SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guard op 23-10-2014 13:54:14 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Een van de mensen hier gaf een reactie dat tijdens het lopen je tempo op het schermpje kan staan. De app heeft dat niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe verwacht je met een horloge je tempo wel te kunnen houden?
Door signalen?Dus. Dat.![]()
Ik zie het inderdaad op mn scherm, maar dat is niet te doen om daar steeds naar te kijken tijdens het lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Een van de mensen hier gaf een reactie dat tijdens het lopen je tempo op het schermpje kan staan. De app heeft dat niet.
Ik vind vooral de interval functie prettig, niet zelf hoeven rekenen.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Van "live pace" moet je niet teveel van voorstellen, dat schommelt nogalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:46 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Een van de mensen hier gaf een reactie dat tijdens het lopen je tempo op het schermpje kan staan. De app heeft dat niet.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik probeerde het mobiel ook, maar lukt niet. voorheen lukte me dat wel vreemd genoeg..
Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helpt![]()
![]()
Die titel ontkracht zichzelf meteen...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Nirak het volgende:
ik probeerde het mobiel ook, maar lukt niet. voorheen lukte me dat wel vreemd genoeg..
Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helpt
Behalve als Pijll een dag later alsnog het topic zou openenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik vond hem net nog goed.. Bedankt hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:48 schreef Guard het volgende:
[..]
Die titel ontkracht zichzelf meteen...
Behalve als Pijll een dag later alsnog het topic zou openen![]()
Ook bij de duurdere horloges?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Guard het volgende:
[..]
Van "live pace" moet je niet teveel van voorstellen, dat schommelt nogal
Ik wacht sowieso nog een tijdje met aanschaffen tot ik de 5km aan 1 stuk kan. Ik moet mezelf eerst even bewijzen
Dus. Dat.![]()
Op bepaalde tempo's leren lopen + leren aanvoelen welk tempo je loopt, daar is een horloge handig voor. En dan kijk je bijv elke km even op je horloge. Ik zie niet in waarom je dit zou afraden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad op mn scherm, maar dat is niet te doen om daar steeds naar te kijken tijdens het lopen.
Ik vind vooral de interval functie prettig, niet zelf hoeven rekenen.![]()
ik loop idd op een gevoelquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op bepaalde tempo's leren lopen + leren aanvoelen welk tempo je loopt, daar is een horloge handig voor. En dan kijk je bijv elke km even op je horloge. Ik zie niet in waarom je dit zou afraden?
maar wat ik bedoelde is dat ik het niet fijn vind om steeds op mn horloge te moeten kijken tijdens het lopen omdat ik merk dat ik dan van houding veranderToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik doe dat ook zo ja...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:52 schreef Quoi het volgende:
[..]
Op bepaalde tempo's leren lopen + leren aanvoelen welk tempo je loopt, daar is een horloge handig voor. En dan kijk je bijv elke km even op je horloge. Ik zie niet in waarom je dit zou afraden?![]()
Dat had ik vanmorgen ook, daarom comp aangeslingerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Nirak het volgende:
Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helptToday is life -
Dale Carnegie![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:47 schreef Nirak het volgende:
Ik had ook een mooie titel: Waar Pijll faalt en niemand helpt
Bedankt Guard!
Ik had als titel, Bijna voorjaar... Maar die bewaar ik dan nog wel een paar maanden.![]()
Ik ga me denk ik wel inschrijven voor de CPC, de HM. Ik heb al in Rotterdam en Amsterdam gelopen, nu wil ik Den Haag ook wel eens zien.![]()
Ja ook bij de duurdere horloges, GPS is nu eenmaal niet op de meter nauwkeurig, zeker niet als er gebouwen, bomen of bewolking bij komen kijken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:50 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Ook bij de duurdere horloges?
Ik wacht sowieso nog een tijdje met aanschaffen tot ik de 5km aan 1 stuk kan. Ik moet mezelf eerst even bewijzenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik had net zo lang gewacht tot je hem zelf zou openen, luie donderquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:55 schreef pijll het volgende:
[..]
Bedankt Guard!
Ik had als titel, Bijna voorjaar... Maar die bewaar ik dan nog wel een paar maanden.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Net zelf nog even geintervald.
Door een issue met het niet indrukken dan wel het verkeerde knopje indrukken stond mijn horloge 5 minuten lang ongewenst op pauze, dus toen ik heb ik maar even een lange rustperiode gepakt en ben ik segment PR jacht gegaan (voor de Strava gebruikers wel bekend).
En dat is gelukt![]()
Nu tot de halve van Woudrichem maar geen tempo werk meer, paar keer wat duurloopjes en een bescheiden fartlek of zo...
En dan in de Vestigingstad maar eens "kwalificeren" voor startvak C
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik vind dat prima te doen.. kijk elke minuut even of zo..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik loop idd op een gevoel
maar wat ik bedoelde is dat ik het niet fijn vind om steeds op mn horloge te moeten kijken tijdens het lopen omdat ik merk dat ik dan van houding veranderIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vanmiddag naar de fysio geweest die m'n rug heeft onderzocht (na de nodige marteling om erachter te komen wat de boosdoener precies was) en het oordeel is een vastzittende tussenribspier waardoor m'n wervelkolom dat probeert te compenseren, die daardoor dus vast zit. Als ik het goed begrepen hebhelaas was de tijd toen om, maar morgen gaat ie m losmaken.
Nu op de bank met een rug die nog meer pijn doet door t porren en pielen. Maar heuj, weet nu wat het is! Hopelijk morgen beter
Geen hardlopen though de komende dagen![]()
![]()
Het lijkt me ook niet dat dat je nou zo vreselijk uit balans brengt... Toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik vind dat prima te doen.. kijk elke minuut even of zo..Dus. Dat.![]()
Neuh, zolang je erop let dat je je schouders blijft ontspannenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:15 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Het lijkt me ook niet dat dat je nou zo vreselijk uit balans brengt... Toch?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo, ik heb m'n langzaamste 4 kilometer ooit gelogd![]()
Maar wel weer een stukkie gehobbeld na de HM, dus blij!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^
Ik heb nog geen 2015 agenda![]()
![]()
Kom ik weer aan met de tomtomquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik loop idd op een gevoel
maar wat ik bedoelde is dat ik het niet fijn vind om steeds op mn horloge te moeten kijken tijdens het lopen omdat ik merk dat ik dan van houding verander
Daarbij kun je een tempo instellen met afwijking (dus zeg + of - 10 seconden). Vervolgens krijg je vibratie seintjes om aan te geven of je eronder of erboven zit. Hoef je in theorie niet te kijken...
In de praktijk vergeet ik steeds welk seintje wat is en kijk ik toch wel.![]()
Dat kan ook met een aantal Garmins.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Kom ik weer aan met de tomtom
Daarbij kun je een tempo instellen met afwijking (dus zeg + of - 10 seconden). Vervolgens krijg je vibratie seintjes om aan te geven of je eronder of erboven zit. Hoef je in theorie niet te kijken...
In de praktijk vergeet ik steeds welk seintje wat is en kijk ik toch wel.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dat foefje is niet alleen des TomTomsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:39 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Kom ik weer aan met de tomtom
In de praktijk vergeet ik steeds welk seintje wat is en kijk ik toch wel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:40 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat kan ook met een aantal Garmins.Lol. Sorry sorry, alleen ervaring met de tomtom hierquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:41 schreef Quoi het volgende:
[..]
Dat foefje is niet alleen des TomToms![]()
![]()
Maar hoe ga je in hemelsnaam uit balans van het op een horloge kijken? Hoe zwaar moet dat ding dan wel niet zijn en hoe een debiele beweging maakt je dan met je arm? Echt, het is alleen een kwestie van je pols een ietsje draaien.
Trouwens. Ik moet bekennen dat ik nog nooit op DCRainmaker heb gekeken. Het interesseert me gewoon niet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Koekoeksklok om je pols hangenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Maar hoe ga je in hemelsnaam uit balans van het op een horloge kijken? Hoe zwaar moet dat ding dan wel niet zijn en hoe een debiele beweging maakt je dan met je arm? Echt, het is alleen een kwestie van je pols een ietsje draaien.
Trouwens. Ik moet bekennen dat ik nog nooit op DCRainmaker heb gekeken. Het interesseert me gewoon niet.![]()
![]()
Het is ook echt een soort bliksemschicht. Tsjak. Check Garmin. Eén milliseconde
Of TomTom dus
Of Suunto
[ Bericht 15% gewijzigd door Quoi op 22-10-2014 20:16:55 ]![]()
niet zwaar, maar ik maak dan een draaibeweging met mn bovenlijf doordat ik met mijn nek zit en alle spieren die daardoor vast zittenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:54 schreef mosselmossel het volgende:
Trouwens. Ik moet bekennen dat ik nog nooit op DCRainmaker heb gekeken. Het interesseert me gewoon niet.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Suuntoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:56 schreef Quoi het volgende:
Het is ook echt een soort bliksemschicht. Tsjak. Check Garmin. Eén milliseconde
Of TomTom dus
Ik check dat ding continue. Maar goed, aan mijn balans is toch niets meer te verzieken.
Mossel, ik hou me vooralsnog aanbevolne voor een 30'er of 35'er rond die tijd
Tussen kerst en oud & nieuw loop ik denk ik hier op de veluwe nog een keer een rondje van 25. De andere kant op dan de vorige keer.![]()
Maar! De CPC is over 5 maanden en dan own je die afstand ruuuuuiiiimmmm onder die tijd. Met gemak.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Angel-A het volgende:
Ai, tijdslimiet van 150 minuten bij de CPC. Dat was mijn tijd afgelopen zondag.![]()
![]()
' is minuten hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Suunto
Ik check dat ding continue. Maar goed, aan mijn balans is toch niets meer te verzieken.
Tussen kerst en oud & nieuw loop ik denk ik hier op de veluwe nog een keer een rondje van 25. De andere kant op dan de vorige keer.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:04 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar! De CPC is over 5 maanden en dan own je die afstand ruuuuuiiiimmmm onder die tijd. Met gemak.![]()
![]()
Ik heb m'n garmin net als simpele stopwatch gebruikt.
Als je een pyramide loopje instelt, is het wel zo handig als je de pauze op 2 minuten zet en niet op 2 uur![]()
![]()
Denk dat ik eerder binnen de 50 min loop in R'dam dan dat hij hem opent.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik had net zo lang gewacht tot je hem zelf zou openen, luie donder
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Daar hou ik me dan weer voor aanbevolen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Suunto
Tussen kerst en oud & nieuw loop ik denk ik hier op de veluwe nog een keer een rondje van 25. De andere kant op dan de vorige keer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ja, nu wel, haha!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Denk dat ik eerder binnen de 50 min loop in R'dam dan dat hij hem opent.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
hou je op de hoogtequote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Daar hou ik me dan weer voor aanbevolen.![]()
![]()
Sheldon is te lelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anders ook, t blijft een Sheldon hé.
Daar kan ik het niet op hoorSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt. Al woon ik nu in Den Bosch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef thelaudprince het volgende:
Mosselmossel, jij komt vast uit zeeland net als ik right ?
@Murmeli: hoezo 'nu wel'?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Omdat dit topic al is geopend. Dat kan pijll dus nooit meer doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Al woon ik nu in Den Bosch.
@Murmeli: hoezo 'nu wel'?
okquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Klopt. Al woon ik nu in Den Bosch.
@Murmeli: hoezo 'nu wel'?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sheldon is te lelijk
Daar kan ik het niet op hoor
Sporten voor Sophia![]()
Hey, too much infoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Sheldon is te lelijk
Daar kan ik het niet op hoor
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ohja. Ik ga morgen op vakantie. Iemand nog tips voor leuke hardloopboeken? Mag ook in het engels, en ebookjes delen met mij is dubbele kudoos![]()
Born to Run is prima te vinden als ebook, maar dat is dan ook zo'n beetje het meest bekende hardloopboek. Vond het wel prima te lezen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ohja. Ik ga morgen op vakantie. Iemand nog tips voor leuke hardloopboeken? Mag ook in het engels, en ebookjes delen met mij is dubbele kudoos![]()
Altijd Verder van Dolf Jansenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ohja. Ik ga morgen op vakantie. Iemand nog tips voor leuke hardloopboeken? Mag ook in het engels, en ebookjes delen met mij is dubbele kudoosLeest lekker weg.
![]()
Die ben ik op dit moment ook aan het lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:50 schreef Quoi het volgende:
[..]
Altijd Verder van Dolf JansenLeest lekker weg.
![]()
![]()
Iemand hier die toevallig het 'Losse Veter proefabbo' heeft besteld? Bij mij is het nu een maand geleden en heb nog helemaal niks ontvangen... misschien toch maar even gaan bellen![]()
![]()
http://www.arbeiderspers.(...)-met-de-Kenianen.htmquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ohja. Ik ga morgen op vakantie. Iemand nog tips voor leuke hardloopboeken? Mag ook in het engels, en ebookjes delen met mij is dubbele kudoosMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Eat and run - Scott Jurekquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:42 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ohja. Ik ga morgen op vakantie. Iemand nog tips voor leuke hardloopboeken? Mag ook in het engels, en ebookjes delen met mij is dubbele kudoos
Run or Die- Kilian Jornet![]()
![]()
Ik had morgen een klein rondje willen lopen maar teenmans protesteert hevig. Morgenochtend toch maar eens naar de huisarts.![]()
Ik ga van het weekend pas weer lopen denk ik. Morgen even zwemmen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Dank! Ik ga eens Googlen enzo. Mooi boeken repertoire zo. Een gast die bijna doodging op een hoge berg, een doodgaande voetballer en wat doodlopers![]()
![]()
Net weer eens een heerlijke intervaltraining gedaan. En hoewel deze tempo's voor vele onder ons een 10 km tempo zijn moet ik echt rete mijn best doen om ze 400 meter vol te houden. Vooral omdat ik van 6:16 min/km ging naar 4:57 min/km. De laatste loodjes wogen dus het zwaarst, maar het voelt nu goedDe volgende keer wel iets minder zwaar eten voor zo'n training...
http://app.endomondo.com/workouts/428091353/8270328goed bezig! Hoe lang tot Woudrichem? Volgend weekend?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:02 schreef Guard het volgende:
Net zelf nog even geintervald.
Door een issue met het niet indrukken dan wel het verkeerde knopje indrukken stond mijn horloge 5 minuten lang ongewenst op pauze, dus toen ik heb ik maar even een lange rustperiode gepakt en ben ik segment PR jacht gegaan (voor de Strava gebruikers wel bekend).
En dat is gelukt![]()
Nu tot de halve van Woudrichem maar geen tempo werk meer, paar keer wat duurloopjes en een bescheiden fartlek of zo...
En dan in de Vestigingstad maar eens "kwalificeren" voor startvak Cprecies genoeg tijd dus. En tegen die tijd heb jij jezelf vast al wel weer verbeterd. En zo niet dan loop je gewoon lekker precies binnen de limietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Angel-A het volgende:
Ai, tijdslimiet van 150 minuten bij de CPC. Dat was mijn tijd afgelopen zondag.![]()
![]()
Wel fijn dat de CPC nu meer startvakken heeft. Ik gebruik mijn pijllproof PR van 1:58, al hoef ik niks aan te tonen voor het vak waar ik recht op heb.
Ik ben er overigens nog niet uit of ik komend jaar de CPC wel ga lopen.![]()
Daar zou ik me als ik jou was totaaaal geen zorgen om maken. Ik weet nu als de beste hoe zeer een HM tegen kan vallen, maar hoe ik jou zag lopen en gezien de tijd die je hebt om nog lekker door te trainen --> komt ganz gutquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Angel-A het volgende:
Ai, tijdslimiet van 150 minuten bij de CPC. Dat was mijn tijd afgelopen zondag.
Van het trainingsgroepje van vorig jaar maakte 2/3 zich druk om die limiet. Elke duurloop ging het er weer overUiteindelijk haalde iedereen het
![]()
![]()
Jij hebt een waterzak om zo te zien? Beviel dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn eerste zweeffoto, en dat na 42,100 km![]()
De foto's zijn dus binnen![]()
Hey, leuk!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
De foto's zijn dus binnen
Hebben we tóch naar de juiste lichtblauwe kousen staan uitkijken.![]()
Ik weet niet hoe ik moet multiquoten maar Murmeli, Nirak en Quoi wat zijn jullie lief en positiefquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Daar zou ik me als ik jou was totaaaal geen zorgen om maken. Ik weet nu als de beste hoe zeer een HM tegen kan vallen, maar hoe ik jou zag lopen en gezien de tijd die je hebt om nog lekker door te trainen --> komt ganz gut
Van het trainingsgroepje van vorig jaar maakte 2/3 zich druk om die limiet. Elke duurloop ging het er weer overUiteindelijk haalde iedereen het
![]()
Ik reken er wel op dat ik wat Fok!kers kan meeten hoor. Dan wachten jullie maar even tot ik ook binnen ben! (De HM start na de 10 km en ik zit ongetwijfeld in de laatste startgolf, ik maak dus weer kans om de allerlaatste te worden)
![]()
Niet zo denken! Ik maak me dus echt heul geen zorgen over jou, je wordt alles behalve laatstequote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet multiquoten maar Murmeli, Nirak en Quoi wat zijn jullie lief en positief![]()
Ik reken er wel op dat ik wat Fok!kers kan meeten hoor. Dan wachten jullie maar even tot ik ook binnen ben! (De HM start na de 10 km en ik zit ongetwijfeld in de laatste startgolf, ik maak dus weer kans om de allerlaatste te worden)
![]()
![]()
Ja, beviel wel prima, geen schuurplekken of zo, en gezien de chaos die het af en toe bij drinkposten was was ik blij dat ik kon kiezen welke ik over wilde slaan..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:27 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Jij hebt een waterzak om zo te zien? Beviel dat?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Uhm, fyi, er zijn nog een paar miljard mannen waar ik het niet op kan hoor. Ik zie niet zo wat daaraan tmi isquote:
Jouw foto's zijn erg leuk en vrolijk, volgens mij heb je volop lopen genieten! Gaat ie alweer wat beter sinds maandag?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[ link | afbeelding ]
De foto's zijn dus binnen![]()
Dat jij nu toevallig 2.30 hebt gelopen zegt niks over je tijd op je volgende HM.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik moet multiquoten maar Murmeli, Nirak en Quoi wat zijn jullie lief en positief![]()
Je zou hem net zo goed een kwartier sneller dan ik kunnen lopen
En ik wil anders wel op je wachten met een lekker drankje.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
ja veel beter! Ik kan ook alweer gaan zitten en opstaan zonder mijn handen te gebruiken. Het is nu het niveau spierpijn wat ik normaal na een kortere wedstrijd hebquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:37 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn erg leuk en vrolijk, volgens mij heb je volop lopen genieten! Gaat ie alweer wat beter sinds maandag?
De acteur die Sheldon speelt valt overigens op mannen en Sheldon zelf is aseksueel. Hij kan het dus ook niet op jou.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Uhm, fyi, er zijn nog een paar miljard mannen waar ik het niet op kan hoor. Ik zie niet zo wat daaraan tmi is![]()
Laatste worden was eigenlijk niet zo erg, ik vond het wel grappig eigenlijk, vooral omdat het na 2 km al duidelijk was. En ik werd ingehaald alsof ik gewonnen had!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Niet zo denken! Ik maak me dus echt heul geen zorgen over jou, je wordt alles behalve laatste![]()
Gelukkig! Dan kan daar geen probleem ontstaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De acteur die Sheldon speelt valt overigens op mannen en Sheldon zelf is aseksueel. Hij kan het dus ook niet op jou.
HMquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Angel-A het volgende:
Quoi en Murmeli gaan jullie ook de HM lopen of wordt het de 10?Volharding!
![]()
Ik ga me inschrijven voor de HM. 10 heb ik al gedaan en was blergh. Te druk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:46 schreef Angel-A het volgende:
Quoi en Murmeli gaan jullie ook de HM lopen of wordt het de 10?
En ik doe er ook tussen de 2.00 en 2.30 over
Niet tussen de 2 en 2u30, gok ik zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef thelaudprince het volgende:
hebben we het over CPC ?? Ik ook halveWel gezellig
![]()
![]()
Ja, nog gezelliger!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef thelaudprince het volgende:
hebben we het over CPC ?? Ik ook halve![]()
Dat is wel een pluspunt ervanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:44 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Laatste worden was eigenlijk niet zo erg, ik vond het wel grappig eigenlijk, vooral omdat het na 2 km al duidelijk was. En ik werd ingehaald alsof ik gewonnen had!![]()
![]()
Bij de CPC hoort natuurlijk ook de CPC-testloop van HAAG in februari. Die was echt heel tof om te lopen.![]()
Ik herinner me het filmpje van de nummer laatst van 2013. Heel emotioneel verhaal, en knap dat hij het gehaald had. Maar jij kan absoluut beter dan hij, denk ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
![]()
nee, niet tussen 2 en 2u30 , kan ik douchenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:53 schreef Quoi het volgende:
[..]
Niet tussen de 2 en 2u30, gok ik zoWel gezellig
Zeker
![]()
![]()
Oh ja! Dat is idd altijd leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij de CPC hoort natuurlijk ook de CPC-testloop van HAAG in februari. Die was echt heel tof om te lopen.
Soms mis ik het 'horen bij' Haag. Maar aan de andere kant geniet ik zo van het zelf kunnen trainen.. Ach tsja
![]()
![]()
Vertel..... Is het de moeite waard om daarvoor uit Amstelveen naar Den Haag af te reizen of moet je sowieso lid van HAAG zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Bij de CPC hoort natuurlijk ook de CPC-testloop van HAAG in februari. Die was echt heel tof om te lopen.![]()
Ik zie 'm nog voor me. Lange, hele grote man, in een trainingspak. Hij bedankte allereerst zijn moederquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:54 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik herinner me het filmpje van de nummer laatst van 2013. Heel emotioneel verhaal, en knap dat hij het gehaald had. Maar jij kan absoluut beter dan hij, denk ik.![]()
CPC testloop, mmm...![]()
Ik zou niet voor een testloop zo ver reizen, maar gezellig is het welquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:56 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Vertel..... Is het de moeite waard om daarvoor uit Amstelveen naar Den Haag af te reizen of moet je sowieso lid van HAAG zijn?![]()
![]()
Incl leuk parcours in de duinenquote:Deelnemersinfo
Datum: zaterdag 15 februari 2014
Starttijd: 10.00 uur precies achter de baan
Afstanden: 7,5 km voor de 10 km lopers/ 15 km voor de halve marathonlopers
(Marathonlopers kunnen evt er nog een rondje aan vastplakken.)
Parcours 7,5 km per ronde.
Nadat de laatste 15 km loper voor zijn/ haar 2e ronde over het parcours gaat wordt het parcours daarna vrijgegeven. Lopers die dus 3 ronden lopen dienen daar rekening mee te houden.
Het verdient aanbeveling van tevoren kennis te nemen van het parcours als hierboven aangegeven. Op zich een simpel rondje, maar het is altijd handig als je kennis hebt van de looproute.
Tijdklok wel aanwezig, maar geen tijdsregistratie![]()
![]()
Jammer voor je. Aangezien jij uit Zeeland komt, moet je ooit de kustmarathon lopen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:43 schreef thelaudprince het volgende:
Ik ga nooit een marathon lopen, lijkt me helemaal niks !!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die testloop wordt 'm niet. Ik ben de week voor de CPC op wintersport. Niet de meest geweldige voorbereiding (vandaar eerst mijn inschrijving voor Groet uit Schoorl), maar goedook een soort taperen
![]()
![]()
Dat hoor ik van iedereen ja !!!!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jammer voor je. Aangezien jij uit Zeeland komt, moet je ooit de kustmarathon lopen.![]()
Maar goed, wie weet ...![]()
Wat een heerlijk hardloopweer vanavond
Ik wilde een klein duurloopje doen, maar m'n benen voelden zo goed dat ik er maar een tempoblok van 5k ingegooid heb: 4 bekertjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tnx zwabquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
2x7,5 km door de Duinen. Gratis. Erg gezellig. Je hoeft geen lid te zijn.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Beter laatste en uitlopen dan niet meedoen of moeten afhaken, komt goedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 21:34 schreef Angel-A het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:03 schreef Tarahumara het volgende:
Wat een heerlijk hardloopweer vanavond
Ik wilde een klein duurloopje doen, maar m'n benen voelden zo goed dat ik er maar een tempoblok van 5k ingegooid heb: 4 bekertjes
Lekker loopweer ja vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even een trail in het mooie drenthe.
Ga zelf de 30 doen denk ik.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Zie OP (wie loopt waar en wanneer)
Voor mij 7^^
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 22:24:24 ]![]()
Kijk, ik krijg er al meteen zin inquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:20 schreef runninglinda het volgende:
hier nog eentje....
Jammer dat Drenthe zo "ver" weg is...
Ah thanks, ik ben nieuwquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zie OP (wie loopt waar en wanneer)
Voor mij 7^^![]()
![]()
Volgend weekend, kleinschalige HM, met allemaal snelle mannen en vrouwen uit de regio.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:23 schreef thelaudprince het volgende:
Waar is voor iedereen de volgende wedstrijd ?
in Woudrichem
No problemquote:
Voor mij zondag als het niet te modderig is
Ik ook, moest even google'en omdat ik toch nog wat meer info wilde over het hoogte profiel e.d.quote:
Dat word oefenen op de gul"berg" want meer heuvels zijn er hier niet.
T zal pittig worden maar dat ik niet voor een tijd ga lopen is duidelijk. Doel is uitlopen en genieten.
En ik ben blij dat ik toch na lang twijfelen trail schoen heb gekocht![]()
![]()
Je kunt de gulberg op minstens twee manieren beklimmen. Er ligt een mtb trail omhoog met lussen maar je kunt ook rechtstreeks. En aan de rechterkant loopt een puinpad omhoog dacht ik.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik ook, moest even google'en omdat ik toch nog wat meer info wilde over het hoogte profiel e.d.
T zal pittig worden maar dat ik niet voor een tijd ga lopen is duidelijk. Doel is uitlopen en genieten.
En ik ben blij dat ik toch na lang twijfelen trail schoen heb gekocht![]()
Dat is wel handig ja, met de trails die je nog gaat doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:34 schreef runninglinda het volgende:
[..]
Ik ook, moest even google'en omdat ik toch nog wat meer info wilde over het hoogte profiel e.d.
En ik ben blij dat ik toch na lang twijfelen trail schoen heb gekocht
We gaan trouwens aardig wat dezelfde trails lopen, te beginnen in Weert
Mescherbergloop niets voor je? Ook lekker door de ZuidLimburgse heuvels en modder rennen
Ja hoor. Nu bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 19:37 schreef mosselmossel het volgende:
Zit mijn schema in elkaar te draaien. Iemand zin om op 7 maart 30km te lopen? ^^
(Mits er geen leuke wedstrijd is)![]()
Ik heb vanavond heerlijk 11 kilometer uitgelopen. Het ging echt lekker. Ik was alleen wel zo handig om maar één sok mee te nemen. Ik heb daarom maar zonder sokken gelopen, maar dat is toch niet zo heel erg fijn. Morgenavond gaan we gelijk weer knallen op de baan met Yasso 800's en alweer voorbereiden op de 7^^.
![]()
Haal jij dan je asfaltschoenen wel uit het vet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:43 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ja hoor. Nu bij jou in de buurt?
(Mits er geen leuke wedstrijd is)Maar leuk om weer een keer samen te lopen ja.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kan ik niet...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja, met de trails die je nog gaat doen.
We gaan trouwens aardig wat dezelfde trails lopen, te beginnen in Weert
Mescherbergloop niets voor je? Ook lekker door de ZuidLimburgse heuvels en modder rennen
En idd we doen veel dezelfde loopjes.![]()
http://www.gulbergencross.nl/homequote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je kunt de gulberg op minstens twee manieren beklimmen. Er ligt een mtb trail omhoog met lussen maar je kunt ook rechtstreeks. En aan de rechterkant loopt een puinpad omhoog dacht ik.
De MTB route heb ik weleens gedaan, dat is wel leuk, rennend ben je sneller als de mountainbikersin die haarspeldbochten naar boven
![]()
Nou, ik heb mijn best gedaan vandaag, maar The Spirit of the Marathon II heb ik nergens kunnen vindenStom dat dat ding nergens te zien is
De trailer voorspelt weer een mooie film.
![]()
Stom hè? Ik heb ook al tot in de krochten van de interwebs gezocht, maar niks gevonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:03 schreef Quoi het volgende:
Nou, ik heb mijn best gedaan vandaag, maar The Spirit of the Marathon II heb ik nergens kunnen vindenStom dat dat ding nergens te zien is
De trailer voorspelt weer een mooie film.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Voor jou poets ik ze zelfsquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:46 schreef mosselmossel het volgende:
Haal jij dan je asfaltschoenen wel uit het vet?Maar leuk om weer een keer samen te lopen ja.
![]()
![]()
![]()
kwam deze foto net tegen en vond hem wel leuk om te delen... dus als je een favouriet merk sportdrank heb en geen hand held wil kopen.... DIY it!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Waarom ligt die colafles ernaast? Of snap ik het niet?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
vergelijking denk ikquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom ligt die colafles ernaast? Of snap ik het niet?
Sporten voor Sophia![]()
Jeff wilde ook op de fotoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:13 schreef La_Tramposa het volgende:
Waarom ligt die colafles ernaast? Of snap ik het niet?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Dus geen Schoorl? Maar ik wilde je over de finish mompelen!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:00 schreef Quoi het volgende:
Die testloop wordt 'm niet. Ik ben de week voor de CPC op wintersport. Niet de meest geweldige voorbereiding (vandaar eerst mijn inschrijving voor Groet uit Schoorl), maar goedook een soort taperen
![]()
Oh, en CPC: ik loop gewoon weer de 10. Anders red ik het bier drinken na afloop niet![]()
![]()
Zag afgelopen zondag iemand op de devil's trail die met postbode elastieken iets dergelijks had gejerry-rigged voor zijn bidon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 04:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
kwam deze foto net tegen en vond hem wel leuk om te delen... dus als je een favouriet merk sportdrank heb en geen hand held wil kopen.... DIY it!!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Bah, drie dagen beetje grieperig geweest en vandaag en morgen druk dus ook weinig tijd om hard te lopen. Ik was van plan om deze week 15km duurloop te doen. Zaterdag valt helaas ook af aangezien ik zondag moet voetballen. Balen.![]()
zaterdag moet best kunnen, een duurloop moet niet te belastend zijn hè!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:04 schreef S15 het volgende:
Bah, drie dagen beetje grieperig geweest en vandaag en morgen druk dus ook weinig tijd om hard te lopen. Ik was van plan om deze week 15km duurloop te doen. Zaterdag valt helaas ook af aangezien ik zondag moet voetballen. Balen.
En over die vergelijking, als je niet weet hoe groot een water fles is dan is een cola fles niet per se verhelderend :pIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik zit er over te twijfelen om zaterdag maar een duurloopje van 10km te doen ja. Gewoon rustig tempo, maar dan heb ik deze week in ieder geval toch nog wat kilometers gemaaktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 08:28 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
zaterdag moet best kunnen, een duurloop moet niet te belastend zijn hè!
En over die vergelijking, als je niet weet hoe groot een water fles is dan is een cola fles niet per se verhelderend :p![]()
![]()
Prioriteitenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus geen Schoorl? Maar ik wilde je over de finish mompelen!
Oh, en CPC: ik loop gewoon weer de 10. Anders red ik het bier drinken na afloop niet![]()
Jeeej ik heb eindelijk weer zin om te sporten en zelfs hardlopen, al bewaar ik dat nog even tot morgen of zaterdagMisschien morgen spullen mee naar het werk en een rondje door het Haagse maken.
Overigens, Hagenezen, hebben jullie al in de krant gelezen dat jullie dikker, ongezonder en eenzamer zullen worden in 2020?
<3quote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan lopen, maar meteen omgedraaid toen ik de deur uit was.
Buikpijn, en nu een abo op t toilet
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Wat had je gegeten/gedronken van tevoren?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:20 schreef Ynske het volgende:
Vanmorgen vroeg opgestaan om te gaan lopen, maar meteen omgedraaid toen ik de deur uit was.
Buikpijn, en nu een abo op t toilet
Eerst begonnen met rustig wandelen?
Of denk je dat de oorzaak niet het vroeg lopen was, maar dat je iets onder de leden hebt?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb maar besloten hoe dan ook geen Egmond en Schoorl te lopen. Is mij te ver weg.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ynske
![]()
waarschijnlijk reactie op eten van gister, vannacht ook een paar keer op geweest.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat had je gegeten/gedronken van tevoren?
Eerst begonnen met rustig wandelen?
Of denk je dat de oorzaak niet het vroeg lopen was, maar dat je iets onder de leden hebt?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Omdat jij dan al binnen bent?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 07:46 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dus geen Schoorl? Maar ik wilde je over de finish mompelen!
![]()
Ik weet nog niet wat ik met die inschrijving doe: omzetten, niet lopen of wel lopen op rustig tempo.![]()
"Volgens epidemiologen gelden de trends ook voor Amsterdam, Rotterdam en Utrecht."quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:14 schreef La_Tramposa het volgende:
Jeeej ik heb eindelijk weer zin om te sporten en zelfs hardlopen, al bewaar ik dat nog even tot morgen of zaterdagMisschien morgen spullen mee naar het werk en een rondje door het Haagse maken.
Overigens, Hagenezen, hebben jullie al in de krant gelezen dat jullie dikker, ongezonder en eenzamer zullen worden in 2020?![]()
Hebben de ervaren marathonlopers nog tips voor herstel en weer opbouw-trainingen?
Ik denk erover om tot de 7heuvelenloop een beetje te gaan freewheelen. Officieel zou je na 6 weken pas hersteld moeten zijn, klinkt mij erg lang in de oren, maar aan de andere kant wil ik ook niet al te hard gaan trainen voor die 7^^ want eerst goed herstellen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja, het zou gek zijn als Den Haag speciaal zou zijn t.o.v. andere stedelijke regio's wat dat betreftquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef pijll het volgende:
[..]
"Volgens epidemiologen gelden de trends ook voor Amsterdam, Rotterdam en Utrecht."
Oh jammer. Anders zou jij er geen last van krijgen. Jij woont dan al lang in Rotterdamquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:51 schreef pijll het volgende:
[..]
"Volgens epidemiologen gelden de trends ook voor Amsterdam, Rotterdam en Utrecht."Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik heb even een paar weken rustig aan gedaan, en een beetje op gevoel gespeeld.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:52 schreef La_Tramposa het volgende:
Hebben de ervaren marathonlopers nog tips voor herstel en weer opbouw-trainingen?
Ik denk erover om tot de 7heuvelenloop een beetje te gaan freewheelen. Officieel zou je na 6 weken pas hersteld moeten zijn, klinkt mij erg lang in de oren, maar aan de andere kant wil ik ook niet al te hard gaan trainen voor die 7^^ want eerst goed herstellen.
Nu ben ik alweer met tempowerk bezig, dus mijn herstelperiode is wel weer voorbij.
Ligt er volgens mij ook aan hoe je de finish overkomt, als dat nog relatief fris is, is je herstel wat korter als dat je ter aarde stort en met een rolstoel afgevoerd moet worden.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
haha nou ik kwam relatief fris over de finish, maar ik heb volgens mij wel heftiger spierpijn gehad dan de meesten hier en van mijn vrienden. Een vriend van mij heeft gisteren alweer 7km hardgelopen, dat had ik niet moeten proberen denk ik. Maar goed, hij heeft dan ook een uur korter gelopen, watjequote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:55 schreef Guard het volgende:
weken rustig aan gedaan, en een beetje op gevoel gespeeld.Nu ben ik alweer met tempowerk bezig, dus mijn hersteld periode is wel weer voorbij.Ligt er volgens mij ook aan hoe je de finish overkomt, als dat nog relatief fris is, is je herstel wat korter als dat je ter aarde stort en met een rolstoel afgevoerd moet worden.
Maar misschien morgen weer een eerste kort herstelrondje, en dan volgende week wat korte intervalletjes, weer wennen aan snelheid maar niet te belastend.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb een halve week na de marathon een herstelrondje gedaan. Toen wilde ik in het weekend na de marathon een kort duurloopje doen, maar dat wilden mijn benen duidelijk nog niet, ben ik meteen weer omgedraaid en op de bank geploft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
haha nou ik kwam relatief fris over de finish, maar ik heb volgens mij wel heftiger spierpijn gehad dan de meesten hier en van mijn vrienden. Een vriend van mij heeft gisteren alweer 7km hardgelopen, dat had ik niet moeten proberen denk ik. Maar goed, hij heeft dan ook een uur korter gelopen, watje
Maar misschien morgen weer een eerste kort herstelrondje, en dan volgende week wat korte intervalletjes, weer wennen aan snelheid maar niet te belastend.
In de week daarna weer trainingen opgepakt en dat ging goed.
dus gewoon een beetje luisteren naar je lichaam, maar fase 1 is inderdaad wachten tot de spierpijn over isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Guard..?Mag ik in de OP?quote:Beste Yuki,
Bedankt voor je inschrijving voor de CPC Loop Den Haag.
Je hebt ingeschreven voor: Halve Marathon in de categorie: Vrouwen senioren.
Zal zo ff code bouwen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
is goed, ik wacht wel even op de codequote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:05 schreef Yuki het volgende:
Guard..?
[..]
Mag ik in de OP?
Zal zo ff code bouwen
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:05 schreef Yuki het volgende:
Guard..?
[..]
Mag ik in de OP?
Zal zo ff code bouwen
Ben zelf nu ook nog een beetje aan het uitvogelen wat wel en niet kan met lopen. IN elk geval nog niet te vaak. En ik vind het wel leuk om met de groep te trainen. VOrige week donderdag was het echter nog te vroeg voor de pittige donderdagtraining en dat heb ik gevoeld. Toen dus in het weekend niet gelopen en pas maandag weer waar ik gewoon het programma heb meegelopen op een iets rustiger tempo. Dat ging goed, ook dinsdag en woensdag voelde ik daar weinig van. Ik denk dat ik vanavond toch weer ga proberen mee te lopen. Het ergste wat kan gebeuren is dat ik komend weekend weer niet kan lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Kortom, je hebt al laten zien dat je binnen die tijd kan finishen. Bovendien zit er tussen nu en CPC nog meer training, plus je hebt de afstand nu een keer helemaal afgelegd, dus het meest waarschijnlijke is dat je er korter over doet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:01 schreef Angel-A het volgende:
Ai, tijdslimiet van 150 minuten bij de CPC. Dat was mijn tijd afgelopen zondag.
Bovendien zal je echt niet van het parkours afgeveeg worden als je er een paar minuten langer over doet. Vorige keer zijn er mensen gefinished met tijden rond de 3 uur. http://evenementen.uitslagen.nl/2014/cpcloop/uitslag01096nl.htmlNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
![]()
1
2[b]8 maart 2015 - [url=http://www.cpcloopdenhaag.nl/home]CPC loop (Den Haag)[/url][/b]
[*] Yuki - HM
Thanks!
Donequote:
en hij stond er in voor Spiritusbus, dus de code was eigenlijk niet nodig
Meestal gaat die tijdslimiet ook om 150 minuten nadat de laatste gestart is, dus een beetje vooraan staan (alhoewel niet helemaal netjes) wil ook nog wel helpen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Kortom, je hebt al laten zien dat je binnen die tijd kan finishen. Bovendien zit er tussen nu en CPC nog meer training, plus je hebt de afstand nu een keer helemaal afgelegd, dus het meest waarschijnlijke is dat je er korter over doet.
Bovendien zal je echt niet van het parkours afgeveeg worden als je er een paar minuten langer over doet. Vorige keer zijn er mensen gefinished met tijden rond de 3 uur. http://evenementen.uitslagen.nl/2014/cpcloop/uitslag01096nl.htmlIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ohquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:11 schreef Guard het volgende:
[..]
Done
en hij stond er in voor Spiritusbus, dus de code was eigenlijk niet nodig![]()
Ach ja, beter mee verlegen dan om verlegen.
Hmm....twijfel...
Zelf inschrijven voor CPC of wachten op mn werk, in de hoop dat ze weer bedrijventeams hebben...
Maar wel in startvak B
F means you're fucked![]()
Slecht advies, precies om de reden die je zelf al geeft: het is niet netjes.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Meestal gaat die tijdslimiet ook om 150 minuten nadat de laatste gestart is, dus een beetje vooraan staan (alhoewel niet helemaal netjes) wil ook nog wel helpen..![]()
Ze vegen je sowieso niet van het parcours af, en als mensen niet op de juiste plek starten, levert dat alleen maar onnodige inhaalacties (en dus mogelijk opstoppingen) op. Nu werkt de CPC wel met startvakken, dus sowieso kan je niet echt vooraan gaan staan. En wat ik al zei, je wordt echt niet van de route afgeveegd als je er iets langer over zou doen. En ze zetten ook geen hekken voor de finish precies 150 minuten nadat de laatste is gestart.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat jammer is... Dan zou ik gaan kijken bij de finishquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Slecht advies, precies om de reden die je zelf al geeft: het is niet netjes.![]()
Ze vegen je sowieso niet van het parcours af, en als mensen niet op de juiste plek starten, levert dat alleen maar onnodige inhaalacties (en dus mogelijk opstoppingen) op. Nu werkt de CPC wel met startvakken, dus sowieso kan je niet echt vooraan gaan staan. En wat ik al zei, je wordt echt niet van de route afgeveegd als je er iets langer over zou doen. En ze zetten ook geen hekken voor de finish precies 150 minuten nadat de laatste is gestart.
Ik bedoelde ook meer, vooraan binnen je eigen startvak. Dat scheelt zo weer 5 minuten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef Wolve000 het volgende:
Ze vegen je sowieso niet van het parcours af, en als mensen niet op de juiste plek starten, levert dat alleen maar onnodige inhaalacties (en dus mogelijk opstoppingen) op. Nu werkt de CPC wel met startvakken, dus sowieso kan je niet echt vooraan gaan staan. En wat ik al zei, je wordt echt niet van de route afgeveegd als je er iets langer over zou doen. En ze zetten ook geen hekken voor de finish precies 150 minuten nadat de laatste is gestart.
Maar goed zo'n vaart zal het inderdaad niet lopen, meestal hebben ze halfweg wel zo'n 'wegveeg' punt, als je binnen 1.5 uur nog niet over de helft bent of zo, maar als je er eenmaal bijna bent gaan ze je gewoon laten finishen.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Je moet gewoon steeds wegrennen als de bezemwagen naast je stopt om je in te laten stappen. En dat helemaal tot aan de finish.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:28 schreef Devv het volgende:
Je moet gewoon steeds wegrennen als de bezemwagen naast je stopt om je in te laten stappen. En dat helemaal tot aan de finish.![]()
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Bij de CPC hanteren ze voor startvak B wel een vrij ruime eis. Startvak B: 0:46 uur t/m 0:55 uur met bewijs.
Nouja, volgend jaar maar ervoor zorgen dat ik in startvak A mag starten![]()
![]()
Ik vond de CPC erg tof (want PR en eerste sub 2 uur HM), maar wel veul te druk. Ik heb geen moment 'normaal' kunnen lopen, ben 21.1KM lang om mensen heen aan het laveren geweest.
2015 loop ik 'm niet (denk ik).![]()
http://www.polar.com/en/p(...)ning_multisport/M400
Weer meer keuze...
Al vind ik deze persoonlijk niet echt meerwaarde hebben, ben niet zo van de activity tracking.
Daar lijkt Polar overigens wel duidelijk op te spelen met oa de loop en nu ook in sporthorlogesMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb geen bewijs voor startvak A op de 10 km... want dat was in training.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:34 schreef hatsaflats het volgende:
Bij de CPC hanteren ze voor startvak B wel een vrij ruime eis. Startvak B: 0:46 uur t/m 0:55 uur met bewijs.
Nouja, volgend jaar maar ervoor zorgen dat ik in startvak A mag starten
en mijn "tijd met bewijs" is net een paar seconden te langzaam voor A
Was je van plan de CPC te gaan lopen dan?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:38 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb geen bewijs voor startvak A op de 10 km... want dat was in training.
en mijn "tijd met bewijs" is net een paar seconden te langzaam voor A![]()
de 10 sowieso niet, misschien de halve (als ik weer een uitnodiging krijg van een zakenrelatie, kan ik mooi daar in de parkeergarage de auto kwijt, tas daar achter laten en na de wedstrijd een banaantje eten en een sportdrankje drinken). Als ik met het OV moet gaan (want ik zou anders niet weten waar ik daar de auto kan laten) dan pas ik denk ik, andere mooie HM's in dat weekend ook om dan te doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:40 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Was je van plan de CPC te gaan lopen dan?
Maar het is altijd wel leuk om te kijken voor welk vak je je gekwalificeerd zou hebben
Edit: en betalen voor tasafgifteDat is een reden om niet te gaan...
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:42 schreef GotC het volgende:
Je moet tegenwoordig betalen voor de tassen afgifte bij de CPC
Lekker kansloos
Dan maak ik nog maar een keer gebruik van m'n studentenstatus, dan is het gratis.![]()
Ik wil ook een keer in zo'n hip bedrijventeam lopen met shirtjes en massages en eigen kleedruimtes en zo
Verdomdquote:Bij inschrijving kun je aangeven of je gebruik wenst te maken van de tassenafgifte, de kosten hiervoor bedragen ¤ 1,- (m.u.v. 1 km, 2,5 km, Business Runs en Aramco Student Runs).
Da's sip...
Je hebt me overgehaald, ik schrijf me weer in via m'n werkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook een keer in zo'n hip bedrijventeam lopen met shirtjes en massages en eigen kleedruimtes en zo![]()
![]()
Ik heb degene die bij ons de bedrijventeams voor de CPC regelt gemaild met de vraag of we ons al kunnen aanmelden
Hihihi....Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Bedrijf wat mij eventueel zou uitnodigen loopt niet in business run, ze schrijven je gewoon als individu in, op hun adres. Soms krijg je een shirtje, maar ze vinden het ook prima als je in je eigen spullen loopt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik wil ook een keer in zo'n hip bedrijventeam lopen met shirtjes en massages en eigen kleedruimtes en zo
Wel eigen (kleed)ruimtes, douches, toiletten in kantoorgebouw op 100 m van het malieveld
Een beetje bijgelezen...
Ik zie t al... het wordt druk in 't Haagse in maart![]()
Zat er aan te denken om mij voor de HM in te schrijven. Moet lukken na de Bruggenloop in december. Wel leuk om de 1ste HM op ' homeground' te lopen![]()
Vorige week sprak ik een oud collega en die had het erover dat ze via het werk vaak een business team hebben. Ze zei dat ze mij daar wel in kon krijgen. Ze moest wel even gaan informeren of er dit jaar ook weer een business team zou zijn. Wel prettig met die extra voordeeltjes...![]()
![]()
is de controle echt alleen een collegekaart laten zien?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Lekker kansloos
Dan maak ik nog maar een keer gebruik van m'n studentenstatus, dan is het gratis.
Dan kan ik ook nog doorgaan voor een (heule oude) student, want ik heb natuurlijk ook gewoon een pas van de uni
Ik hoef geen bewijs te sturen voor mn startvak omdat ik mijn tijd bij de Oostland Hm heb gelopen
Handig! Al ga ik geen CPC lopen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik kan jou ook via mijn werk laten lopenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:42 schreef GotC het volgende:
Je moet tegenwoordig betalen voor de tassen afgifte bij de CPC
zo jammer allemaal.
Maargoed gezien ik op CS werk en er elk jaar wel 50 collega's lopen ga ik er stiekem van uit dat het gebouw wel geopend gaat worden.![]()
Ik zit alleen nog te twijfelen over in welk vak ik me in ga schrijven
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Zo dadelijk maar eens op pad voor mijn LDL van deze week: een kleine 1.5 uur op rustig tempo. Ik ga voor t eerst lopen met mijn Nathan Intensity Women's Race Vest 2 Litre.
Ik ben benieuwd...![]()
Uh, ik kan me niet herinneren dat ik twee jaar geleden iets heb moeten laten zien.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:57 schreef Guard het volgende:
[..]
is de controle echt alleen een collegekaart laten zien?
Dan kan ik ook nog doorgaan voor een (heule oude) student, want ik heb natuurlijk ook gewoon een pas van de uni![]()
Veel plezier!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:03 schreef Liesje68 het volgende:
Zo dadelijk maar eens op pad voor mijn LDL van deze week: een kleine 1.5 uur op rustig tempo. Ik ga voor t eerst lopen met mijn Nathan Intensity Women's Race Vest 2 Litre.
Ik ben benieuwd...
Ik wil ook weer
En ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor iedere student bij de opgegeven onderwijs instelling gaan navragen of die inderdaad als student staat ingeschreven...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:05 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Uh, ik kan me niet herinneren dat ik twee jaar geleden iets heb moeten laten zien.
Hmm... mazen in het inschrijfnet
Misschien is de check hoe geloofwaardig ze je er als student vinden uitzienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor iedere student bij de opgegeven onderwijs instelling gaan navragen of die inderdaad als student staat ingeschreven...
Hmm... mazen in het inschrijfnet
Impliceer je nu gewoon dat ik er oud uitzie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:11 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Misschien is de check hoe geloofwaardig ze je er als student vinden uitzien![]()
wat natuurlijk wel gewoon zo isMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
met een geboortedatum in de 70/60 gaan ze zich vast eens even achter de oren krabbelenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:09 schreef Guard het volgende:
[..]
En ik kan me ook niet voorstellen dat ze voor iedere student bij de opgegeven onderwijs instelling gaan navragen of die inderdaad als student staat ingeschreven...
Hmm... mazen in het inschrijfnetTrek eens aan mijn vinger?
Voor die ene euro zoveel moeite doen.
M'n werk doet weer mee met de CPC, dus wacht wel op die inschrijvingToch handiger om business loper zijn als het slecht weer is.
Liesje, succes en veel plezier!![]()
Nou ja ik heb mensen gekend die op hun 60e gingen studeren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
met een geboortedatum in de 70/60 gaan ze zich vast eens even achter de oren krabbelenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
hoho ook nog een korting op de inschrijving he?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:13 schreef GotC het volgende:
M'n werk doet weer mee met de CPC, dus wacht wel op die inschrijvingToch handiger om business loper zijn als het slecht weer is.
Ik vroeg het me gewoon af...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het gaat me niet eens om die ene euro, maar om de rijen die die ene euro opleveren omdat het gewoon gedoe is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:13 schreef GotC het volgende:
maar die hebben pechquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:14 schreef Guard het volgende:
[..]
Nou ja ik heb mensen gekend die op hun 60e gingen studeren.![]()
Onder studenten verstaan wij:
•Als student sta je ingeschreven aan een voltijdse dagopleiding aan een Nederlandse universiteit of een Nederlandse HBO-instelling.
•Als je deel wilt nemen aan de Student Runs dien je voorafgaande aan het evenement al een jaar student te zijn.
•Je bent tussen de 16 en 30 jaar op 1 januari 2016.
•Bij het ophalen van je startnummer verzoeken wij je je collegekaart te tonen.Trek eens aan mijn vinger?
Je moet je inschrijven voor de Student Run wil je die euro niet hoeven betalenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het gaat me niet eens om die ene euro, maar om de rijen die die ene euro opleveren omdat het gewoon gedoe is.quote:Bij inschrijving kun je aangeven of je gebruik wenst te maken van de tassenafgifte, de kosten hiervoor bedragen ¤ 1,- (m.u.v. 1 km, 2,5 km, Business Runs en Aramco Student Runs).![]()
Klinkt nog niet echt als een aantrekkelijk evenement, die CPC
suf...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:18 schreef CaLeX het volgende:
[..]
maar die hebben pech![]()
Onder studenten verstaan wij:
•Als student sta je ingeschreven aan een voltijdse dagopleiding aan een Nederlandse universiteit of een Nederlandse HBO-instelling.
•Als je deel wilt nemen aan de Student Runs dien je voorafgaande aan het evenement al een jaar student te zijn.
•Je bent tussen de 16 en 30 jaar op 1 januari 2016.
•Bij het ophalen van je startnummer verzoeken wij je je collegekaart te tonen.
Leeftijdsdiscriminatie
Sorry maar als semi-import-hagenaar ben jij nu ook wel verplicht om hem te lopen hoor.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Klinkt nog niet echt als een aantrekkelijk evenement, die CPCTrek eens aan mijn vinger?
De CPC is natuurlijk wel een monument in de nederlandse hardlopelarij, die moet je minimaal een keer gelopen hebben. Net zoals bijvoorbeeld de Zevenheuvelenloop, de DtD, de Halve van Egmond.F means you're fucked![]()
Dat is ook al het geval met studiefinanciering. Ik voldoe nog wel aan de eisenquote:Een jaar student zijn lukt ook wel 7 ook
![]()
![]()
oh en die wil ik allemaal niet gaan lopen (muv de CPC want die heb ik al gedaan).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef YUR het volgende:
De CPC is natuurlijk wel een monument in de nederlandse hardlopelarij, die moet je minimaal een keer gelopen hebben. Net zoals bijvoorbeeld de Zevenheuvelenloop, de DtD, de Halve van Egmond.
Veel te druk of ongunstige tijdenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben dan ook blij dat ik ze allemaal al heb kunnen afvinkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:28 schreef Guard het volgende:
[..]
oh en die wil allemaal niet gaan lopen (muv de CPC want die heb ik al gedaan).
Veel te druk of ongunstige tijdenEn het is dat de CPC een thuiswedstrijd is, anders had ik die ook niet meer gelopen
The Fiddlerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:30 schreef hatsaflats het volgende:
Dat geldt voor mij voor Egmond. CPC loop ik voor het bier achteraf.![]()
![]()
Dat is dan wel weer een heel goede reden om weer eens naar DH te gaanquote:
Hoe durven zequote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]Al hadden ze vorig jaar de - eerst o zo geweldige - nacho's verpest.
![]()
![]()
De Oostland HM tijd gaat me helaas niet van pas komen voor mijn inschrijving voor de CPCOf ze moeten me ergens in startvak Z willen neerzetten
Ofwel, mag ik erbij?
1 [*] Quoi - HM ![]()
Ik dacht dat je pas nog zei dat je het wel even had gehad met HMs.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:41 schreef Quoi het volgende:
De Oostland HM tijd gaat me helaas niet van pas komen voor mijn inschrijving voor de CPCOf ze moeten me ergens in startvak Z willen neerzetten
Ofwel, mag ik erbij?
[ code verwijderd ]
Meen ik nog steeds. Maart duurt ook nog wel evenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:43 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je pas nog zei dat je het wel even had gehad met HMs.
![]()
![]()
7^^ ga ik binnenkort afvinken, en dan 'hoef' ik alleen de CPC nogquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef YUR het volgende:
De CPC is natuurlijk wel een monument in de nederlandse hardlopelarij, die moet je minimaal een keer gelopen hebben. Net zoals bijvoorbeeld de Zevenheuvelenloop, de DtD, de Halve van Egmond.Ik zou wel in een snel startvak mogen dus dat scheelt misschien nog.. nouja ik heb nog wel tijd om erover na te denken toch, of sluit hij al binnenkort?
Egmond heb ik een beetje gemengde gevoelens over, wel een leuk parcours, maar vorig jaar was het echt ruk met die bussen en zo. En het is ook wel vrij zwaar, al is mijn perceptie een beetje vertekend omdat ik hem vorig jaar ziek liep.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik ook aubquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ofwel, mag ik erbij?
[ code verwijderd ]Trek eens aan mijn vinger?
bien sûrquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:41 schreef Quoi het volgende:
Ofwel, mag ik erbij?
[ code verwijderd ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh, hier ook nog een loopje voor erbij:
1
2
3[b]9 November - [url=http://www.lathkil.co.uk/leg-it-round-lathkill-race-details-information/]Leg it Round Lathkil Fell Race[/url][/b]
[*] Wolve - 12K
[*] motorbloempje - 12KJa doei.![]()
Pro-tip voor de bussen is om niet bij de Meent, maar bij Inholland te parkeren. Vorig jaar was het ook wel extreem druk met bezoekers door het mooie weer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:44 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
7^^ ga ik binnenkort afvinken, en dan 'hoef' ik alleen de CPC nogIk zou wel in een snel startvak mogen dus dat scheelt misschien nog.. nouja ik heb nog wel tijd om erover na te denken toch, of sluit hij al binnenkort?
Egmond heb ik een beetje gemengde gevoelens over, wel een leuk parcours, maar vorig jaar was het echt ruk met die bussen en zo. En het is ook wel vrij zwaar, al is mijn perceptie een beetje vertekend omdat ik hem vorig jaar ziek liep.
Maar dan nog vind ik Egmond niet zo bijzonder. Er is echt ontzettend veel mooiere natuur in de buurt.![]()
Begin 2015 stroomt wel een beetje vol met mogelijk leuke loopjes zo:
3 januari Oliebollencross Haag - 9km?
11 januari Egmond - HM?
1 feb Midwinter marathon - 25km?
8 feb Groet uit Schoorl - 30km?
8 maart CPC run - HM?
Als je ze rustig loopt, wel een mooie voorbereiding voor een voorjaarsmarathon in April
Ik kom vanuit heemskerk, dus Alkmaar is überhaupt niet zo logischquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:50 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Pro-tip voor de bussen is om niet bij de Meent, maar bij Inholland te parkeren. Vorig jaar was het ook wel extreem druk met bezoekers door het mooie weer.
Maar dan nog vind ik Egmond niet zo bijzonder. Er is echt ontzettend veel mooiere natuur in de buurt.Ik had vorig jaar de bus bij station Heiloo, maar dat was echt drama. Ik kwam een halfuur na de officieel laatste start over de start. Als ik hem volgend jaar doe, dan misschien heenfietsen, is wel 17km maar dan gewoon als trainingsloop of zo
Loopgroepgenootje vraagt of ik meega naar de 10EM bij de Midwintermarathon in Apeldoorn. Er schijnt een bus vanuit Haag te gaan en het is een mooie voorbereiding op de CPC.
Tempting...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
HM bij de CPC, neem ik aan?quote:deze is toegevoegdquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
Oh, hier ook nog een loopje voor erbij:
[ code verwijderd ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteren na het lezen van al dieheldige M verhalen
van dit weekend zelf ook maar eens een duurloop gedaan... De wedstrijdenkoorts was bij mij ook weer opgestoken na die verhalen, wat ervoor zorgde dat ik mijn hartslag niet laag genoeg kreeg (misschien heeft slaaptekort er ook wel mee te maken).
Maar ja, gisteravond en vanmorgen zware benen en hoofdpijn... wat er bij mij op duidt dat ik mijn afvalstoffen niet kwijt kan... dus ja, die wedstrijdkoorts is weer tot het nulpunt gezakt....![]()
/bericht uit lappenmand
/depressief hardloopbericht<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo massaal die CPC zeg, op zich leuk maar als het zo druk is dat je meer bezig bent met anderen en hen ontwijken dan je eigen race lopen... lijkt me zo irritant. Then again, ook maar net met welke intentie je loopt denk ik... Gewoon niet voor een supertijd of PR gaan, maar gewoon voor de gezelligheid en lol an sich.
Ondertussen mezelf voorgenomen om een 10km naar HM schema te volgen (op basis van 3x in de week, 12 weken lang). En wel het GronoRun schema:
http://www.hardlooponderzoek.nl/images/upload/File/Schema_9.pdf
Afhankelijk van hoe dat zich ontwikkelt me inschrijven voor de Groeten uit Schoorl halve marathon, is dat er een waar je heel erg op tijd bij moet zijn? Of kan ik daar bij wijze van spreken begin januari de knoop over doorhakken (moet zien hoe mijn knie bijvoorbeeld gaat reageren op dit alles).
En frustrerend MaleDuck :/![]()
Ik vind ze geen van alle aantrekkelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef YUR het volgende:
De CPC is natuurlijk wel een monument in de nederlandse hardlopelarij, die moet je minimaal een keer gelopen hebben. Net zoals bijvoorbeeld de Zevenheuvelenloop, de DtD, de Halve van Egmond.Te massaal, te duur. Net als overigens de Bruggenloop dit jaar wel eens mijn laatste zou kunnen zijn. Vorig jaar was dat al druk en dit jaar zijn er nog 2000 lopers meer.
![]()
Ben ik dan de enige die zich nooit stoort tijdens die massale loopjes? Het boeit mij echt nooit dat ik iemand moet passeren.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Daarom doe ik ze ook niet meerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind ze geen van alle aantrekkelijkTe massaal, te duur. Net als overigens de Bruggenloop dit jaar wel eens mijn laatste zou kunnen zijn. Vorig jaar was dat al druk en dit jaar zijn er nog 2000 lopers meer.
Anyways...ik ga ff verder woggen. Tijd voor een overzichtje van loopjes die ik binnenkort ga lopen
MDWat moet al dit enorm frustrerend voor je zijn..
Ik stoor me zelden aan drukte bij wedstrijden btw?![]()
*boks*quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ben ik dan de enige die zich nooit stoort tijdens die massale loopjes? Het boeit mij echt nooit dat ik iemand moet passeren.![]()
Als je op sommige punten behoorlijk uit je ritme komt omdat je niet kan passeren wordt het wel irritant vind ik. De sfeer bij de grote evenementen is dan weer wel veel toffer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ben ik dan de enige die zich nooit stoort tijdens die massale loopjes? Het boeit mij echt nooit dat ik iemand moet passeren.![]()
Ik heb dat dus nog nooit gehad. Terwijl ik best wel wat grote evenementen loop.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je op sommige punten behoorlijk uit je ritme komt omdat je niet kan passeren wordt het wel irritant vind ik. De sfeer bij de grote evenementen is dan weer wel veel toffer.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dit idd, tijdens de singelloop in Utrecht dit jaar liepen er ook 4600 man mee aan de 10km maar door de prima organisatie en het fijne parcours viel het allemaal best mee qua 'last' (hielp ook wel om vooraan te starten eerlijk gezegd).quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:17 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je op sommige punten behoorlijk uit je ritme komt omdat je niet kan passeren wordt het wel irritant vind ik. De sfeer bij de grote evenementen is dan weer wel veel toffer.
Bij de maliebaanloop met nog geen 500 man kwam je in het begin weer amper vooruit wat wel vrij irritant is.
Maar als je vooral loopt om het meedoen maakt dat niet zo uit denk ik, als je echt wat leuks wil neerzetten is het een andere zaak.![]()
Bij de CPC dus dit jaar, op het stuk bij de boulevard/strand op dat smalle stukje fietspad. En bij de marathon had ik het op de Boezemweg, richting Kralingse bos. Daar liep ik toen ook net achter de 4 uur 15 pacers, op een behoorlijk smal stuk waarbij de lopers die al om het bos zijn je tegemoet komen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik heb dat dus nog nooit gehad. Terwijl ik best wel wat grote evenementen loop.
Had ik niet moeten pissen op Zuid had ik daar nog voor de 4h15 pacers gelopen![]()
![]()
Ach, ik vind beiden leuk. Van 10 tot 10,000+ deelnemers. Alleen voor een HM vind ik een groot deelnemersveld wel meer comfortabel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het hangt er ook vanaf welke snelheid je loopt, in de voor en achterhoede is het meestal prima lopen maar in 'the middle of the pack' kan het nog wel druk zijn. Maar ook dat hoeft geen probleem te zijn, als het parcours maar goed ingericht is. Dáár zou nou nog wel eens wat meer aandacht naartoe mogen, ipv curieuze startgolven en bewijs aanleveren. Zorg gewoon dat er geen bottlenecks in zitten..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kortom, de 7^^ weet hoe het moet: kleine versmalling net voor de start, zodat iedereen op de route genoeg ruimte heeft!
Blijft natuurlijk wel een groot evenement.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je kan de Sylvestercross er ook nog tussenzetten, als je crossjes spaartquote:(31 dec)
Ja, maar da's geen lief leuk klein crossje in de buurtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je kan de Sylvestercross er ook nog tussenzetten, als je crossjes spaart(31 dec)
Ja jullie hebben geluk met genoeg zand in de buurt daarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar da's geen lief leuk klein crossje in de buurt
Crossjes kunnen ook om een ven/meer of in de bossen. Daar is ook zand.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja jullie hebben geluk met genoeg zand in de buurt daar![]()
![]()
Tja, ik zie de Maarsseveenseplassencross nog niet zo snel gebeurenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef streamnl het volgende:
[..]
Crossjes kunnen ook om een ven/meer of in de bossen. Daar is ook zand.Vanuit Utrecht moet je toch naar Soest/de Heuvelrug. Niet dat dat nou zo ver weg is, maar zonder auto wel lastig bereikbaar.
Als ik eenmaal loop vind ik het allemaal wel meevallen, maar vooral het er komen enzo, dat staat me tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ben ik dan de enige die zich nooit stoort tijdens die massale loopjes? Het boeit mij echt nooit dat ik iemand moet passeren.
Zoals die verhalen van Egmond van afgelopen keer, dat je op de bussen moet wachten of in de file staat, dat zou ik slecht trekken.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ynske
![]()
^^quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Yuki het volgende:
Ik ben langzaam genoeg om niet in de drukte te lopenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Tilburg Ten Miles weet ook heel goed hoe het moet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Wolve000 het volgende:
Kortom, de 7^^ weet hoe het moet: kleine versmalling net voor de start, zodat iedereen op de route genoeg ruimte heeft!
Blijft natuurlijk wel een groot evenement.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Yuki het volgende:
Ik ben langzaam genoeg om niet in de drukte te lopen
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys![]()
Volgens mij hebben ze bij DEM ook een cross LT misschien is dat nog een optie?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja jullie hebben geluk met genoeg zand in de buurt daarvanuit de lappenmand. Stomme griep, ik wilde lopen vanavond
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Oh ja ik zie het, ook wel leuk misschien!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:05 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij DEM ook een cross LT misschien is dat nog een optie?vanuit de lappenmand. Stomme griep, ik wilde lopen vanavond
Kan ze helaas niet allemaal meepakken, maar een hoop staan ook op mijn lijstjequote:merciquote:over 5 maanden niet meer hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:37 schreef Yuki het volgende:
Ik ben langzaam genoeg om niet in de drukte te lopen
Trek eens aan mijn vinger?
Ho wacht even rond de kleine plas kan je redelijk crossen anders.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Tja, ik zie de Maarsseveenseplassencross nog niet zo snel gebeurenVanuit Utrecht moet je toch naar Soest/de Heuvelrug. Niet dat dat nou zo ver weg is, maar zonder auto wel lastig bereikbaar.
Ik wil je best wel eens een keertje meenemen naar lage vuursche om daar eens een MTB route te lopen van 11 km.
[ Bericht 6% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 23-10-2014 14:22:07 ]![]()
Goed, altijd fijn als je nachtdienst erop zit en je vervolgens moet omrijden via Amsterdam omdat je weg is afgesloten en er geen goede alternatieven zijn. Normaal heb ik geen files op mijn traject, maar natuurlijk wel bij Schiphol en op de A4. En files leveren mij meer pijntjes op in de poten dan hardlopen. Enfin, rant over.De CPC heeft voor mij als iets magisch sinds mijn kindertijd. Dat komt door de kilometerslange uitslagenlijsten die vroegâh (RIP Rueb) in de Haagsche Courant verschenen. Nooit gedacht dat ik 'm zelf ooit zou lopen en nog steeds heb ik een erg fijn gevoel bij mijn eerste HM, de CPC van 2013.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef YUR het volgende:
De CPC is natuurlijk wel een monument in de nederlandse hardlopelarij, die moet je minimaal een keer gelopen hebben. Net zoals bijvoorbeeld de Zevenheuvelenloop, de DtD, de Halve van Egmond.
Het was die dag koud, net boven het vriespunt en het woei hard. Ik moest me omkleden tussen het gewone burgervee in een koude tent in de modder (geen warmtekanon zoals bij de BGL) met nauwelijks genoeg ruimte voor iedereen om te zitten. De businesslopers hadden een speciale VIP-tent.
Ik heb geen idee of de businesslopers bij de CPC ook vooraan mogen starten, ongeacht hun tempo, ik dacht dat dat bij de DTD wel zo was? Dát zou pas echt irritant zijn. Sowieso heb ik er moeite mee als het grote geld regeert, terwijl de loop mijns inziens gemaakt wordt door de liefhebbers. Ik heb er geen moeite mee om een paar tientjes te betalen voor een loop als de CPC, omdat het veel kost om zoiets te organiseren en je er veel voor terugkrijgt.
Ik wil iedereen oproepen om echter zoveel mogelijk in te schrijven via zijn of haar bedrijf, zodat die VIP-tent uit haar voegen barst en dat privilege in ieder geval verdwenen is voor de bedrijfspatjepeeërs. Ikzelf ga informeren, want ik werk voor een ministerie van de overheid. Moet kunnen. Al weet ik nog niet eens zeker of ik 'm komend jaar weer wil lopen.
Ik heb geen moeite met de drukte. Dat is vooral in het begin en zorgt ervoor dat je niet te snel vertrekt. Dit jaar kon ik overigens meteen een aardig tempo lopen, liep het nergens vast en hoefde ik ook niet te slalommen. Tot ik uitstapte na bijna 12 km liep ik netjes op een sub-2 schema, zelfs iets sneller dan mijn huidige PR.
En sowieso zijn PR's wellicht iets voor de kleinere loopjes. Je zult op de CPC ook nog eens een paar honderd meter meer meten met je GPS-horloge (en dan vervolgens je Endomondo interpolatie gebruiken als PR). Het is gewoon leuk om mee te maken, zo'n CPC, en bij uitstek een wedstrijd om waar te maken wat hier zo vaak georeerd wordt (en vast niet altijd gemeend): dat het niet om de tijd gaat, maar om de lol.
![]()
Die MTB route ken ik wel, heb ik eens gemountainbiked en dat was tof!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ho wacht even rond de kleine plas kan je redelijk crossen anders.
Ik wil je best wel eens een keertje meenemen naar lage vuursche om daar eens een MTB route te lopen van 11 km.
Het is ook niet zo alsof ik elke week door het zand wil ploegen hoorMaar een paar crossjes lijken me wel leuk, en daar word je sterk van!
Die heb ik zelf nooit gedaan, dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Tilburg Ten Miles weet ook heel goed hoe het moet.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het voordeel van de zandloperstart in Nijmegen wordt overigens wel tenietgedaan door het lang opgestapeld moeten wachten in je startvak. En dan heb ik het over de lopers van mijn niveau (=laag). Over de duurzame treinreis heb ik het dan nog niet eens.
De 7HL is leuk, maar echt niet minder irritant dan andere massaevenementen.![]()
Ach, je kan tot kort voor je start je vak nog in. (Weet overigens niet hoe dat zit met de snellere vakken.)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het voordeel van de zandloperstart in Nijmegen wordt overigens wel tenietgedaan door het lang opgestapeld moeten wachten in je startvak. En dan heb ik het over de lopers van mijn niveau (=laag). Over de duurzame treinreis heb ik het dan nog niet eens.
De 7HL is leuk, maar echt niet minder irritant dan andere massaevenementen.
Wij hebben zelfs eerst op tv nog de eerste mensen zien finishen en zijn daarna pas naar onze startvakken gegaan.
Iedereen heeft weer goed gepresteerd de laatste tijd wat ik zo lees, top.En zoveel plannen qua wedstrijden...
Ik denk dat ik de CPC wel weer doe, nog maar even misbruik maken van m'n studentenstatus, dat leverde afgelopen jaren ook een gratis shirt op.
Bij de CPC proberen ze op zich wel wat te doen tegen de drukte, door bijv. 2 startgolven te maken en met startvakken te werken, dat helpt al zoveel.
Verder heb ik zelf de afgelopen week vrij matig getraind, namelijk 15 mins. Maar 35 graden is dan ook niet echt gemaakt om in hard te lopen en dan was het nu nog de 'goede' tijd van het jaar qua weer.
http://connect.garmin.com/activity/618227486Jack does it in real time...![]()
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nooit gedaan, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Ik ga het niet controleren, dus ik zal je op je woord geloven.quote:
En je kan je inschrijven zonder bewijs in welk startvak dan ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
De 7HL is leuk, maar echt niet minder irritant dan andere massaevenementen.. Gevolg: Truus en Mies liepen gezellig al beppend tussen de geïrriteerde snelle Jelle's
![]()
![]()
Ik moet dan helaas gewoon werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op 31/12 kun je nog meedoen aan de Oliebollenloop in Schoonhoven.F means you're fucked![]()
Ik zie wel met die crossjes. Mooie is dat ik de dag vooraf nog kan beslissen.
Zoals het er nu uitziet wordt het de kerstcross bij Haag (2e kerstdag) en misschien de oliebollencross, heeeeéél misschien![]()
![]()
Dat is leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef GotC het volgende:
Mijn nichtje uit Schotland doet mee aan de CPC HM![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat ik tweede kerstdag gewoon lekker de Kangoeroeloop ga lopen in Vught. En verder weet ik het nog niet, al schijn ik van Gogo ook de Midwintermarathon 25km in Apeldoorn te moeten lopen. Nu komt die dan weer wel goed uit, omdat ik van mijn marathonschema dat weekend 25 kilometer moet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Vanmorgen lekker 10km door de bossen gelopenGeen mens tegengekomen (een auto van de postbode, 2 fietsers en een bewoner.. dus toch wel 4!).. Een pad eerder afgeslagen en zo een geweldige route ontdekt.
Een stukje hei, een verlaten vennetje midden in het bos.. smalle paadjes (ook nog een klein stukje off-track omdat het pad helemaal blank stond).
Behalve de vogeltjes, mijn voetstappen en mijn gehijg verder niets te horen...
Heerlijk
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hardlopenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen lekker 10km door de bossen gelopenGeen mens tegengekomen (een auto van de postbode, 2 fietsers en een bewoner.. dus toch wel 4!).. Een pad eerder afgeslagen en zo een geweldige route ontdekt.
Een stukje hei, een verlaten vennetje midden in het bos.. smalle paadjes (ook nog een klein stukje off-track omdat het pad helemaal blank stond).
Heerlijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik tweede kerstdag gewoon lekker de Kangoeroeloop ga lopen in Vught. En verder weet ik het nog niet, al schijn ik van Gogo ook de Midwintermarathon 25km in Apeldoorn te moeten lopen. Nu komt die dan weer wel goed uit, omdat ik van mijn marathonschema dat weekend 25 kilometer moet lopen.![]()
![]()
Jep, maar er zijn weer 2 testen onderweg... die hopelijk voor meer duidelijkheid gaan zorgen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
MDWat moet al dit enorm frustrerend voor je zijn..
En ondertussen probeer ik zoveel als mogelijk is te lopen... lekker rustig aan... hartslag onder de 70% en gaan...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zo, net terug van mijn LDL van vandaag. 1u25' met 12,66 km in totaal.
Woot! Langste loop in tijd en afstand ooit! Daarna nog even 40' in de sportschool maar het beste was er wel vanaf merkte ik![]()
Bij de Bruggenloop moet er een schepje bovenop maar dat was vandaag niet de bedoeling![]()
Verder was het hydration pack wel ff wennen. Had er meer dan 1,5 l inzitten die ik aan t eind grotendeels overhad. Dat tuutje moet ik nog wel aan wennen...![]()
Netjes hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:27 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, net terug van mijn LDL van vandaag. 1u25' met 12,66 km in totaal.
Woot! Langste loop in tijd en afstand ooit! Daarna nog even 40' in de sportschool maar het beste was er wel vanaf merkte ik![]()
Bij de Bruggenloop moet er een schepje bovenop maar dat was vandaag niet de bedoeling![]()
Verder was het hydration pack wel ff wennen. Had er meer dan 1,5 l inzitten die ik aan t eind grotendeels overhad. Dat tuutje moet ik nog wel aan wennen.... Ik weet alleen niet of het wel zo handig is om na een LDL gelijk de sportschool in te duiken.
[ Bericht 1% gewijzigd door Devv op 23-10-2014 15:34:33 (hihi) ]![]()
Je foto was jaloersmakendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef E.T. het volgende:
Heerlijk![]()
![]()
Haha! Dat komt omdat ik mijn LDL daar vandaan loop. Maar inderdaad, meestal doe ik daar na de ldl niet meer zo veel...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Netjes hoor. Maar ik weet niet of het wel zo handig is om na een LDL gelijk de sportschool in te duiken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: