Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kun je doen. Maar knoflook zelf is gezonder.
Een theelepel is afgestreken he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?
Dan doe ik dat.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een theelepel is afgestreken he?
Dan denk ik 2.
Je kunt ook zo'n tube halen bij lid of AH kruidengemak daar zit het ook in is lekkerder dan poeder.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoeveel teentjes zou 4 theelepels zijn?
Nu ik er over nadenk heb ik dat gewoon in huis.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt ook zo'n tube halen bij lid of AH kruidengemak daar zit het ook in is lekkerder dan poeder.
net een wijf die totoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Toto negeert mij al meer dan een dag op whatsapp wat een lamlul
mannen negeren net zo erg als vrouwenquote:
Mij ook alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:40 schreef supersof het volgende:
Toto negeert mij al meer dan een dag op whatsapp wat een lamlul
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minutenquote:
Misschien haat hij jequote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minuten
Gelukkig voeren Toto en ik onze diepe gesprekken altijd gewoon op FOK!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heel lullig, nu al 27 uur en tien minuten
dat hoop ik nietquote:
Misschien volgen er wel pics vanavondquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben nou wel benieuwd wat je gaat koken, Johannes.
Was grapje toch niemand kan jou haten.quote:
?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Als je wil zeggen: ik weet het niet, in het frans. Waar plaats je dan de le
Dat zou dan wel weer een beetje vreemd zijn aangezien hij gisteren nog op FOK! wasquote:
Je ne le sais pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
je ne comprends pasquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
?
Ik weet het niet = je ne sais qoui.
dat dacht ik al ja, dankjewel Johannesquote:
Kan vel gebeurenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer een beetje vreemd zijn aangezien hij gisteren nog op FOK! was
Voulez vous couches avek ma?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef supersof het volgende:
Klopt. De "le" is overbodig.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.
oh wij moesten dat vorig jaar wel eens doen zoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat le is eigenlijk overbodig ja in die constructie van sof.
Komt omdat dit meer spreektaal is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oh wij moesten dat vorig jaar wel eens doen zo
nonquote:
au revoir bèbèquote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is hier niet fok.fr he? Frans praten doe je maar ergens anders, tenzij je notes wil.
/kano
Je voudrais bien des notes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
He, het is hier niet fok.fr he? Frans praten doe je maar ergens anders, tenzij je notes wil.
/kano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |