Jij denkt dat een 4K tv vier kilometer groot is.quote:
Wiens noten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je voudrais bien des notes.
Chien is hond maar daar heeft het niks mee te maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent.
dat dacht ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij denkt dat een 4K tv vier kilometer groot is.
Dus doe niet denigrerend omdat je taalvaardigheid toevallig wat beter is.
Frans_Drebinquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
Enige Frans die ik goed ken is Frans Adelaar eigelijk.
oh ik Frans Duijtsquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef Elan het volgende:
Enige Frans die ik goed ken is Frans Adelaar eigelijk.
Sterker nog je zei het.quote:
Die mod die is echt raar.quote:
ik weet echt wel dat je vier kilometer niet afkort naar 4K hoor. Zelfs iemand als jij zou zo'n domme afkorting niet makenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Sterker nog je zei het.
O wacht het was zeker weer een grapje even allemaal lachen om sof jongens ahahaha
Jij maakte hem anders wel gewoonquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet echt wel dat je vier kilometer niet afkort naar 4K hoor. Zelfs iemand als jij zou zo'n domme afkorting niet maken
Jezusquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij maakte hem anders wel gewoonfucking dom
Kanker?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Die mod die is echt raar.
Van hem mag je in KLB met ongeremde kwaadaardige celdeling schelden
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In een fittie heb ik je rug.
#TeamJohannes
Kano heeft een hekel aan dat woordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja kano was beetje boos gisteren daarom.
Niets is sterker dan dat ene woordquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kano heeft een hekel aan dat woord
Behalve met Iwanus, maar dat ligt aan hem en zijn bruine professionele nasi .quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Jaaaaaaaa
Alleen heb ik nu geen fittie met iemand.
Ik heb niet zo vaak fitties.
Zijn posts zijn dermate provocerend dat er wel iets mis met mij moet zijn als ik daar niet boos van word.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Behalve met Iwanus, maar dat ligt aan hem en zijn bruine professionele nasi .
Dat kanaal waar je vorig jaar een review over Toverland op had gezet.quote:
Heb geen kanaal op YTquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat kanaal waar je vorig jaar een review over Toverland op had gezet.
Zit alleen al 20 minuten op youtube te struinen en kan het niet vinden.
Dat kanaal is van het grootste lustobject van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen kanaal op YT![]()
Wie is dit ook alweer?
nou heel veel dingen zijn sterker dan een woord (zoals ijzerwaren of steen of mijn spierballen)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niets is sterker dan dat ene woord
Pleur hier neer ik heb wel zin om ergens om te lachen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
ik heb net volgens mij de eerste selfie zonder pet gemaakt
okequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef Fylax het volgende:
ik heb net volgens mij de eerste selfie zonder pet gemaakt
Ik dacht even dat je het had over Rocknijntje als lustobject.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kanaal is van het grootste lustobject van FOK!
Heb je filmpje gevonden Rikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb geen kanaal op YT![]()
Wie is dit ook alweer?
Dat ben ik niet.quote:
Dat trainingspakje verraad je wel Elanquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet.
Al is het wel een goed filmpje, goed verhaal ook
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je het had over Rocknijntje als lustobject.
Wow is dat echt Elan :Squote:
De grootste? Sowieso Jhaliquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!
ahahaha shit man idd xDquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat trainingspakje verraad je wel Elan
heeft lr dat filmpje gemaakt?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik had het over het grootste lustobject van FOK!
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De grootste? Sowieso Jhali
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |