abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:44:48 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145893000
En laat haar in het ergste geval maar bij pa en ma aankloppen. Met als voordeel voor je kinderen dat mama aan de overkant van de straat is.
Succes met je tentamens en vergeet die studietip van Lilliesleaf niet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 17:09:11 #77
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_145893704
Heb je het ook al aan de kinderen verteld?
Helemaal super.
pi_145895408
Zij moet uit het huis geschopt worden, het is niet jouw probleem. Verder moeten jullie natuurlijk gewoon afspraken met mbt ouderschap. Hoe eerder dit behandeld is, hoe minder dit pijn voor je gaat doen TS.
pi_145895615
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:

[..]

Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.

Maar vanaf maandag slaapt ze wel op zolder inderdaad.

Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen. Daarna moet ze snel zelf een woonplek gaan zoeken.

De kinderen wil ik 50/50 zo ver dat kan, dat zal in het begin natuurlijk nog niet lukken ivm woning ex die ze niet snel zal vinden.
Weer zo'n zacht ei.

Zij wil niks met je te maken hebben en verder met die gast. Hoe eerder ze weg is, hoe beter. Juist tijdens tentamen periode. Anders wordt je na je tentamen weer geconfronteerd met een briefje zoals: "Wil je de kinderen ophalen bij mijn ouders? Ik ben naar Joop, genieten van zijn aanwezigheid. Mijn moeder rekent op je."

Wil je dat dan?

En dat zij geen woning vind is nu haar zorg. Kiezen voor een ander is kiezen voor een ander leven zonder jou. Daar horen consequenties bij zoals het vinden van een nieuwe woning. Als zij dat echt niet had gewild had ze wel gekozen om verder te gaan met jou.

Succes!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:20:38 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_145895907
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:03 schreef Deckard het volgende:
Zij moet uit het huis geschopt worden, het is niet jouw probleem. Verder moeten jullie natuurlijk gewoon afspraken met mbt ouderschap. Hoe eerder dit behandeld is, hoe minder dit pijn voor je gaat doen TS.
moreel staat hij natuurlijk volledig in zijn recht maar hij heeft ervaring met vechtscheiding van zijn ouders, ik zou dan ook doodsbang zijn voor eventuele consequenties.

Ik zou iig lekker naar haar ouders stappen, verhaal uitleggen en koffer met haar spullen afgeven
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 18:23:58 #81
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_145896017
quote:

[..]

Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.

Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen. Daarna moet ze snel zelf een woonplek gaan zoeken.

De kinderen wil ik 50/50 zo ver dat kan, dat zal in het begin natuurlijk nog niet lukken ivm woning ex die ze niet snel zal vinden.
Hulde voor stap 1. Ook begrijpelijk dat je met de kinderen in het achterhoofd enigszins meegaand bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_145896725
quote:

[..]

Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...

Ik snap best dat je mild wil zijn, maar... Blijkbaar vond ze jou niet meer leuk (genoeg) en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar begon ze gevoelens voor een ander te krijgen en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar durfde ze het pas te vertellen toen ze er zeker van was dat het wederzijds was, beetje het 'oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...

Al die tijd heeft ze niet aan jou en aan de kinderen gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of ze vreemd is gegaan... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet te ver is gegaan gezien ze gevoelsmatig allang afstand van je heeft genomen. Zou je net zo mild reageren als ze vreemd is gegaan?

Ze wil niet eens voor de relatie werken... Je hebt gewoon niets aan haar, behalve verdriet. Snap niet dat je haar zoveel gunt.
pi_145899475
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:

Ze wil niet eens voor de relatie werken... Je hebt gewoon niets aan haar, behalve verdriet. Snap niet dat je haar zoveel gunt.
Ze hoeft niet voor de relatie te werken. Dat is geen verplichting ofzo, al zou het gelet op de kinderen wel een besluit moeten zijn waar echt goed over is nagedacht...

Verder zal TS via de kinderen aan haar verbonden blijven. Alle reden derhalve om on speaking terms te blijven. Gewoon als volwassen mensen uit elkaar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_145902123
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...

Ik snap best dat je mild wil zijn, maar... Blijkbaar vond ze jou niet meer leuk (genoeg) en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar begon ze gevoelens voor een ander te krijgen en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar durfde ze het pas te vertellen toen ze er zeker van was dat het wederzijds was, beetje het 'oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...

Al die tijd heeft ze niet aan jou en aan de kinderen gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of ze vreemd is gegaan... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet te ver is gegaan gezien ze gevoelsmatig allang afstand van je heeft genomen. Zou je net zo mild reageren als ze vreemd is gegaan?

Het is op dit moment ook vooral praktisch. Als ik haar er gelijk uit zou wippen tijdens tentamen periode betekent ook dat ik de was, huis moet schoonmaken en kinderen vaker ophalen etc. komt nu slecht uit. Dus daar maar ik nu maar gewoon misbruik van.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:04:16 #85
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145902701
Ik zou het geen misbruik noemen....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:22:35 #86
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_145903723
Haar uit huis zetten (mits het van jou is natuurlijk). Ik zou ook al het contact tot een minimum beperken en een regeling treffen wat betreft de kinderen. Een probleem als dit moet je met wortel en tak uitroeien. Anders komt er alleen maar meer gedoe en dat wil je niet.
Gr gr. de KLB Keizer
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:25:38 #87
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_145914620
quote:
13s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:31 schreef xcachet het volgende:
Wat een naar mens die vriendin.
^ dit inderdaad. Mijn hemel wat een egoïstisch **** mens.
pi_145915575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 20:54 schreef ylSs het volgende:

[..]

Het is op dit moment ook vooral praktisch. Als ik haar er gelijk uit zou wippen tijdens tentamen periode betekent ook dat ik de was, huis moet schoonmaken en kinderen vaker ophalen etc. komt nu slecht uit. Dus daar maar ik nu maar gewoon misbruik van.
Nou sorry maar dit vind ik best onaardig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen..
pi_145915640
quote:

[..]

Heeft zij ook tentamens omdat ze wacht met zoeken naar een eigen plek tot jouw tentamens voorbij zijn..?
pi_145917509
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 02:31 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Nou sorry maar dit vind ik best onaardig klinken, maar dat kan ook aan mij liggen..
Meen je dat nou? Madam gebruikt TS als deurmat en jij vind dat TS onaardig klinkt? :')

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 02:37 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Heeft zij ook tentamens omdat ze wacht met zoeken naar een eigen plek tot jouw tentamens voorbij zijn..?
Ze heeft geen geld en kan niet bij die vent terecht, staat gewoon in het topic. Ik vind het verdomd aardig van TS dat ze nog mag blijven.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:18:37 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_145917589
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 02:31 schreef Mandarijntjes het volgende:

Nou! Dat TS niet wat beter rekening houdt met zijn ex, wat aardiger is voor haar en wat meer begrip voor haar situatie opbrengt, terwijl hij met hartzeer op zolder op een oud matras ligt. Ze heeft het al zo moeilijk met de hele situatie. Verliefd op de een, maar nog gebonden aan een ander.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:32:35 #92
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_145917806
Waarom gaat ze niet naar haar ouders? Die wonen toch aan de overkant zei je, dus dan is haar zooi zo verplaatst.

En groei eens ballen.
Dat van je tentamen is natuurlijk een slap excuus, of dacht je nou echt dat het daarna ineens anders was en je haar wel de deur durft te wijzen?
pi_145918958
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 10:13 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Madam gebruikt TS als deurmat en jij vind dat TS onaardig klinkt? :')

[..]

Ze heeft geen geld en kan niet bij die vent terecht, staat gewoon in het topic. Ik vind het verdomd aardig van TS dat ze nog mag blijven.
Ja, maar hoezo moet ze dan wachten tot na ZIJN tentamens? Ze kan toch ook nu alvast druk op zoek naar onderdak, want het gaat toch om haar verblijf en niet om zijn verblijf? Ik vind het best onlogisch. In zo'n situatie ga je toch meteen op zoek naar iets anders en van alles regelen op je eigen initiatief, in plaats van dat je wacht tot de tentamens van je ex voorbij zijn..? Tenzij zij ook tentamens heeft, dan begrijp ik het.

En ja, ik vind hem echt onaardig klinken als hij het heeft over misbruik maken van. Ze is verliefd op een ander geworden en is daar eerlijk over geweest.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 11:42:21 #94
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_145919064
quote:
18s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Zo simpel is het: zij pist naast de pot, dan mag zij op de blaren zitten!! Zij naar de zolder dus.

En sorry dak ut zeg: groei inderdaad ballen!! Je pikt teveel!!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_145919306
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:37 schreef Mandarijntjes het volgende:

[..]

Ja, maar hoezo moet ze dan wachten tot na ZIJN tentamens? Ze kan toch ook nu alvast druk op zoek naar onderdak, want het gaat toch om haar verblijf en niet om zijn verblijf? Ik vind het best onlogisch. In zo'n situatie ga je toch meteen op zoek naar iets anders en van alles regelen op je eigen initiatief, in plaats van dat je wacht tot de tentamens van je ex voorbij zijn..? Tenzij zij ook tentamens heeft, dan begrijp ik het.

En ja, ik vind hem echt onaardig klinken als hij het heeft over misbruik maken van. Ze is verliefd op een ander geworden en is daar eerlijk over geweest.
Dat je haar gedrag ook nog goed gaat zitten praten ook. :') Het gaat in dit geval wel wat verder dan alleen verliefd zijn en daar eerlijk over zijn. Ze gaat namelijk al een hele tijd vreemd, terwijl de relatie met haar huidige partner niet eens officieel afgelopen is.
pi_145919466
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 11:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dat je haar gedrag ook nog goed gaat zitten praten ook. :') Het gaat in dit geval wel wat verder dan alleen verliefd zijn en daar eerlijk over zijn. Ze gaat namelijk al een hele tijd vreemd, terwijl de relatie met haar huidige partner niet eens officieel afgelopen is.
Ik praat het niet goed, want ik vind het ook gemeen en niet kunnen van haar. Maar om nou te praten over misbruik maken van haar.. Nee dat vind ik raar. Als het echt zo erg is, moet ze zo snel mogelijk weg (lijkt mij).
pi_145925201
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 14:02 schreef Ridocar het volgende:
Het gaat toch allemaal zoals zij wilt, toch? Toch knap hoe vrouwen zoiets voor elkaar weten te krijgen.
Ziek ja. Vreemdgaan, de toekomst van je (ex)-vriend naar de gallemiezen helpen, en waarschijnlijk straks ook nog de kinderen en alimentatie vangen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_145936657
Wat maken sommige mensen er toch een zooitje van. Verliefd en gelijk gezin en alles weggooien. Sorry voor mijn kortzichtigheid. Wat een kutwijf.
  zondag 26 oktober 2014 @ 09:32:52 #99
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_145950735
quote:

[..]

Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen.
Niet redelijk??wat een lariekoek!!!
wat zij doet en wil is niet redelijk. Tentamenperiode is gewoon een smoes van je, omdat je kennelijk de ballen niet hebt om in te grijpen!!

Geloof me...zij eruit en jij hebt veel meer rust om je tentamenperiode te overleven
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_145951209
quote:
0s.gif Op zondag 26 oktober 2014 09:32 schreef joers1 het volgende:

[..]

Niet redelijk??wat een lariekoek!!!
wat zij doet en wil is niet redelijk. Tentamenperiode is gewoon een smoes van je, omdat je kennelijk de ballen niet hebt om in te grijpen!!

Geloof me...zij eruit en jij hebt veel meer rust om je tentamenperiode te overleven
En de kinderen? Die neemt ze maar mee, of gaan die in jouw beleving heel stilletjes kleuren terwijl TS studeert?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')