1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:01 schreef fluffy2 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar ik neem aan dat er voor dit soort situatie's wel ff iets geregeld kan worden?
Dat hij t over een paar maanden weer oppak?
Of ben ik weer de enige met een hart?
Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.quote:Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:
[..]
Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.
Ik leg hem toch niets op. Dit is een doodnormale vraag. En het blijft toch wel hun dochter in zo'n situatie. Kijk ik weet verder niet hoe haar relatie met haar ouders is, maar dit is zeker een optie om te overwegen. Vandaar mijn vraag.quote:Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?
Spreek je nog wel met haar?quote:Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef ylSs het volgende:
[..]
1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.
Verder valt er qua tentamens niet veel te regelen hooguit een eventuele derde herkansing.
Heel goed!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef ylSs het volgende:
Hallo,
Met studieadviseur gesproken. Kunnen weinig voor mij betekenen. Alleen eventueel derde tentamen kans.
Verder woont mijn ex nog steeds hier maar gaat ze aan haar ouders vragen of ze toch daar kan gaan wonen.
Verder ben ik er klaar mee. Ben eigenlijk wel blij dat ik van haar af ben. Heb mij afgelopen jaren achteraf gezien ook niet super gevoelt. De laatste week voel ik mij steeds beter, beter sinds jaren eigenlijk.
Ook heb ik te horen gekregen van vrienden dat ze minder vaak langs kwamen vanwege mijn vriendin, dat ze zich niet welkom voelde. Dus dat kan ook alleen maar beter worden.
Verder doe ik nu het meeste van het huishouden de afgelopen weken en het is denk ik nog nooit zo schoon geweest.
Al met al voel ik mij heel goed en zie ik alles heel positief in. Nu bezig met ouderschapsplan.
We vinden je nu een hele kerelquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef gattuso85 het volgende:
Ik zou die nieuwe lover eerst een paar koppen kleiner gemaakt hebben, daarna mn ex het huis uit getrapt (tentamens of niet) en vervolgens duidelijke afspraken ivm voogdij gemaakt hebben. Al is het niet verstandig om die nieuwe lover in elkaar te timmeren, toch zou ik het doen, puur en alleen omdat dat mij een beter gevoel zou geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |