Hoe kan je daar überhaupt aan twijfelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en voor als Fokkie weer terug is:
Ik had gelijk. De schutter in Canada was een "extreme islamist".
Voor de 2 die nog twijfelden.
Dus?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh en voor als Fokkie weer terug is:
Ik had gelijk. De schutter in Canada was een "extreme islamist".
Voor de 2 die nog twijfelden.
De pc-brigade he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe kan je daar überhaupt aan twijfelen
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wow. Hoe kan ze jou nou weigeren?
De nette jongen uithangen staat je niet Elan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft niks met whitenighten te maken maar zo respectloos maak je het zelden mee
Je kan zien dat die Mike een domme boer uit de provincie is.
omdat ze waarschijnlijk heeft geleerd dat ze dat kind niet mag aanvallen ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Die moederkat is ook een pussy waarom helpt ze haar jong niet
Daar hadden we het gisteren over en hij zei dat je dat helemaal niet kon zeggen. Maar het lag natuurlijk enorm voor de hand dat een een moslim zou zijn als je kijkt naar recente gebeurtenissen.quote:
gewoon elke maand tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welk jubileum gaan we vieren? om de maand of gewoon per half jaar.
Ooit komt de juiste persoon voor jou voorbij.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren over en hij zei dat je dat helemaal niet kon zeggen. Maar het lag natuurlijk enorm voor de hand dat een een moslim zou zijn als je kijkt naar recente gebeurtenissen.
Wel zielig voor dat kind ook kleine kinderen doen zulke dingen nu eenmaal, nu gaan al die mensen dat kind natuurlijk de schuld gevenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ze waarschijnlijk heeft geleerd dat ze dat kind niet mag aanvallen ofzo
Aldus jijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nette jongen uithangen staat je niet Elan.
Dacht ik ook alquote:
De dame wier lievelingsactrice Jessica Alba is is mijn droomvrouw.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ooit komt de juiste persoon voor jou voorbij.
je hoort toch die moeder het aanmoedigen, zij is de schuldige imoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel zielig voor dat kind ook kleine kinderen doen zulke dingen nu eenmaal, nu gaan al die mensen dat kind natuurlijk de schuld geven
Zelfs als ik me misdraag ben ik nog braaf, kan je nagaan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
Trouwens Johannes, zo erg was dat dm gesprek niet eens toch nu ik het eens terug lees
iddquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef supersof het volgende:
[..]
je hoort toch die moeder het aanmoedigen, zij is de schuldige imo
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elke avond lekker eten, gezellig kletsen, maar tot nu toe scoort dat nog niet echt bij de dames.
neem fylax meequote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We moeten srs een brand gaan drinken bij de tintelier en dan hosselen
Dan pas.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die komt volgend jaar (als zijn ouders het goed vinden natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |