Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als baby was ik fantastisch, nu nog steeds.
ik at vroeger echt bijna niets nu gelukkig wel veel meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Hey debiel. Oh sorry er staat alleen debiel maar ik bedoel het niet zo.
Ik juist niet. Ik at vroeger ook alles, nu nog steeds. Vroeger sliep ik slecht, nu nog steeds.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
en dan zeg je wat over mij.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Nu lust ik qua groentes amper meer wat![]()
Zo raar
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Je noemt kano debiel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
vind het echt dom om er mee te schelden. Gadverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'
Daar bedoel je ook de geaardheid niet mee
Nouja valt wel mee trouwens, alleen champignons paprika en augurk als ik me zo bedenk, en slaquote:
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
het is toch zo. Mij noem je ook debielquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, wat dat betreft.
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan doe rustigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillen
Hoezo moet kunnen toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
het is toch zo. Mij noem je ook debiel
Ik over iets minder dan een uurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nog een uur en 19 minuten, dan bel ik bij Johannes aan.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.
[..]
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.
Aan het einde van de dag is het slechts een woord en heeft het slechts de betekenis die jij als ontvanger er aan geeft. En als je geen woorden meer mag gebruiken waar mensen zich aan storen, kun je eigenlijk geen enkel woord meer gebruiken omdat er altijd wel iemand is die zich daar aan stoort.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was als baby erg harig naar het schijnt. Geen dank voor deze informatie.
Ik was als peuter nog blond met blauwe ogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was als baby erg harig naar het schijnt. Geen dank voor deze informatie.
Mortaxx zat ook te haten op mijn buik gisterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ook.
Heeft zich goed voortgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |