Die MTB route ken ik wel, heb ik eens gemountainbiked en dat was tof!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:16 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ho wacht even rond de kleine plas kan je redelijk crossen anders.
Ik wil je best wel eens een keertje meenemen naar lage vuursche om daar eens een MTB route te lopen van 11 km.
Die heb ik zelf nooit gedaan, dus daar kan ik weinig over zeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Tilburg Ten Miles weet ook heel goed hoe het moet.
Ach, je kan tot kort voor je start je vak nog in. (Weet overigens niet hoe dat zit met de snellere vakken.)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het voordeel van de zandloperstart in Nijmegen wordt overigens wel tenietgedaan door het lang opgestapeld moeten wachten in je startvak. En dan heb ik het over de lopers van mijn niveau (=laag). Over de duurzame treinreis heb ik het dan nog niet eens.
De 7HL is leuk, maar echt niet minder irritant dan andere massaevenementen.
Daarom zeg ik het ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die heb ik zelf nooit gedaan, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Ik ga het niet controleren, dus ik zal je op je woord geloven.quote:
En je kan je inschrijven zonder bewijs in welk startvak dan ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
Het voordeel van de zandloperstart in Nijmegen wordt overigens wel tenietgedaan door het lang opgestapeld moeten wachten in je startvak. En dan heb ik het over de lopers van mijn niveau (=laag). Over de duurzame treinreis heb ik het dan nog niet eens.
De 7HL is leuk, maar echt niet minder irritant dan andere massaevenementen.
Ik moet dan helaas gewoon werkenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Op 31/12 kun je nog meedoen aan de Oliebollenloop in Schoonhoven.
Dat is leukquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:47 schreef GotC het volgende:
Mijn nichtje uit Schotland doet mee aan de CPC HM![]()
Hardlopenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen lekker 10km door de bossen gelopenGeen mens tegengekomen (een auto van de postbode, 2 fietsers en een bewoner.. dus toch wel 4!).. Een pad eerder afgeslagen en zo een geweldige route ontdekt.
Een stukje hei, een verlaten vennetje midden in het bos.. smalle paadjes (ook nog een klein stukje off-track omdat het pad helemaal blank stond).
Behalve de vogeltjes, mijn voetstappen en mijn gehijg verder niets te horen...
Heerlijk
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:00 schreef mosselmossel het volgende:
Ik denk dat ik tweede kerstdag gewoon lekker de Kangoeroeloop ga lopen in Vught. En verder weet ik het nog niet, al schijn ik van Gogo ook de Midwintermarathon 25km in Apeldoorn te moeten lopen. Nu komt die dan weer wel goed uit, omdat ik van mijn marathonschema dat weekend 25 kilometer moet lopen.
Jep, maar er zijn weer 2 testen onderweg... die hopelijk voor meer duidelijkheid gaan zorgen...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef GotC het volgende:
MDWat moet al dit enorm frustrerend voor je zijn..
Netjes hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:27 schreef Liesje68 het volgende:
Zo, net terug van mijn LDL van vandaag. 1u25' met 12,66 km in totaal.
Woot! Langste loop in tijd en afstand ooit! Daarna nog even 40' in de sportschool maar het beste was er wel vanaf merkte ik![]()
Bij de Bruggenloop moet er een schepje bovenop maar dat was vandaag niet de bedoeling![]()
Verder was het hydration pack wel ff wennen. Had er meer dan 1,5 l inzitten die ik aan t eind grotendeels overhad. Dat tuutje moet ik nog wel aan wennen...
Je foto was jaloersmakendquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef E.T. het volgende:
Vanmorgen lekker 10km door de bossen gelopenGeen mens tegengekomen (een auto van de postbode, 2 fietsers en een bewoner.. dus toch wel 4!).. Een pad eerder afgeslagen en zo een geweldige route ontdekt.
Een stukje hei, een verlaten vennetje midden in het bos.. smalle paadjes (ook nog een klein stukje off-track omdat het pad helemaal blank stond).
Behalve de vogeltjes, mijn voetstappen en mijn gehijg verder niets te horen...
Heerlijk
Haha! Dat komt omdat ik mijn LDL daar vandaan loop. Maar inderdaad, meestal doe ik daar na de ldl niet meer zo veel...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:29 schreef Devv het volgende:
[..]
Netjes hoor. Maar ik weet niet of het wel zo handig is om na een LDL gelijk de sportschool in te duiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |