En toen heb jij haar met jullie kinderen op straat geflikkerd met de boodschap: ga maar onder een brug slapen?quote:Op zondag 26 oktober 2014 10:20 schreef joers1 het volgende:
TS heef the alleen over zn tentamens hele tijd...en dat is lariekoek! Hij is te soft en dient id zn tante zsm eruit te gooien...haar shit, haar probleem
Geloof me, ik weet hoe het werkt. Heb in een vergelijkbare situatie gezeten, alleen dan MET huwelijk. Nog graadje erger dus
quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Juist in je tentamenperiode wil je niet met/door haar geconfronteerd worden lijkt me, en zou je haar dus uit je buurt willen...
Ik snap best dat je mild wil zijn, maar... Blijkbaar vond ze jou niet meer leuk (genoeg) en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar begon ze gevoelens voor een ander te krijgen en heeft ze er niet over gesproken; blijkbaar durfde ze het pas te vertellen toen ze er zeker van was dat het wederzijds was, beetje het 'oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt'...
Al die tijd heeft ze niet aan jou en aan de kinderen gedacht. Ik vraag me eigenlijk af of ze vreemd is gegaan... Kan me namelijk niet voorstellen dat ze niet te ver is gegaan gezien ze gevoelsmatig allang afstand van je heeft genomen. Zou je net zo mild reageren als ze vreemd is gegaan?
Ze wil niet eens voor de relatie werken... Je hebt gewoon niets aan haar, behalve verdriet. Snap niet dat je haar zoveel gunt.
Jij hebt geen kinderen neem ik aan?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:22 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
geen genade, op laten tiefen dat vrouwtje!
snap best dat het lastig en klote is met de kinderen, maar ze zal wellicht naar de ouders gaan (andere oplossing is te moeilijk voor haar) dus de kinderen zie je meer dan voldoende!
het kwam er misschien een beetje verkeerd uit (nu ik het terug lees), heb zo'n soort situatie een aantal keer meegemaakt bij diverse vrienden! die deden hetzelfde als ts nu doet (het gedrag van de vriendin goed praten etc etc) en die hebben er nu na 2 jaar nog last van (ze balen gruwelijk dat ze het niet anders hebben aangepakt en diegene niet meteen de deur hebben gewezen), de dames in kwestie maken er op een slinkse manier gebruik van dat er kinderen in het spel zijn en spelen hierdoor mede in op het gevoel van (ex) vriend, zodat ze zelf rustig kunnen ori๋nteren en wat te doen om bepaalde dingen te regelen voor de toekomst!quote:
Kijk, dat TS in eerste instantie verkeerd koos door zelf maar op zolder te gaan slapen, daar is vrijwel iedereen het wel over eens.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:27 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
het kwam er misschien een beetje verkeerd uit (nu ik het terug lees), heb zo'n soort situatie een aantal keer meegemaakt bij diverse vrienden! die deden hetzelfde als ts nu doet (het gedrag van de vriendin goed praten etc etc) en die hebben er nu na 2 jaar nog last van (ze balen gruwelijk dat ze het niet anders hebben aangepakt en diegene niet meteen de deur hebben gewezen), de dames in kwestie maken er op een slinkse manier gebruik van dat er kinderen in het spel zijn!
zeg ook nergens dat de kinderen eruit moeten toch ?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:30 schreef DS4 het volgende:
[..]
Kijk, dat TS in eerste instantie verkeerd koos door zelf maar op zolder te gaan slapen, daar is vrijwel iedereen het wel over eens.
En dat het een goed idee is dat zijn ex nu andere woonruimte gaat zoeken lijkt mij ook evident. Of in ieder geval zorgt dat ze ergens onderdak krijgt. Maar dat hoeft allemaal niet overhaast en de kinderen zou ik vooral laten waar ze zitten. Die hebben in de woning van TS hun eigen veilige plek. En laat hen die veilige plek vooral maar even houden.
Hier mis je weinig aan zo te zien.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:32 schreef ylSs het volgende:
Mijn vriendin heeft een inkomen van 600 euro per maand. Dus ik zie haar nog niet zo 123 ergens zelfstandig wonen. De kinderen weten nog van niets.
We kunnen overdag redelijk normaal met elkaar omgaan, het kost me alleen veel energie. En als ik weet dat ze daar zit trek ik het nog slechter. Concentreren om te kunnen studeren lukt ook matig.
Lig nu maar op zolder op een matrasje met een oude slaapzak. Ik ga niet meer in 1 bed met haar slapen wat ze zelf een beetje vreemd vind. Ook maar regel ingesteld niet naakt of halfnaakt door huislopen omkleden in de badkamer, vond ze ook maar stom.
No way..maar ZIJ is hier de aanstichter...en ZIJ mag dus de meeste trubbels dragenquote:Op zondag 26 oktober 2014 10:47 schreef DS4 het volgende:
[..]
En toen heb jij haar met jullie kinderen op straat geflikkerd met de boodschap: ga maar onder een brug slapen?
Ok, maar je begrijpt dat dat voor TS op dit moment een extra probleem geeft, want dan moet hij ipv studeren zijn kinderen aandacht geven...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:16 schreef joers1 het volgende:
No way..maar ZIJ is hier de aanstichter...en ZIJ mag dus de meeste trubbels dragen
Kids zijn bij mij gebleven en zij is idd per direct het huis uit "vertrokken"
Op zich voor de toekomst een prima oplossing en in een ideale wereld heeft zijn ex meteen een andere plek waar ze kan wonen. Maar het is niet altijd ideaal en even zijn vriendin op zolder laten slapen vind ik een prima plan b eerlijk gezegd.quote:Nu, 6 maanden later, is alles top geregeld en hebben we prima contact, maar zij vanuit HAAR woning en i vanuit MIJNE.
Iedere situatie is anders. Wellicht had jij kinderopvang en moest jij alleen maar nu de kinderen iedere dag brengen en halen. Dat is niet altijd even handig, maar niet meteen te vergelijken met de situatie waar TS kennelijk in zit.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:21 schreef joers1 het volgende:
Zij ging lekker naar dr ouders in deze situatie, verder niets. Niet in het huis waarin ik verbleef!
Nope, zo simpel was het niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Iedere situatie is anders. Wellicht had jij kinderopvang en moest jij alleen maar nu de kinderen iedere dag brengen en halen.
En als haar ouders zeggen "je komt er niet in"? Wat dan?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:34 schreef joers1 het volgende:
Nope, zo simpel was het niet.
Maar hoe dan ook: ZIJ is in DEZE situatie de dader en dus ook degene die de meeste lasten zou moeten dragen. Eruit met die tante...en dan het liefste naar dr ouders aan de overkant! Heel simpel te realiseren lijkt me.
Heeft weinig te maken met 'andere situaties"
Zelf op zolder slapen was inderdaad dom. Maar dat heeft TS dan ook omgedraaid nadat hij daar door zo'n beetje iedereen op is gewezen.quote:Wat TS gedaan heeft, op zolder gaan slapen en haar dr gang laten gaan, is hoe dan ook verwerpelijk dom. Hoop van harte dat TS dat in elk geval per direct niet meer doet
Hij is vrijwillig in een doos gaan wonen, zodat zij de ruimte krijgt voor haar nieuwe liefde. Tussendoor gaat hij naar tentamens.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:21 schreef anoniempjeanoniempje het volgende:
beetje jammer dat ts niet meer in het topic reageert met hoe het nu gaat etc!
succes ts !
Of een eckte fokker... die fokken vanaf de zolderkamer en daar zit nu zijn vriendin...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:35 schreef Godshand het volgende:
Hij is vrijwillig in een doos gaan wonen, zodat zij de ruimte krijgt voor haar nieuwe liefde. Tussendoor gaat hij naar tentamens.
Scherp.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 14:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Of een eckte fokker... die fokken vanaf de zolderkamer en daar zit nu zijn vriendin...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |