Daar zijn we nu ook en die weten op veel vragen ook niet echt antwoordquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Andere mensen vragen dan. Je vader bijvoorbeeld of je oma/opa.
teddybeer volgens mijquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Wat was jullie eerste woord als baby
Als jij nou eens niet op alles reageert scheelt dat ook al de helft. En grapjes over autisten horen bij FOK!.quote:
Mn moeder weet dat soort dingen echt niet meer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moeder weet zulke dingen toch nog wel, mijn ma komt altijd met de meest achterlijke aidsverhalen aanzetten over vroeger, liefst als je voor eerst nieuw wijf mee neemt.
kankerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
swagquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
mamaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
ajax...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
wietparkiet is eindbaasquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Diequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:38 schreef supersof het volgende:
Doequote:
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
kanker
gevolgd door: " wat is het koud hier "
jij dan
En dit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
beter broodje döner toch
kapsalon fucking smerig
poesquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:39 schreef Elan het volgende:
[..]
kanker
gevolgd door: " wat is het koud hier "
jij dan
neequote:
quote:
Dank jullie voor de wijze raadquote:
Je bent zelf fucking smerig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
beter broodje döner toch
kapsalon fucking smerig
Jij wilt me gewoon dik zien.quote:
Oké Morpheus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.
Kunnen jullie daar niet gewoon mee stoppen?
Eet smakelijk alvast.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nog een uur en 19 minuten, dan bel ik bij Johannes aan.
Je hebt de doorslag gegeven. Geen vettigheid voor mij.quote:
Nee. Je houdt het alleen beter vol als je zo af en toe zondigt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie voor de wijze raad
[..]
Je bent zelf fucking smerig.
[..]
Jij wilt me gewoon dik zien.
hipsterquote:
Vergeet geen foto's te maken van het maal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
goed zoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt de doorslag gegeven. Geen vettigheid voor mij.
Zal ik doen, Kaneelstokje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet geen foto's te maken van het maal.
Dag maatquote:
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?quote:
zoiets jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?
Ene kant heb je gelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dit soort posts na het overlijden van marie helemaal niet grappig meer. Daarvoor ook niet, maar nu helemaal niet.
Kunnen jullie daar niet gewoon mee stoppen?
Wisselt hoor mijn nichtje kan al fucking veel woorden zeggen, echt gewoon mag ik koekje terwijl mijn neefje die 2 jaar ouder is nog op spraakles moetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet wanneer kinderen gaan praten, als ze een of twee zijn ofzo?
Ik ga alvast het stokbrood snijden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Als ik een keer zondig, is de drempel lager, zeg maar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Je houdt het alleen beter vol als je zo af en toe zondigt.
Mensen die moeten afvallen zondigen ook hoorDat is echt niet erg. gaat er alleen om hoevaak je het doet.
Weet ik nog niet. Ik denk rijst met wat geroerbakte groenten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
goed zowat ga je dan eten vanavond?
Dit is waar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als baby was ik fantastisch, nu nog steeds.
Maak je geen zorgen, wat dat betreft.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeet geen foto's te maken van het maal.
Dit kan ik bevestigen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als baby was ik fantastisch, nu nog steeds.
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene kant heb je gelijk.
Andere kant moeten mensen zich gewoon eens realiseren dat het geen neuk te maken heeft met de ziekte zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |