sof is heetquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb Sof nooit gezien.
Alleen haar gezicht op cam.
nou nou nouquote:
Is het een fapje waard?quote:
Laat fokkie dit maar niet horen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Omg xcachet had toen ruzie met mij ging ze voor Jhali opkomen en mij uitschelden voor pedo terwijl ze me zelf foto's stuurt en shit
die is aan het werkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat fokkie dit maar niet horen.
vieze pedoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:56 schreef Elan het volgende:
Omg xcachet had toen ruzie met mij ging ze voor Jhali opkomen en mij uitschelden voor pedo terwijl ze me zelf foto's stuurt en shit
iksdeequote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Elan het volgende:
[..]
die is aan het werk
drie keer raden waar xD :$
volgens mij weet fokkie dit alquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Laat fokkie dit maar niet horen.
quote:
Daar oordeel ik niet overquote:
Nounounouquote:
Aangezien zo veel mannen in Sof haar broekje proberen te komen, vermoed ik dat ze wel knap is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Daar oordeel ik niet over
Het is toch een vrouw schijnheilige.quote:
Behandel haar dan ook met respect.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is toch een vrouw schijnheilige.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:00 schreef supersof het volgende:
Hahaha voor mijn huis is een parkeerplaats en elke dag controleert de politie en is altijd leuk om mensen dan terug te zien komen bij hun auto en dat ze dan zien dat ze een bon hebben
Ja echt subtiel zijn ze neitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aangezien zo veel mannen in Sof haar broekje proberen te komen, vermoed ik dat ze wel knap is.
quote:
Zeker altijd, Vragen of iemand fap waardig is heeft niks met disrespect te maken.quote:
Subtiliteit helpt dan ook niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt subtiel zijn ze neit
mensen op fok zijn nooit echt subtielquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja echt subtiel zijn ze neit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |