaf gezegd of geschreven het werkte van te voren ook waarom iets veranderen wat goed is, verbeteren ja maar compleet veranderen ?
Werkt hetzelfde als de knop op je tv, uitzetten of niet lezen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:58 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus vent, gebruik eens leestekens ofzo. Ik snap geen kut van je posts.
Da's beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde als de knop op je tv, uitzetten of niet lezen!
Nee slim, ze gooien alleen weer eens revolutionair bommetje richting NL om je uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef polderturk het volgende:
Zijn ze nu helemaal gek geworden daar in Brussel?
Zal toch niet gebeuren. Waarschijnlijk wordt het geld ergens vandaan "getoverd", waarvan wij pas later horen dat het met belastinggeld is betaald. Zodoende zal weer bespaard moeten worden op andere dingen zoals zorg etc etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:47 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, oplossing lijkt me duidelijk. Gewoon 642 miljoen korten op ontwikkelingshulp, we betalen nu veel meer dan de Europese norm en wat de andere landen betalen.
Dan weten die lapzwansen in Brussel in ieder geval waar ze het geld vandaan getrokken hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:01 schreef Pedroso het volgende:
Rutte zal over enkele dagen wel trots gaan vertellen dat door zijn daadkrachtige optreden Nederland maar 500 miljoen hoeft te betalen.
En vervolgens zichzelf een bonus toekennenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:01 schreef Pedroso het volgende:
Rutte zal over enkele dagen wel trots gaan vertellen dat door zijn daadkrachtige optreden Nederland maar 500 miljoen hoeft te betalen.
Dus de mensen die werkeloos zijn geworden door de EU moeten ook maar de EU gaan betalen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
ook de uitkeringen kunnen wel omlaag.
Rutte quote: "Ik heb er geen last van want ik verdien genoeg centjes.."quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rutte alleen?
Ik denk wij dus ook als het niet erger bij ons is?
Want alleen rijken ontvangen HRA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:58 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dit geld maar terugkrijgen door minder aan hra uit te betalen. De rijken hebben massaal VVD en D66 gestemd, en dat zijn nu juist de pro-EU-partijen
Toch fijn om te weten dat ik blijkbaar rijk ben.quote:
But some are more equal...quote:
Dat bedoel ik. Blijkbaar ben ik ook rijk. Dat de kachel niet brandt is ws gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik blijkbaar rijk ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |