abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146191360
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 12:01 schreef fluffy2 het volgende:

[..]

Ja dat snap ik wel. Maar ik neem aan dat er voor dit soort situatie's wel ff iets geregeld kan worden?

Dat hij t over een paar maanden weer oppak?

Of ben ik weer de enige met een hart?
1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.

Verder valt er qua tentamens niet veel te regelen hooguit een eventuele derde herkansing.
pi_146191564
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 01:53 schreef ylSs het volgende:

[..]

Ehm.. ik ben niet degene die niet meer haar verder wilt. Zij wil bij mij weg. Maar bij haar ouders is geen optie in elk geval.
Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.
pi_146194142
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:49 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Hoezo zou ze dan niet naar haar ouders kunnen? Ik bedoel hun huis zit aan de overkant. Lijkt mij een kleine moeite. Het is niet alsof ze helemaal naar Duitsland moet gegaan.
Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?
Don't you love her madly?
pi_146196354
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2014 20:04 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Hallo zeg, hebben haar ouders misschien zelf ook iets daarover in te brengen?
Ik leg hem toch niets op. Dit is een doodnormale vraag. En het blijft toch wel hun dochter in zo'n situatie. Kijk ik weet verder niet hoe haar relatie met haar ouders is, maar dit is zeker een optie om te overwegen. Vandaar mijn vraag.
pi_146198457
Ze gaat je lekker naar beneden trekken, contact verbreken en concentreren op je toekomst.
pi_146250409
Bij je volgende tentamens zul je er ook alleen voor staan met kinderen.. of is die 50/50 regeling alleen bedoeld als het jou of haar uitkomt
En ja, je zult de kinderen moeten wegbrengen en ophalen en de was moeten doen enz enz enz.
Moet lukken.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_146252582
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2014 18:43 schreef ylSs het volgende:

[..]

1 week concentreren nu nog op tentamens moet prima kunnen.

Verder valt er qua tentamens niet veel te regelen hooguit een eventuele derde herkansing.
Spreek je nog wel met haar?

Wat zijn haar plannen?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146296243
Ik heb veel gelezen, maar deze meid heeft wel de manipulatietechnieken van een heel hoog niveau.

Respect. _O_ :P

Maar ts, je moet natuurlijk wel zo snel mogelijk een einde maken aan deze relatie, want zo,n sekreet is voor niemand goed.
pi_146296453
Normale mensen vinden het kut als hun relatie om breken staat en gaan dan dingen verzinnen om het weer goed te maken of om er zo goed mogelijk een einde aan te maken. Maar wat doet de (ex)vriendin van ts? nog even een leuk lingeriesetje kopen met zijn pinpas.

O my gado.. :') _O-
pi_146521668
Misschien heb je wel helemaal gehad op dit forum.
Maar ik hoop dat het nu iets beter met je gaat.
pi_146541318

[ Bericht 100% gewijzigd door ylSs op 12-11-2014 16:07:22 ]
pi_146541471
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 17:38 schreef ylSs het volgende:
Hallo,

Met studieadviseur gesproken. Kunnen weinig voor mij betekenen. Alleen eventueel derde tentamen kans.

Verder woont mijn ex nog steeds hier maar gaat ze aan haar ouders vragen of ze toch daar kan gaan wonen.

Verder ben ik er klaar mee. Ben eigenlijk wel blij dat ik van haar af ben. Heb mij afgelopen jaren achteraf gezien ook niet super gevoelt. De laatste week voel ik mij steeds beter, beter sinds jaren eigenlijk.
Ook heb ik te horen gekregen van vrienden dat ze minder vaak langs kwamen vanwege mijn vriendin, dat ze zich niet welkom voelde. Dus dat kan ook alleen maar beter worden.

Verder doe ik nu het meeste van het huishouden de afgelopen weken en het is denk ik nog nooit zo schoon geweest.

Al met al voel ik mij heel goed en zie ik alles heel positief in. Nu bezig met ouderschapsplan.
Heel goed!

Er is vast een prima toekomst zonder haar. En hoe eerder je daaraan begint, hoe beter.

Zou ook wel aangeven dat als ze niet bij haar ouders terecht kan dat ze dan in ieder geval per [datum] iets anders gevonden moet hebben (en die datum kun je best in overleg doen, maar doe een voorstel: b.v. per 1 december). Beetje druk erop kan geen kwaad lijkt mij. Of je moet voor de kinderen nog gezellig de kerst samen willen vieren (mits dat in de kaarten zit).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 11 november 2014 @ 17:44:04 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_146541477
Goed om te lezen. Hopelijk loopt het ook allemaal goed af met je tentamens.

Sterkte en succes!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_146544157
Wat goed zeg! ^O^
pi_146544290
Ontslagen, depri, maar wel een tweede kind.

Lekker onverantwoord.

Die ex lekker het huis uittrappen en volgende keer eerst je leven op order hebben voor je dat soort drastische dingen doet
wanderameisen
pi_146555103
Ik zou die nieuwe lover eerst een paar koppen kleiner gemaakt hebben, daarna mn ex het huis uit getrapt (tentamens of niet) en vervolgens duidelijke afspraken ivm voogdij gemaakt hebben. Al is het niet verstandig om die nieuwe lover in elkaar te timmeren, toch zou ik het doen, puur en alleen omdat dat mij een beter gevoel zou geven.
pi_146555569
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef gattuso85 het volgende:
Ik zou die nieuwe lover eerst een paar koppen kleiner gemaakt hebben, daarna mn ex het huis uit getrapt (tentamens of niet) en vervolgens duidelijke afspraken ivm voogdij gemaakt hebben. Al is het niet verstandig om die nieuwe lover in elkaar te timmeren, toch zou ik het doen, puur en alleen omdat dat mij een beter gevoel zou geven.
We vinden je nu een hele kerel ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_146555798
Dankjewel, ik vind jou ook een godskloon van een kerel, eentje met stalen ballen en een latex ballenknijper aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')