SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Dat moet wel een heel mooi dak zijn dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet alleen de wanden, vloer en keuken doen
Niet fijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jamaar ik ga het niet meer doen.
Lekker depressief tochquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moment wel, als het afgelopen is niet meer.
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jamaar ik ga het niet meer doen.
Zit al spuitstuc op. Niets meer aan doen dus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel mooi dak zijn dan.
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Crack_ het volgende:
Ik zie mijzelf nooit xtc gebruiken, dus ik kan niet mee praten over ervaringen verder.
Daarom, niet stoppen. Pop until you dropquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef wietparkiet het volgende:
aftermath van xtc is wel hinderlijk ja
He wat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meer
Ik zou het sowieso niet doen wanneer je weet van jezelf dat je labiel bent, dat is gewoon dom.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitMijn kaken zitten nogal snel op slot en ik denk dat dat echt een hell wordt
Je zei ergens dat je je altijd op fok voordeed alsof je 17 was, terwijl je 14 was om serieus genomen te wordenquote:
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wil het wel een keer proberen maar ik ben een beetje bang over de effecten, met je tanden knarsen en shitMijn kaken zitten nogal snel op slot en ik denk dat dat echt een hell wordt
Want Snow heeft zich ooit ouder voorgedaan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sinds dat je gezegd hebt dat je je voordeed als 17 geloof ik niets meer
Dat is niet waarquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.
Ja dat was 3 jaar geleden ofzo in de eerste 3 maanden toen ik op fok zatquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je zei ergens dat je je altijd op fok voordeed alsof je 17 was, terwijl je 14 was om serieus genomen te worden
ik ga van X behoorlijk hard tandenknarsenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Van X ga je niet tandenknarsen dat is speed man.
Once a cheater..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja dat was 3 jaar geleden ofzo in de eerste 3 maanden toen ik op fok zat_!__!_!_!
Dat geldt dan toch ook voor bier en wiet?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het sowieso niet doen wanneer je weet van jezelf dat je labiel bent, dat is gewoon dom.
Ditquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ga van X behoorlijk hard tandenknarsen
Hold on white knight, laat je armor nog maar ff hangen,.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want Snow heeft zich ooit ouder voorgedaan?
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat geldt dan toch ook voor bier en wiet?
Nooit last van gehad
Maar je moet er wel mee uitkijken ja als je een beetje labiel bent, dat klopt
dat niet maar op het moment wel het idee of mijn kaken kapot gaanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ditfucking pijn aan kaken 3 dagen later nog
Oke Geo, okequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hold on white knight, laat je armor nog maar ff hangen,.
Mweh, doe jij het nog wel eens dan?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat niet maar op het moment wel het idee of mijn kaken kapot gaan
Nou ik heb vaak genoeg gelezen dat je niet moet gaan blowen als je depressief bent dus daar zal toch wel een reden voor zijnquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wiet.
En ik maar denken dat je puur en onschuldig was.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ditfucking pijn aan kaken 3 dagen later nog
Ik leef nog steeds de celibaatleef hoorquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je puur en onschuldig was.
Dan heb je slechte pillen gehad met speed er door, mdma ga je niet van tandenknarsen.quote:
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik heb vaak genoeg gelezen dat je niet moet gaan blowen als je depressief bent dus daar zal toch wel een reden voor zijn
Ik heb nog nooit pillen gehad.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je slechte pillen gehad met speed er door, mdma ga je niet van tandenknarsen.
En anders magnesium halen
Gelukkig.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik leef nog steeds de celibaatleef hoor
2 weken terug en de week daarvoor samen met wat vriendenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mweh, doe jij het nog wel eens dan?
Hm..quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopen. Bij xtc is het bekend dat echt 99% zich echt fucked up gaat voelen, en dan heb ik het niet over hoofdpijn maar gewoon fucked up in je hoofd
. Dat is bij alcohol en wiet niet zo.
Komt omdat het onnatuurlijk shit in je hersenen gaat opvoerenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel, maar het is niet zo bij alcohol en wiet dat je je fucking kut gaat voelen wanneer de werking is afgelopen. Bij xtc is het bekend dat echt 99% zich echt fucked up gaat voelen, en dan heb ik het niet over hoofdpijn maar gewoon fucked up in je hoofd
. Dat is bij alcohol en wiet niet zo.
Zo kort achter elkaar?!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
2 weken terug en de week daarvoor samen met wat vrienden
yo, hoe ging het?quote:
Met pep moet je lang zoeken waar je plassertje heen isquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:07 schreef Elan het volgende:
Kon soms niet pissen van XTC dat was wel lame
"onnatuurlijk"quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Komt omdat het onnatuurlijk shit in je hersenen gaat opvoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |