Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werkenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om de verhuizing zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen vanuit het gemoedelijke Brabant natuurlijk.
Nee. Want zolang je goeie pillen hebt die gecontroleerd zijn is er niks aan de hand. Overmatig alcohol gebruik lijkt mij schadelijker dan 1 pilletje op 1 avond. Met de nadruk op lijkt mij, want ik weet niet precies wat schadelijker is op korte termijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Is toch anders bijna de helft van 16+ Nederland drinkt regelmatig vergelijk dat met XTC.
Daarbij zijn er nu foute pillen op de markt dus tot je daar grip op hebt lijkt me een overdreven streng deur-beleid wel verstandig.
omgquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werken)
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtcquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En de rest.. knokpartijen, slopen van eigendom etc
Oh. Dat is dan sneller geregeld dan je had kunnen dromenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mn vader rijdt vanavond even op en neer om laminaat te kopen en alvast naar woning te brengen en dit hele weekend blijven ze hier om te klussen (en ik moet werken)
Ik heb het nog geen eens gevraagdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Dat is dan sneller geregeld dan je had kunnen dromen
Wel lief van ze.
Dat las ik vandaag ook in een krant, maar de nadruk in die vergelijking ligt steeds op overmatig alcoholgebruik vs af en toe een pilletje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Want zolang je goeie pillen hebt die gecontroleerd zijn is er niks aan de hand. Overmatig alcohol gebruik lijkt mij schadelijker dan 1 pilletje op 1 avond. Met de nadruk op lijkt mij, want ik weet niet precies wat schadelijker is op korte termijn.
Gekocht?quote:
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat las ik vandaag ook in een krant, maar de nadruk in die vergelijking ligt steeds op overmatig alcoholgebruik vs af en toe een pilletje.
En dan slotconclusie alcohol is veeeeel schadelijker, best wel krom toch?
Cool. Waaro?quote:
Ruimte !quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb nog niet echt veel foto's. Sowieso van slaapkamer, toilet en badkamer niet want geen licht. En het is nog kaal dus je ziet niet echt veel maar kijk
.
[ afbeelding ]
Woonkamer vanuit achterkant
[ afbeelding ]
En keuken
Zolang er blijkbaar dodelijke pillen op de markt zijn kun je misschien beter die 5/10 biertjes nemen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagen
Ik denk serieus dat je beter 1 pilletje kan nemen dan 5/10 biertjes. Want xtc-gebruikers drinken verder alleen maar water he![]()
Ben wel benieuwd of je dat op internet kan vinden
Des te beter tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb het nog geen eens gevraagd. Achja, ze vinden het zelf ook super leuk en ze weten hoe lang ik het al wil
.
Ja ik wel.. maar ik weet niet of dat (alleen) xtc wasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtc
Valt nog mee tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb sowieso wel 5 bigshoppers aan kleding denk ik
Den Haagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Cool. Waaro?
Ik heb gister de sleutels van m'n huis gekregen
Neen, alleen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Tof zeg ga je samen met tjokkie daar in wonen.
Jaaa, zo chiiiiiiiiiiilllquote:
Dat is streng verbodenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.blabbermouth.n(...)#mbhoD0rcBj3xBDpM.99
Ik vind dit nog steeds fascinerend in 's werelds grootste moslimland.
[..]
Des te beter toch. En je wil vast wel wat etensrestjes van de Ikea voor ze meenemen uit dank
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtc
Terugvragen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta dus ergens ingeschreven voor huisjes, ik heb 2 weken terug ofzo 20 euro betaald voor nog een jaar inschrijving. Zie ik net dat het nu verlaagd is naar 10 euro
Hoe lang sta je al ingeschreven?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta dus ergens ingeschreven voor huisjes, ik heb 2 weken terug ofzo 20 euro betaald voor nog een jaar inschrijving. Zie ik net dat het nu verlaagd is naar 10 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |