Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan zorg je er met deze maatregelen ook wel een beetje voor dat jullie uit elkaar groeien.
Maar het moet van twee kanten komen natuurlijk.. En als zij er geen energie meer in wilt steken.. En zelfs al verliefd is op een ander.. Vrees ik het ergste. Hebben jullie echt al te tijd genomen om te praten?
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak.
Dan zou ik stappen zetten naar een scheiding (zij uit huis etc.). En niet langer met deze regels blijven leven. Daar heb je jezelf ook mee..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef ylSs het volgende:
[..]
Praten elke dag tot nu toe over. Ze is er echt klaar mee. Wil niet meer verder.
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen.
Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt. En als de kinderen bij TS blijven, zijn ze hun moeder kwijt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar dit is geen beleid, maar lijden. En daar zijn kinderen ook niet blind of doof voor. Dit langer uitspinnen omwille van de kinderen is imo een averechtse 'oplossing'.
Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:44 schreef Boca_Raton het volgende:
Ja... ja... moeilijk hoor dit... maar dit is inderdaad een ondraaglijke situatie voor TS. Maar als moeder het huis uit moet/gaat, waar gaan die kinderen dan heen? Met moeder mee? Is TS z'n kinderen kwijt.
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn kinderen kwijt lijkt mij nogal overdreven. Daarbij kunnen de kinderen wellicht ook bij hem blijven, met eventueel wat hulp her en der. Voor de kinderen bij elkaar blijven is geen optie. Voor ex-vriendin niet, voor TS niet.
En de kinderen thuis houden als je vriendin blijkbaar op zichzelf al niet rond kan komen. Gelijk advocaat onder de arm nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef Fokpop het volgende:
[..]
Hoe is dit jouw probleem? Schop haar je huis uit!
Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.
Daar moet goed over nagedacht worden.
Wat Fyah boven je zei, vind ik ook een goeie. De kinderen bij TS laten (voorlopig). Dan blijft voor hen de situatie het meest stabiel, kan moeder een eigen onderkomen zoeken en als dat geregeld is, verder praten over de omgangsregeling/scheiding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom moet je die kinderen daar ook op gepaste wijze in betrekken. Zodat het ze niet zo rauw op hun dak valt. Leuk is het niet, maar ook dat is leven.
Dat doet moeder dan toch door met haar vagijn te denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.
Beter uit elkaar dan bij elkaar blijven op zo'n manier. En kinderen merken de spanning ook wel, kom op zeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Daar moet goed over nagedacht worden.
Dit TS. Denk ook aan jezelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
Nobel zijn en je als een deurmat opstellen zijn geen synoniemen. Ook verandert het niet haar gedachten. Ja, het is zwaar kut, voor jou en voor de kinderen, en ik voel met je mee, maar laat je niet verleiden tot een deurmatrol. Ze loopt nu al over je heen.
WTF IS DEZE.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
De kinderen zijn gewoon zwaar de dupe. Mijn ouders hebben zelf in een vechtscheiding gezeten, mijn moeder met een mes achter mijn vader aan op de oprit bijvoorbeeld. Ik weet zelf hoe erg het is.
Goed advies!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even een totaal ander punt: praat hier zsm met je studieadviseur over. Vaak zijn er fondsen etc voor als je studievertraging oploopt vanwege zulke persoonlijke situaties, maar wel onder voorwaarde dat je de studieadviseur al vroeg betrekt in het oplossen van je studieproblemen als gevolg van je persoonlijke situatie.
Wat niet wegneemt dat hij haar het liefste nu nog de straat op schopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
En waarom zou zij niet bij haar ouders intrekken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
De kinderen zijn gewoon zwaar de dupe. Mijn ouders hebben zelf in een vechtscheiding gezeten, mijn moeder met een mes achter mijn vader aan op de oprit bijvoorbeeld. Ik weet zelf hoe erg het is.
Kids zijn erg jong, 2,5 en 6. Nu konden we redelijk rondkomen, dat is straks veel minder.
Ik weet ook dat het zo onhoudbaar is en dat spanningen ook niet goed zijn voor de kinderen. Maar onzekerheid qua woning brengt nog meer spanning met zich mee. Ze kan niet bij die kerel gaan wonen omdat hij zelf ook een scheiding zit en tussen hem en mijn vriendin pril is.
Marja misschien moet ik dan maar nobel bij 1 van mijn ouders intrekken zolang.
Als je zou voorstellen om met zijn drieën (haar nieuwe vriend erbij) in 1 bed te liggen zou ze dat ook niet vreemd vinden denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind.
Je kan ook voorstellen dat zij bij haar ouders intrekt en dan hoe moeilijk het ook is omgangregeling te treffen voor je kinderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
Kids zijn erg jong, 2,5 en 6. Nu konden we redelijk rondkomen, dat is straks veel minder.
Ik weet ook dat het zo onhoudbaar is en dat spanningen ook niet goed zijn voor de kinderen. Maar onzekerheid qua woning brengt nog meer spanning met zich mee. Ze kan niet bij die kerel gaan wonen omdat hij zelf ook een scheiding zit en tussen hem en mijn vriendin pril is.
Geeft wel aan hoe zij denk ze is je gewoon aan het uitproberen zeg haar gewoon dat je van haar walgt en daardoor niet meer bij haar wilt slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Joh, ze laat hem al op zolder slapen omdat ze niet snapt dat in 1 bed slapen niet meer goed voelt nadat ze de relatie heeft stukgemaakt. Egocentrische kuthola die niet snel bereid zal zijn zelf iets in te leveren, ook al heeft ze het er zelf naar gemaakt. Maar die komt zichzelf nog wel tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
En waarom zou zij niet bij haar ouders intrekken?
Godverdomme kerel, ga eens over op oorlogsmodus. Dit laat je je toch niet welgevallen? Zij is verliefd en wil weg, en jij vertrekt maar naar je ouders? Ik voorspel je dat haar nieuwe vlam binnen twee weken in jouw huis woont.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
Jaa, dit moet je juist blijven doen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Keer op keer verbaas ik mij erover hoe harteloos en kil vrouwen kunnen zijn. Oké, ze is verliefd op een ander, daar valt niks aan te doen. Maar ze woont bij jou in en ze behandeld jou ontzettend respectloos door eventjes bij haar lover op bezoek te gaan. Dat je toevallig tentamens hebt, jammer dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:18 schreef ylSs het volgende:
Ik ben op dit moment 27(man) en ik studeer rechten.
Mijn vriendin heeft mij alleen 2 weken voor de tentamenperiode medegedeeld dat ze ermee wil stoppen en verliefd is op een ander. Ik merkte wel dat het wat minder ging in de relatie maar dat het zo erg was niet. Ik heb ook nog relatietherapie voorgesteld. Ook heb ik gezegd dat ik het kon begrijpen dat ze verliefd is geworden op een ander maar wel vind dat we vanwege de kinderen er nog voor moeten knokken. Zij wil helemaal niet.
Ik heb nog wel gevoelens voor haar, veel. Het studeren wil dan ook voor geen meter. Morgen 1e tentamen en ik vrees het ergste. Vervelendste is ook nog dat ze ook nog langs gaat bij die kerel terwijl ik morgen een tentamen heb. We wonen dus nog bij elkaar en dat zal gezien de financiële situatie ook nog zo blijven, dat ik zie ik ook totaal niet zitten.
Een vader met kinderen midden in een scheiding heeft wel genoeg te doen dan de hele dag te FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
jammer dat ts niet meer reageert alhier !
doelde meer op het feit dat die online is geweest..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vader met kinderen midden in een scheiding heeft wel genoeg te doen dan de hele dag te FOK!ken
lekker eerlijk type , die had ik als eerste een trap gegeven..ga maar bij je nieuwe man wonenquote:
dan gaat ze dat stiekum doen? ze heeft haar ouders nog niets verteldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef ylSs het volgende:
Hallo,
Ik zal even een korte update geven en bedankt voor al het advies etc.
Op dit moment nog niet echt stappen verder. Wel weet ik dat ik inderdaad meer voor mezelf moet opkomen en me niet wegcijferen.
Alleen gezien mijn tentamenperiode laat ik alles nu eerst zoals het nu is zodat ik mij daar zoveel mogelijk op kan concentreren en niet nog kutter ga voelen als ik ze allemaal niet haal en dan ook nog mijn relatie kapot is. Ik wacht dus tentamenperiode af en dan krijgt ze een van mij 2 weken de tijd om een andere plek te gaan zoeken en desnoods gaat ze maar bij haar ouders wonen (die tegenover wonen toevallig).
Ik maak het haar op dit moment veel te gemakkelijk en ze ervaart nu alleen de leuke dingen en ze zit op een roze wolk. Ze heeft het zelf nog niet met haar ouders over het probleem gesproken heb ook gezegd dat ik wil dat ze dat maandag doet en ik het anders voor haar ga doen.
De kinderen weten nog niks en die wil ik eigenlijk pas wat vertellen, al zal de jongste er niets van snappen, wanneer er duidelijkheid is over het wonen van mijn vriendin/ex. En ook vind ik dat ze uit respect naar mij toe het contact met die kerel moet stoppen of in elk geval niet langs gaan.
Als er weer ontwikkelingen zijn zal ik mij weer melden. Ik lees in elk geval alle berichten en dank daarvoor.
Volgens mij zou je je eerder opgelucht voelen wanneer ze vertrokken is in plaats van nog kutter. Haar elke dag nog moeten zien lijkt mij nou ook geen pretje, samen in een huis zitten en gezinnetje spelen terwijl er geen sprake meer van is. Elk ander mens zou zorgen dat de ander per direct opgerot is wanneer ze zelf de lasten kunnen dragen voor het huis waar ze in zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef ylSs het volgende:
Alleen gezien mijn tentamenperiode laat ik alles nu eerst zoals het nu is zodat ik mij daar zoveel mogelijk op kan concentreren en niet nog kutter ga voelen als ik ze allemaal niet haal en dan ook nog mijn relatie kapot is. Ik wacht dus tentamenperiode af en dan krijgt ze een van mij 2 weken de tijd om een andere plek te gaan zoeken en desnoods gaat ze maar bij haar ouders wonen (die tegenover wonen toevallig).
Dat geen contact zoeken zal je vast niet lukken. Vaak werkt zoiets sowieso andersom en gaat iemand juist wel contact zoeken want jij kan haar niets verbieden en blabla. Als ze enig inlevingsvermogen had en iets om je zou geven dan deed ze dat sowieso al niet waar jij bij zou staan, of dan zou ze niet zeggen dat ze daar naar die kneus toe ging. Maar ja, ze zal wel jeuk hebben.quote:En ook vind ik dat ze uit respect naar mij toe het contact met die kerel moet stoppen of in elk geval niet langs gaan.
Serieus, kerel: man up!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.quote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.
Maar vanaf maandag slaapt ze wel op zolder inderdaad.
Stap 1 is iig gezet: je bent weer in control. Heel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.
Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen. Daarna moet ze snel zelf een woonplek gaan zoeken.
De kinderen wil ik 50/50 zo ver dat kan, dat zal in het begin natuurlijk nog niet lukken ivm woning ex die ze niet snel zal vinden.
Weer zo'n zacht ei.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen. Daarna moet ze snel zelf een woonplek gaan zoeken.
De kinderen wil ik 50/50 zo ver dat kan, dat zal in het begin natuurlijk nog niet lukken ivm woning ex die ze niet snel zal vinden.
moreel staat hij natuurlijk volledig in zijn recht maar hij heeft ervaring met vechtscheiding van zijn ouders, ik zou dan ook doodsbang zijn voor eventuele consequenties.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Deckard het volgende:
Zij moet uit het huis geschopt worden, het is niet jouw probleem. Verder moeten jullie natuurlijk gewoon afspraken met mbt ouderschap. Hoe eerder dit behandeld is, hoe minder dit pijn voor je gaat doen TS.
Hulde voor stap 1. Ook begrijpelijk dat je met de kinderen in het achterhoofd enigszins meegaand bent.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ze hoeft niet voor de relatie te werken. Dat is geen verplichting ofzo, al zou het gelet op de kinderen wel een besluit moeten zijn waar echt goed over is nagedacht...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:
Ze wil niet eens voor de relatie werken... Je hebt gewoon niets aan haar, behalve verdriet. Snap niet dat je haar zoveel gunt.
Het is op dit moment ook vooral praktisch. Als ik haar er gelijk uit zou wippen tijdens tentamen periode betekent ook dat ik de was, huis moet schoonmaken en kinderen vaker ophalen etc. komt nu slecht uit. Dus daar maar ik nu maar gewoon misbruik van.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...
Ik snap best dat je mild wil zijn, maar... Blijkbaar vond ze jou niet meer leuk (genoeg) en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar begon ze gevoelens voor een ander te krijgen en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar durfde ze het pas te vertellen toen ze er zeker van was dat het wederzijds was, beetje het 'oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...
Al die tijd heeft ze niet aan jou en aan de kinderen gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of ze vreemd is gegaan... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet te ver is gegaan gezien ze gevoelsmatig allang afstand van je heeft genomen. Zou je net zo mild reageren als ze vreemd is gegaan?
Ze wil niet eens voor de relatie werken... Je hebt gewoon niets aan haar, behalve verdriet. Snap niet dat je haar zoveel gunt.
Nou sorry maar dit vind ik best onaardig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef ylSs het volgende:
[..]
Het is op dit moment ook vooral praktisch. Als ik haar er gelijk uit zou wippen tijdens tentamen periode betekent ook dat ik de was, huis moet schoonmaken en kinderen vaker ophalen etc. komt nu slecht uit. Dus daar maar ik nu maar gewoon misbruik van.
Heeft zij ook tentamens omdat ze wacht met zoeken naar een eigen plek tot jouw tentamens voorbij zijn..?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Madam gebruikt TS als deurmat en jij vind dat TS onaardig klinkt?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:31 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Nou sorry maar dit vind ik best onaardig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen..
Ze heeft geen geld en kan niet bij die vent terecht, staat gewoon in het topic. Ik vind het verdomd aardig van TS dat ze nog mag blijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:37 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Heeft zij ook tentamens omdat ze wacht met zoeken naar een eigen plek tot jouw tentamens voorbij zijn..?
Nou! Dat TS niet wat beter rekening houdt met zijn ex, wat aardiger is voor haar en wat meer begrip voor haar situatie opbrengt, terwijl hij met hartzeer op zolder op een oud matras ligt. Ze heeft het al zo moeilijk met de hele situatie. Verliefd op de een, maar nog gebonden aan een ander.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 02:31 schreef Mandarijntjes het volgende:
Nou sorry maar dit vind ik best onaardig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen..
Ja, maar hoezo moet ze dan wachten tot na ZIJN tentamens? Ze kan toch ook nu alvast druk op zoek naar onderdak, want het gaat toch om haar verblijf en niet om zijn verblijf? Ik vind het best onlogisch. In zo'n situatie ga je toch meteen op zoek naar iets anders en van alles regelen op je eigen initiatief, in plaats van dat je wacht tot de tentamens van je ex voorbij zijn..? Tenzij zij ook tentamens heeft, dan begrijp ik het.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:13 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Madam gebruikt TS als deurmat en jij vind dat TS onaardig klinkt?
[..]
Ze heeft geen geld en kan niet bij die vent terecht, staat gewoon in het topic. Ik vind het verdomd aardig van TS dat ze nog mag blijven.
Zo simpel is het: zij pist naast de pot, dan mag zij op de blaren zitten!! Zij naar de zolder dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je haar gedrag ook nog goed gaat zitten praten ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:37 schreef Mandarijntjes het volgende:
[..]
Ja, maar hoezo moet ze dan wachten tot na ZIJN tentamens? Ze kan toch ook nu alvast druk op zoek naar onderdak, want het gaat toch om haar verblijf en niet om zijn verblijf? Ik vind het best onlogisch. In zo'n situatie ga je toch meteen op zoek naar iets anders en van alles regelen op je eigen initiatief, in plaats van dat je wacht tot de tentamens van je ex voorbij zijn..? Tenzij zij ook tentamens heeft, dan begrijp ik het.
En ja, ik vind hem echt onaardig klinken als hij het heeft over misbruik maken van. Ze is verliefd op een ander geworden en is daar eerlijk over geweest.
Ik praat het niet goed, want ik vind het ook gemeen en niet kunnen van haar. Maar om nou te praten over misbruik maken van haar.. Nee dat vind ik raar. Als het echt zo erg is, moet ze zo snel mogelijk weg (lijkt mij).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:54 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat je haar gedrag ook nog goed gaat zitten praten ook.Het gaat in dit geval wel wat verder dan alleen verliefd zijn en daar eerlijk over zijn. Ze gaat namelijk al een hele tijd vreemd, terwijl de relatie met haar huidige partner niet eens officieel afgelopen is.
Ziek ja. Vreemdgaan, de toekomst van je (ex)-vriend naar de gallemiezen helpen, en waarschijnlijk straks ook nog de kinderen en alimentatie vangen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:02 schreef Ridocar het volgende:
Het gaat toch allemaal zoals zij wilt, toch? Toch knap hoe vrouwen zoiets voor elkaar weten te krijgen.
Niet redelijk??wat een lariekoek!!!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen.
En de kinderen? Die neemt ze maar mee, of gaan die in jouw beleving heel stilletjes kleuren terwijl TS studeert?quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef joers1 het volgende:
[..]
Niet redelijk??wat een lariekoek!!!
wat zij doet en wil is niet redelijk. Tentamenperiode is gewoon een smoes van je, omdat je kennelijk de ballen niet hebt om in te grijpen!!
Geloof me...zij eruit en jij hebt veel meer rust om je tentamenperiode te overleven
En toen heb jij haar met jullie kinderen op straat geflikkerd met de boodschap: ga maar onder een brug slapen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:20 schreef joers1 het volgende:
TS heef the alleen over zn tentamens hele tijd...en dat is lariekoek! Hij is te soft en dient id zn tante zsm eruit te gooien...haar shit, haar probleem
Geloof me, ik weet hoe het werkt. Heb in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen dan MET huwelijk. Nog graadje erger dus
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...
Ik snap best dat je mild wil zijn, maar... Blijkbaar vond ze jou niet meer leuk (genoeg) en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar begon ze gevoelens voor een ander te krijgen en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar durfde ze het pas te vertellen toen ze er zeker van was dat het wederzijds was, beetje het 'oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...
Al die tijd heeft ze niet aan jou en aan de kinderen gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of ze vreemd is gegaan... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet te ver is gegaan gezien ze gevoelsmatig allang afstand van je heeft genomen. Zou je net zo mild reageren als ze vreemd is gegaan?
Jij hebt geen kinderen neem ik aan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
geen genade, op laten tiefen dat vrouwtje!
snap best dat het lastig en klote is met de kinderen, maar ze zal wellicht naar de ouders gaan (andere oplossing is te moeilijk voor haar) dus de kinderen zie je meer dan voldoende!
het kwam er misschien een beetje verkeerd uit (nu ik het terug lees), heb zo'n soort situatie een aantal keer meegemaakt bij diverse vrienden! die deden hetzelfde als ts nu doet (het gedrag van de vriendin goed praten etc etc) en die hebben er nu na 2 jaar nog last van (ze balen gruwelijk dat ze het niet anders hebben aangepakt en diegene niet meteen de deur hebben gewezen), de dames in kwestie maken er op een slinkse manier gebruik van dat er kinderen in het spel zijn en spelen hierdoor mede in op het gevoel van (ex) vriend, zodat ze zelf rustig kunnen oriënteren en wat te doen om bepaalde dingen te regelen voor de toekomst!quote:
Kijk, dat TS in eerste instantie verkeerd koos door zelf maar op zolder te gaan slapen, daar is vrijwel iedereen het wel over eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:27 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
het kwam er misschien een beetje verkeerd uit (nu ik het terug lees), heb zo'n soort situatie een aantal keer meegemaakt bij diverse vrienden! die deden hetzelfde als ts nu doet (het gedrag van de vriendin goed praten etc etc) en die hebben er nu na 2 jaar nog last van (ze balen gruwelijk dat ze het niet anders hebben aangepakt en diegene niet meteen de deur hebben gewezen), de dames in kwestie maken er op een slinkse manier gebruik van dat er kinderen in het spel zijn!
zeg ook nergens dat de kinderen eruit moeten toch ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk, dat TS in eerste instantie verkeerd koos door zelf maar op zolder te gaan slapen, daar is vrijwel iedereen het wel over eens.
En dat het een goed idee is dat zijn ex nu andere woonruimte gaat zoeken lijkt mij ook evident. Of in ieder geval zorgt dat ze ergens onderdak krijgt. Maar dat hoeft allemaal niet overhaast en de kinderen zou ik vooral laten waar ze zitten. Die hebben in de woning van TS hun eigen veilige plek. En laat hen die veilige plek vooral maar even houden.
Hier mis je weinig aan zo te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
No way..maar ZIJ is hier de aanstichter...en ZIJ mag dus de meeste trubbels dragenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
En toen heb jij haar met jullie kinderen op straat geflikkerd met de boodschap: ga maar onder een brug slapen?
Ok, maar je begrijpt dat dat voor TS op dit moment een extra probleem geeft, want dan moet hij ipv studeren zijn kinderen aandacht geven...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:16 schreef joers1 het volgende:
No way..maar ZIJ is hier de aanstichter...en ZIJ mag dus de meeste trubbels dragen
Kids zijn bij mij gebleven en zij is idd per direct het huis uit "vertrokken"
Op zich voor de toekomst een prima oplossing en in een ideale wereld heeft zijn ex meteen een andere plek waar ze kan wonen. Maar het is niet altijd ideaal en even zijn vriendin op zolder laten slapen vind ik een prima plan b eerlijk gezegd.quote:Nu, 6 maanden later, is alles top geregeld en hebben we prima contact, maar zij vanuit HAAR woning en i vanuit MIJNE.
Iedere situatie is anders. Wellicht had jij kinderopvang en moest jij alleen maar nu de kinderen iedere dag brengen en halen. Dat is niet altijd even handig, maar niet meteen te vergelijken met de situatie waar TS kennelijk in zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:21 schreef joers1 het volgende:
Zij ging lekker naar dr ouders in deze situatie, verder niets. Niet in het huis waarin ik verbleef!
Nope, zo simpel was het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iedere situatie is anders. Wellicht had jij kinderopvang en moest jij alleen maar nu de kinderen iedere dag brengen en halen.
En als haar ouders zeggen "je komt er niet in"? Wat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:34 schreef joers1 het volgende:
Nope, zo simpel was het niet.
Maar hoe dan ook: ZIJ is in DEZE situatie de dader en dus ook degene die de meeste lasten zou moeten dragen. Eruit met die tante...en dan het liefste naar dr ouders aan de overkant! Heel simpel te realiseren lijkt me.
Heeft weinig te maken met 'andere situaties"
Zelf op zolder slapen was inderdaad dom. Maar dat heeft TS dan ook omgedraaid nadat hij daar door zo'n beetje iedereen op is gewezen.quote:Wat TS gedaan heeft, op zolder gaan slapen en haar dr gang laten gaan, is hoe dan ook verwerpelijk dom. Hoop van harte dat TS dat in elk geval per direct niet meer doet
Hij is vrijwillig in een doos gaan wonen, zodat zij de ruimte krijgt voor haar nieuwe liefde. Tussendoor gaat hij naar tentamens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:21 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
beetje jammer dat ts niet meer in het topic reageert met hoe het nu gaat etc!
succes ts !
Of een eckte fokker... die fokken vanaf de zolderkamer en daar zit nu zijn vriendin...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Godshand het volgende:
Hij is vrijwillig in een doos gaan wonen, zodat zij de ruimte krijgt voor haar nieuwe liefde. Tussendoor gaat hij naar tentamens.
Scherp.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of een eckte fokker... die fokken vanaf de zolderkamer en daar zit nu zijn vriendin...
Ja, dat moet je haar wel terug laten betalen... en vind ik ook wel een prima aanleiding om aan te dringen op een snel vertrek van haar.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze koopt dus ineens ondergoed (voor die andere gast dus) en dan ook nog van jouw geld.. Wat een bitch zeg.. Sterkte!
Ja dat ging mij ook al behoorlijk aantal stappen te ver. Sowieso is het respect ver te zoeken en valt me vies tegen. Maar dat is misschien mijn naiviteit en vertrouwen dat er in eenieder een goed mens schuilt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je haar wel terug laten betalen... en vind ik ook wel een prima aanleiding om aan te dringen op een snel vertrek van haar.
Waarom zou jij nu alles moeten doen als jij haar de deur wijst? Zij is ook moeder.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:40 schreef ylSs het volgende:
Na volgende week heb ik praktisch gezien meer ruimte om harder op te treden tegen haar, kom nu al af en toe in de verleiding maar weet dat niet verstandig is ivm mijn tentamen (wat jullie niet schijnen te snappen). Als ik haar nu de deur wijs betekent het dat ik de kinderen naar school moet brengen en halen, huishouden moet doen, boodschappen, kids naar zwemles/sport, etc. Niet handig tijdens tentamen periode.
Verder is mijn verdriet omgeslagen naar boosheid. Die ik natuurlijk niet uit ivm met de kinderen. Spreken elkaar amper en zien elkaar ook niet veel.
Met de studieadviseur ga ik morgen een afspraak maken. Moet op een andere wijze dan ik gewend was. Dus vandaar zo laat.
Alleen is het dan net alsof ik de kinderen ook wegstuur althans in de ogen van de kinderen. Dat is niet mijn bedoeling. Ook wil ik ze niet uit hun veilige omgeving weghalen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom zou jij nu alles moeten doen als jij haar de deur wijst? Zij is ook moeder.
Wellicht dat ze ook eist dat zij de kinderen mee neemt en gaat wonen bij haar ouders.
Tenslotte, de kinderen hebben echt wel wat door hoor. Ik bedoel, hun moeder slaapt opeens op zolder, wut
Ik mag toch aannemen dat de kinderen in deze situatie bij jou in huis blijven, iig tot zij wat meer stabiliteit kan bieden en jullie een omgangsregeling treffen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef ylSs het volgende:
Alleen is het dan net alsof ik de kinderen ook wegstuur althans in de ogen van de kinderen. Dat is niet mijn bedoeling. Ook wil ik ze niet uit hun veilige omgeving weghalen.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef ylSs het volgende:
[..]
Alleen is het dan net alsof ik de kinderen ook wegstuur althans in de ogen van de kinderen. Dat is niet mijn bedoeling. Ook wil ik ze niet uit hun veilige omgeving weghalen.
dit x 1000 niet zo onderdanig opstellen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Psychopatisch? Dat is wat overdreven. Ze is kennelijk verliefd op die ander en dan wil je nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen...quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een extreem lastige situatie. Iedereen hier kan wel stoer lopen doen, maar je loopt wel het risico op een vecht scheiding gezien de bijna psychopathische trekjes die zij tentoonspreidt. Toch is het inderdaad beter je sterk en rechtlijnig op te stellen, want als je haar het idee geeft over je heen te kunnen lopen zal ze het niet laten, denk ik.
Lingerie kopen op kosten van je ex, de vader van je jonge kinderen, om de persoon met wie je vreemdgaat te pleasen? Of je wil iemand dan keihard kwetsen (en op grond van wat wij weten van het verhaal, wat natuurlijk slechts een kant is, lijkt me dat redelijk onterecht), of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Als je dat doet bij iemand die zo dichtbij je staat vind ik dat wel een psychopatisch trekje (wat natuurlijk geenszins betekent dat ze een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft, er zit nog heel wat tussen normaal en dat).quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Psychopatisch? Dat is wat overdreven. Ze is kennelijk verliefd op die ander en dan wil je nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen...
Wel moet TS zo snel mogelijk afspraken maken, met name tav de kinderen.
Dit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:33 schreef Trebo het volgende:
Jezus vent krijg ballen man
Als zij niet wil vechten voor jullie relatie en dus jullie 2 kinderen tyft ze maar op. En als ze geen geld heeft ist haar probleem. Je moet gewoon keihard zijn, nu heeft ze jou in haar macht.
Dat je je kinderen niet uit een veilige omgeving wilt halen snap ik volkomen maar als jij niet meer verder met haar wilt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:24 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat je je kinderen niet uit een veilige omgeving wilt halen snap ik volkomen maar als jij niet meer verder met haar wilt.
Moet je toch een andere oplossing bedenken bv dat zij bij haar ouders intrekt en je kinderen heel goed uitleggen waarom
(Ik heb dit ook met mijn dochter scheiding ervaren)
Veel sterkte
Naja nu inmiddels wil jij ook niet meer verder denk ik? Ik zou het met z'n tweeën rustig uitleggen zonder boos te worden. En een plan van aanpak maken. Hoe is het nu, TS?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan het echt niet of wil zij het niet? En hoe trek je het nu?quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
Als hij zijn opleiding verkloot zit hij straks zonder diploma en met een schuld. Ook niet goed voor zijn kinderen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 09:14 schreef fluffy2 het volgende:
Oke ik mis iets... ik hoor jou alleen maar over je studie?
Is dat het belangrijkste nu?
Horen je kinderen niet op 1 te staan? En voor hun nu een leefbare situatie te creeren zonder spanning in huis?
Ja dat snap ik wel. Maar ik neem aan dat er voor dit soort situatie's wel ff iets geregeld kan worden?quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Als hij zijn opleiding verkloot zit hij straks zonder diploma en met een schuld. Ook niet goed voor zijn kinderen.
1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:01 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar ik neem aan dat er voor dit soort situatie's wel ff iets geregeld kan worden?
Dat hij t over een paar maanden weer oppak?
Of ben ik weer de enige met een hart?
Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:
[..]
Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.
Ik leg hem toch niets op. Dit is een doodnormale vraag. En het blijft toch wel hun dochter in zo'n situatie. Kijk ik weet verder niet hoe haar relatie met haar ouders is, maar dit is zeker een optie om te overwegen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?
Spreek je nog wel met haar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef ylSs het volgende:
[..]
1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.
Verder valt er qua tentamens niet veel te regelen hooguit een eventuele derde herkansing.
Heel goed!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef ylSs het volgende:
Hallo,
Met studieadviseur gesproken. Kunnen weinig voor mij betekenen. Alleen eventueel derde tentamen kans.
Verder woont mijn ex nog steeds hier maar gaat ze aan haar ouders vragen of ze toch daar kan gaan wonen.
Verder ben ik er klaar mee. Ben eigenlijk wel blij dat ik van haar af ben. Heb mij afgelopen jaren achteraf gezien ook niet super gevoelt. De laatste week voel ik mij steeds beter, beter sinds jaren eigenlijk.
Ook heb ik te horen gekregen van vrienden dat ze minder vaak langs kwamen vanwege mijn vriendin, dat ze zich niet welkom voelde. Dus dat kan ook alleen maar beter worden.
Verder doe ik nu het meeste van het huishouden de afgelopen weken en het is denk ik nog nooit zo schoon geweest.
Al met al voel ik mij heel goed en zie ik alles heel positief in. Nu bezig met ouderschapsplan.
We vinden je nu een hele kerelquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef gattuso85 het volgende:
Ik zou die nieuwe lover eerst een paar koppen kleiner gemaakt hebben, daarna mn ex het huis uit getrapt (tentamens of niet) en vervolgens duidelijke afspraken ivm voogdij gemaakt hebben. Al is het niet verstandig om die nieuwe lover in elkaar te timmeren, toch zou ik het doen, puur en alleen omdat dat mij een beter gevoel zou geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |