Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is een goede vraag. Ik heb nog nooit theelepels gezien met knoflook.
Gaat het dan over knoflookpoeder?
Ik zou jou trouwens wel gaan missen mocht je ooit een ban krijgen maar dat geheel terzijde.quote:
Poeder, ja.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.
misschien bedoelen ze dan wel poeder maar ik weet het niet zeker.
Al bijna een jaar banvrij. Doe je me niet na he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Elan het volgende:
TheGirlNextDoor
[..]
Ik zou jou trouwens wel gaan missen mocht je ooit een ban krijgen maar dat geheel terzijde.
Uh watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Elan hoe is het met je toverland kanaal op youtube.
Maar als ze poeder willen verwacht ik dat er staat 'poeder'.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Poeder, ja.
Anders stond er wel 'teentjes'.
Spoedig mogelijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Etsu, wanneer volgt de recensie? Ik ben erg benieuwd
Dat staat in 'theelepels' ingeblikt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als ze poeder willen verwacht ik dat er staat 'poeder'.
Dus.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Al bijna een jaar banvrij. Doe je me niet na he?
Bedankt, dan ga ik knoflookpoeder gebruikenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat staat in 'theelepels' ingeblikt.
Hoe is het er mee?quote:
Ja, gewoon fijnhakken dus en dan theelepels. Geen idee waarom ze niet gewoon teentjes zetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij het gerecht dat ik wil maken staat 4 tl knoflook, gehakt.
misschien bedoelen ze dan wel poeder maar ik weet het niet zeker.
Volgens mij heb ik geen ban sinds Ancilla ging chatten met FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus.
Stijn al anderhalfjaar baas boven baas heb je nu eenmaal altijd.
Etsu zegt dat ik knoflookpoeder moet kopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is het er mee?
Alles nog goed met je konijntje?
[..]
Ja, gewoon fijnhakken dus en dan theelepels. Geen idee waarom ze niet gewoon teentjes zetten.
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu zegt dat ik knoflookpoeder moet kopen.
Ancilla bohhhhquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik geen ban sinds Ancilla ging chatten met FOK!
Ik ben zeer braaf namelijk.
En tevens lekkerderquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.
Cum is nog gezonder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.
Elan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Plak je nog iemand achter het behang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |