Jaa, dit moet je juist blijven doen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
Dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal besodemieterd? Van die zolder af. Zij wil niet meer, zij moved maar mooi uit de master bedroom. Richting die van haar vriendje. Ben benieuwd hoe leuk hij haar nog vindt als er naast lusten vooral ook lasten zijn. Financieel en meer.
Keer op keer verbaas ik mij erover hoe harteloos en kil vrouwen kunnen zijn. Oké, ze is verliefd op een ander, daar valt niks aan te doen. Maar ze woont bij jou in en ze behandeld jou ontzettend respectloos door eventjes bij haar lover op bezoek te gaan. Dat je toevallig tentamens hebt, jammer dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:18 schreef ylSs het volgende:
Ik ben op dit moment 27(man) en ik studeer rechten.
Mijn vriendin heeft mij alleen 2 weken voor de tentamenperiode medegedeeld dat ze ermee wil stoppen en verliefd is op een ander. Ik merkte wel dat het wat minder ging in de relatie maar dat het zo erg was niet. Ik heb ook nog relatietherapie voorgesteld. Ook heb ik gezegd dat ik het kon begrijpen dat ze verliefd is geworden op een ander maar wel vind dat we vanwege de kinderen er nog voor moeten knokken. Zij wil helemaal niet.
Ik heb nog wel gevoelens voor haar, veel. Het studeren wil dan ook voor geen meter. Morgen 1e tentamen en ik vrees het ergste. Vervelendste is ook nog dat ze ook nog langs gaat bij die kerel terwijl ik morgen een tentamen heb. We wonen dus nog bij elkaar en dat zal gezien de financiële situatie ook nog zo blijven, dat ik zie ik ook totaal niet zitten.
Een vader met kinderen midden in een scheiding heeft wel genoeg te doen dan de hele dag te FOK!kenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:37 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
jammer dat ts niet meer reageert alhier !
doelde meer op het feit dat die online is geweest..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een vader met kinderen midden in een scheiding heeft wel genoeg te doen dan de hele dag te FOK!ken
lekker eerlijk type , die had ik als eerste een trap gegeven..ga maar bij je nieuwe man wonenquote:
dan gaat ze dat stiekum doen? ze heeft haar ouders nog niets verteldquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef ylSs het volgende:
Hallo,
Ik zal even een korte update geven en bedankt voor al het advies etc.
Op dit moment nog niet echt stappen verder. Wel weet ik dat ik inderdaad meer voor mezelf moet opkomen en me niet wegcijferen.
Alleen gezien mijn tentamenperiode laat ik alles nu eerst zoals het nu is zodat ik mij daar zoveel mogelijk op kan concentreren en niet nog kutter ga voelen als ik ze allemaal niet haal en dan ook nog mijn relatie kapot is. Ik wacht dus tentamenperiode af en dan krijgt ze een van mij 2 weken de tijd om een andere plek te gaan zoeken en desnoods gaat ze maar bij haar ouders wonen (die tegenover wonen toevallig).
Ik maak het haar op dit moment veel te gemakkelijk en ze ervaart nu alleen de leuke dingen en ze zit op een roze wolk. Ze heeft het zelf nog niet met haar ouders over het probleem gesproken heb ook gezegd dat ik wil dat ze dat maandag doet en ik het anders voor haar ga doen.
De kinderen weten nog niks en die wil ik eigenlijk pas wat vertellen, al zal de jongste er niets van snappen, wanneer er duidelijkheid is over het wonen van mijn vriendin/ex. En ook vind ik dat ze uit respect naar mij toe het contact met die kerel moet stoppen of in elk geval niet langs gaan.
Als er weer ontwikkelingen zijn zal ik mij weer melden. Ik lees in elk geval alle berichten en dank daarvoor.
Volgens mij zou je je eerder opgelucht voelen wanneer ze vertrokken is in plaats van nog kutter. Haar elke dag nog moeten zien lijkt mij nou ook geen pretje, samen in een huis zitten en gezinnetje spelen terwijl er geen sprake meer van is. Elk ander mens zou zorgen dat de ander per direct opgerot is wanneer ze zelf de lasten kunnen dragen voor het huis waar ze in zitten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:24 schreef ylSs het volgende:
Alleen gezien mijn tentamenperiode laat ik alles nu eerst zoals het nu is zodat ik mij daar zoveel mogelijk op kan concentreren en niet nog kutter ga voelen als ik ze allemaal niet haal en dan ook nog mijn relatie kapot is. Ik wacht dus tentamenperiode af en dan krijgt ze een van mij 2 weken de tijd om een andere plek te gaan zoeken en desnoods gaat ze maar bij haar ouders wonen (die tegenover wonen toevallig).
Dat geen contact zoeken zal je vast niet lukken. Vaak werkt zoiets sowieso andersom en gaat iemand juist wel contact zoeken want jij kan haar niets verbieden en blabla. Als ze enig inlevingsvermogen had en iets om je zou geven dan deed ze dat sowieso al niet waar jij bij zou staan, of dan zou ze niet zeggen dat ze daar naar die kneus toe ging. Maar ja, ze zal wel jeuk hebben.quote:En ook vind ik dat ze uit respect naar mij toe het contact met die kerel moet stoppen of in elk geval niet langs gaan.
Serieus, kerel: man up!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:59 schreef ylSs het volgende:
De kinderen zijn gewoon zwaar de dupe. Mijn ouders hebben zelf in een vechtscheiding gezeten, mijn moeder met een mes achter mijn vader aan op de oprit bijvoorbeeld. Ik weet zelf hoe erg het is.
Kids zijn erg jong, 2,5 en 6. Nu konden we redelijk rondkomen, dat is straks veel minder.
Ik weet ook dat het zo onhoudbaar is en dat spanningen ook niet goed zijn voor de kinderen. Maar onzekerheid qua woning brengt nog meer spanning met zich mee. Ze kan niet bij die kerel gaan wonen omdat hij zelf ook een scheiding zit en tussen hem en mijn vriendin pril is.
Marja misschien moet ik dan maar nobel bij 1 van mijn ouders intrekken zolang.
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.quote:
Goedzo!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
[..]
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.
Maar vanaf maandag slaapt ze wel op zolder inderdaad.
Stap 1 is iig gezet: je bent weer in control. Heel goed.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:11 schreef ylSs het volgende:
Nee ze is dit weekend weg met de kids familie dag en ik blijf thuis studeren en even rust etc.
Maar vanaf maandag slaapt ze wel op zolder inderdaad.
Verder kan ik haar niet op dit moment huis uit trappen etc. Niet redelijk en zoals ik eerder aangaf wil ik mijn tentamenperiode eerst doorkomen. Daarna moet ze snel zelf een woonplek gaan zoeken.
De kinderen wil ik 50/50 zo ver dat kan, dat zal in het begin natuurlijk nog niet lukken ivm woning ex die ze niet snel zal vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |