SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2014 02:10:07 ]
ja vreemd he, geen ideequote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
Was er een akkefietje? Het vorige topic heeft geen 300 posts.
OF liep met verwensingen te schelden richting CBR.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:42 schreef Chai het volgende:
Was er een akkefietje? Het vorige topic heeft geen 300 posts.
Dit klinkt heel spannend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
OF liep met verwensingen te schelden richting CBR.
Je bent zelf spannend.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt heel spannend.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit klinkt heel spannend.
Ik heb even een culinaire vraag: ik lees in een kookboek en de ene keer vermelden ze knoflook in teentjes, en de andere keer per theelepel. Hoeveel theelepels knoflook kan je uit 1 teentje halen?quote:
Ik ga nog meer genieten als jij een ban krijgt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten als iemand een ban krijgt dan heb je echt geen leven hoor
Hmm, dat is een goede vraag. Ik heb nog nooit theelepels gezien met knoflook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb even een culinaire vraag: ik lees in een kookboek en de ene keer vermelden ze knoflook in teentjes, en de andere keer per theelepel. Hoeveel theelepels knoflook kan je uit 1 teentje halen?
Ik vind dat zo'n boek gewoon consequent moet zijn in hoe ze dingen noemen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nog meer genieten als jij een ban krijgt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Genieten als iemand een ban krijgt dan heb je echt geen leven hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |