abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146133188
Geen echte ontwikkelingen verder.

Ik slaap in elk geval weer in mijn eigen bed en zij op zolder. Verder heeft ze ondergoed gekocht van mijn geld, hiervoor boeiende het ondergoed haar zelf niet zo en kocht ik het af en toe voor haar zodat ze niet in oude vodjes liep. Ben ik nogal pissig over geworden uiteraard.

Zij beschikte over mijn pinpas ivm boodschappen en dingen voor de kinderen.

Tentamens gaan verder slecht. 1 tentamen geslipt omdat moeite niet waard was. Oefententamens gingen dermate slecht dat het geen zin had. Ander tentamen wel gemaakt maar ging slecht. Nu op 1 tentamen aan het concentreren.

Na volgende week heb ik praktisch gezien meer ruimte om harder op te treden tegen haar, kom nu al af en toe in de verleiding maar weet dat niet verstandig is ivm mijn tentamen (wat jullie niet schijnen te snappen). Als ik haar nu de deur wijs betekent het dat ik de kinderen naar school moet brengen en halen, huishouden moet doen, boodschappen, kids naar zwemles/sport, etc. Niet handig tijdens tentamen periode.

Verder is mijn verdriet omgeslagen naar boosheid. Die ik natuurlijk niet uit ivm met de kinderen. Spreken elkaar amper en zien elkaar ook niet veel.

Met de studieadviseur ga ik morgen een afspraak maken. Moet op een andere wijze dan ik gewend was. Dus vandaar zo laat.

Verder weten de kinderen nog niets maar denk ik dat het toch verstandig is deze z.s.m. te vertellen wat er aan de hand is zonder verwijten te maken naar mijn ex toe wat wel lastig is voor me natuurlijk.
pi_146136009
Ze koopt dus ineens ondergoed (voor die andere gast dus) en dan ook nog van jouw geld.. Wat een bitch zeg.. Sterkte!
pi_146136136
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ze koopt dus ineens ondergoed (voor die andere gast dus) en dan ook nog van jouw geld.. Wat een bitch zeg.. Sterkte!
Ja, dat moet je haar wel terug laten betalen... en vind ik ook wel een prima aanleiding om aan te dringen op een snel vertrek van haar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_146136725
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 23:44 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ja, dat moet je haar wel terug laten betalen... en vind ik ook wel een prima aanleiding om aan te dringen op een snel vertrek van haar.
Ja dat ging mij ook al behoorlijk aantal stappen te ver. Sowieso is het respect ver te zoeken en valt me vies tegen. Maar dat is misschien mijn naiviteit en vertrouwen dat er in eenieder een goed mens schuilt.
pi_146137721
Geen idee of dit al gezegd is in dit topic:
Als ze tot dit alles in staat is, zal ze ook wel in staat zijn om de kinderen tegen je op te zetten.
Bewaar elk bewijsstuk waaruit blijkt dat zij jullie gezin liet vallen en niet jij. Voor het geval dat de kinderen oud genoeg zijn in *ineens* boos/afstandelijk naar jou toe worden.
pi_146138549
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 22:40 schreef ylSs het volgende:
Na volgende week heb ik praktisch gezien meer ruimte om harder op te treden tegen haar, kom nu al af en toe in de verleiding maar weet dat niet verstandig is ivm mijn tentamen (wat jullie niet schijnen te snappen). Als ik haar nu de deur wijs betekent het dat ik de kinderen naar school moet brengen en halen, huishouden moet doen, boodschappen, kids naar zwemles/sport, etc. Niet handig tijdens tentamen periode.

Verder is mijn verdriet omgeslagen naar boosheid. Die ik natuurlijk niet uit ivm met de kinderen. Spreken elkaar amper en zien elkaar ook niet veel.

Met de studieadviseur ga ik morgen een afspraak maken. Moet op een andere wijze dan ik gewend was. Dus vandaar zo laat.
Waarom zou jij nu alles moeten doen als jij haar de deur wijst? Zij is ook moeder.

Wellicht dat ze ook eist dat zij de kinderen mee neemt en gaat wonen bij haar ouders.

Tenslotte, de kinderen hebben echt wel wat door hoor. Ik bedoel, hun moeder slaapt opeens op zolder, wut :?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146141244
quote:
5s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 01:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom zou jij nu alles moeten doen als jij haar de deur wijst? Zij is ook moeder.

Wellicht dat ze ook eist dat zij de kinderen mee neemt en gaat wonen bij haar ouders.

Tenslotte, de kinderen hebben echt wel wat door hoor. Ik bedoel, hun moeder slaapt opeens op zolder, wut :?
Alleen is het dan net alsof ik de kinderen ook wegstuur althans in de ogen van de kinderen. Dat is niet mijn bedoeling. Ook wil ik ze niet uit hun veilige omgeving weghalen.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 31 oktober 2014 @ 08:54:00 #133
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_146141467
Wat ik een beetje mis in het verhaal is wat zij ervan zegt. Heb je al gevraagd wat zij nou wil? Ze is vreemdgegaan en is er kennelijk al een tijd mee bezig. Dan heeft ze neem ik aan ook een plan toch? Wil ze snel weg? Heeft ze een plan voor de kinderen?

Ik zou heel snel duidelijkheid eisen. Als het niet voor jezelf is, dan zeker toch voor je kinderen.

Sterkte verder.
  vrijdag 31 oktober 2014 @ 09:01:46 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146141603
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 08:42 schreef ylSs het volgende:

Alleen is het dan net alsof ik de kinderen ook wegstuur althans in de ogen van de kinderen. Dat is niet mijn bedoeling. Ook wil ik ze niet uit hun veilige omgeving weghalen.
Ik mag toch aannemen dat de kinderen in deze situatie bij jou in huis blijven, iig tot zij wat meer stabiliteit kan bieden en jullie een omgangsregeling treffen.
Verder is het pure respectloosheid om van jouw geld nog even een leuk lingeriesetje te kopen. Die pinpas heeft ze direct ingeleverd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146141867
Wat een extreem lastige situatie. Iedereen hier kan wel stoer lopen doen, maar je loopt wel het risico op een vecht scheiding gezien de bijna psychopathische trekjes die zij tentoonspreidt. Toch is het inderdaad beter je sterk en rechtlijnig op te stellen, want als je haar het idee geeft over je heen te kunnen lopen zal ze het niet laten, denk ik.
pi_146142464
quote:

[..]

:')

Zoiets spreek je dan toch af? In ieder geval een bezoekregeling (kinderen in het weekend bij de 1, doordeweek bij de ander).Maar zet je alvast schrap, zou mij niets verbazen als zij de kinderen gaat eisen. En rechters willen kinderen meestal aan de moeder toewijzen.

Dus succes ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146142546
quote:
18s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
dit x 1000 niet zo onderdanig opstellen.

Zij is er klaar meer, laat haar maar lekker naar haar vriend gaan. Wat er nu met haar gebeurd in dat opzicht is niet meer jouw verantwoordelijkheid.

Ook niet meer voor knokken, gevoelens zijn weg en jij zal het er moeilijk mee hebben dan haar, zij is namelijk al klaar met jou.

Laat de tijd de wonden genezen en ontmoet nieuwe mensen, wellicht zit je nieuwe vrouw daar tussen ;).
Waz met jou!
pi_146146711
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 09:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wat een extreem lastige situatie. Iedereen hier kan wel stoer lopen doen, maar je loopt wel het risico op een vecht scheiding gezien de bijna psychopathische trekjes die zij tentoonspreidt. Toch is het inderdaad beter je sterk en rechtlijnig op te stellen, want als je haar het idee geeft over je heen te kunnen lopen zal ze het niet laten, denk ik.
Psychopatisch? Dat is wat overdreven. Ze is kennelijk verliefd op die ander en dan wil je nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen...

Wel moet TS zo snel mogelijk afspraken maken, met name tav de kinderen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_146146925
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 oktober 2014 12:09 schreef DS4 het volgende:

[..]

Psychopatisch? Dat is wat overdreven. Ze is kennelijk verliefd op die ander en dan wil je nog wel eens de realiteit uit het oog verliezen...

Wel moet TS zo snel mogelijk afspraken maken, met name tav de kinderen.
Lingerie kopen op kosten van je ex, de vader van je jonge kinderen, om de persoon met wie je vreemdgaat te pleasen? Of je wil iemand dan keihard kwetsen (en op grond van wat wij weten van het verhaal, wat natuurlijk slechts een kant is, lijkt me dat redelijk onterecht), of je hebt totaal geen empatisch vermogen. Als je dat doet bij iemand die zo dichtbij je staat vind ik dat wel een psychopatisch trekje (wat natuurlijk geenszins betekent dat ze een antisociale persoonlijkheidsstoornis heeft, er zit nog heel wat tussen normaal en dat).
pi_146147045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 00:33 schreef Trebo het volgende:
Jezus vent krijg ballen man :')

Als zij niet wil vechten voor jullie relatie en dus jullie 2 kinderen tyft ze maar op. En als ze geen geld heeft ist haar probleem. Je moet gewoon keihard zijn, nu heeft ze jou in haar macht.
Dit.

Het belangrijkste voor de kinderen lijkt me dat zij iniedergeval in hetzelfde huis blijven wonen.

Kan je ex-vriendin niet tijdelijk weer terug naar haar ouders of een vriendin ofzo?
pi_146147127
Ohja, en zorg dat het voor de kids duidelijk is dat het niet hun schuld is. Kinderen kunnen in hun hoofd alles heel goed verdraaien en zichzelf de schuld geven.
pi_146176006
quote:

[..]

Dat je je kinderen niet uit een veilige omgeving wilt halen snap ik volkomen maar als jij niet meer verder met haar wilt.
Moet je toch een andere oplossing bedenken bv dat zij bij haar ouders intrekt en je kinderen heel goed uitleggen waarom
(Ik heb dit ook met mijn dochter scheiding ervaren)
Veel sterkte

[ Bericht 1% gewijzigd door vronie op 01-11-2014 01:36:49 ]
pi_146176713
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:24 schreef vronie het volgende:

[..]

Dat je je kinderen niet uit een veilige omgeving wilt halen snap ik volkomen maar als jij niet meer verder met haar wilt.
Moet je toch een andere oplossing bedenken bv dat zij bij haar ouders intrekt en je kinderen heel goed uitleggen waarom
(Ik heb dit ook met mijn dochter scheiding ervaren)
Veel sterkte
Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
pi_146179144
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:

[..]

Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
Naja nu inmiddels wil jij ook niet meer verder denk ik? Ik zou het met z'n tweeën rustig uitleggen zonder boos te worden. En een plan van aanpak maken. Hoe is het nu, TS?
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_146179289
quote:
18s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
^O^
pi_146179511
Oke ik mis iets... ik hoor jou alleen maar over je studie?
Is dat het belangrijkste nu?

Horen je kinderen niet op 1 te staan? En voor hun nu een leefbare situatie te creeren zonder spanning in huis?
pi_146179512
Wat een kut wijf :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_146180060
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:

[..]

Kan het echt niet of wil zij het niet? En hoe trek je het nu?
pi_146181973
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 09:14 schreef fluffy2 het volgende:
Oke ik mis iets... ik hoor jou alleen maar over je studie?
Is dat het belangrijkste nu?

Horen je kinderen niet op 1 te staan? En voor hun nu een leefbare situatie te creeren zonder spanning in huis?
Als hij zijn opleiding verkloot zit hij straks zonder diploma en met een schuld. Ook niet goed voor zijn kinderen.
pi_146182072
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 11:57 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Als hij zijn opleiding verkloot zit hij straks zonder diploma en met een schuld. Ook niet goed voor zijn kinderen.
Ja dat snap ik wel. Maar ik neem aan dat er voor dit soort situatie's wel ff iets geregeld kan worden?

Dat hij t over een paar maanden weer oppak?

Of ben ik weer de enige met een hart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')