Back in the days kon je je pilletjes gewoon testen op housefeestjes doen ze dat niet meer dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.
Je moet niet vergeten dat erop ADE ook gewoon weer 3 dode zijn gevallen.
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist overquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind wel dat er een beetje een taboe op moet blijven. Indien je het verantwoordelijk gebruikt kan het weinig kwaad, maar zodra je het 'gewoon' gaat nemen omdat je er toch geen angsten voor hebt dan gaat het al snel mis.
De kater van drank is zoveel beter dan van xquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol levert de overheid veel meer open dus hun hoor je niet klagen
Ik denk serieus dat je beter 1 pilletje kan nemen dan 5/10 biertjes. Want xtc-gebruikers drinken verder alleen maar water he![]()
Ben wel benieuwd of je dat op internet kan vinden
Het is ook lastig.. vooral als je als onervaren mensen het doet. Bedoel hoelang moet je wachten tot je iets voelt? Dus niet extra nemen.. je moet wel genoeg drinken maar mag ook niet teveel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Ik doe echt totaal geen drugs los van een keer iets proberen na. Niet uit principe maar gewoon geen behoefte aan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Back in the days kon je je pilletjes gewoon testen op housefeestjes doen ze dat niet meer dan?
Ik reageerde op 1 post en had geen zin om terug te lezenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist over
Zaandam, althans, in de buurt van. Rijtjeshuis, 90 m2 met 95 m2 grond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Den Haag.
Ohhh leuk, jij hebt wel gekocht of wat? En waar?
Ik kreeg ook gisteren de sleutels!
[..]
Neen, alleen.
[..]
Jaaa, zo chiiiiiiiiiiilll
[..]
Dat is streng verbodenmaar ga ze wel bedanken met iets denk ik jaaa
Dat is misschien wel zo ja. Al blijf ik het gewoon zo stom vinden dat er nog zoveel mensen zijn die dan zo kritisch zijn tegenover xtc bijv terwijl ze wel elk weekend zich lam zuipen en van geen kwaad bewust zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En ook over de mensen die aangehouden werden bij festivals en toen de keuze kregen een boete (en een strafblad) of een advocaat bellen (quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallo goedemorgen, daar gaat het juist over
Ligt er aan.quote:
Waaa, niiiiiiiicequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zaandam, althans, in de buurt van. Rijtjeshuis, 90 m2 met 95 m2 grond.
want jij ziet zo vaak mensen onder invloed?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Precies. Ik heb nog nooit iemand agressief gezien onder invloed van xtc
Sociale acceptatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is misschien wel zo ja. Al blijf ik het gewoon zo stom vinden dat er nog zoveel mensen zijn die dan zo kritisch zijn tegenover xtc bijv terwijl ze wel elk weekend zich lam zuipen en van geen kwaad bewust zijn.
Ach nu gaan ze roken aanpakken, alcohol zal wel next op de agenda zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sociale acceptatie.
Daarom is het ook zo kut voor een ex-alcoholist.
Kans is minimaal dat er iets in zit wat niet hoort. Maar meestal liegen dealers wel over hoe sterk het isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet ook niet wat i kvan xtc vind hoor. Het is misschien veiliger wanneer je het laat testen, maar veel jongeren doen dat niet. Hoe veilig is het dan?
Met harddrugs kun je nooit over veilig spreken lijkt mij.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ik weet ook niet wat i kvan xtc vind hoor. Het is misschien veiliger wanneer je het laat testen, maar veel jongeren doen dat niet. Hoe veilig is het dan?
jou vind ik niet zo erg maar ik ben bang voor kanoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry WP. Ze weigeren mij maar te ontslaan.
Niet vaak, maar ik bedoel ook gewoon op internet. Je hoort nooit berichten van mensen die onder invloed van x stennis schoppen, of dingen kapot maken ik zeg maar wat. Van alcohol kan dat wel veel meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
want jij ziet zo vaak mensen onder invloed?
Echt superdom aangezien je geen idee hebt wat je slikt. Nogmaals vroeger was dit ondenkbaar, liet pilletjes altijd testen 99/100 zijn gewoon goed maar er werden elk feestje wel een paar weg geknikkerd wat echt rotzooi was je moet er niet aan denken dat je die inneemt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Ja, omdat xtc juist zorgt dat je vredelievend bent.......quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet vaak, maar ik bedoel ook gewoon op internet. Je hoort nooit berichten van mensen die onder invloed van x stennis schoppen, of dingen kapot maken ik zeg maar wat. Van alcohol kan dat wel veel meer.
Moet alleen de wanden, vloer en keuken doenquote:
Heb jij weleens xtc gebruikt dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De kater van drank is zoveel beter dan van x
Mijn mannetje laat het altijd testen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:57 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |