SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 6% gewijzigd door Fred op 16-09-2017 12:12:06 ]![]()
Het bruine leren van Apple zelf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:15 schreef Armageddon het volgende:
Over hoesjes gesproken. Wat is de beste/mooiste voor de plus?![]()
Waar we-topics
Maar iemand nog tips voor lightning kabels?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Vraagje; hebben mensen met 4s'en al 8.1 geïnstalleerd? En zo ja, wat zijn de ervaringen? Vooral qua snelheid.Ik zou de kabels van Apple zelf aanraden. Heb nu genoeg ervaring met non-Apple el-cheapo meuk, dat ik daar goed zat van ben, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar we-topics
Maar iemand nog tips voor lightning kabels?![]()
Mijn iphone zegt 0 bytes beschikbaar te hebben maar volgens iTunes heb ik 3.3GB vrij.
Ik krijg constant een melding wat irritant is.
Maar weet dus nu niet welke klopt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Sw-box.com. Wel de OEM versie nemen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar we-topics
Maar iemand nog tips voor lightning kabels?
Opvallend trouwens, dat de 6.1mm dunne iPad Air geen uitstekende camera heeft.![]()
Ergeren is een groot woord, maar het viel me wel in negatieve zin opquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:14 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het zou zo maar kunnen dat het is veranderd. Het gaat mij echter wat te ver om mij er aan te ergeren...![]()
![]()
Heb je een linkje voor me?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het bruine leren van Apple zelf.![]()
Das idd opvallend maar wellicht ook domweg een andere modulequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sw-box.com. Wel de OEM versie nemen.
Opvallend trouwens, dat de 6.1mm dunne iPad Air geen uitstekende camera heeft.
Die site geeft een 1000-tal kabels, OEM wordt dan ook zoeken in een hooiberg vrees ik...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
HEMAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar we-topics
Bijna net zo erg als een hoesje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Waar we-topics
![]()
Je plaat blijft hangen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Meer ruimte in de behuizing zelf, neem ik aan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Opvallend trouwens, dat de 6.1mm dunne iPad Air geen uitstekende camera heeft.![]()
Uiteraard. Al probeerden meerdere mensen tijdens de keynote in de Apple SC te beweren dat de camera gelijk was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:38 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Das idd opvallend maar wellicht ook domweg een andere moduleIk heb deze: http://www.sw-box.com/Pre(...)-5-Nano-7-White.htmlquote:Die site geeft een 1000-tal kabels, OEM wordt dan ook zoeken in een hooiberg vrees ik...
Merk absoluut geen verschil met mijn originele kabel. Ook niet op de 6 plus met iOS 8.1Dat is niet hoe camera modules werken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Meer ruimte in de behuizing zelf, neem ik aan.![]()
Landscape modus op 4,7 inch iphone 6 helemaal niet mogelijk? Had mij wel wat geleken, al had ik niet een 5,5inch scherm willen hebben.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://store.apple.com/nl(...)-iphone-6-plus-bruin Ff op bruin hoesje klikken.
![]()
![]()
Om vanuit je bed nog is even te appenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:28 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb zelf een 3,5meter lange lighting kabel van stof dus gaat niet zo snel kapot ideaal dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, jawel?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef Apekoek het volgende:
Landscape modus op 4,7 inch iphone 6 helemaal niet mogelijk? Had mij wel wat geleken, al had ik niet een 5,5inch scherm willen hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Om vanuit je bed nog is even te appenVoor in de bank wel zo prettig zodat er geen kabel door de kamer gespannen is waar mensen over kunnen struikelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wtf...iddquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef Apekoek het volgende:
Die "normale" iPhone 6 in de OP is een verlengde iPhone 5
Pas ik aan als ik thuis ben
People assume too much.![]()
Amateur.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:01 schreef very het volgende:
[..]
Wtf...idd
Pas ik aan als ik thuis ben![]()
Waarom zou je dat per se landscape willen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het gewone home screen met icoontjes. Zoja, hoe?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nou ja, de iPad kan het natuurlijk wel gewoon, dus waarom zou het niet kunnen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat per se landscape willen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
telefoontje omdraaien is net iets minder gedoe dan iets wat grofweg 4x zo groot is, magoed, het zou er idd wel standaard in moeten kunnen zitten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, de iPad kan het natuurlijk wel gewoon, dus waarom zou het niet kunnen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Het zou inderdaad niet misstaan en hardware matig gewoon mogelijk moeten zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, de iPad kan het natuurlijk wel gewoon, dus waarom zou het niet kunnen?![]()
![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Waarom zou je dat per se landscape willen?![]()
iPhone 5s. 7.1
AppStore issue; Apps updaten in de AppStore, het drukken op 'update' zorgt ervoor dat app in kwestie opent, en dus niet een update uitvoert
Updaten van app kan nu alleen maar als Apps opgezocht worden, anders niet
Alle reeds ge-updatet Apps laat zien 'update' aan de rechterkan.
Probleem wordt her en der besproken , mensen met ios7 en 8 hebben het, met of zonder jailbreak, en tickets naar Apple zijn aangemaakt. Apple heeft nog niets laten horen
Mensen hier soms last van??Mai pben rai~!![]()
iOS 8.1 beste OSAlle bugs die ik had zijn gefixt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ik neem aan dat jij geen 4S hebt?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:32 schreef eleusis het volgende:
iOS 8.1 beste OSAlle bugs die ik had zijn gefixt.
Voor mijn 'oude beestje' de iPhone 4S sla ik toch nog even over. Tzt de upgrade maar eens maken naar een 5S (de 6/6Plus vind ik te groot en nog te duur).
Ik vond gisteravond onderstaande video en het verschil tussen iOS7.1.2 en 8.1 op de 4S is toch wel behoorlijk groot als je het mij vraagt.
![]()
bij mij in de applestore in Basel (CH) werd afgeraden een 4S op 8.x te zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen 4S hebt?
Voor mijn 'oude beestje' de iPhone 4S sla ik toch nog even over. Tzt de upgrade maar eens maken naar een 5S (de 6/6Plus vind ik te groot en nog te duur).
Ik vond gisteravond onderstaande video en het verschil tussen iOS7.1.2 en 8.1 op de 4S is toch wel behoorlijk groot als je het mij vraagt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Om vanuit je bed nog is even te appenJe meer ergeren aan het woord appen dan aan is ipv eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Jailbreak uitgekomen voor 8.0 en 8.1.
Cydia en dergelijke moeten nog bijgewerkt worden.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Misschien iets voorin de OP?
http://www.applestoreinventory.com/in-stock/nlAny man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Mn broer verkocht de zijne, 16gb, voor 400quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:03 schreef Armageddon het volgende:
iPhone5 met nieuwe lader en doosje. Zonder krasjes. Wat kan je daar nu voor vragen?Maar hij had echt geluk denk ik.
![]()
400 voor een gebruikte iPhone 5.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Mwa, als ik dat videootje zie is het niet onbruikbaar toch? Ik had het erger verwacht moet ik zeggen! Net ff een tikje langzamer met laden. Dat verschil in laadtijden zou misschien al wel te verklaren zijn door de extra disk encryptie in de nieuwe versie. Ik zou de upgrade zelf wel doen als ik dat zo zie. Ik weet ook niet of 7.1 nog security updates krijgt en of je er belangrijke dingen op doet...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:28 schreef funrider het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij geen 4S hebt?
Ik vond gisteravond onderstaande video en het verschil tussen iOS7.1.2 en 8.1 op de 4S is toch wel behoorlijk groot als je het mij vraagt.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Nee een nieuwe. Ik las t bericht verkeerd.quote:
Hij had nog 1 maand garantie, zn 5 omgewisseld met home button probleem, en het 'nieuwe' toestel verkocht voor 400.![]()
Waar te downloaden??quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:21 schreef Baghdaddy het volgende:
Jailbreak uitgekomen voor 8.0 en 8.1.
Cydia en dergelijke moeten nog bijgewerkt worden.![]()
5 Refurbished wordt verkocht voor 600-699quote:
Mijn 6 kan ik morgen ophalen bij iCentre, ben heel benieuwd.. ik heb heb namelijk best kleine handenanders neem ik toch de 5S.
Ik zag overigens bij Dixons dat je 3 jaar garantie kreeg op je apple product, ik vertrouw dat nooit zo, iemand hier ervaring mee?![]()
Niet onbruikbaar, maar wel een flink stuk langzamer met:quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:26 schreef eleusis het volgende:
[..]
Mwa, als ik dat videootje zie is het niet onbruikbaar toch? Ik had het erger verwacht moet ik zeggen! Net ff een tikje langzamer met laden. Dat verschil in laadtijden zou misschien al wel te verklaren zijn door de extra disk encryptie in de nieuwe versie. Ik zou de upgrade zelf wel doen als ik dat zo zie. Ik weet ook niet of 7.1 nog security updates krijgt en of je er belangrijke dingen op doet...
- openen folders
- safari > openen websites
- notificatie center response
- control panel response
- App Store app
- Weer app
- verticaal naar horizontaal switch (voor bijv. videos te kijken)Dixons heeft zelfde moederbedrijf (BasGroup) als iCentrequote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn 6 kan ik morgen ophalen bij iCentre, ben heel benieuwd.. ik heb heb namelijk best kleine handenanders neem ik toch de 5S.
Ik zag overigens bij Dixons dat je 3 jaar garantie kreeg op je apple product, ik vertrouw dat nooit zo, iemand hier ervaring mee?Beiden geven 3 jaar garantie: 1 jaar van Apple, 1 jaar wettelijk in NL extra en nog een jaar van Dixons/iCentre zelf). In juni vorig jaar toen iCentre failliet was verklaart heeft de BasGroup die al eigenaar was van Dixons en MyCom het overgrote deel van de iCentre winkels overgenomen (bron).
[ Bericht 17% gewijzigd door funrider op 22-10-2014 15:26:42 ]![]()
Dat dubbeltappen op de homeknop werkt prima op de 6. Ben echt zo blij dat ze geen 5s meer hadden die ik eigenlijk wilde, nu ik gewend ben aan de grootte van de 6 hoef ik echt nooit meer terug naar dat oude formaat.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
5 Refurbished wordt verkocht voor 600-699
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.![]()
ik vindt overigens mijn 4s met 7.1.2. ook trager geworden sinds de laatste updates
Ook valt me op dat wanneer die langere tijd niet uit is geweest het scherm wat "opgeblazen" wordt zodat er aan alle kanten 1mm beeld verdwijnt. als je dan een app start wordt die ff kleiner en het nieuwe schermpje idem weer net te groot
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Dat laatste doet mijn huidige iphone dito.. dacht dat het aan het toestel lag, is ook alweer 2,5 jaar oud namelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef crv het volgende:
ik vindt overigens mijn 4s met 7.1.2. ook trager geworden sinds de laatste updates
Ook valt me op dat wanneer die langere tijd niet uit is geweest het scherm wat "opgeblazen" wordt zodat er aan alle kanten 1mm beeld verdwijnt. als je dan een app start wordt die ff kleiner en het nieuwe schermpje idem weer net te groot
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef funrider het volgende:
[..]
Niet onbruikbaar, maar wel een flink stuk langzamer met:
- openen folders
- safari > openen websites
- notificatie center response
- control panel response
- App Store app
- Weer app
- verticaal naar horizontaal switch (voor bijv. videos te kijken)
[..]
Dixons heeft zelfde moederbedrijf (BasGroup) als iCentreBeiden geven 3 jaar garantie: 1 jaar van Apple, 1 jaar wettelijk in NL extra en nog een jaar van Dixons/iCentre zelf). In juni vorig jaar toen iCentre failliet was verklaart heeft de BasGroup die al eigenaar was van Dixons en MyCom het overgrote deel van de iCentre winkels overgenomen (bron).
Heb hem toch maar via werk besteld op Coolblue, wordt ie morgen middag op kantoor afgeleverd en kan ik daarna lekker de hele tijd werk ontwijkend gedrag vertonen![]()
![]()
Maar eens deze of volgende week mijn 5 laten fixen, toestel valt in zowel de power button als battery replacement program. Power button merk ik weinig van maar accu is echt onbetrouwbaar| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef Solique het volgende:
Maar eens deze of volgende week mijn 5 laten fixen, toestel valt in zowel de power button als battery replacement program. Power button merk ik weinig van maar accu is echt onbetrouwbaar![]()
Heb je iOS 7 of 8? Ik had een iPhone 5 met kapotte sluimerknop, toestel bijna onbruikbaar, hij zou gratis vervangen worden, maar bij mij was het opgelost in 8, die lijkt een soort detectie te hebben voor halve knopdruks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?
De procedure staat op de site: https://www.apple.com/nl/support/iphone5-sleepwakebutton/ Je krijgt een refurbished toestel volgens mijIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ha, serieus? Ik heb nog iOS7 er op staan. Wellicht toch maar de stap nemen, het valt altijd te proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb je iOS 7 of 8? Ik had een iPhone 5 met kapotte sluimerknop, hij zou gratis vervangen worden, maar bij mij fixte iOS8 het probleem.
Op de website staat dat je telefoon wordt gerepareerd en je een leentoestel meekrijgt. Iemand anders hoorde ik over het omruilen voor een refurb toestel, vandaar de vraag![]()
![]()
Omruilen is niet iets wat Apple zou doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?
Heb gelezen dat voor de accu indien op voorraad je binnen 1 uur je toestel weer kan ophalen.
Power button blijkbaar is niet lokaal op te lossen en moet worden verzonden.
Krijg je een vervangend toestel mee in de tussentijd.
Enige waar ik mee zit is dat volgens apple site mijn toestel uit garantie is, maar bij ingeven code valt toestel wel in dat program. Wil dus wel zeker weten dat ze gratis gaan fixen.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
Je moet heel snel zijn: Apple zelf zegt "Het programma dekt iPhone 5-modellen gedurende twee jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat." Volgens mij is dat bijna nu; mijn iPhone 5 is van eind okt 2012, en volgens mij had ik hem één van de eerste dagen besteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:16 schreef RipMcPants het volgende:
Enige waar ik mee zit is dat volgens apple site mijn toestel uit garantie is, maar bij ingeven code valt toestel wel in dat program. Wil dus wel zeker weten dat ze gratis gaan fixen.Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Damn ik zie het idd! Ik had ook de Apple store in Den Haag gebeld, die zeiden een refurbished toestel... Ik weet het niet zeker. Ik heb hem uiteindelijk niet ingeruild omdat de update hem fixte. Excuus als ik het verkeerd heb gezet!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:16 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ha, serieus? Ik heb nog iOS7 er op staan. Wellicht toch maar de stap nemen, het valt altijd te proberen.
Op de website staat dat je telefoon wordt gerepareerd en je een leentoestel meekrijgt. Iemand anders hoorde ik over het omruilen voor een refurb toestel, vandaar de vraagIk in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Ha, geen probleem. Ik vind het al fijn dat je meedenktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Damn ik zie het idd! Ik had ook de Apple store in Den Haag gebeld, die zeiden een refurbished toestel... Ik weet het niet zeker. Ik heb hem uiteindelijk niet ingeruild omdat de update hem fixte. Excuus als ik het verkeerd heb gezet!![]()
![]()
Kan iemand helpen?
ONZ / Beste telly voor de purchase (Hoort in DIG)
Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking en samenwerking.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 16:24:45 ]![]()
Die van mij is uit december, dus heb nog even.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je moet heel snel zijn: Apple zelf zegt "Het programma dekt iPhone 5-modellen gedurende twee jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat." Volgens mij is dat bijna nu; mijn iPhone 5 is van eind okt 2012, en volgens mij had ik hem één van de eerste dagen besteld.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
We willen graag serieuze discussie voeren hier. Je topic lijkt niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef Floxcie het volgende:
Kan iemand helpen?
ONZ / Beste telly voor de purchase (Hoort in DIG)
Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking en samenwerking.![]()
Dus 300 op MP zetten is een mooie prijs dan toch? Mijne is ook omgeruild door KPN een half jaar geleden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
5 Refurbished wordt verkocht voor 600-699
Ik zag overigens bij Dixons dat je 3 jaar garantie kreeg op je apple product, ik vertrouw dat nooit zo, iemand hier ervaring mee?![]()
Vandaag m'n Durex Ultra Thin binnen gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef Mano_ het volgende:
Zie je wel? Net als seks met een condoom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeetje wat voelt de iPhone 6 klein aan als je nu bijna een maand lang de iPhone 6 plus gebruikt hebt.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Pangu.io maar wacht nog even tot Cydia en Substrate ingevoegd met de tool zijn. Nu moet je dat handmatig met SSH doen.quote:Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
ik heb plots allemaal kut tekentjes op mn toetesen bord op mn iphone 6 plus
http://s14.postimg.org/h6nbxcutt/IMG_3099.png
zoals die past en ?! weet iemand hoe ik dat weg kan halen en het normale toetsenbord weer kan krijgen?![]()
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef casper019 het volgende:
ik heb plots allemaal kut tekentjes op mn toetesen bord op mn iphone 6 plus
http://s14.postimg.org/h6nbxcutt/IMG_3099.png
zoals die past en ?! weet iemand hoe ik dat weg kan halen en het normale toetsenbord weer kan krijgen?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.vanmorgen had ik dat nog niet in die game.. kan je dat niet permenent weghalen? k vind die zijkanten alleen maar irritantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.![]()
Buggy update denk ik 7.1.2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat laatste doet mijn huidige iphone dito.. dacht dat het aan het toestel lag, is ook alweer 2,5 jaar oud namelijk
[..]
Ah, duidelijk.
Heb hem toch maar via werk besteld op Coolblue, wordt ie morgen middag op kantoor afgeleverd en kan ik daarna lekker de hele tijd werk ontwijkend gedrag vertonenThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Iemand die me kan vertellen hoe ik in iTunes 12 weer van een mp3 een ringtone maak?
Ik heb een .ma4 bestand, maar hoe ik deze nou toegevoegd krijg aan mijn Tones-list...geen idee
Dat moet een .mr4 bestand worden uit mijn hoofd. Dan is het een kwestie van slepen. Ik gebruik van Audiko hiervoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef very het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe ik in iTunes 12 weer van een mp3 een ringtone maak?
Ik heb een .ma4 bestand, maar hoe ik deze nou toegevoegd krijg aan mijn Tones-list...geen ideeTerrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Is alles weer veranderd in itunes 12?
Anders zo: http://www.iphoned.nl/tips/eigen-ringtones-op-de-iphone/![]()
Wat is dat irritant zeg. Dat je in lock-mode toch nog de camera app kan starten. Haal je je mobiel uit je broek om de tijd te zien, krijg je de camera
Heb zo per ongeluk wel eens een film van 1 GB opgenomen terwijl hij in mijn broekzak zat.![]()
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:01 schreef very het volgende:
[..]
Wtf...idd
Pas ik aan als ik thuis ben
Het is mij een doorn in het oog.![]()
Weet iemand of het mogelijk is om op het toetsenbord de komma en punt standaard erbij te zetten bij de gewone letters?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Normaal zet ik mijn telefoon elke avond aan de lader (als die 30% of lager is) maar gister heb ik hem weinig gebruikt.
Had nog 82% toen ik ging slapen.
Ik luister altijd muziek via een dock, maar nu dus zonder kabel er in muziek aangezet.
Van 1 uur tot 9:30 en heb nu nog 61% over.
Niet slecht
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Ben ik ook wel benieuwd naar of dit aan te passen is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:35 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om op het toetsenbord de komma en punt standaard erbij te zetten bij de gewone letters?![]()
Zwaar leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteld
Het is mij een doorn in het oog.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Belkin kabels op eBay. 7¤ Incl. verzending voor 2 meter kabel. Levertijd 6 jaar, máár lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar iemand nog tips voor lightning kabels?The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.![]()
Ben ook pas net thuisquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteld
Het is mij een doorn in het oog.
Maar het is gefixt
[ Bericht 7% gewijzigd door very op 23-10-2014 12:50:23 ]People assume too much.![]()
Is dat sinds kort? Want altijd was het .m4a toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat moet een .mr4 bestand worden uit mijn hoofd. Dan is het een kwestie van slepen. Ik gebruik van Audiko hiervoor.
Het is een .m4a bestand van max 30 seconden die je moet hernoemen naar .m4r geloof ik, dan is het een ringtoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef very het volgende:
[..]
Is dat sinds kort? Want altijd was het .m4a toch?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Het is altijd al een m4r geweest, maarquote:The ".m4r" format is exactly the same as the ".m4a" format other than the possibility of including DRM style copy protection in an ".m4r" file.![]()
Gedaan...hij komt nu wel in de lijst maar....ik krijg dit:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is een .m4a bestand van max 30 seconden die je moet hernoemen naar .m4r geloof ik, dan is het een ringtoon.
Nu blijft die dus hangen op het syncen
Je moet hem aanvinken om te syncen onder iPhone -> Tonen -> Tonen synchroniseren
Trek er anders 1 van Audiko om te testen, die jij wil staat er een aantal keer op zie ik.
http://audiko.net/ringtone/psycho/Shower+Scene?ring=3989791
[ Bericht 32% gewijzigd door glannie op 23-10-2014 13:36:17 ]![]()
Klopt als een bus😀quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Photostream en filmrol zijn weer normaal in 8.1![]()
Batterijduur lijkt wel weer flink verbeterd met iOS 8.1 (iPhone 5)Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de postbode getackeld en met al mijn collega's om mij heen de iphone uitgepakt, wat een fijn ding, ondanks dat hij echt stukken groter is. De camera is echt een enorme verbetering vooral de front camera. (Kom van iphone 4 af) Ben flieft![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de postbode getackeld en met al mijn collega's om mij heen de iphone uitgepakt, wat een fijn ding, ondanks dat hij echt stukken groter is. De camera is echt een enorme verbetering vooral de front camera. (Kom van iphone 4 af) Ben flieft
Ik heb nog steeds de 4![]()
![]()
Ja, OK ZEIKSTRAALquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Je meer ergeren aan het woord appen dan aan is ipv eens![]()
![]()
Hij blijft constant hangen tijdens het syncen op "preparing to copy items" of op "waiting for changes to be aplied"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef glannie het volgende:
Je moet hem aanvinken om te syncen onder iPhone -> Tonen -> Tonen synchroniseren
Trek er anders 1 van Audiko om te testen, die jij wil staat er een aantal keer op zie ik.
http://audiko.net/ringtone/psycho/Shower+Scene?ring=3989791
Ook krijg ik de melding dat er 1 bestand niet is gekopieerd, omdat die niet gevonden kan worden (die vorige dus). Echter weet ik niet waarom die dit zegt, want ik hem hem er al uit gegooid
[ Bericht 1% gewijzigd door very op 23-10-2014 15:44:59 ]People assume too much.![]()
NEE CAPSLOCK-DAG WAS GISTEREN. LEER DAT ES.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Weet iemand wanneer whatsapp eens wordt geupdate? Op mijn iphone6 zie ik nog steeds pixels! Het is onderhand al iOS8.1..![]()
Binnen nu en een week. De nieuwe versie met iPhone 6/6+ support is een tijdje terug al in 'final'-staat onder de betatesters verspreid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef harriepopov het volgende:
Weet iemand wanneer whatsapp eens wordt geupdate? Op mijn iphone6 zie ik nog steeds pixels! Het is onderhand al iOS8.1..![]()
Onbegrijpelijk dat dat zo lang moet duren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Binnen nu en een week. De nieuwe versie met iPhone 6/6+ support is een tijdje terug al in 'final'-staat onder de betatesters verspreid.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Dramatisch sloom zijn ze.
Hopelijk gaan ze niet nog meer de Fb-kant op, met hun TERGEND slome app die alles wil loggen en registreren.![]()
Najah, aangezien het hele beeld gebruikt wordt en alles werkt vind ik het hele whatsapp gejank wel een tikkeltje huilerij om niks hoor
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik weet niet welke iPhone moet doorgaan voor de 6, maar ik zie een powerknop bovenop. Is dus geen 6quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Ben ook pas net thuis
Maar het is gefixt![]()
![]()
F5quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef Colonia het volgende:
[..]
Ik weet niet welke iPhone moet doorgaan voor de 6, maar ik zie een powerknop bovenop. Is dus geen 6.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik had ff 2 vraagjes.
Hoe is jullie beleving, trekt jullie gel/tpu case stof/haartjes aan doordat deze statisch is? Ik dacht dat alleen een siliconen case aantrok?
Ik had hiervoor een hardcase maar die liet regelmatig aan een kant los, na zitten of fietsen, is dit bij jullie ook of had ik gewoon een slechte case?
De reden dat ik een case wil is niet een zo zeer tegen vallen of krassen maar omdat ik de Iphone niet fijn vind vast houden (5s)
[ Bericht 2% gewijzigd door dennissch op 24-10-2014 16:34:32 ]![]()
Jahoor, eerste deukjes al in de iPhone 6. Godverdomme wat gaat dat makkelijk met aluminium.ik
hou
van
...![]()
Ik ben blij dat ik hem bij CB heb besteld, wat een homo's die iCentre. Waren er nog een aantal in het hoofdmagazijn bij iCentre, kreeg ook een email dat ik hem donderdag kon afhalen want was op voorraad. Kreeg alleen maar geen bericht, krijg ik net een mail dat ik reservering 83 was voor de 6 gold 16GB. Man man manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hij staat nu overigens nog steeds op voorraad (dus volgende dag in het iCentre filiaal) Mooie loze beloftes
![]()
![]()
Niemand hier bekend met de levertijden van een grijze 64gb iphone 6 bij coolblue?
Gisteren besteld, maar dat duurt nog wel een maandje of 2 gok ik?(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Hoe dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef klaas_th het volgende:
Jahoor, eerste deukjes al in de iPhone 6. Godverdomme wat gaat dat makkelijk met aluminium.![]()
![]()
Er is mij (via mijn werk) verteld dat eerst alle toestellen die er nu nog zijn voor abonnementen geleverd worden en vanaf begin/half november voor losse aanschaf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef Hyman het volgende:
Niemand hier bekend met de levertijden van een grijze 64gb iphone 6 bij coolblue?
Gisteren besteld, maar dat duurt nog wel een maandje of 2 gok ik?![]()
Klunzigheidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef klaas_th het volgende:
Jahoor, eerste deukjes al in de iPhone 6. Godverdomme wat gaat dat makkelijk met aluminium.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Had je geen beschermingshoesje aangeschaft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens... Blijk baar ergens tegenaan gekomen oid...![]()
Nu dus wel. 'T voelt altijd of je een zak over Yolanthe doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Had je geen beschermingshoesje aangeschaft?
ik
hou
van
...![]()
Met dit type aluminium moet je anders wel meer dan gemiddeld je best doen, tis harder dan de aluminium profielen van de doe het zelf bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens... Blijk baar ergens tegenaan gekomen oid...I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb een vlek in m'n camera:
![]()
De lens is van buiten helemaal schoon en ik kan ook niet goed zien wat er aan de binnenkant zit. Maar de vlek komt op al m'n foto's terug.
Kan ik mijn iPhone gewoon terugbrengen en omruilen voor een nieuwe?![]()
Lijkt me welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb een vlek in m'n camera:
[ afbeelding ]
De lens is van buiten helemaal schoon en ik kan ook niet goed zien wat er aan de binnenkant zit. Maar de vlek komt op al m'n foto's terug.
Kan ik mijn iPhone gewoon terugbrengen en omruilen voor een nieuwe?.
![]()
Volgens de Apple store zelf moet ik eerst een afspraak maken, voordat ik hem terug kan brengen. Klopt dit, of kan ik er alsnog gewoon langs gaan?quote:![]()
Je moet wel een afspraak maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens de Apple store zelf moet ik eerst een afspraak maken, voordat ik hem terug kan brengen. Klopt dit, of kan ik er alsnog gewoon langs gaan?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb een afspraak kunnen maken voor half zeven vanavond. Hopelijk hebben ze hem op voorraad. Anders ga ik het toch via de post doen. Dan maar 30 euro betalen.quote:![]()
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:44 schreef glannie het volgende:
Heb ik ook gehad, ff afspraak en liep 10min erna met een nieuwe de winkel uit.
Het zat eraan te komen. Dit was de eerste iPhone die ik bij de launch gekocht heb waar nog niets mis mee was
Merken jullie op de 6 of 6 plus ook een verminderde accuduur sinds 8.1?![]()
Nope, op m'n 6 Plus houdt ie het nog steeds LANG vol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.
Het zat eraan te komen. Dit was de eerste iPhone die ik bij de launch gekocht heb waar nog niets mis mee was
Waarschijnlijk hebben ze wel voorraad hoor. Voor garantie-afhandeling hebben ze een aparte voorraad (enkel witte doos met daarin de telefoon, geen accessoires).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.
Merken jullie op de 6 of 6 plus ook een verminderde accuduur sinds 8.1?2000 light years from home![]()
Oke. Betekent dat dat ik m'n doos ook niet hoef mee te nemen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze wel voorraad hoor. Voor garantie-afhandeling hebben ze een aparte voorraad (enkel witte doos met daarin de telefoon, geen accessoires).![]()
Correct. Alleen de telefoon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke. Betekent dat dat ik m'n doos ook niet hoef mee te nemen?2000 light years from home![]()
levertijd op m'n iPhone 6 64gb space grey blijft > 4 weken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Haal hem gewoon bij de Store dan. 's Nachts/'s Ochtends reserveren en dezelfde dag ophalenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
levertijd op m'n iPhone 6 64gb space grey blijft > 4 weken![]()
![]()
Ik stuurde vorige week vodafone een mail dat ik wilde verlengen, dezelfde dag bevestiging en leveringsbericht. Volgende dag mijn 64gb binnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
![]()
Bij mij ook. Ik heb hem besteld bij een Vodafone abonnement via Belsimpel, dan was het toestel gratis. Nu dacht ik 'misschien toch maar 100 euro bijbetalen en het via Vodafone doen', blijkt ie bij Vodafone ook niet op voorraad te zijn. Pff.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
Waar heb je em besteld?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
levertijd op m'n iPhone 6 64gb space grey blijft > 4 weken(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ![]()
Vodafone directsales
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Apple fail van de dag
Voor mijn iPhone 5S een Dock gehaald omdat ik vaak muziek afspeel via mijn versterker. Jaren lang gedaan met mijn oude iPhones. Nooit problemen mee gehad
Alleen past nu mijn iPhone mét hoesje niet in het nieuwe lightning Dock![]()
Jammer want ik ga niet elke keer mijn hoesje eraf halen.Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol![]()
Sinds iig vandaag iets vreemds... Als ik in iTunes muziek toevoeg aan de bibliotheek en vervolgens sync met de iPhone zie ik dat e.e.a. wordt gekopieerd, maar het is op de iPhone met geen mogelijkheid terug te vinden...
Iemand een idee?
Edit: ik ben er inmiddels achter. Weer een of andere nieuw nanny-instelling bedoeld om idioten die nooit een iPhone hadden moeten kopen te beschermen...
[ Bericht 24% gewijzigd door DS4 op 25-10-2014 15:42:42 ]Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.![]()
Ik moet mijn bel signaal helemaal tot op de helft zetten voordat ik geluid hoor, nog meer mensen daar last van? En nee ik ben niet doof maar pas vanaf streepje 7 hoor ik iets..![]()
Een dock gebruiken voor het afspelen van muziek? Welk jaar is het, 2002?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:03 schreef RoaRRR het volgende:
Apple fail van de dag
Voor mijn iPhone 5S een Dock gehaald omdat ik vaak muziek afspeel via mijn versterker. Jaren lang gedaan met mijn oude iPhones. Nooit problemen mee gehad
Alleen past nu mijn iPhone mét hoesje niet in het nieuwe lightning Dock![]()
Jammer want ik ga niet elke keer mijn hoesje eraf halen.
Koop gewoon een AirPort.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Tijdens het bellen bedoel je? Ik moet dan ook altijd het geluid heel hard zetten, heb een 5S.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moet mijn bel signaal helemaal tot op de helft zetten voordat ik geluid hoor, nog meer mensen daar last van? En nee ik ben niet doof maar pas vanaf streepje 7 hoor ik iets..![]()
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een dock gebruiken voor het afspelen van muziek? Welk jaar is het, 2002?
Koop gewoon een AirPort.![]()
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zetten
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol![]()
Jouw versterker heeft ook geen AUX-ingang? Want een Airport kan je uiteraard ook via AUX aansluiten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vinden![]()
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zettenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Raar argument, AirPlay is alleen maar een transportprotocol. Het verandert niets aan het signaal (geen compressie ofzo).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vinden![]()
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zetten2000 light years from home![]()
Dan moet je geen 320 Kbps MP3 downloaden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zetten![]()
Nee gewoon als ie op de bank ligt en iemand appt me oid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef tinashe het volgende:
[..]
Tijdens het bellen bedoel je? Ik moet dan ook altijd het geluid heel hard zetten, heb een 5S.![]()
Werkt family sharing serieus alleen met een creditcard
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Genoeg audiofielen die MP3 nog steeds niet serieus nemen hoor... FLAC all the wayquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Raar argument, AirPlay is alleen maar een transportprotocol. Het verandert niets aan het signaal (geen compressie ofzo).dan kun je leuk met je argument komen maar lossy compressie blijft lossy compressie...
Is whatsapp al bijgewerkt ofzo?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ook minder hier, misschien doe ik hem weer eens opnieuw installeren als nieuw. Merk ook achteruitgang....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'geen compressie'?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Genoeg audiofielen die MP3 nog steeds niet serieus nemen hoor... FLAC all the waydan kun je leuk met je argument komen maar lossy compressie blijft lossy compressie...
Nee. Ik dacht dat die 'soon' kwamquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Is whatsapp al bijgewerkt ofzo?Volgens mij hebben ze hun opneem functie toch maar eventjes herzien ivm al dat commentaar.
Heb overigens wel het idee dat toen FB nog niet aan de 'macht' was dat updates veel sneller kwamen.![]()
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'geen compressie'?Eh, nee, dat duurde minstens zo lang destijds en alleen hotfixes werden snel erdoorheen geduwd. Whatsapp is altijd redelijk traag met (grote) updates geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat die 'soon' kwamVolgens mij hebben ze hun opneem functie toch maar eventjes herzien ivm al dat commentaar.
Heb overigens wel het idee dat toen FB nog niet aan de 'macht' was dat updates veel sneller kwamen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?Waarom kom je met deze opmerking? Slaat nergens op.
iOS 8.1: Zojuist weer een freeze gehad tijdens het kijken van een YouTube film. Een reboot was nodig
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
mensen snappen niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.Waarom kom je met deze opmerking? Slaat nergens op.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Je doet erg bijdehand. Ik reageer op iemand die zegt dat de fabrikant van zijn versterker AirPlay van inferieure kwaliteit vindt. Ik zeg dat dat onzin is omdat AirPlay het signaal niet comprimeert en er dus geen verlies in signaalkwaliteit optreedt door AirPlay. Dat het bronsignaal zelf al eventueel gecomprimeerd kan zijn, sja, dat is het probleem van degene die de muziek afspeelt. MP3 heeft niks met AirPlay te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?2000 light years from home![]()
Oh nee dat heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee gewoon als ie op de bank ligt en iemand appt me oid.![]()
Welke code moet je intikken om een nieuwe OS te installeren?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Ja, staat open.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand of 8.0.2 nog gesigned wordt door de servers?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Omdat je kennelijk niet wil snappen waarom het niet ondersteund wordt. Lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.Waarom kom je met deze opmerking? Slaat nergens op.
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je doet erg bijdehand. Ik reageer op iemand die zegt dat de fabrikant van zijn versterker AirPlay van inferieure kwaliteit vindt. Ik zeg dat dat onzin is omdat AirPlay het signaal niet comprimeert en er dus geen verlies in signaalkwaliteit optreedt door AirPlay. Dat het bronsignaal zelf al eventueel gecomprimeerd kan zijn, sja, dat is het probleem van degene die de muziek afspeelt. MP3 heeft niks met AirPlay te maken.
Dat jullie dan beiden blijven hameren op airplay snap ik dan weer niet ipv dat jullie je richten op een los kastje met AUX
Ik vertrek in december naar Hong Kong en Vietnam. Zie op de apple site omgerekend een iphone 6 64gb voor 650 euro, 800 euro in Nederland.
Zijn ze gewoon universeel of krijg ik problemen met 4g dan?![]()
Hangt van frequenties af vooral. En dat verschilt dan weer per provider.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik snap werkelijk waar jouw punt niet. Probeer je te zeggen dat AirPlay niet wordt ondersteund omdat 99% van de mensen het gebruiken om mp3's af te spelen? Dat slaat toch nergens op, immers kan je op een cd-speler (die de versterker ongetwijfeld wel ondersteunt) ook gewoon mp3's zetten van inferieure kwaliteit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet wil snappen waarom het niet ondersteund wordt. Lezen.
[..]
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.
Dat jullie dan beiden blijven hameren op airplay snap ik dan weer niet ipv dat jullie je richten op een los kastje met AUX
Vaag verhaal.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Goh, zijn vraag is dus of de frequenties op telefoons in HK geschikt zijn voor providers hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt van frequenties af vooral. En dat verschilt dan weer per provider.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Werkt. Had destijds ook overwogen om er één in HK te kopen. Alles van te voren uitgezocht. Waar je het mee kan vergelijken is een Engelse retailversie van de iPhone (Engelse stekker). Echter was de 5s toen niet meer op voorraad. Dus kon ik em niet kopen..quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vertrek in december naar Hong Kong en Vietnam. Zie op de apple site omgerekend een iphone 6 64gb voor 650 euro, 800 euro in Nederland.
Zijn ze gewoon universeel of krijg ik problemen met 4g dan?
Het scheelt gewoon meer dan ¤100,- ivg met NL.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Je moet kijken of de telefoon LTE-band 3 en 20 ondersteunt. Volgens mij ondersteunt elke versie dat, behalve de Chinese iPhones (vasteland).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.
2000 light years from home![]()
maat van me heeft z'n 5s in hong kong gehaald, doet het hier prima, zou 't alsnog even navragen daar thoughquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Zijn ze gewoon universeel of krijg ik problemen met 4g dan?![]()
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Werkt. Had destijds ook overwogen om er één in HK te kopen. Alles van te voren uitgezocht. Waar je het mee kan vergelijken is een Engelse retailversie van de iPhone (Engelse stekker). Echter was de 5s toen niet meer op voorraad. Dus kon ik em niet kopen..
Het scheelt gewoon meer dan ¤100,- ivg met NL.Dankquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maat van me heeft z'n 5s in hong kong gehaald, doet het hier prima, zou 't alsnog even navragen daar though
Met een beetje geluk scoor ik volgende week een 6 64gb voor 550, maar als dat niet gaat lukken koop ik hem volgende maand in HK voor 650.
Zal het daar nog ff vragen idd.![]()
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef Mano_ het volgende:
Nice! Waar heb je die gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eh, ja, kijk maar naar de geschiedenis op iTunes. Op Android komt er zelfs nog vaker een update.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, nee, dat duurde minstens zo lang destijds en alleen hotfixes werden snel erdoorheen geduwd. Whatsapp is altijd redelijk traag met (grote) updates geweest.![]()
Dit. Airplay is het draadloze equivalent van een kabel. Je kunt er allerlei soorten data overheen gooien. Ook Lossless data.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?
Net als DLNA (wat airplay feitelijk is).![]()
Appelhoes.nl, maar ze zullen vast bij meerdere winkels te vinden zijn. Het is de Spigen Air Skin.quote:![]()
Welk dock of speaker dock gebruiken anderen hier eigenlijk voor hun iPhone 6
Ik zie dat Apple geen dock op de markt heeft gebracht zoals voor de iPhone 5. Ik zie wel een dock van bijvoorbeeld Belkin.
En natuurlijk de bekende speaker docks van Bose, JBL, Sony en Philips. Werkt in principe gewoon elk dock of speaker dock met een lightning aansluiting? In sommige reviews lees ik problemen met iOS 7 of 8![]()
Ik wil eigenlijk niet meer dan 80 euro uitgeven. Hooguit 40 euro voor een dock (zoiets als Belkin) of hooguit 80 euro voor een speaker dock. Iemand suggesties?
Op de site van Apple wordt bij compabiliteit de iPhone 6 niet genoemd![]()
http://store.apple.com/nl/search/belkin-dock![]()
Ik gebruik een Phillips Airplay speaker die prima werkt. Je kan muziek van andere apparaten afspelen via de AUX ingang en eventueel iOS apparaten opladen/afspelen met het USB poort.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:36 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik gebruik een Phillips Airplay speaker die prima werkt. Je kan muziek van andere apparaten afspelen via de AUX ingang en eventueel iOS apparaten opladen/afspelen met het USB poort.![]()
Die kan je gewoon in je zak houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Asa het volgende:
[..]
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?2000 light years from home![]()
Heb een Apple tv en airport express. Kan je aansluiten op je bestaande set ipv zo'n crackspeaker“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Geen, mijn muziek stream ik via een mediaspeler en over twee maanden via een xbox one met app op de iPhone.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nogmaals: ik leg alleen uit dat er geen ondersteuning op hoeft te zitten als de fabrikant een markt bedient die MP3 als crap ziet en er geen native ondersteuning voor wenst. Wat jij er als consument aan kúnt hangen doet in de hele discussie domweg niet ter zake.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar jouw punt niet. Probeer je te zeggen dat AirPlay niet wordt ondersteund omdat 99% van de mensen het gebruiken om mp3's af te spelen? Dat slaat toch nergens op, immers kan je op een cd-speler (die de versterker ongetwijfeld wel ondersteunt) ook gewoon mp3's zetten van inferieure kwaliteit.
Vaag verhaal.Alle compressie, format boeit dan niet zo gek veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Insteken? Nee, vind ik niet nodigquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Asa het volgende:
[..]
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
AirPlay is lossless.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: ik leg alleen uit dat er geen ondersteuning op hoeft te zitten als de fabrikant een markt bedient die MP3 als crap ziet en er geen native ondersteuning voor wenst. Wat jij er als consument aan kúnt hangen doet in de hele discussie domweg niet ter zake.
[..]
Alle compressie, format boeit dan niet zo gek veel.![]()
Vraagje van een andere orde:
Weet iemand of er al van die batterijen zijn voor de iPhone 6 en 6+ van Mophie? of hoe dat ook mag heten... Zo ja,wat kosten die dingen zoal?
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2014 08:48:15 ]![]()
Nog geen hoesjes, wel losse accu: http://www.mophie.com/shop/iphone-6quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje van een andere orde:
Weet iemand of er al van die batterijen zijn voor de iPhone 6 en 6+ van Mophie? of hoe dat ook mag heten... Zo ja,wat kosten die dingen zoal?![]()
Maar.quote:
De.
Fucking.
Bron.
Dus.
Niet.
En daarom wordt het niet native ondersteund door die audiofiele versterkerbouwer, ongeacht dat je er zelfs een NES aan kunt koppelen voor ouderwetsch 8bit muziekjes.
Men heeft hier een aardig probleem met lezen en/of nadenken.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Hoe mongool ben jij? Je bepaalt toch zelf wat de bron is? Als ik lossless flac over AirPlay wil streamen, dan kan dat gewoon. Godverdomme zeg wat ben jij debiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar.
De.
Fucking.
Bron.
Dus.
Niet.
En daarom wordt het niet native ondersteund door die audiofiele versterkerbouwer, ongeacht dat je er zelfs een NES aan kunt koppelen voor ouderwetsch 8bit muziekjes.
Men heeft hier een aardig probleem met lezen en/of nadenken.![]()
![]()
![]()
![]()
Tevens zijn er ongeveer 1001 versterkers met AirPlay ondersteuning ingebouwd, dus tot zover jouw verhaal.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Speelt je iphone lossless flac out of the box ja?
Anyway, kennelijk is men hier vooral in staat om eromheen te lullen met argumenten terwijl de discussie ontstond waarom het niet ondersteund werd in dit specifieke geval. Dat er duizend en één versterkers zijn mét airplay boeit dus niet.
En de mongool-card spelen, awesome.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Jij doet gewoon opzettelijk moeilijk en krampachtig, dat vind ik mongeloïde c.q. debiel ja. Nu ook weer, jij gaat compleet voorbij aan het feit dat AirPlay ook ondersteund wordt door pc's en Macs, waarop je wel prima lossless materiaal zou kunnen afspelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Speelt je iphone lossless flac out of the box ja?
Anyway, kennelijk is men hier vooral in staat om eromheen te lullen met argumenten terwijl de discussie ontstond waarom het niet ondersteund werd in dit specifieke geval. Dat er duizend en één versterkers zijn mét airplay boeit dus niet.
En de mongool-card spelen, awesome.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Met heel veel apps kun je gewoon flac spelen, ja.
Die flacs kunnen dan ook op een netwerkbron staan en die flacs kun je dan via airplay streamen, zonder compressie dus.![]()
-edit-
foutje, deze moest in het one+ forum.
[ Bericht 32% gewijzigd door Adfundum op 27-10-2014 11:38:02 ]Some weasel took the cork out of my lunch...![]()
FLAC? Gewoon ALAC dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Speelt je iphone lossless flac out of the box ja?![]()
Nog steeds niet willen snappen dat de oorsprong van deze discussie nog altijd over de koppeling tussen iPhone en een niet ondersteunende versterker gingquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon opzettelijk moeilijk en krampachtig, dat vind ik mongeloïde c.q. debiel ja. Nu ook weer, jij gaat compleet voorbij aan het feit dat AirPlay ook ondersteund wordt door pc's en Macs, waarop je wel prima lossless materiaal zou kunnen afspelen.![]()
Vooral over allerhande randvoorwaarde waaronder het wél zou werken blijven beppen.
Apps/netwerkbronnen, PC's en macs, daar ging het domweg niet over en men wil het maar niet snappen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef mapima het volgende:
Hoe blokkeer je anonieme nummers op iPhone 5 iOS 8?![]()
De meldkamer van de politie belt ook vanaf een anoniem nummer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.![]()
toch wil ik anonieme nummers blokkeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.![]()
Anoniem neem ik alleen op als ik iets verwacht, anders is het negen van de tien keer een telemarketeer. Heel irritant wel. Maar ik laat hem rustig overgaan en als er niet ingesproken wordt weet ik vaak genoeg.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Onverstandig, bovendien je kunt toch opnemen en zeggen dat je niet lastig gevallen wilt worden wanneer het jou niet bevalt? Of heb je moeite om voor jezelf op te komen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
[..]
toch wil ik anonieme nummers blokkeren.![]()
Pfff je neemt op, is het een telemarketeer zeg je dat je geen interesse hebt en gooi je hem weer op de haak. Veel beter dan in "spanning" te zitten wie het geweest zou kunnen zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Anoniem neem ik alleen op als ik iets verwacht, anders is het negen van de tien keer een telemarketeer. Heel irritant wel. Maar ik laat hem rustig overgaan en als er niet ingesproken wordt weet ik vaak genoeg.![]()
Je kan natuurlijk zelf een "fucking" lossless bron kiezen. Om een of andere reden maak jij de foutieve aanname dat de bron niet lossless kan zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar.
De.
Fucking.
Bron.
Dus.
Niet.
Men heeft hier een aardig probleem met lezen en/of nadenken.![]()
Juist voor zulke fabrikanten is AirPlay bij uitstek geschikt. Één van de weinige manieren om draadloos muziek te streamen zonder kwaliteitsverlies.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: ik leg alleen uit dat er geen ondersteuning op hoeft te zitten als de fabrikant een markt bedient die MP3 als crap ziet en er geen native ondersteuning voor wenst. Wat jij er als consument aan kúnt hangen doet in de hele discussie domweg niet ter zake.
[..]
Alle compressie, format boeit dan niet zo gek veel.2000 light years from home![]()
Beetje mal idd.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf een "fucking" lossless bron kiezen. Om een of andere reden maak jij de foutieve aanname dat de bron niet lossless kan zijn.2000 light years from home![]()
Wat is een 6 met waterschade nog waard?
Apple zegt dat het ong. ¤291 gaat kosten om te repareren en misschien nog meer.
Klopt dat?
(Vraag het even omdat ik hier soms lees dat de genialen van Apple niet altijd het juiste antwoord via de telefoon geven)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik wil hem wel van je overkopen mits de prijs niet al te gek is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Klopt dat?
(Vraag het even omdat ik hier soms lees dat de genialen van Apple niet altijd het juiste antwoord via de telefoon geven)
![]()
Hmmm, facebook app wilt ineens niet meer laden op iPhone 5s. Mobiele website wel gewoon bereikbaar. Nog meer mensen hier last van
Edit: nvm opnieuw installeren van de app deed wonderen. Al is hij nog steeds wat traag.
[ Bericht 18% gewijzigd door 7nightwing7 op 27-10-2014 19:31:14 ]You dont believe me ? Read this line again.![]()
Ga eens naar een particulier. Zo rekenen sommige 250 euro voor een scherm vervangen terwijl je dat ook voor 60 kan doen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:12 schreef APK het volgende:
Klopt dat?
![]()
Ik heb een ZAGG full body skin besteld bij mobielbereikbaar.nl
Bij de telefoon van mijn vrouw (6+) geen probleem, bij mij (6) staat er opeens de naam ZAGG op de skin, op een onlogische plek. Mobielbereikbaar.nl gemaild, die beweren dat er nog een beschermlaag op zit die eraf moet. Instructies naar ze opgestuurd waaruit blijkt dat dat verhaal niet klopt. Komen ze met het verhaal dat de nieuwe versie de naam heeft meegedrukt.
Ik heb hier nog de basis liggen waarde skin uitkomt en het lijkt me een misdruk. Dus ZAGG zelf maar even gemaild of dit klopt. Dit ziet er namelijk niet logisch uit :
Drukken jullie ook en passant je belvolume naar beneden omdat je in je iphone knijpt als je hem uitzet aan de andere kant ????!
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.![]()
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:20 schreef Sunri5e het volgende:
Ik wil hem wel van je overkopen mits de prijs niet al te gek is.Nah, is een 6 van de zaak, dus dat kan beter gewoon via Apple gaan maar bedankt voor het aanbod.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
Ga eens naar een particulier. Zo rekenen sommige 250 euro voor een scherm vervangen terwijl je dat ook voor 60 kan doen.
Misschien dat Ynske hier wat duidelijkheid over kan geven?Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Nee, wel de sleep-knop als ik een foto wil makenquote:Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef elcastel het volgende:
Drukken jullie ook en passant je belvolume naar beneden omdat je in je iphone knijpt als je hem uitzet aan de andere kant ????!.
![]()
![]()
whahahhahaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef very het volgende:
Ik heb een .ma4 bestand, maar hoe ik deze nou toegevoegd krijg aan mijn Tones-list...geen idee
Vraag een Apple genius ik ben benieuwd waarom een 1000 euro kostende telefoon geen zelf gekozen beltoontje kan afspelen.;)
[ Bericht 9% gewijzigd door ScarFace- op 27-10-2014 20:55:56 ]![]()
Ik raad het mijn klanten (alleen maar zakelijk) ook gewoon aan. Als je kijkt naar Dynafix oid dan krijg je dit soort tarieven, laatst stond op Vodafone nog een mooi voorbeeld.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:31 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Nah, is een 6 van de zaak, dus dat kan beter gewoon via Apple gaan maar bedankt voor het aanbod.
Misschien dat Ynske hier wat duidelijkheid over kan geven?![]()
Je hebt niets aan het vervangen van het scherm met waterschade. Wat dacht je van de hardware dat daarin zit? Voor om en nabij de 300 euro een refurb iPhone 6 kunnen kopen is schappelijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ga eens naar een particulier. Zo rekenen sommige 250 euro voor een scherm vervangen terwijl je dat ook voor 60 kan doen.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
Dat kan die wel hoorquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:47 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
whahahhaha
Vraag een Apple genius ik ben benieuwd waarom een 1000 euro kostende telefoon geen zelf gekozen beltoontje kan afspelen.;)
Daarbij kost ie telefoon geen 1000 euro
Lijkt mij ook ja, en dan krijg je de BTW ook nog terug en geen gezeur met BTW-bonnetjes via particulierenquote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt niets aan het vervangen van het scherm met waterschade. Wat dacht je van de hardware dat daarin zit? Voor om en nabij de 300 euro een refurb iPhone 6 kunnen kopen is schappelijk.
Heb hier een 4s met een defecte WiFi-chip. Deze heb ik verkocht en probeer ik te wissen. Find-my-iPhone staat aan (heb ik online iCloud al verwijderd, maar die synchroniseert natuurlijk niet met deze telefoon, aangezien deze geen contact maakt met internet.
Nu dacht ik handig te zijn door er een code op te zetten en de optie aan te zetten om de telefoon na tien verkeerde pogingen te wissen, maar hij blokkeert de telefoon alleen maar voor een steeds langere periode.
Iemand nog meer opties om de telefoon te wissen? Ik heb geen simkaartje dat past, helaas....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Neem mijn vorige post maar met een korreltje zout ik hb zelf ook een iPhone , hetzij een 4s.
Beste app om te zien wat er in de omgeving te doen is anyone?![]()
Ah, dat wordt dus probleem twee met de 6 die gezwommen heeft.quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Heb hier een 4s met een defecte WiFi-chip. Deze heb ik verkocht en probeer ik te wissen. Find-my-iPhone staat aan (heb ik online iCloud al verwijderd, maar die synchroniseert natuurlijk niet met deze telefoon, aangezien deze geen contact maakt met internet.
Volgens de helpdesk van Apple kan dat gewoon via iCloud uitgezet worden
- Edit: Oh, het gaat om wissen en de telefoon is wel gewoon afgemeld neem ik aan? -Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Instellingen>algemeen, onderin stel opnieuw in>resetten maarum je post kan ik niet volgen een verkochte telefoon wissen maar je wilt m waarachijnlijk wissen nadat iemand een bedrag heeft geboden op je telefoon online ofzo mjaquote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Nu dacht ik handig te zijn door er een code op te zetten en de optie aan te zetten om de telefoon na tien verkeerde pogingen te wissen, maar hij blokkeert de telefoon alleen maar voor een steeds langere periode.
Iemand nog meer opties om de telefoon te wissen? Ik heb geen simkaartje dat past, helaas....![]()
Find my iPhone remote uitzetten, dus niet op de telefoon.quote:
Dat bedoelde ik.
F_H bedoelde iets anders, hij kan niet via wifi op Internet en heeft geen passende sim.
Klopt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:42 schreef APK het volgende:
[..]
Find my iPhone remote uitzetten, dus niet op de telefoon.
Dat bedoelde ik.
F_H bedoelde iets anders, hij kan niet via wifi op Internet en heeft geen passende sim.
Via iCloud heb ik de telefoon afgemeld. Maar ik heb inmiddels door dat die 10x verkeerde code, ook inhoudt dat je telkens langer mag wachten. Op dit moment staat de wachttijd op 60 minuten. Morgen weer een nieuwe poging om een verkeerde code in te voeren
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]![]()
Welke spanning? Ik heb gewoon weinig trek in telemarketeers die dat hele bel me niet register niet volgen maar er ondanks discussie erover aan het eind van het gesprek vrolijk naar verwijzen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Pfff je neemt op, is het een telemarketeer zeg je dat je geen interesse hebt en gooi je hem weer op de haak. Veel beter dan in "spanning" te zitten wie het geweest zou kunnen zijn.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Mein.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:36 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk zelf een "fucking" lossless bron kiezen. Om een of andere reden maak jij de foutieve aanname dat de bron niet lossless kan zijn.
Gott.
Dicussie ontstond over de koppeling iPhone->versterker ipv een random speakercradle, alternatieven zijn irrelevant. Ik val airplay dan ook niet aan, ik geef slecjts aan waarom die versterkerbouwer het er niet standaard erin heeft zittenmaar dat ontken ik dan ook nergensquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
Juist voor zulke fabrikanten is AirPlay bij uitstek geschikt. Één van de weinige manieren om draadloos muziek te streamen zonder kwaliteitsverlies.
Gewoon op de haak gooien klaar. Het kan anders ook zijn dat een goede maat of familie belt, maar goed misschien heb ik wel gewoon veel meer telefonisch contact dan anderen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:53 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Welke spanning? Ik heb gewoon weinig trek in telemarketeers die dat hele bel me niet register niet volgen maar er ondanks discussie erover aan het eind van het gesprek vrolijk naar verwijzen.![]()
Ik wil áls ik dan opneem ook gewoon normaal met mensen om kunnen gaan, anders wordt er uit wraak gewoon een terugbelreminder achter het nummer geketstquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Gewoon op de haak gooien klaar. Het kan anders ook zijn dat een goede maat of familie belt, maar goed misschien heb ik wel gewoon veel meer telefonisch contact dan anderen.
Familie en vrienden zijn nooit afgeschermd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik snap eigenlijk niet dat je zoveel telemarketeers aan de lijn krijgt, ik heb dat eigenlijk vrijwel nooit op mijn mobiel besef ik mij net.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik wil áls ik dan opneem ook gewoon normaal met mensen om kunnen gaan, anders wordt er uit wraak gewoon een terugbelreminder achter het nummer geketst
Familie en vrienden zijn nooit afgeschermd.![]()
Ik heb ook een 4S met een gammele Wifi-chip. Ik kan hem gelukkig nog repareren met de haardrogermethode, al komt het probleem elke 2-3 maanden weer terug. Is die van jou helemaal niet meer te herstellen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:54 schreef Five_Horizons het volgende:
Iemand nog meer opties om de telefoon te wissen? Ik heb geen simkaartje dat past, helaas....![]()
Ik word haast nooit gebeld hoor, maar als ik dan gebeld wordt is het gewoon negen van de tien keer een telemarketeer die zich beroept op contact in het verleden waardoor ze een uitzonderingspositie in het bel-me-niet-register-zouden hebben.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:09 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet dat je zoveel telemarketeers aan de lijn krijgt, ik heb dat eigenlijk vrijwel nooit op mijn mobiel besef ik mij net.
Maar ik vind ze gewoon vervelend en als ze echt iets te vertellen hebben spreken ze maar een boodschap in. (ik neem op werk sowieso niet op en kijk er dan vooral tijdens pauzes en koffie even op).
Net als straatverkopers vind ik het nogal schofterig over het algemeen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Nope. Afgezien van het feit dat ikzelf al een tijdje een 5S heb en m'n oudste ook allang een andere heeft, ben ik wel klaar met het gedoe waarbij je niet van je telefoon op aan kunt.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:11 schreef Colonia het volgende:
[..]
Ik heb ook een 4S met een gammele Wifi-chip. Ik kan hem gelukkig nog repareren met de haardrogermethode, al komt het probleem elke 2-3 maanden weer terug. Is die van jou helemaal niet meer te herstellen?
Ding wordt dus verkocht.
Wie heeft het over alternatieven? Het gaat om het afspelen vanaf een iPhone via AirPlay op een versterker, waarbij jij stug blijft volhouden dat dat niet lossless mogelijk is, en dat klopt dus niet.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mein.
Gott.
Dicussie ontstond over de koppeling iPhone->versterker ipv een random speakercradle, alternatieven zijn irrelevant. Ik val airplay dan ook niet aan, ik geef slecjts aan waarom die versterkerbouwer het er niet standaard erin heeft zitten![]()
Het was een voorbeeld, dat die tarieven zo kunnen verschillen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:51 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je hebt niets aan het vervangen van het scherm met waterschade. Wat dacht je van de hardware dat daarin zit? Voor om en nabij de 300 euro een refurb iPhone 6 kunnen kopen is schappelijk.![]()
Man man man haal het zand eens uit je vagijn.![]()
Dat heb ik nooit gezegd gvd, dat moet ik dus blijven verdedigenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:34 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wie heeft het over alternatieven? Het gaat om het afspelen vanaf een iPhone via AirPlay op een versterker, waarbij jij stug blijft volhouden dat dat niet lossless mogelijk is, en dat klopt dus niet.
Nogmaals: de reden dat airplay waarschijnlijk niet ondersteund wordt door versterker X is omdat de maker de gebruikelijke bron (MP3) mogelijk inferieur acht. Das alles wat ik gezegd heb, vervolgens krijg ik allerhande randvoorwaarden onder mijn neus en dan heb ik het gedaan, ja, dank je de koekoek, kutjes.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn iPhone 5. Ik wil hem updaten (naar iOS 8.1) en wil dat dus via de kabel doen... maar wanneer ik hem op laptop aansluit, krijg ik een melding dat ie geen reservekopie kan maken omdat ik geen originele oplader heb en nog wat. Dat terwijl ik originele kabel heb, ik heb de oplader zelfs bij een Apple winkel gehaald.
Wat zeggen jullie? Even langs gaan of is dat makkelijk te verhelpen?![]()
Mijn versterker heeft een AUX ingang maar om nu een Airport te kopen van 99,- euro voor iets wat een dock van 29,- ook doet vind ik een beetje belachelijk..quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jouw versterker heeft ook geen AUX-ingang? Want een Airport kan je uiteraard ook via AUX aansluiten.
Net zo absurd dat mijn Iphone 5S niet mét hoesje in het dock kan. Iets wat met mijn 4S en ipod met de 30 pins dock echt nooit een probleem is geweest.
De oplossing zal dus worden dat ik mijn jack-kabel van mijn oude dock ga gebruiken icm met een lightning kabel om mijn Iphone van stroom te voorzien. Het enige nadeel hiervan is dat ik de afstandbediening niet kan gebruiken maar goed dat is mij geen 70,- euro waard.
De hele discussie Airplay etc mag dan ook gestopt worden van mij.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol![]()
Vandaag een iPhone 6 gekocht. Ik wilde een restore doen vanaf iCloud maar dat geeft na enkele uren aan nog steeds bezig te zijn
Nu maak ik een backup van mijn oude iPhone in iTunes. Misschien gaat dat beter en anders maar helemaal opnieuw beginnen.
Anderen hier met ervaringen met iCloud terugzetten en ging dat wel gewoon snel![]()
![]()
Ik gok dat er iets anders staat dan dat hoor. De kabel heeft niks te maken met de mogelijkheid tot backup.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 17:51 schreef Lampje_ het volgende:
Ik heb de laatste tijd wat problemen met mijn iPhone 5. Ik wil hem updaten (naar iOS 8.1) en wil dat dus via de kabel doen... maar wanneer ik hem op laptop aansluit, krijg ik een melding dat ie geen reservekopie kan maken omdat ik geen originele oplader heb en nog wat. Dat terwijl ik originele kabel heb, ik heb de oplader zelfs bij een Apple winkel gehaald.
Wat zeggen jullie? Even langs gaan of is dat makkelijk te verhelpen?
Kan je de precieze foutmelding doorgeven?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ja alleen van iOS8 naar iOS7 backup terugzetten gaat nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:15 schreef Asa het volgende:
Werkt dat eigenlijk wel? Als ik een backup maak op een iPhone met iOS 7 en de nieuwe heeft 8![]()
![]()
Doe je het via je wifi? Zou het sowieso niet via je data doen. Toen ik het via wifi deed gaf hij 4 uur aan, toen koppelde ik hem aan iTunes en was het zo gepiept.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:12 schreef Asa het volgende:
Vandaag een iPhone 6 gekocht. Ik wilde een restore doen vanaf iCloud maar dat geeft na enkele uren aan nog steeds bezig te zijn
Nu maak ik een backup van mijn oude iPhone in iTunes. Misschien gaat dat beter en anders maar helemaal opnieuw beginnen.
Anderen hier met ervaringen met iCloud terugzetten en ging dat wel gewoon snel
Ik had overigens ook ios 7 en nu alles 8, gewoon goed gegaan![]()
![]()
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone van ...., omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iPhone. Verwijder de reservekopie van deze iPhone en probeer het opnieuw."quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:14 schreef TC03 het volgende:
Ik gok dat er iets anders staat dan dat hoor. De kabel heeft niks te maken met de mogelijkheid tot backup.
Kan je de precieze foutmelding doorgeven?
Dat. Het was inderdaad niet precies wat ik zei, maar ik kreeg dat melding ook toen ik een neppe oplader voor iPhone 5 kocht. Ik heb de reservekopie al verwijderd en toch heeft het niet geholpen.![]()
Heb je een Windows of een Mac?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:55 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
"iTunes kan geen reservekopie maken van de iPhone van ...., omdat de reservekopie beschadigd is of niet compatibel is met de iPhone. Verwijder de reservekopie van deze iPhone en probeer het opnieuw."
Dat. Het was inderdaad niet precies wat ik zei, maar ik kreeg dat melding ook toen ik een neppe oplader voor iPhone 5 kocht. Ik heb de reservekopie al verwijderd en toch heeft het niet geholpen.
Indien Windows, toets in de adresbalk in Explorer '%appdata%' in (zonder aanhalingstekens), ga dan naar de map 'Apple Computer', 'Mobile Sync', 'Backup'. Je bent dan hier:
C:\Users\Lampje_\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
Verwijder vervolgens alles wat in de map backup staat en probeer het opnieuw.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Rennen, rennen, rennenquote:
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 21:17 schreef TC03 het volgende:
Heb je een Windows of een Mac?
Indien Windows, toets in de adresbalk in Explorer '%appdata%' in (zonder aanhalingstekens), ga dan naar de map 'Apple Computer', 'Mobile Sync', 'Backup'. Je bent dan hier:
C:\Users\Lampje_\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup
Verwijder vervolgens alles wat in de map backup staat en probeer het opnieuw.Het heeft geholpen, helemaal super!
![]()
Thanks, het is geluktquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:33 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja alleen van iOS8 naar iOS7 backup terugzetten gaat niet![]()
![]()
Ik deed het via Wifi inderdaad maar dat ging extreem langzaam. Ik heb het nu via iTunes gedaan en dat duurde iets van 20 minuten. Had ik daar maar eerder gedaanquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:45 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Doe je het via je wifi? Zou het sowieso niet via je data doen. Toen ik het via wifi deed gaf hij 4 uur aan, toen koppelde ik hem aan iTunes en was het zo gepiept.
Ik had overigens ook ios 7 en nu alles 8, gewoon goed gegaan
Thanks!![]()
ik vind mijn 4s de laatste dagen (2 weken) ineens steeds meer kuren vertonen waar ik voorheen nog NOOIT last van heb gehad. En het lijkt me een software probleem ondanks dat ik sinds 7.1.2 niet meer heb geupdate (die heb ik sinds die uit was)
- Display lijkt af en toe net 1à2 mm te groot waardoor de randen wegvallen, als je dan de homebutton drukt zoomt ie even terug naar normaalen zet weer 1à2 mm uit
- Deze week is daar bij gekomen dat mijn display ineens vol in gezoomd is en ik supersized iconen heb. Moet de phone dan compleet uitschakelen en weer inschakelen
- hij is ook steeds trager aan het worden.
Krijg het vermoeden dat er stiekem iets geupdate is...kan dit ?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wat?quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zie hem niet en krijg nog steeds die godvergeten irritante KUTmelding over "Meldingen aanzetten in berichtencentrum"quote:![]()
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming![]()
Als je een iPhone online koopt bij de Apple Store kun je dan in geval van garantie etc. "gewoon" terecht in Haarlem, Amsterdam of Den Haag bij de Apple Store? Of moet je dan je telefoon opsturen of brengen naar een ander service point![]()
Mijn vader wi een iPhone 6 kopen maar in Nederland staan de winkels continu op "niet beschikbaar" dus vandaar mogelijk de optie het online te bestellen![]()
![]()
Hallo!
Ben van plan om een iphone 6 64GB te kopen, heb even op de website van de apple store gekeken en de bezorgtijd is 2 weken. Toch best lang
Waar hebben jullie hem besteld?![]()
Ja, vind ik ook lang. Ik woon in London en had de 'mazzel' dat ik er gisteren een kon reserveren in de winkel in Regent St. Maar in NL is bestellen momenteel misschien wel het snelstquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:13 schreef Archibaltus het volgende:
Hallo!
Ben van plan om een iphone 6 64GB te kopen, heb even op de website van de apple store gekeken en de bezorgtijd is 2 weken. Toch best lang
Waar hebben jullie hem besteld?![]()
![]()
Jaquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:10 schreef Asa het volgende:
Als je een iPhone online koopt bij de Apple Store kun je dan in geval van garantie etc. "gewoon" terecht in Haarlem, Amsterdam of Den Haag bij de Apple Store? Of moet je dan je telefoon opsturen of brengen naar een ander service point![]()
Mijn vader wi een iPhone 6 kopen maar in Nederland staan de winkels continu op "niet beschikbaar" dus vandaar mogelijk de optie het online te bestellen.
![]()
Iemand vertelde mij net dat hij de 6+ had besteld 2 maanden geleden en het is er nog niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:13 schreef Archibaltus het volgende:
Hallo!
Waar hebben jullie hem besteld?
Had al vooruit betaald.
Hij bellen, zeiden ze tegen hem dat het nog wel eens januari kon worden voor hij hem binnen had...![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij net dat hij de 6+ had besteld 2 maanden geleden en het is er nog niet.
Had al vooruit betaald.
Hij bellen, zeiden ze tegen hem dat het nog wel eens januari kon worden voor hij hem binnen had...Waar is dat?
![]()
Ik mag toch hopen dat dit niet bij de Apple Store is onlinequote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Iemand vertelde mij net dat hij de 6+ had besteld 2 maanden geleden en het is er nog niet.
Had al vooruit betaald.
Hij bellen, zeiden ze tegen hem dat het nog wel eens januari kon worden voor hij hem binnen had...![]()
![]()
Helaas is dit waar, laat je niet misleiden door die tijden die ze aangeven..quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Had al vooruit betaald.
Hij bellen, zeiden ze tegen hem dat het nog wel eens januari kon worden voor hij hem binnen had...
Zo stond hij bij iCentre op voorraad, ik naar Utrecht laten verzenden en zelfs in de mail stond "hij is op voorraad je kan hem de dag erna ophalen". Klantenservice gaf ook aan dat hij leverbaar was.
Tussendoor al via kantoor bij Coolblue besteld omdat ik hem op kantoor toch moest installeren. Krijg ik pas na 2 of 3 dagen mailtje van iCentre dat ik resevering 83 was![]()
Overigens had ik één van de laatste bij Coolblue.
Voor mijn klanten probeer ik ze ook te pakken te krijgen maar zelfs incl abonnementen is de levertijd bizar.![]()
Geen idee, wel officieel ergens.quote:Kan best wel eens zo zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 12:25 schreef Asa het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet bij de Apple Store is online
Niet goed opgelet...![]()
Sowieso was de iPhone 6+ twee maanden geleden nog niet eens aangekondigd.2000 light years from home![]()
iPhone 6 64gb spacegrijs op 21/10 besteld via apple store online en vandaag een mailtje gekregen dat mijn bestelling verzonden is. Om even een indicatie te geven van moment van bestellen en moment van verzenden.![]()
1 week na de release ben ik gewoon de stad binnengelopen, de eerste beste winkel had voor mij een 64gb iPhone goud. Is het echt zo moeilijk tegenwoordig?![]()
Zelf zou ik nooit voor een witte gaan en al helemaal niet voor de wit met gouden achterkant. Ik begrijp niet waarom je een witte iphone wil hebben. Ik heb constant het idee dat ik in een soort van oog aan het kijken ben als ik naar het scherm van een witte iphone aan het kijken bent. Als je telefoon zwart is dan heb je dit oogeffect niet. Vandaar ook dat witte tv's enorm geflopt zijn.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef RoW_0 het volgende:
1 week na de release ben ik gewoon de stad binnengelopen, de eerste beste winkel had voor mij een 64gb iPhone goud. Is het echt zo moeilijk tegenwoordig?![]()
De witte, vooral gouden, variant is dan ook makkelijker verkrijgbaar dan de zwarte/space grey, heb ik het idee.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 13:43 schreef RoW_0 het volgende:
1 week na de release ben ik gewoon de stad binnengelopen, de eerste beste winkel had voor mij een 64gb iPhone goud. Is het echt zo moeilijk tegenwoordig?
Ikzelf wil absoluut geen witte iPhone en 16 GB vind ik iets te karig. Ik zal nog even moeten wachten, denk ik![]()
![]()
Ik ga proberen om er vrijdag iets na 0u of anders overdag eentje te reserveren bij de Store in Amsterdam. (64GB SG).
Als ie daar niet is, dan maar Den Haag of Haarlem, OV is toch gratis![]()
![]()
Wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 14:11 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Zelf zou ik nooit voor een witte gaan en al helemaal niet voor de wit met gouden achterkant. Ik begrijp niet waarom je een witte iphone wil hebben. Ik heb constant het idee dat ik in een soort van oog aan het kijken ben als ik naar het scherm van een witte iphone aan het kijken bent. Als je telefoon zwart is dan heb je dit oogeffect niet. Vandaar ook dat witte tv's enorm geflopt zijn.![]()
![]()
![]()
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.![]()
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 29 oktober 2014 20:25 schreef kikoooooo het volgende:
Eindelijk Prive afspraken maken in Exchange met ios8. Godver dat heeft lang geduurdTen percent faster with a sturdier frame![]()
Iemand ervaring met kapotte iPhone (4S)? Is dit het scherm of moederbord dat kapot is?
Oorzaak is niet helemaal bekend, maar waarschijnlijk gevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik probeer ruimte vrij te maken op de iPhone 5c van mijn vrouw. Ze zou 4.4GB aan foto's hebben. Er staan echter slechts 450 foto's in en 2 minuten video. Dit leek me al bizar veel. Na deleten van de helft staat er nog steeds dat er 4.4GB in gebruik is. Waar zou het mis gaan?![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef Goddelijker het volgende:
Iemand ervaring met kapotte iPhone (4S)? Is dit het scherm of moederbord dat kapot is?
Oorzaak is niet helemaal bekend, maar waarschijnlijk gevallen.Rechtsbovenin lijkt wel alsof het scherm gebroken is, maar de rest ziet er een beetje vreemd uit. Ga eens langs bij zo'n telefoonreparateur, die weet het snel genoeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:42 schreef Goddelijker het volgende:
Oorzaak is niet helemaal bekend, maar waarschijnlijk gevallen.Het ziet eruit alsof het scherm kapot is. Maar als je het zeker wilt weten, moet je hem gewoon even aan de computer hangen. Als iTunes hem herkent, is het niet het moederbord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen wonder dat je die nog vindtquote:
Volgens mij heb jij nog nooit goud gezien in je leven. Snap ik ook wel aangezien je een enorme paupersukkeltje bent.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Geen wonder dat je die nog vindtHet is dan ook naar mijn mening meer bruinig of champagne dan goud. Maar dit is een kwestie van smaak, maar jij bent natuurlijk niet zo capabel genoeg om dit te kunnen vatten. Jij handelingsonbekwame gekkie jij <3
Maar heb jij de Whatsapp update nou al geïnstalleerd of niet?![]()
![]()
Ik heb m'n zinnen gezet op een iPhone 6 64GB Zilver, maar volgens mij wordt dat ook gewoon achteraan in de rij aansluiten...had verwacht dat de voorraad inmiddels wel een beetje op gang gekomen zou zijn.
Nou komen we morgen terug van vakantie, en ach, nu we toch aan het reizen zijn, kunnen we er ook nog wel een ritje Oberhausen aan vastplakken. Maar er is nergens te vinden of daar iets of voorraad is, of wel? En een ritje op de bonnefooi gaat me dan net weer iets te ver![]()
Wat is de beste/snelste optie? Online bestellen bij Apple toch maar?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availabilityquote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb m'n zinnen gezet op een iPhone 6 64GB Zilver, maar volgens mij wordt dat ook gewoon achteraan in de rij aansluiten...had verwacht dat de voorraad inmiddels wel een beetje op gang gekomen zou zijn.
Nou komen we morgen terug van vakantie, en ach, nu we toch aan het reizen zijn, kunnen we er ook nog wel een ritje Oberhausen aan vastplakken. Maar er is nergens te vinden of daar iets of voorraad is, of wel? En een ritje op de bonnefooi gaat me dan net weer iets te ver![]()
Wat is de beste/snelste optie? Online bestellen bij Apple toch maar?
https://reserve.cdn-apple(...)/iPhone/availability
Melding van beschikbaarheid krijgen dmv http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/chooseCountry
Wel snel zijn.![]()
Goeien tip! Geen voorraad op dit moment, maar dan weten we dat vast. We hebben als we thuiskomen nog een weekje vakantie, dus wie weetquote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Melding van beschikbaarheid krijgen dmv http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/chooseCountry
Wel snel zijn.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als je daadwerkelijk reserveert moet je hem dezelfde dag nog ophalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Goeien tip! Geen voorraad op dit moment, maar dan weten we dat vast. We hebben als we thuiskomen nog een weekje vakantie, dus wie weet
Meestal is er meteen om 0u nieuwe voorraad, en ook rond 12u.![]()
Als dat nog in onze vrije week valt is dat geen probleemquote:Op donderdag 30 oktober 2014 06:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk reserveert moet je hem dezelfde dag nog ophalen.
Meestal is er meteen om 0u nieuwe voorraad, en ook rond 12u.en anders bestel ik m toch maar online dan.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Waarom kan mijn iPhone geen reservekopie maken?
Ik snap dat er staat dat er te weinig geheugen beschikbaar is, maar kan er niet automatisch over de vorige reservekopie worden geschreven zeg maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik het al veel apps weggehaald onder aan het rijtje zodat de volgende reservekopie al kleiner is dan de vorige. Dus het zou sowieso moeten kunnen nu?![]()
Dat ik ook een afspraak op private kan zetten in m'n gedeelde zakelijke agenda. Dat kon nooit met vorige iOS versiesquote:![]()
Wauw, dit raakt me manquote:Op woensdag 29 oktober 2014 22:10 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij nog nooit goud gezien in je leven. Snap ik ook wel aangezien je een enorme paupersukkeltje bent.Het is dan ook naar mijn mening meer bruinig of champagne dan goud. Maar dit is een kwestie van smaak, maar jij bent natuurlijk niet zo capabel genoeg om dit te kunnen vatten. Jij handelingsonbekwame gekkie jij <3
Maar heb jij de Whatsapp update nou al geïnstalleerd of niet?Persoonlijke aanvallen over smaak
En nee, want ik heb geen last van de huidige versie en zie vanzelf die update wel verschijnen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Grappig dat jij over persoonlijke aanvallen over smaak begint, nadat je denigrerend loopt te doen over een kleur van een telefoon![]()
![]()
"een enorme paupersukkeltje"100000
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik kan vanuit mijn fotoalbum niet rechtstreeks foto's naar whatsapp sturen.
Kan dit sowieso niet, of klopt er bij mij iets niet?All she wants and needs is just a little taste..![]()
Tsja, weet ik veel. Geen zin in een ban eigenlijk. Pannenkoekquote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:30 schreef HeatWave het volgende:
"een enorme paupersukkeltje"100000
![]()
![]()
Dit kan als WhatsApp eindelijk haar app volledig update naar iOS8/8.1 zodat je dit wel kunt.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 09:31 schreef Luxuria het volgende:
Ik kan vanuit mijn fotoalbum niet rechtstreeks foto's naar whatsapp sturen.
Kan dit sowieso niet, of klopt er bij mij iets niet?
Via dit bericht las ik wel dat ze een update hebben uitgebracht voor iOS8, maar die bevat nog niet de feature of via bijv. foto's app van Apple direct foto's te versturen naar WhatsApp
Daarnaast zitten veel gebruikers ook te wachten op support voor iPhone 6(Plus).
WhatsApp is weer eens zeer traag met hun update (ging net zo met iOS7).![]()
Hmm erg vervelend...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 10:36 schreef funrider het volgende:
[..]
Dit kan als WhatsApp eindelijk haar app volledig update naar iOS8/8.1 zodat je dit wel kunt.
Via dit bericht las ik wel dat ze een update hebben uitgebracht voor iOS8, maar die bevat nog niet de feature of via bijv. foto's app van Apple direct foto's te versturen naar WhatsApp
Daarnaast zitten veel gebruikers ook te wachten op support voor iPhone 6(Plus).
WhatsApp is weer eens zeer traag met hun update (ging net zo met iOS7).All she wants and needs is just a little taste..![]()
Iemand een idee waarom ik in Numbers/Pages op mijn iPhone mijn bestanden niet kan zien? Op mijn Macs en iPad staan ze er wel. En ja iCloud drive staat aan. Heb alle bestanden al een keer opnieuw erin gezet. Numbers/Pages opnieuw geïnstalleerd, iCloud afgemeld en opnieuw aangemeld. Niks lijkt te werken![]()
![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
Heb je de nieuwste veris van Pages en Numbers geinstalleerd?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:18 schreef FredVleespet het volgende:
Iemand een idee waarom ik in Numbers/Pages op mijn iPhone mijn bestanden niet kan zien? Op mijn Macs en iPad staan ze er wel. En ja iCloud drive staat aan. Heb alle bestanden al een keer opnieuw erin gezet. Numbers/Pages opnieuw geïnstalleerd, iCloud afgemeld en opnieuw aangemeld. Niks lijkt te werkenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Jep op alle devices staat de laatste versie.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Heb je de nieuwste veris van Pages en Numbers geinstalleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: