Is wel leuk voor huidige konijn, heeft die een maatjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik tweede konijn kopen want ruimte?![]()
![]()
is niet echt slim maar wel leuk
Wow gaafquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze is vaak op ons balkon
als het niet slim is is het niet leukquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Crack_ het volgende:
Zal ik tweede konijn kopen want ruimte?![]()
![]()
is niet echt slim maar wel leuk
Ok.quote:
Mensen die dat los laten lopen zijn echt dom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
deze is vaak op ons balkon
Done.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoi Bart.
Ik heb per ongeluk Dr-Mickey geblokt zou jij hier naar kunnen kijken aub?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Elan het volgende:
Bart heeft lange tenen oppassen dus jongens.
Geen dank, ik kijk er met plezier naar!quote:
Wat een gezelligerd ben jij zeg.quote:
Ja, en het zijn eigenlijk ook groepsdierenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is wel leuk voor huidige konijn, heeft die een maatje
Dat is niet waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
als het niet slim is is het niet leuk
Jij hebt duidelijk nog nooit drugs gebruiktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:36 schreef supersof het volgende:
[..]
als het niet slim is is het niet leuk
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit drugs gebruikt
Daar kun je nog wat van leren he?quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk nog nooit drugs gebruikt
Bengaalquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet jij die soort kat die op een wilde kat lijkt heel mooi zijn die wel. Zijn ook groter dan normale huiskat.
Geen leeuw of tijger
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Wou dus net zeggen: sommige dingen zijn niet zo slim om te doen maar wel leuk
Je moet uitstralen dat je het leuk vind om mod te zijn manquote:
Het ligt meer aan de gebruiker dan aan de drugs meestal als er iemand overlijdtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het aan het CDA ligt gaat dat ook nooit gebeuren ook. XTC-hetze slaat helemaal de pan uit
gaat toch om een diertjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en het zijn eigenlijk ook groepsdieren
[..]
Dat is niet waar.
Ik wil zo'n naakte pussyquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:37 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil een bengaal x brits korthaar kruising.
zoals heroinequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Wou dus net zeggen: sommige dingen zijn niet zo slim om te doen maar wel leuk
Niet alleen, maar wel veel ja.. maar konijnen zijn groepsdieren dus voor he mzal het alleen maar leuk zijn. Ach, kijk wel als alles straks klaar is enzo. Duurt nog wel evenquote:
Dit ja, vaakquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het ligt meer aan de gebruiker dan aan de drugs meestal als er iemand overlijdt
Ik snap niet hoe je kan denken van 'hm laat ik eens heroine proberen!!" terwijl de eerste 3 a 4 keren vreselijk moeten zijnquote:
Terecht wel als er vier doden vallen op één feestje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het aan het CDA ligt gaat dat ook nooit gebeuren ook. XTC-hetze slaat helemaal de pan uit
Gewoon legaliseren. Of in ieder geval goede drugstesten bij feesten waar niet moeilijk over gedaan wordt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ermagerd, nieuwe woning?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel veel ja.. maar konijnen zijn groepsdieren dus voor he mzal het alleen maar leuk zijn. Ach, kijk wel als alles straks klaar is enzo. Duurt nog wel even
[..]
Dit ja, vaak
In veel gevallen wel ja, maar je houdt er altijd een paar die een hart afwijking hebben waar ze niets van wistenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alcohol dan ook maar afschaffen hequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Terecht wel als er vier doden vallen op één feestje.
Al druk op je ouders aan het inpraten en proberen om te kopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel veel ja.. maar konijnen zijn groepsdieren dus voor he mzal het alleen maar leuk zijn. Ach, kijk wel als alles straks klaar is enzo. Duurt nog wel even
[..]
Dit ja, vaak
Huh, waarvoor?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al druk op je ouders aan het inpraten en proberen om te kopen?
Om de verhuizing zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen vanuit het gemoedelijke Brabant natuurlijk.quote:
Is toch anders bijna de helft van 16+ Nederland drinkt regelmatig vergelijk dat met XTC.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alcohol dan ook maar afschaffen he![]()
Al die comazuipers elk jaar is ook niet misselijk hoor
En de rest.. knokpartijen, slopen van eigendom etcquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alcohol dan ook maar afschaffen he![]()
Al die comazuipers elk jaar is ook niet misselijk hoor
Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om de verhuizing zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen vanuit het gemoedelijke Brabant natuurlijk.
Nee. Want zolang je goeie pillen hebt die gecontroleerd zijn is er niks aan de hand. Overmatig alcohol gebruik lijkt mij schadelijker dan 1 pilletje op 1 avond. Met de nadruk op lijkt mij, want ik weet niet precies wat schadelijker is op korte termijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch anders bijna de helft van 16+ Nederland drinkt regelmatig vergelijk dat met XTC.
Daarbij zijn er nu foute pillen op de markt dus tot je daar grip op hebt lijkt me een overdreven streng deur-beleid wel verstandig.
omgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werken)
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtcquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de rest.. knokpartijen, slopen van eigendom etc
Oh. Dat is dan sneller geregeld dan je had kunnen dromenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werken)
Ik heb het nog geen eens gevraagdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dat is dan sneller geregeld dan je had kunnen dromen
Wel lief van ze.
Dat las ik vandaag ook in een krant, maar de nadruk in die vergelijking ligt steeds op overmatig alcoholgebruik vs af en toe een pilletje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want zolang je goeie pillen hebt die gecontroleerd zijn is er niks aan de hand. Overmatig alcohol gebruik lijkt mij schadelijker dan 1 pilletje op 1 avond. Met de nadruk op lijkt mij, want ik weet niet precies wat schadelijker is op korte termijn.
Gekocht?quote:
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ook in een krant, maar de nadruk in die vergelijking ligt steeds op overmatig alcoholgebruik vs af en toe een pilletje.
En dan slotconclusie alcohol is veeeeel schadelijker, best wel krom toch?
Cool. Waaro?quote:
Ruimte !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog niet echt veel foto's. Sowieso van slaapkamer, toilet en badkamer niet want geen licht. En het is nog kaal dus je ziet niet echt veel maar kijk
.
[ afbeelding ]
Woonkamer vanuit achterkant
[ afbeelding ]
En keuken
Zolang er blijkbaar dodelijke pillen op de markt zijn kun je misschien beter die 5/10 biertjes nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagen
Ik denk serieus dat je beter 1 pilletje kan nemen dan 5/10 biertjes. Want xtc-gebruikers drinken verder alleen maar water he![]()
Ben wel benieuwd of je dat op internet kan vinden
Des te beter tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen eens gevraagd. Achja, ze vinden het zelf ook super leuk en ze weten hoe lang ik het al wil
.
Ja ik wel.. maar ik weet niet of dat (alleen) xtc wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtc
Valt nog mee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sowieso wel 5 bigshoppers aan kleding denk ik
Den Haagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cool. Waaro?
Ik heb gister de sleutels van m'n huis gekregen
Neen, alleen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tof zeg ga je samen met tjokkie daar in wonen.
Jaaa, zo chiiiiiiiiiiilllquote:
Dat is streng verbodenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.blabbermouth.n(...)#mbhoD0rcBj3xBDpM.99
Ik vind dit nog steeds fascinerend in 's werelds grootste moslimland.
[..]
Des te beter toch. En je wil vast wel wat etensrestjes van de Ikea voor ze meenemen uit dank
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terugvragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta dus ergens ingeschreven voor huisjes, ik heb 2 weken terug ofzo 20 euro betaald voor nog een jaar inschrijving. Zie ik net dat het nu verlaagd is naar 10 euro
Hoe lang sta je al ingeschreven?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta dus ergens ingeschreven voor huisjes, ik heb 2 weken terug ofzo 20 euro betaald voor nog een jaar inschrijving. Zie ik net dat het nu verlaagd is naar 10 euro
Back in the days kon je je pilletjes gewoon testen op housefeestjes doen ze dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.
Je moet niet vergeten dat erop ADE ook gewoon weer 3 dode zijn gevallen.
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist overquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.
De kater van drank is zoveel beter dan van xquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagen
Ik denk serieus dat je beter 1 pilletje kan nemen dan 5/10 biertjes. Want xtc-gebruikers drinken verder alleen maar water he![]()
Ben wel benieuwd of je dat op internet kan vinden
Het is ook lastig.. vooral als je als onervaren mensen het doet. Bedoel hoelang moet je wachten tot je iets voelt? Dus niet extra nemen.. je moet wel genoeg drinken maar mag ook niet teveel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe echt totaal geen drugs los van een keer iets proberen na. Niet uit principe maar gewoon geen behoefte aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Back in the days kon je je pilletjes gewoon testen op housefeestjes doen ze dat niet meer dan?
Ik reageerde op 1 post en had geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist over
Zaandam, althans, in de buurt van. Rijtjeshuis, 90 m2 met 95 m2 grond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag.
Ohhh leuk, jij hebt wel gekocht of wat? En waar?
Ik kreeg ook gisteren de sleutels!
[..]
Neen, alleen.
[..]
Jaaa, zo chiiiiiiiiiiilll
[..]
Dat is streng verbodenmaar ga ze wel bedanken met iets denk ik jaaa
Dat is misschien wel zo ja. Al blijf ik het gewoon zo stom vinden dat er nog zoveel mensen zijn die dan zo kritisch zijn tegenover xtc bijv terwijl ze wel elk weekend zich lam zuipen en van geen kwaad bewust zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook over de mensen die aangehouden werden bij festivals en toen de keuze kregen een boete (en een strafblad) of een advocaat bellen (quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist over
Ligt er aan.quote:
Waaa, niiiiiiiicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaandam, althans, in de buurt van. Rijtjeshuis, 90 m2 met 95 m2 grond.
want jij ziet zo vaak mensen onder invloed?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sociale acceptatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo ja. Al blijf ik het gewoon zo stom vinden dat er nog zoveel mensen zijn die dan zo kritisch zijn tegenover xtc bijv terwijl ze wel elk weekend zich lam zuipen en van geen kwaad bewust zijn.
Ach nu gaan ze roken aanpakken, alcohol zal wel next op de agenda zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale acceptatie.
Daarom is het ook zo kut voor een ex-alcoholist.
Kans is minimaal dat er iets in zit wat niet hoort. Maar meestal liegen dealers wel over hoe sterk het isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet ook niet wat i kvan xtc vind hoor. Het is misschien veiliger wanneer je het laat testen, maar veel jongeren doen dat niet. Hoe veilig is het dan?
Met harddrugs kun je nooit over veilig spreken lijkt mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet ook niet wat i kvan xtc vind hoor. Het is misschien veiliger wanneer je het laat testen, maar veel jongeren doen dat niet. Hoe veilig is het dan?
jou vind ik niet zo erg maar ik ben bang voor kanoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry WP. Ze weigeren mij maar te ontslaan.
Niet vaak, maar ik bedoel ook gewoon op internet. Je hoort nooit berichten van mensen die onder invloed van x stennis schoppen, of dingen kapot maken ik zeg maar wat. Van alcohol kan dat wel veel meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
want jij ziet zo vaak mensen onder invloed?
Echt superdom aangezien je geen idee hebt wat je slikt. Nogmaals vroeger was dit ondenkbaar, liet pilletjes altijd testen 99/100 zijn gewoon goed maar er werden elk feestje wel een paar weg geknikkerd wat echt rotzooi was je moet er niet aan denken dat je die inneemt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja, omdat xtc juist zorgt dat je vredelievend bent.......quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik bedoel ook gewoon op internet. Je hoort nooit berichten van mensen die onder invloed van x stennis schoppen, of dingen kapot maken ik zeg maar wat. Van alcohol kan dat wel veel meer.
Moet alleen de wanden, vloer en keuken doenquote:
Heb jij weleens xtc gebruikt dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De kater van drank is zoveel beter dan van x
Mijn mannetje laat het altijd testen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja daarom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, omdat xtc juist zorgt dat je vredelievend bent........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |