Dat doet moeder dan toch door met haar vagijn te denken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.
Beter uit elkaar dan bij elkaar blijven op zo'n manier. En kinderen merken de spanning ook wel, kom op zeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:48 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Eens. Maar vergeet niet dat je van de ene op de andere dag de kinderen hun moeder/vader op dagelijkse basis ontneemt. Hop, wég.
Daar moet goed over nagedacht worden.
Dit TS. Denk ook aan jezelf.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Copycat het volgende:
Nobel zijn en je als een deurmat opstellen zijn geen synoniemen. Ook verandert het niet haar gedachten. Ja, het is zwaar kut, voor jou en voor de kinderen, en ik voel met je mee, maar laat je niet verleiden tot een deurmatrol. Ze loopt nu al over je heen.
WTF IS DEZE.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
De kinderen zijn gewoon zwaar de dupe. Mijn ouders hebben zelf in een vechtscheiding gezeten, mijn moeder met een mes achter mijn vader aan op de oprit bijvoorbeeld. Ik weet zelf hoe erg het is.
Goed advies!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:45 schreef Lilliesleaf het volgende:
Even een totaal ander punt: praat hier zsm met je studieadviseur over. Vaak zijn er fondsen etc voor als je studievertraging oploopt vanwege zulke persoonlijke situaties, maar wel onder voorwaarde dat je de studieadviseur al vroeg betrekt in het oplossen van je studieproblemen als gevolg van je persoonlijke situatie.
Wat niet wegneemt dat hij haar het liefste nu nog de straat op schopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:41 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij kan haar wel op straat zetten maar de kinderen zijn er ook nog... die weten van niks, die snappen dat allemaal nog niet... dat moet wel met beleid lijkt me.
En waarom zou zij niet bij haar ouders intrekken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
De kinderen zijn gewoon zwaar de dupe. Mijn ouders hebben zelf in een vechtscheiding gezeten, mijn moeder met een mes achter mijn vader aan op de oprit bijvoorbeeld. Ik weet zelf hoe erg het is.
Kids zijn erg jong, 2,5 en 6. Nu konden we redelijk rondkomen, dat is straks veel minder.
Ik weet ook dat het zo onhoudbaar is en dat spanningen ook niet goed zijn voor de kinderen. Maar onzekerheid qua woning brengt nog meer spanning met zich mee. Ze kan niet bij die kerel gaan wonen omdat hij zelf ook een scheiding zit en tussen hem en mijn vriendin pril is.
Marja misschien moet ik dan maar nobel bij 1 van mijn ouders intrekken zolang.
Als je zou voorstellen om met zijn drieën (haar nieuwe vriend erbij) in 1 bed te liggen zou ze dat ook niet vreemd vinden denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind.
Je kan ook voorstellen dat zij bij haar ouders intrekt en dan hoe moeilijk het ook is omgangregeling te treffen voor je kinderen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
Kids zijn erg jong, 2,5 en 6. Nu konden we redelijk rondkomen, dat is straks veel minder.
Ik weet ook dat het zo onhoudbaar is en dat spanningen ook niet goed zijn voor de kinderen. Maar onzekerheid qua woning brengt nog meer spanning met zich mee. Ze kan niet bij die kerel gaan wonen omdat hij zelf ook een scheiding zit en tussen hem en mijn vriendin pril is.
Geeft wel aan hoe zij denk ze is je gewoon aan het uitproberen zeg haar gewoon dat je van haar walgt en daardoor niet meer bij haar wilt slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Joh, ze laat hem al op zolder slapen omdat ze niet snapt dat in 1 bed slapen niet meer goed voelt nadat ze de relatie heeft stukgemaakt. Egocentrische kuthola die niet snel bereid zal zijn zelf iets in te leveren, ook al heeft ze het er zelf naar gemaakt. Maar die komt zichzelf nog wel tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:31 schreef hottentot het volgende:
[..]
En waarom zou zij niet bij haar ouders intrekken?
Godverdomme kerel, ga eens over op oorlogsmodus. Dit laat je je toch niet welgevallen? Zij is verliefd en wil weg, en jij vertrekt maar naar je ouders? Ik voorspel je dat haar nieuwe vlam binnen twee weken in jouw huis woont.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |