Juist de nederlandse politiek vind ik al de top te zwaar daar brussel nog bij en de top hangt op de bodem denk ik!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:52 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoeveel geld moeten we nog in die bodemloze put blijven gooien om erachter te komen dat de EU het duurste mislukte project sinds WOII is
Jezus vent, gebruik eens leestekens ofzo. Ik snap geen kut van je posts.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:54 schreef john2406 het volgende:
[..]
Juist de nederlandse politiek vind ik al de top te zwaar daar brussel nog bij en de top hangt op de bodem denk ik!
Maar dit heb ik van beginaf gezegd of geschreven het werkte van te voren ook waarom iets veranderen wat goed is, verbeteren ja maar compleet veranderen ?
Werkt hetzelfde als de knop op je tv, uitzetten of niet lezen!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:58 schreef Trebo het volgende:
[..]
Jezus vent, gebruik eens leestekens ofzo. Ik snap geen kut van je posts.
Da's beter.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Werkt hetzelfde als de knop op je tv, uitzetten of niet lezen!
Nee slim, ze gooien alleen weer eens revolutionair bommetje richting NL om je uit de tent te lokken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:05 schreef polderturk het volgende:
Zijn ze nu helemaal gek geworden daar in Brussel?
Zal toch niet gebeuren. Waarschijnlijk wordt het geld ergens vandaan "getoverd", waarvan wij pas later horen dat het met belastinggeld is betaald. Zodoende zal weer bespaard moeten worden op andere dingen zoals zorg etc etc.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 06:47 schreef Pedroso het volgende:
Maar goed, oplossing lijkt me duidelijk. Gewoon 642 miljoen korten op ontwikkelingshulp, we betalen nu veel meer dan de Europese norm en wat de andere landen betalen.
Dan weten die lapzwansen in Brussel in ieder geval waar ze het geld vandaan getrokken hebben.
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:01 schreef Pedroso het volgende:
Rutte zal over enkele dagen wel trots gaan vertellen dat door zijn daadkrachtige optreden Nederland maar 500 miljoen hoeft te betalen.
En vervolgens zichzelf een bonus toekennenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:01 schreef Pedroso het volgende:
Rutte zal over enkele dagen wel trots gaan vertellen dat door zijn daadkrachtige optreden Nederland maar 500 miljoen hoeft te betalen.
Dus de mensen die werkeloos zijn geworden door de EU moeten ook maar de EU gaan betalen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:24 schreef SadPanda het volgende:
ook de uitkeringen kunnen wel omlaag.
Rutte quote: "Ik heb er geen last van want ik verdien genoeg centjes.."quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rutte alleen?
Ik denk wij dus ook als het niet erger bij ons is?
Want alleen rijken ontvangen HRA.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:58 schreef Djeez het volgende:
Laat ze dit geld maar terugkrijgen door minder aan hra uit te betalen. De rijken hebben massaal VVD en D66 gestemd, en dat zijn nu juist de pro-EU-partijen
Toch fijn om te weten dat ik blijkbaar rijk ben.quote:
But some are more equal...quote:
Dat bedoel ik. Blijkbaar ben ik ook rijk. Dat de kachel niet brandt is ws gewoon een hobby.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 08:52 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Toch fijn om te weten dat ik blijkbaar rijk ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |