Zuur. Ga je nou alsnog voor die operatie?quote:
sta er voor open.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zuur. Ga je nou alsnog voor die operatie?
Een psychose is echt geen pretjequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat geldt absoluut niet voor bier en wiet.
Onderschat probleem inderdaad best veel mensen worden crazy van wiet op een niet fijne manier.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Een psychose is echt geen pretje
heb er iemand bijna aan kapot zien gaan ooit
Iemand waar k nu geen contact meer mee heb had ooit spacecake gegeten en ze zei dat ze helemaal fout ging en hallucineerde etc. Wist niet dat dat kon, maar die heeft daar schijnbaar nog wel psychische klachten aan over gehouden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te makenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Als je daar te lang in blijft hangen kan je gevaarlijkedingen gaan doen jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Van wiet hoor je volgens mij over het algemeen niet te hallucineren neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand waar k nu geen contact meer mee heb had ooit spacecake gegeten en ze zei dat ze helemaal fout ging en hallucineerde etc. Wist niet dat dat kon, maar die heeft daar schijnbaar nog wel psychische klachten aan over gehouden.
Maar wiet kan daar een aandeel in hebben.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te maken.
Oh.quote:
Wow.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh.
Ik had Flippiee eindelijk ingehaald maar toen ging ik iets te enthousiast richting 65, maar het is inmiddels weer bijna rechtgetrokken.
Wel tof dat je het leuk hebt gehad met die meidquote:
Ja, dat kloptquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:13 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar wiet kan daar een aandeel in hebben.
Gaat echt ontzettend snel. Ik raak het maar weinig aan. Het is alleen jammer dat Flippiee zo'n nerd is en er meerdere games op nahoudt :$quote:
Durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof dat je het leuk hebt gehad met die meid
Zit daar nog wat in?
Je bent goed geïnformeerd maar niet heus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Psychose wordt niet veroorzaakt door een depressie. Dus dat heeft verder niet veel met elkaar te maken.
Zo formuleerde ik mn zinnen ook toen ik in groep 3 zat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent goed geïnformeerd maar niet heus.
vond het ook beetje raar want quote over wiet en bier geloof ik maar goed yoloquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je bent goed geïnformeerd maar niet heus.
Je bent niet veel verandert dan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo formuleerde ik mn zinnen ook toen ik in groep 3 zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |