Nou zat ik bijna goed. In Den Haag heeft de Zwarte Ruiter brand van de tapquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]![]()
Het is pintelier en daar hebben ze geen brand, tot bijzonder grote ergernis van Pax. Ook ik vind het wel jammer, want ik heb nog steeds geen Brand van de tap gehad in Groningen.
het is wat, zo'n heel flesje bierquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toch wassie laatst flink dronken.
echt welquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
het is wat, zo'n heel flesje bier
We fietsten laatst langs eentje waar ze wel Brand van de tap hebben maar die zag er best leeg uit dus daar gingen we niet zitten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nou zat ik bijna goed. In Den Haag heeft de Zwarte Ruiter brand van de tap
Ik wil ook wel je nieuwe buurvrouw wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
He ik heb een nieuwe buurvrouw.
Helaas niet het schattige meisje dat ik vorige week zag kijken.
Milf?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bied haar een maļssoepje aan en ze is verkochtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is dat haar dochterquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit is waar, al speel ik tegenwoordig als #10 #Francesco #Tottiquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Totogoal is inmiddels een begrip bij haxball.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel je nieuwe buurvrouw worden
Neequote:
Wil ik niet joh.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bied haar een maļssoepje aan en ze is verkocht
Nee, dit is een of andere Turkse meid. Hoofddoek alles.quote:
Wel leuke hondjes op zich, alhoewel ik meer van honden houd met wat langer haar (zoals mijn eigen hond).quote:
kijk dat filmpje van jennaquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet zo werken, maar denk dat ik liever van een klif af spring
zij maakt echt gestoorde filmpjes moet je maar eens kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel leuke hondjes op zich, alhoewel ik meer van honden houd met wat langer haar (zoals mijn eigen hond).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |