SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat moet wel een heel mooi dak zijn dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet alleen de wanden, vloer en keuken doen
Niet fijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jamaar ik ga het niet meer doen.
Lekker depressief tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moment wel, als het afgelopen is niet meer.
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jamaar ik ga het niet meer doen.
Zit al spuitstuc op. Niets meer aan doen dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel mooi dak zijn dan.
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie mijzelf nooit xtc gebruiken, dus ik kan niet mee praten over ervaringen verder.
Daarom, niet stoppen. Pop until you dropquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
aftermath van xtc is wel hinderlijk ja
He wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meer
Ik zou het sowieso niet doen wanneer je weet van jezelf dat je labiel bent, dat is gewoon dom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitMijn kaken zitten nogal snel op slot en ik denk dat dat echt een hell wordt
Je zei ergens dat je je altijd op fok voordeed alsof je 17 was, terwijl je 14 was om serieus genomen te wordenquote:
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitMijn kaken zitten nogal snel op slot en ik denk dat dat echt een hell wordt
Want Snow heeft zich ooit ouder voorgedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meer
Dat is niet waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.
Ja dat was 3 jaar geleden ofzo in de eerste 3 maanden toen ik op fok zatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zei ergens dat je je altijd op fok voordeed alsof je 17 was, terwijl je 14 was om serieus genomen te worden
ik ga van X behoorlijk hard tandenknarsenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.
Once a cheater..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat was 3 jaar geleden ofzo in de eerste 3 maanden toen ik op fok zat_!__!_!_!
Dat geldt dan toch ook voor bier en wiet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet doen wanneer je weet van jezelf dat je labiel bent, dat is gewoon dom.
Ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga van X behoorlijk hard tandenknarsen
Hold on white knight, laat je armor nog maar ff hangen,.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Snow heeft zich ooit ouder voorgedaan?
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor bier en wiet?
Nooit last van gehad
Maar je moet er wel mee uitkijken ja als je een beetje labiel bent, dat klopt
dat niet maar op het moment wel het idee of mijn kaken kapot gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ditfucking pijn aan kaken 3 dagen later nog
Oke Geo, okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hold on white knight, laat je armor nog maar ff hangen,.
Mweh, doe jij het nog wel eens dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat niet maar op het moment wel het idee of mijn kaken kapot gaan
Nou ik heb vaak genoeg gelezen dat je niet moet gaan blowen als je depressief bent dus daar zal toch wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wiet.
En ik maar denken dat je puur en onschuldig was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ditfucking pijn aan kaken 3 dagen later nog
Ik leef nog steeds de celibaatleef hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je puur en onschuldig was.
Dan heb je slechte pillen gehad met speed er door, mdma ga je niet van tandenknarsen.quote:
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vaak genoeg gelezen dat je niet moet gaan blowen als je depressief bent dus daar zal toch wel een reden voor zijn
Ik heb nog nooit pillen gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je slechte pillen gehad met speed er door, mdma ga je niet van tandenknarsen.
En anders magnesium halen
Gelukkig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds de celibaatleef hoor
2 weken terug en de week daarvoor samen met wat vriendenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh, doe jij het nog wel eens dan?
Hm..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopen. Bij xtc is het bekend dat echt 99% zich echt fucked up gaat voelen, en dan heb ik het niet over hoofdpijn maar gewoon fucked up in je hoofd
. Dat is bij alcohol en wiet niet zo.
Komt omdat het onnatuurlijk shit in je hersenen gaat opvoerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopen. Bij xtc is het bekend dat echt 99% zich echt fucked up gaat voelen, en dan heb ik het niet over hoofdpijn maar gewoon fucked up in je hoofd
. Dat is bij alcohol en wiet niet zo.
Zo kort achter elkaar?!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2 weken terug en de week daarvoor samen met wat vrienden
yo, hoe ging het?quote:
Met pep moet je lang zoeken waar je plassertje heen isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Kon soms niet pissen van XTC dat was wel lame
"onnatuurlijk"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat het onnatuurlijk shit in je hersenen gaat opvoeren
Zuur. Ga je nou alsnog voor die operatie?quote:
sta er voor open.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuur. Ga je nou alsnog voor die operatie?
Een psychose is echt geen pretjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wiet.
Onderschat probleem inderdaad best veel mensen worden crazy van wiet op een niet fijne manier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een psychose is echt geen pretje
heb er iemand bijna aan kapot zien gaan ooit
Iemand waar k nu geen contact meer mee heb had ooit spacecake gegeten en ze zei dat ze helemaal fout ging en hallucineerde etc. Wist niet dat dat kon, maar die heeft daar schijnbaar nog wel psychische klachten aan over gehouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je daar te lang in blijft hangen kan je gevaarlijkedingen gaan doen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van wiet hoor je volgens mij over het algemeen niet te hallucineren neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand waar k nu geen contact meer mee heb had ooit spacecake gegeten en ze zei dat ze helemaal fout ging en hallucineerde etc. Wist niet dat dat kon, maar die heeft daar schijnbaar nog wel psychische klachten aan over gehouden.
Maar wiet kan daar een aandeel in hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te maken.
Oh.quote:
Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
Ik had Flippiee eindelijk ingehaald maar toen ging ik iets te enthousiast richting 65, maar het is inmiddels weer bijna rechtgetrokken.
Wel tof dat je het leuk hebt gehad met die meidquote:
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar wiet kan daar een aandeel in hebben.
Gaat echt ontzettend snel. Ik raak het maar weinig aan. Het is alleen jammer dat Flippiee zo'n nerd is en er meerdere games op nahoudt :$quote:
Durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof dat je het leuk hebt gehad met die meid
Zit daar nog wat in?
Je bent goed geīnformeerd maar niet heus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te maken.
Zo formuleerde ik mn zinnen ook toen ik in groep 3 zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent goed geīnformeerd maar niet heus.
vond het ook beetje raar want quote over wiet en bier geloof ik maar goed yoloquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent goed geīnformeerd maar niet heus.
Je bent niet veel verandert dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo formuleerde ik mn zinnen ook toen ik in groep 3 zat.
quote:Een psychose ontstaat vaak in de adolescentie of vroege volwassenheid en kan samenhangen met verschillende psychiatrische ziektebeelden. Zo zijn er psychosen door drugsgebruik, psychosen bij een manisch-depressieve aandoening, psychosen bij schizofrenie en kortdurende psychotische stoornissen. Welke aandoening het precies is, hangt onder andere af van bijkomende verschijnselen, oorzaken en duur van de psychose. Omdat het verloop van de aandoening mede de diagnose bepaalt, kan het soms enige tijd duren voordat de diagnose met zekerheid gesteld kan worden.
Zit je weer te stoken?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:25 schreef Elan het volgende:
Of als je Etsu tegenkomt natuurlijk.
Doei.
Die moet je niet op internet invullen. Heb je geen kut aanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:31 schreef Fylax het volgende:
wtf al die rare vragen bij zo'n autisme vragenlijst
is een vragenlijst van de psycholoogquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet je niet op internet invullen. Heb je geen kut aan
Heeft hij ook niet nodig, de diagnose is al gesteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die moet je niet op internet invullen. Heb je geen kut aan
Ah okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef Fylax het volgende:
[..]
is een vragenlijst van de psycholoog
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet nodig, de diagnose is al gesteld.
"Raak je seksueel opgewonden van het dragen van luiers?"quote:
dingen waarvan we helemaal niks meer afwetenquote:
Kap eens.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heeft hij ook niet nodig, de diagnose is al gesteld.
Dan zou ik je eerder naar fok verwijzen dan autisme diagnosticerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Raak je seksueel opgewonden van het dragen van luiers?"
Daar is niets raars aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
dingen waarvan we helemaal niks meer afweten
van mn babytijd enzo "hoe reageerde uw kind op bezoek, wat voor oogcontact maakte hij" enz enz
Maar dat zijn juist de belangrijkste vragen, en de belangrijkste periode voor een psycholoog om te zien hoe je al was als kind. aangezien autisme niet zomaar uit de lucht komt vallen. Die vragen werden mij ook gesteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
dingen waarvan we helemaal niks meer afweten
van mn babytijd enzo "hoe reageerde uw kind op bezoek, wat voor oogcontact maakte hij" enz enz
omdat het over dingen gaat waarvan we helemaal niks meer wetenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon TR maken als ze weer zo triest doen.
Hoezo snap je je test niet?
Dat jouw moeder dingen niet meer weet, wil niet zeggen dat het rare vragen zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
alsof mijn moeder dat nog weet van dingen over 14 jaar geleden
ja weet ik maar we weten het niet meer echtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat zijn juist de belangrijkste vragen, en de belangrijkste periode voor een psycholoog om te zien hoe je al was als kind. aangezien autisme niet zomaar uit de lucht komt vallen. Die vragen werden mij ook gesteld.
Andere mensen vragen dan. Je vader bijvoorbeeld of je oma/opa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja weet ik maar we weten het niet meer echt
Je moeder weet zulke dingen toch nog wel, mijn ma komt altijd met de meest achterlijke aidsverhalen aanzetten over vroeger, liefst als je voor eerst nieuw wijf mee neemt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
omdat het over dingen gaat waarvan we helemaal niks meer weten
Daar zijn we nu ook en die weten op veel vragen ook niet echt antwoordquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere mensen vragen dan. Je vader bijvoorbeeld of je oma/opa.
teddybeer volgens mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Wat was jullie eerste woord als baby
Als jij nou eens niet op alles reageert scheelt dat ook al de helft. En grapjes over autisten horen bij FOK!.quote:
Mn moeder weet dat soort dingen echt niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder weet zulke dingen toch nog wel, mijn ma komt altijd met de meest achterlijke aidsverhalen aanzetten over vroeger, liefst als je voor eerst nieuw wijf mee neemt.
kankerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
swagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
mamaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ajax...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
wietparkiet is eindbaasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Diequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Doequote:
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
kanker
gevolgd door: " wat is het koud hier "
jij dan
En dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
beter broodje döner toch
kapsalon fucking smerig
poesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
kanker
gevolgd door: " wat is het koud hier "
jij dan
neequote:
quote:
Dank jullie voor de wijze raadquote:
Je bent zelf fucking smerig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
beter broodje döner toch
kapsalon fucking smerig
Jij wilt me gewoon dik zien.quote:
Oké Morpheus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.
Kunnen jullie daar niet gewoon mee stoppen?
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nog een uur en 19 minuten, dan bel ik bij Johannes aan.
Je hebt de doorslag gegeven. Geen vettigheid voor mij.quote:
Nee. Je houdt het alleen beter vol als je zo af en toe zondigt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie voor de wijze raad
[..]
Je bent zelf fucking smerig.
[..]
Jij wilt me gewoon dik zien.
hipsterquote:
Vergeet geen foto's te maken van het maal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
goed zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt de doorslag gegeven. Geen vettigheid voor mij.
Zal ik doen, Kaneelstokje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet geen foto's te maken van het maal.
Dag maatquote:
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?quote:
zoiets jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?
Ene kant heb je gelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.
Kunnen jullie daar niet gewoon mee stoppen?
Wisselt hoor mijn nichtje kan al fucking veel woorden zeggen, echt gewoon mag ik koekje terwijl mijn neefje die 2 jaar ouder is nog op spraakles moetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?
Ik ga alvast het stokbrood snijden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Als ik een keer zondig, is de drempel lager, zeg maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Je houdt het alleen beter vol als je zo af en toe zondigt.
Mensen die moeten afvallen zondigen ook hoorDat is echt niet erg. gaat er alleen om hoevaak je het doet.
Weet ik nog niet. Ik denk rijst met wat geroerbakte groenten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zowat ga je dan eten vanavond?
Dit is waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als baby was ik fantastisch, nu nog steeds.
Maak je geen zorgen, wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet geen foto's te maken van het maal.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant heb je gelijk.
Andere kant moeten mensen zich gewoon eens realiseren dat het geen neuk te maken heeft met de ziekte zelf.
Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik at vroeger echt bijna niets nu gelukkig wel veel meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Hey debiel. Oh sorry er staat alleen debiel maar ik bedoel het niet zo.
Ik juist niet. Ik at vroeger ook alles, nu nog steeds. Vroeger sliep ik slecht, nu nog steeds.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
en dan zeg je wat over mij.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Nu lust ik qua groentes amper meer wat![]()
Zo raar
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Je noemt kano debiel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
vind het echt dom om er mee te schelden. Gadverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'
Daar bedoel je ook de geaardheid niet mee
Nouja valt wel mee trouwens, alleen champignons paprika en augurk als ik me zo bedenk, en slaquote:
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
het is toch zo. Mij noem je ook debielquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, wat dat betreft.
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan doe rustigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillen
Hoezo moet kunnen toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
het is toch zo. Mij noem je ook debiel
Ik over iets minder dan een uurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.
[..]
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.
Aan het einde van de dag is het slechts een woord en heeft het slechts de betekenis die jij als ontvanger er aan geeft. En als je geen woorden meer mag gebruiken waar mensen zich aan storen, kun je eigenlijk geen enkel woord meer gebruiken omdat er altijd wel iemand is die zich daar aan stoort.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was als baby erg harig naar het schijnt. Geen dank voor deze informatie.
Ik was als peuter nog blond met blauwe ogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx zat ook te haten op mijn buik gisterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ook.
Heeft zich goed voortgezet
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegen
Zelf eet ik er geen sambal bij, maar ik probeer nu eenmaal een goede gastheer te zijn.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Het was wat mij betreft de foto van 2014.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx zat ook te haten op mijn buik gister
Doe eens rustigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
Kan gewoon niet begrijpen. Zag mn moeder in dat ziekenhuisbed na die operatie en langzaam kaal worden. En dan zeggen: het is de boodschap die je er zelf aan geeft. Alsof het dan je eigen schuld is dat je moeder kanker heeft gehad en je het daar niet aan mag koppelen als je het woord leest gvd zeg
Ik heb ook speciaal op verzoek een fles Cola gekocht, zelf drink ik alleen water (soms limonade), melk, heel soms thee, en af en toe een speciaalbiertje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Ik vind dat zelf wel moeilijk. Zelf drink ik bijvoorbeeld slechts water of thee. Als ik weet dat ik bezoek krijg, moet ik altijd denken over wat normale mensen drinken.
el snorro locoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet geen sambal hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegen
Zelf eet ik er geen sambal bij, maar ik probeer nu eenmaal een goede gastheer te zijn.
Ik heb ook ketjap en chili saus (maar dat was niet per se voor jullie want dat gebruik ik zelf ook).quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook speciaal op verzoek een fles Cola gekocht, zelf drink ik alleen water (soms limonade), melk, heel soms thee, en af en toe een speciaalbiertje.
dan moeten mensen niet tegen anderen die het wel als een ziekte opvatten, zeggen dat ze dat niet moeten doen en dat het debiel is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens rustigAls je er zelf zo dichtbij hebt gestaan snap ik helemaal dat je er een andere gedachte op na houdt, maar diegene die ermee schelden die denken helemaal niet na daarover en zien het gewoon als iets wat lekker op je tong ligt, net als andere`populaire' scheldwoorden.
Chili saus over nasi?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook ketjap en chili saus (maar dat was niet per se voor jullie want dat gebruik ik zelf ook).
Natuurlijk mag je het daar wel aan koppelen. Het lijkt me niet meer dan natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
Kan gewoon niet begrijpen. Zag mn moeder in dat ziekenhuisbed na die operatie en langzaam kaal worden. En dan zeggen: het is de boodschap die je er zelf aan geeft. Alsof het dan je eigen schuld is dat je moeder kanker heeft gehad en je het daar niet aan mag koppelen als je het woord leest gvd zeg
Ik zeg niet dat het debiel isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moeten mensen niet tegen anderen die het wel als een ziekte opvatten, zeggen dat ze dat niet moeten doen en dat het debiel is.
als mensen er moeite mee hebben mogen ze dat aangeven en probeer ik het niet te gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je het daar wel aan koppelen. Het lijkt me niet meer dan natuurlijk.
Alleen is het dan raar om andere mensen censuur op te leggen. Je kunt natuurlijk aan je vrienden vragen of ze dat woord niet willen gebruiken als scheldwoord, maar dat is een andere situatie dan iets openbaars.
Je zegt zelf ook gvd, er zijn ook zat mensen die dat als kwetsend ervaren. Daar hou jij toch ook niet van te voren rekening mee?
Dat is lekker hoorquote:
ik zei ook niet dat jij het zei.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het debiel isIk snap je heel goed. Ik zeg alleen dat je moet weten dat mensen die met kanker schelden dat niet doen om iemand te kwetsen. Omdat hun het geheel los zien van de ziekte.
Maar grappen over autisme of aids mogen natuurlijk wel gewoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het debiel isIk snap je heel goed. Ik zeg alleen dat je moet weten dat mensen die met kanker schelden dat niet doen om iemand te kwetsen. Omdat hun het geheel los zien van de ziekte.
Het was een belangrijke toevoeging aan dit gerecht:quote:
Je gaat niet dood aan autisme. En iedereen is hypocriet. Ik ben dat ook weleens en jij ook dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar grappen over autisme of aids mogen natuurlijk wel gewoon.
Die hypocrisie altijd weer.
is dat voor de hond ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een belangrijke toevoeging aan dit gerecht:
[ afbeelding ]
Alhoewel dat natuurlijk geen nasi is maar het lijkt er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |