Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als baby was ik fantastisch, nu nog steeds.
ik at vroeger echt bijna niets nu gelukkig wel veel meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Hey debiel. Oh sorry er staat alleen debiel maar ik bedoel het niet zo.
Ik juist niet. Ik at vroeger ook alles, nu nog steeds. Vroeger sliep ik slecht, nu nog steeds.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Als baby at ik ook echt alles en lustte ik elke groente die er maar wasNu lust ik qua groentes amper meer wat
![]()
Als baby sliep ik altijd fucking veel, nu een nachtbraker eerste klas
Zo raar
en dan zeg je wat over mij.....quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Fok-it het volgende:
Nu lust ik qua groentes amper meer wat![]()
Zo raar
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo, je leest het toch. Er staat kanker. En dat is een ziekte. Als je het niet als ziekte bedoelt kan je dat met alle woorden zo zeggen.
Je noemt kano debiel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
vind het echt dom om er mee te schelden. Gadverquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is hetzelfde met `Dat is echt gay'
Daar bedoel je ook de geaardheid niet mee
Nouja valt wel mee trouwens, alleen champignons paprika en augurk als ik me zo bedenk, en slaquote:
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee het is een scheldwoord annex krachtterm.
Mensen die dat niet los kunnen zien zijn inderdaad debiel.
het is toch zo. Mij noem je ook debielquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, wat dat betreft.
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan doe rustigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit niet weer te stoken enorme kneus dat je er bent.
Ik begrijp het wel.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan hier echt boos om worden maar ga hier geen energie aan verspillen
Hoezo moet kunnen toch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
het is toch zo. Mij noem je ook debiel
Ik over iets minder dan een uurquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:41 schreef Etsu het volgende:
Nog een uur en 19 minuten, dan bel ik bij Johannes aan.
Geen flauw idee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Kreeg jij borstvoeding of melk uit een flesje?
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal geduldig wachten op foto's van dit godenmaal.
[..]
Er zijn wel meer ziektes. Of andere doodsoorzaken. Als dat echter een reden is om een woord niet te gebruiken, is dat een enorm rare gedachtegang.
Aan het einde van de dag is het slechts een woord en heeft het slechts de betekenis die jij als ontvanger er aan geeft. En als je geen woorden meer mag gebruiken waar mensen zich aan storen, kun je eigenlijk geen enkel woord meer gebruiken omdat er altijd wel iemand is die zich daar aan stoort.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was als baby erg harig naar het schijnt. Geen dank voor deze informatie.
Ik was als peuter nog blond met blauwe ogen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Mortaxx zat ook te haten op mijn buik gisterquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ik ook.
Heeft zich goed voortgezet
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegen
Zelf eet ik er geen sambal bij, maar ik probeer nu eenmaal een goede gastheer te zijn.
Dat vind ik onbegrijpelijk. Het was wat mij betreft de foto van 2014.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mortaxx zat ook te haten op mijn buik gister
Doe eens rustigquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
Kan gewoon niet begrijpen. Zag mn moeder in dat ziekenhuisbed na die operatie en langzaam kaal worden. En dan zeggen: het is de boodschap die je er zelf aan geeft. Alsof het dan je eigen schuld is dat je moeder kanker heeft gehad en je het daar niet aan mag koppelen als je het woord leest gvd zeg
Ik heb ook speciaal op verzoek een fles Cola gekocht, zelf drink ik alleen water (soms limonade), melk, heel soms thee, en af en toe een speciaalbiertje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders van je verwacht.
Ik vind dat zelf wel moeilijk. Zelf drink ik bijvoorbeeld slechts water of thee. Als ik weet dat ik bezoek krijg, moet ik altijd denken over wat normale mensen drinken.
el snorro locoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eet geen sambal hahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb zelfs sambal gekocht die mijn gasten naar wens kunnen toevoegen
Zelf eet ik er geen sambal bij, maar ik probeer nu eenmaal een goede gastheer te zijn.
Ik heb ook ketjap en chili saus (maar dat was niet per se voor jullie want dat gebruik ik zelf ook).quote:
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook speciaal op verzoek een fles Cola gekocht, zelf drink ik alleen water (soms limonade), melk, heel soms thee, en af en toe een speciaalbiertje.
dan moeten mensen niet tegen anderen die het wel als een ziekte opvatten, zeggen dat ze dat niet moeten doen en dat het debiel is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe eens rustigAls je er zelf zo dichtbij hebt gestaan snap ik helemaal dat je er een andere gedachte op na houdt, maar diegene die ermee schelden die denken helemaal niet na daarover en zien het gewoon als iets wat lekker op je tong ligt, net als andere`populaire' scheldwoorden.
Chili saus over nasi?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook ketjap en chili saus (maar dat was niet per se voor jullie want dat gebruik ik zelf ook).
Natuurlijk mag je het daar wel aan koppelen. Het lijkt me niet meer dan natuurlijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:52 schreef supersof het volgende:
Kan gewoon niet begrijpen. Zag mn moeder in dat ziekenhuisbed na die operatie en langzaam kaal worden. En dan zeggen: het is de boodschap die je er zelf aan geeft. Alsof het dan je eigen schuld is dat je moeder kanker heeft gehad en je het daar niet aan mag koppelen als je het woord leest gvd zeg
Ik zeg niet dat het debiel isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef supersof het volgende:
[..]
dan moeten mensen niet tegen anderen die het wel als een ziekte opvatten, zeggen dat ze dat niet moeten doen en dat het debiel is.
als mensen er moeite mee hebben mogen ze dat aangeven en probeer ik het niet te gebruiken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag je het daar wel aan koppelen. Het lijkt me niet meer dan natuurlijk.
Alleen is het dan raar om andere mensen censuur op te leggen. Je kunt natuurlijk aan je vrienden vragen of ze dat woord niet willen gebruiken als scheldwoord, maar dat is een andere situatie dan iets openbaars.
Je zegt zelf ook gvd, er zijn ook zat mensen die dat als kwetsend ervaren. Daar hou jij toch ook niet van te voren rekening mee?
Dat is lekker hoorquote:
ik zei ook niet dat jij het zei.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het debiel isIk snap je heel goed. Ik zeg alleen dat je moet weten dat mensen die met kanker schelden dat niet doen om iemand te kwetsen. Omdat hun het geheel los zien van de ziekte.
Maar grappen over autisme of aids mogen natuurlijk wel gewoon.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het debiel isIk snap je heel goed. Ik zeg alleen dat je moet weten dat mensen die met kanker schelden dat niet doen om iemand te kwetsen. Omdat hun het geheel los zien van de ziekte.
Het was een belangrijke toevoeging aan dit gerecht:quote:
Je gaat niet dood aan autisme. En iedereen is hypocriet. Ik ben dat ook weleens en jij ook dus dat gaat niet op.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar grappen over autisme of aids mogen natuurlijk wel gewoon.
Die hypocrisie altijd weer.
is dat voor de hond ?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was een belangrijke toevoeging aan dit gerecht:
[ afbeelding ]
Alhoewel dat natuurlijk geen nasi is maar het lijkt er op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |