SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 02:10:07 ]
ja vreemd he, geen ideequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
Was er een akkefietje? Het vorige topic heeft geen 300 posts.
OF liep met verwensingen te schelden richting CBR.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
Was er een akkefietje? Het vorige topic heeft geen 300 posts.
Dit klinkt heel spannend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
OF liep met verwensingen te schelden richting CBR.
Je bent zelf spannend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt heel spannend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt heel spannend.
Ik heb even een culinaire vraag: ik lees in een kookboek en de ene keer vermelden ze knoflook in teentjes, en de andere keer per theelepel. Hoeveel theelepels knoflook kan je uit 1 teentje halen?quote:
Ik ga nog meer genieten als jij een ban krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten als iemand een ban krijgt dan heb je echt geen leven hoor
Hmm, dat is een goede vraag. Ik heb nog nooit theelepels gezien met knoflook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even een culinaire vraag: ik lees in een kookboek en de ene keer vermelden ze knoflook in teentjes, en de andere keer per theelepel. Hoeveel theelepels knoflook kan je uit 1 teentje halen?
Ik vind dat zo'n boek gewoon consequent moet zijn in hoe ze dingen noemen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nog meer genieten als jij een ban krijgt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten als iemand een ban krijgt dan heb je echt geen leven hoor
Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede vraag. Ik heb nog nooit theelepels gezien met knoflook.
Gaat het dan over knoflookpoeder?
Ik zou jou trouwens wel gaan missen mocht je ooit een ban krijgen maar dat geheel terzijde.quote:
Poeder, ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.
misschien bedoelen ze dan wel poeder maar ik weet het niet zeker.
Al bijna een jaar banvrij. Doe je me niet na he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
TheGirlNextDoor
[..]
Ik zou jou trouwens wel gaan missen mocht je ooit een ban krijgen maar dat geheel terzijde.
Uh watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elan hoe is het met je toverland kanaal op youtube.
Maar als ze poeder willen verwacht ik dat er staat 'poeder'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poeder, ja.
Anders stond er wel 'teentjes'.
Spoedig mogelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Etsu, wanneer volgt de recensie? Ik ben erg benieuwd
Dat staat in 'theelepels' ingeblikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze poeder willen verwacht ik dat er staat 'poeder'.
Dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al bijna een jaar banvrij. Doe je me niet na he?
Bedankt, dan ga ik knoflookpoeder gebruikenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat staat in 'theelepels' ingeblikt.
Hoe is het er mee?quote:
Ja, gewoon fijnhakken dus en dan theelepels. Geen idee waarom ze niet gewoon teentjes zetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.
misschien bedoelen ze dan wel poeder maar ik weet het niet zeker.
Volgens mij heb ik geen ban sinds Ancilla ging chatten met FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus.
Stijn al anderhalfjaar baas boven baas heb je nu eenmaal altijd.
Etsu zegt dat ik knoflookpoeder moet kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het er mee?
Alles nog goed met je konijntje?
[..]
Ja, gewoon fijnhakken dus en dan theelepels. Geen idee waarom ze niet gewoon teentjes zetten.
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu zegt dat ik knoflookpoeder moet kopen.
Ancilla bohhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen ban sinds Ancilla ging chatten met FOK!
Ik ben zeer braaf namelijk.
En tevens lekkerderquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.
Cum is nog gezonder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Plak je nog iemand achter het behang?
Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een theelepel is afgestreken he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?
Dan doe ik dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een theelepel is afgestreken he?
Dan denk ik 2.
Je kunt ook zo'n tube halen bij lid of AH kruidengemak daar zit het ook in is lekkerder dan poeder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?
Nu ik er over nadenk heb ik dat gewoon in huis.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n tube halen bij lid of AH kruidengemak daar zit het ook in is lekkerder dan poeder.
net een wijf die totoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Toto negeert mij al meer dan een dag op whatsapp wat een lamlul
mannen negeren net zo erg als vrouwenquote:
Mij ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Toto negeert mij al meer dan een dag op whatsapp wat een lamlul
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minutenquote:
Misschien haat hij jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minuten
Gelukkig voeren Toto en ik onze diepe gesprekken altijd gewoon op FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minuten
dat hoop ik nietquote:
Misschien volgen er wel pics vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat je gaat koken, Johannes.
Was grapje toch niemand kan jou haten.quote:
?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Als je wil zeggen: ik weet het niet, in het frans. Waar plaats je dan de le
Dat zou dan wel weer een beetje vreemd zijn aangezien hij gisteren nog op FOK! wasquote:
Je ne le sais pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
je ne comprends pasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik weet het niet = je ne sais qoui.
dat dacht ik al ja, dankjewel Johannesquote:
Kan vel gebeurenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een beetje vreemd zijn aangezien hij gisteren nog op FOK! was
Voulez vous couches avek ma?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Klopt. De "le" is overbodig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.
oh wij moesten dat vorig jaar wel eens doen zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.
Komt omdat dit meer spreektaal is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wij moesten dat vorig jaar wel eens doen zo
nonquote:
au revoir bèbèquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is hier niet fok.fr he? Frans praten doe je maar ergens anders, tenzij je notes wil.
/kano
Je voudrais bien des notes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is hier niet fok.fr he? Frans praten doe je maar ergens anders, tenzij je notes wil.
/kano
Jij denkt dat een 4K tv vier kilometer groot is.quote:
Wiens noten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je voudrais bien des notes.
Chien is hond maar daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent.
dat dacht ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat een 4K tv vier kilometer groot is.
Dus doe niet denigrerend omdat je taalvaardigheid toevallig wat beter is.
Frans_Drebinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
Enige Frans die ik goed ken is Frans Adelaar eigelijk.
oh ik Frans Duijtsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
Enige Frans die ik goed ken is Frans Adelaar eigelijk.
Sterker nog je zei het.quote:
Die mod die is echt raar.quote:
ik weet echt wel dat je vier kilometer niet afkort naar 4K hoor. Zelfs iemand als jij zou zo'n domme afkorting niet makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog je zei het.
O wacht het was zeker weer een grapje even allemaal lachen om sof jongens ahahaha
Jij maakte hem anders wel gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet echt wel dat je vier kilometer niet afkort naar 4K hoor. Zelfs iemand als jij zou zo'n domme afkorting niet maken
Jezusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij maakte hem anders wel gewoonfucking dom
Kanker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mod die is echt raar.
Van hem mag je in KLB met ongeremde kwaadaardige celdeling schelden
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een fittie heb ik je rug.
#TeamJohannes
Kano heeft een hekel aan dat woordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kano was beetje boos gisteren daarom.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kano heeft een hekel aan dat woord
Behalve met Iwanus, maar dat ligt aan hem en zijn bruine professionele nasi .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Jaaaaaaaa
Alleen heb ik nu geen fittie met iemand.
Ik heb niet zo vaak fitties.
Zijn posts zijn dermate provocerend dat er wel iets mis met mij moet zijn als ik daar niet boos van word.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve met Iwanus, maar dat ligt aan hem en zijn bruine professionele nasi .
Dat kanaal waar je vorig jaar een review over Toverland op had gezet.quote:
Heb geen kanaal op YTquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kanaal waar je vorig jaar een review over Toverland op had gezet.
Zit alleen al 20 minuten op youtube te struinen en kan het niet vinden.
Dat kanaal is van het grootste lustobject van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen kanaal op YT![]()
Wie is dit ook alweer?
nou heel veel dingen zijn sterker dan een woord (zoals ijzerwaren of steen of mijn spierballen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niets is sterker dan dat ene woord
Pleur hier neer ik heb wel zin om ergens om te lachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
ik heb net volgens mij de eerste selfie zonder pet gemaakt
okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
ik heb net volgens mij de eerste selfie zonder pet gemaakt
Ik dacht even dat je het had over Rocknijntje als lustobject.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kanaal is van het grootste lustobject van FOK!
Heb je filmpje gevonden Rikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen kanaal op YT![]()
Wie is dit ook alweer?
Dat ben ik niet.quote:
Dat trainingspakje verraad je wel Elanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Al is het wel een goed filmpje, goed verhaal ook
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het had over Rocknijntje als lustobject.
Wow is dat echt Elan :Squote:
De grootste? Sowieso Jhaliquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!
ahahaha shit man idd xDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat trainingspakje verraad je wel Elan
heeft lr dat filmpje gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De grootste? Sowieso Jhali
dan heb je foto's gekregen waar zij niet op stondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Foto's die ik toen kreeg was ze zeker niet dik op.
wp weet wel beterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb je foto's gekregen waar zij niet op stond
Catfish-praktijken hierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat een soort Madame_Paonquote:
Dat blijkt wel ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan heb je foto's gekregen waar zij niet op stond
wallenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Morta kijk mijn selfies op snapchat hihi
toto waarom beheer je mij op whatsapp al 28 uur en tien minutenquote:
of jij vindt vies dik normaalquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat blijkt wel ja.
Ben even in dm aan kijken dan stuur ik wel goed.
heh wat?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
toto waarom beheer je mij op whatsapp al 28 uur en tien minuten
Jij laat je beheren ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
toto waarom beheer je mij op whatsapp al 28 uur en tien minuten
quote:
heh wat?quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik lees nu terug dat ze maat 44 had inderdaad wow
ik las Muto 360.quote:
nu je haar opeens weer bekijkt wel he. Je bent zelf gewoon dement elanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Elan het volgende:
Wel foto's met hartje elan maar heb liever supersof toch eigenlijk
stuur eensquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef Elan het volgende:
Wel foto's met hartje elan maar heb liever supersof toch eigenlijk
Op die foto's vond ik haar niet vies dik hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:48 schreef supersof het volgende:
[..]
nu je haar opeens weer bekijkt wel he. Je bent zelf gewoon dement elan
picsquote:
Jij valt gewoon op viesdik. Mag je zeggen hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die foto's vond ik haar niet vies dik hoor
wat stond hierquote:
welke tietenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja ninja maar nu wil ik die foto's van Jhali met "VA" tussen haar tieten zien
nee maar ze zei toch dat ze maat 44 had en dat was je wel vergetenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Op die foto's vond ik haar niet vies dik hoor
ja maar sof is niet viesdik toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij valt gewoon op viesdik. Mag je zeggen hoor.
omgquote:
jij vond jhali gewoon lekker dikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar sof is niet viesdik toch?![]()
misschien had ze die foto's gemanipuleerd of zo dunno of was te dronken
Ik weet niet, ik heb Sof nooit gezien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
ja maar sof is niet viesdik toch?![]()
misschien had ze die foto's gemanipuleerd of zo dunno of was te dronken
Als ik mag kiezen tussen maat 44 of maat 34 heb ik liever tweede dus misschien ben ik inderdaad wel een feederquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:53 schreef supersof het volgende:
[..]
nee maar ze zei toch dat ze maat 44 had en dat was je wel vergeten
Ik kan het gelukkig niet meer vindenquote:
gezellig samen naar de mac tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:54 schreef supersof het volgende:
[..]
jij vond jhali gewoon lekker dik
sof is heetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb Sof nooit gezien.
Alleen haar gezicht op cam.
nou nou nouquote:
Is het een fapje waard?quote:
Laat fokkie dit maar niet horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Omg xcachet had toen ruzie met mij ging ze voor Jhali opkomen en mij uitschelden voor pedo terwijl ze me zelf foto's stuurt en shit
die is aan het werkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat fokkie dit maar niet horen.
vieze pedoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Omg xcachet had toen ruzie met mij ging ze voor Jhali opkomen en mij uitschelden voor pedo terwijl ze me zelf foto's stuurt en shit
iksdeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
die is aan het werk
drie keer raden waar xD :$
volgens mij weet fokkie dit alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat fokkie dit maar niet horen.
quote:
Daar oordeel ik niet overquote:
Nounounouquote:
Aangezien zo veel mannen in Sof haar broekje proberen te komen, vermoed ik dat ze wel knap is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Daar oordeel ik niet over
Het is toch een vrouw schijnheilige.quote:
Behandel haar dan ook met respect.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is toch een vrouw schijnheilige.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
Hahaha voor mijn huis is een parkeerplaats en elke dag controleert de politie en is altijd leuk om mensen dan terug te zien komen bij hun auto en dat ze dan zien dat ze een bon hebben
Ja echt subtiel zijn ze neitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien zo veel mannen in Sof haar broekje proberen te komen, vermoed ik dat ze wel knap is.
quote:
Zeker altijd, Vragen of iemand fap waardig is heeft niks met disrespect te maken.quote:
Subtiliteit helpt dan ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt subtiel zijn ze neit
mensen op fok zijn nooit echt subtielquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt subtiel zijn ze neit
Ik begrijp nu waarom het enige wat je van je vriendin mag aaien haar poezen zijn mijn god wat een figuur ben jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Zeker altijd, Vragen of iemand fap waardig is heeft niks met disrespect te maken.
Voor mensen met weinig sociale contacten doet men het toch vrij aardig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen op fok zijn nooit echt subtiel
Kom dan jongen met je Toverland.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom het enige wat je van je vriendin mag aaien haar poezen zijn mijn god wat een figuur ben jij
Lekker aan het whiteknighten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik begrijp nu waarom het enige wat je van je vriendin mag aaien haar poezen zijn mijn god wat een figuur ben jij
Hij zit al bijna in het virtuele broekje.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker aan het whiteknighten?
Heeft niks met whitenighten te maken maar zo respectloos maak je het zelden meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker aan het whiteknighten?
En jij al helemaal niet als je cupido gaat spelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:03 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen op fok zijn nooit echt subtiel
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was ook niet zo subtiel tegen sof per dm.
Wat is er mis met de provincie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met whitenighten te maken maar zo respectloos maak je het zelden mee
Je kan zien dat die Mike een domme boer uit de provincie is.
Negersquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1701427010082982&permPage=1![]()
![]()
![]()
omg dit is echt heel zielig
Wat zei je tegen haar?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat deed je?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik zat hardop: omg aaawh neeeee omg neeeeeequote:
Ja, gaat snel zo hequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Gelukkig zijn we nu goede vrienden, al bijna twee maanden
Niks.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er mis met de provincie?
Mensen die racisme steeds meer bagatelliseren waardoor de term tegenwoordig inhoudsloos isquote:
Wow. Hoe kan ze jou nou weigeren?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik suggereerde of ze toevallig met mij de liefde wilde bedrijven.
Die moederkat is ook een pussy waarom helpt ze haar jong nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=1701427010082982&permPage=1![]()
![]()
![]()
omg dit is echt heel zielig
Hoe kan je daar überhaupt aan twijfelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en voor als Fokkie weer terug is:
Ik had gelijk. De schutter in Canada was een "extreme islamist".
Voor de 2 die nog twijfelden.
Dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en voor als Fokkie weer terug is:
Ik had gelijk. De schutter in Canada was een "extreme islamist".
Voor de 2 die nog twijfelden.
De pc-brigade he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt aan twijfelen
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Hoe kan ze jou nou weigeren?
De nette jongen uithangen staat je niet Elan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met whitenighten te maken maar zo respectloos maak je het zelden mee
Je kan zien dat die Mike een domme boer uit de provincie is.
omdat ze waarschijnlijk heeft geleerd dat ze dat kind niet mag aanvallen ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die moederkat is ook een pussy waarom helpt ze haar jong niet
Daar hadden we het gisteren over en hij zei dat je dat helemaal niet kon zeggen. Maar het lag natuurlijk enorm voor de hand dat een een moslim zou zijn als je kijkt naar recente gebeurtenissen.quote:
gewoon elke maand tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk jubileum gaan we vieren? om de maand of gewoon per half jaar.
Ooit komt de juiste persoon voor jou voorbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren over en hij zei dat je dat helemaal niet kon zeggen. Maar het lag natuurlijk enorm voor de hand dat een een moslim zou zijn als je kijkt naar recente gebeurtenissen.
Wel zielig voor dat kind ook kleine kinderen doen zulke dingen nu eenmaal, nu gaan al die mensen dat kind natuurlijk de schuld gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze waarschijnlijk heeft geleerd dat ze dat kind niet mag aanvallen ofzo
Aldus jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nette jongen uithangen staat je niet Elan.
Dacht ik ook alquote:
De dame wier lievelingsactrice Jessica Alba is is mijn droomvrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit komt de juiste persoon voor jou voorbij.
je hoort toch die moeder het aanmoedigen, zij is de schuldige imoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel zielig voor dat kind ook kleine kinderen doen zulke dingen nu eenmaal, nu gaan al die mensen dat kind natuurlijk de schuld geven
Zelfs als ik me misdraag ben ik nog braaf, kan je nagaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
Trouwens Johannes, zo erg was dat dm gesprek niet eens toch nu ik het eens terug lees
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoort toch die moeder het aanmoedigen, zij is de schuldige imo
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.
neem fylax meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselen
Dan pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt volgend jaar (als zijn ouders het goed vinden natuurlijk)
Nou zat ik bijna goed. In Den Haag heeft de Zwarte Ruiter brand van de tapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Het is pintelier en daar hebben ze geen brand, tot bijzonder grote ergernis van Pax. Ook ik vind het wel jammer, want ik heb nog steeds geen Brand van de tap gehad in Groningen.
het is wat, zo'n heel flesje bierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch wassie laatst flink dronken.
echt welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is wat, zo'n heel flesje bier
We fietsten laatst langs eentje waar ze wel Brand van de tap hebben maar die zag er best leeg uit dus daar gingen we niet zitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zat ik bijna goed. In Den Haag heeft de Zwarte Ruiter brand van de tap
Ik wil ook wel je nieuwe buurvrouw wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
He ik heb een nieuwe buurvrouw.
Helaas niet het schattige meisje dat ik vorige week zag kijken.
Milf?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bied haar een maïssoepje aan en ze is verkochtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is dat haar dochterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is waar, al speel ik tegenwoordig als #10 #Francesco #Tottiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Totogoal is inmiddels een begrip bij haxball.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel je nieuwe buurvrouw worden
Neequote:
Wil ik niet joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bied haar een maïssoepje aan en ze is verkocht
Nee, dit is een of andere Turkse meid. Hoofddoek alles.quote:
Wel leuke hondjes op zich, alhoewel ik meer van honden houd met wat langer haar (zoals mijn eigen hond).quote:
kijk dat filmpje van jennaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet zo werken, maar denk dat ik liever van een klif af spring
zij maakt echt gestoorde filmpjes moet je maar eens kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuke hondjes op zich, alhoewel ik meer van honden houd met wat langer haar (zoals mijn eigen hond).
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet zo werken, maar denk dat ik liever van een klif af spring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |