quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat, maar we moeten eenheid tonen vanwege de toenemende Russische agressie.
Nu word ik echt heel erg bang......quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Pas op wat je schrijft Rompy heb ik gisteren iets van gezien wil iedereen die kwaad of zoiets spreekt over de EU laten vervolgen, teminste als ik het goed mee gekregen heb!
Je hebt deze niet paraat? Oftewel je praat dus gewoon via je onderbuik.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Die heb ik niet paraat, maar we moeten eenheid tonen vanwege de toenemende Russische agressie.
Russische agressie?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede troll weer, SP. Mijn complimenten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rutte alleen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Krijgt Rutte die deksel ff hard op z'n neus nu.
Bron?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Russen staan op het punt Polen binnen te vallen.
Ik heb jou anders nog ook geen bronnen zien geven, terwijl jij het status quo wil veranderen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:31 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je hebt deze niet paraat? Oftewel je praat dus gewoon via je onderbuik.
En dat zou de "intelligente" pro-EU elite moeten zijn.
#ZetRutteAfquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Rutte alleen?
Ik denk wij dus ook als het niet erger bij ons is?
Jij beweert dus jij geeft bronnen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog ook geen bronnen zien geven, terwijl jij het status quo wil veranderen.
Nog iemand die onder een steen leeft...quote:
Gouden tip:quote:
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:39 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nog iemand die onder een steen leeft...
Dit gaan ze herhalen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Soviet_invasion_of_Poland
Dat zeg ik toch net ook al, ontwikkelingshulp afschaffen en de uitkeringen omlaag. Dat eerste is allang al goed voor veel meer dan 642 miljoen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:37 schreef Zienswijze het volgende:
1. Op welke posten wil je bezuinigen om de 642 miljoen vrij te spelen. Wees specifiek. Inclusief de gevolgen.
2. Toon aan dat het positief zou zijn om het Europese belang (voor zover dat uberhaupt bestaat) boven het Nederlandse belang te stellen en hoe de afdracht van 642 miljoen hieraan bijdraagt. Toon ook aan waarom het juist zou zijn dat Duitsland en Frankrijk juist geld ontvangen.
Daar ben ik wel bang voor, je weet het maar nooit met die Poetin.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.
Denken dat Rusland een sterker leger heeft dan Europaquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Yep en als ze zouden willen walsen ze ook even over Europa heen LOL.
Mentaliteit doet ook veel he!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:46 schreef hottentot het volgende:
[..]
Denken dat Rusland een sterker leger heeft dan Europa
Mentaliteit.. nou die Russen staan te springen om in een jarenlang durende campagne ver van moeders en de kinderen door Europa te walsen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mentaliteit doet ook veel he!
Welke wedstrijd was dat ook weer wat nederland verloren heeft de laatste keer?
Letland misschien?
Waarom denk je dat er LOL achter stond!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Mentaliteit.. nou die Russen staan te springen om in een jarenlang durende campagne ver van moeders en de kinderen door Europa te walsen.
Liechtensteinquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:51 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat er LOL achter stond!
Neemt echter niet weg dat ik maar verwacht als het ooit zover zou komen dat er maar eentje zou kunnen wezen welke ze tegen zou kunnen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |