Dat laatste doet mijn huidige iphone dito.. dacht dat het aan het toestel lag, is ook alweer 2,5 jaar oud namelijkquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:25 schreef crv het volgende:
ik vindt overigens mijn 4s met 7.1.2. ook trager geworden sinds de laatste updates
Ook valt me op dat wanneer die langere tijd niet uit is geweest het scherm wat "opgeblazen" wordt zodat er aan alle kanten 1mm beeld verdwijnt. als je dan een app start wordt die ff kleiner en het nieuwe schermpje idem weer net te groot
Ah, duidelijk.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef funrider het volgende:
[..]
Niet onbruikbaar, maar wel een flink stuk langzamer met:
- openen folders
- safari > openen websites
- notificatie center response
- control panel response
- App Store app
- Weer app
- verticaal naar horizontaal switch (voor bijv. videos te kijken)
[..]
Dixons heeft zelfde moederbedrijf (BasGroup) als iCentreBeiden geven 3 jaar garantie: 1 jaar van Apple, 1 jaar wettelijk in NL extra en nog een jaar van Dixons/iCentre zelf). In juni vorig jaar toen iCentre failliet was verklaart heeft de BasGroup die al eigenaar was van Dixons en MyCom het overgrote deel van de iCentre winkels overgenomen (bron).
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:08 schreef Solique het volgende:
Maar eens deze of volgende week mijn 5 laten fixen, toestel valt in zowel de power button als battery replacement program. Power button merk ik weinig van maar accu is echt onbetrouwbaar
Heb je iOS 7 of 8? Ik had een iPhone 5 met kapotte sluimerknop, toestel bijna onbruikbaar, hij zou gratis vervangen worden, maar bij mij was het opgelost in 8, die lijkt een soort detectie te hebben voor halve knopdruks.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?
Ha, serieus? Ik heb nog iOS7 er op staan. Wellicht toch maar de stap nemen, het valt altijd te proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:14 schreef eleusis het volgende:
[..]
Heb je iOS 7 of 8? Ik had een iPhone 5 met kapotte sluimerknop, hij zou gratis vervangen worden, maar bij mij fixte iOS8 het probleem.
Omruilen is niet iets wat Apple zou doen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:11 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Mijn sluimerknop heeft soms ook een eigen willetje. Weet jij toevallig hoe de procedure is? Ik heb gehoord dat je telefoon wordt omgeruild, klopt dat?
Je moet heel snel zijn: Apple zelf zegt "Het programma dekt iPhone 5-modellen gedurende twee jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat." Volgens mij is dat bijna nu; mijn iPhone 5 is van eind okt 2012, en volgens mij had ik hem één van de eerste dagen besteld.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:16 schreef RipMcPants het volgende:
Enige waar ik mee zit is dat volgens apple site mijn toestel uit garantie is, maar bij ingeven code valt toestel wel in dat program. Wil dus wel zeker weten dat ze gratis gaan fixen.
Damn ik zie het idd! Ik had ook de Apple store in Den Haag gebeld, die zeiden een refurbished toestel... Ik weet het niet zeker. Ik heb hem uiteindelijk niet ingeruild omdat de update hem fixte. Excuus als ik het verkeerd heb gezet!quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:16 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ha, serieus? Ik heb nog iOS7 er op staan. Wellicht toch maar de stap nemen, het valt altijd te proberen.
Op de website staat dat je telefoon wordt gerepareerd en je een leentoestel meekrijgt. Iemand anders hoorde ik over het omruilen voor een refurb toestel, vandaar de vraag
Ha, geen probleem. Ik vind het al fijn dat je meedenktquote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:21 schreef eleusis het volgende:
[..]
Damn ik zie het idd! Ik had ook de Apple store in Den Haag gebeld, die zeiden een refurbished toestel... Ik weet het niet zeker. Ik heb hem uiteindelijk niet ingeruild omdat de update hem fixte. Excuus als ik het verkeerd heb gezet!
Die van mij is uit december, dus heb nog even.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:18 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je moet heel snel zijn: Apple zelf zegt "Het programma dekt iPhone 5-modellen gedurende twee jaar na de eerste detailhandelverkoop van het apparaat." Volgens mij is dat bijna nu; mijn iPhone 5 is van eind okt 2012, en volgens mij had ik hem één van de eerste dagen besteld.
We willen graag serieuze discussie voeren hier. Je topic lijkt niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:24 schreef Floxcie het volgende:
Kan iemand helpen?
ONZ / Beste telly voor de purchase (Hoort in DIG)
Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor uw medewerking en samenwerking.
Dus 300 op MP zetten is een mooie prijs dan toch? Mijne is ook omgeruild door KPN een half jaar geleden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
5 Refurbished wordt verkocht voor 600-699
Mijn 6 kan ik morgen ophalen bij iCentre, ben heel benieuwd.. ik heb heb namelijk best kleine handenanders neem ik toch de 5S.
Ik zag overigens bij Dixons dat je 3 jaar garantie kreeg op je apple product, ik vertrouw dat nooit zo, iemand hier ervaring mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef Mano_ het volgende:
Vandaag m'n Durex Ultra Thin binnen gekregen
Zie je wel? Net als seks met een condoom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pangu.io maar wacht nog even tot Cydia en Substrate ingevoegd met de tool zijn. Nu moet je dat handmatig met SSH doen.quote:
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:46 schreef casper019 het volgende:
ik heb plots allemaal kut tekentjes op mn toetesen bord op mn iphone 6 plus
http://s14.postimg.org/h6nbxcutt/IMG_3099.png
zoals die past en ?! weet iemand hoe ik dat weg kan halen en het normale toetsenbord weer kan krijgen?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.
vanmorgen had ik dat nog niet in die game.. kan je dat niet permenent weghalen? k vind die zijkanten alleen maar irritantquote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:48 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat is de normale toetsenbord. Als je de iPhone recht houdt, krijg je de "gewone" weer.
Buggy update denk ik 7.1.2quote:Op woensdag 22 oktober 2014 16:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat laatste doet mijn huidige iphone dito.. dacht dat het aan het toestel lag, is ook alweer 2,5 jaar oud namelijk
[..]
Ah, duidelijk.
Heb hem toch maar via werk besteld op Coolblue, wordt ie morgen middag op kantoor afgeleverd en kan ik daarna lekker de hele tijd werk ontwijkend gedrag vertonen
Dat moet een .mr4 bestand worden uit mijn hoofd. Dan is het een kwestie van slepen. Ik gebruik van Audiko hiervoor.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 22:26 schreef very het volgende:
Iemand die me kan vertellen hoe ik in iTunes 12 weer van een mp3 een ringtone maak?
Ik heb een .ma4 bestand, maar hoe ik deze nou toegevoegd krijg aan mijn Tones-list...geen idee
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:01 schreef very het volgende:
[..]
Wtf...idd
Pas ik aan als ik thuis ben
Ben ik ook wel benieuwd naar of dit aan te passen is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:35 schreef Luxuria het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om op het toetsenbord de komma en punt standaard erbij te zetten bij de gewone letters?
Zwaar leven.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteld
Het is mij een doorn in het oog.
Belkin kabels op eBay. 7¤ Incl. verzending voor 2 meter kabel. Levertijd 6 jaar, máár lekker goedkoop.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar iemand nog tips voor lightning kabels?
Ben ook pas net thuisquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds een iPhone 5 als 6 opgesteld
Het is mij een doorn in het oog.
Is dat sinds kort? Want altijd was het .m4a toch?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 23:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dat moet een .mr4 bestand worden uit mijn hoofd. Dan is het een kwestie van slepen. Ik gebruik van Audiko hiervoor.
Het is een .m4a bestand van max 30 seconden die je moet hernoemen naar .m4r geloof ik, dan is het een ringtoon.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:46 schreef very het volgende:
[..]
Is dat sinds kort? Want altijd was het .m4a toch?
quote:The ".m4r" format is exactly the same as the ".m4a" format other than the possibility of including DRM style copy protection in an ".m4r" file.
Gedaan...hij komt nu wel in de lijst maar....ik krijg dit:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:51 schreef eleusis het volgende:
[..]
Het is een .m4a bestand van max 30 seconden die je moet hernoemen naar .m4r geloof ik, dan is het een ringtoon.
Klopt als een bus😀quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:33 schreef kikoooooo het volgende:
Photostream en filmrol zijn weer normaal in 8.1
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:45 schreef UnicornFarts het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Net de postbode getackeld en met al mijn collega's om mij heen de iphone uitgepakt, wat een fijn ding, ondanks dat hij echt stukken groter is. De camera is echt een enorme verbetering vooral de front camera. (Kom van iphone 4 af) Ben flieft
Ja, OK ZEIKSTRAALquote:Op woensdag 22 oktober 2014 12:48 schreef Champy het volgende:
[..]
Je meer ergeren aan het woord appen dan aan is ipv eens
Hij blijft constant hangen tijdens het syncen op "preparing to copy items" of op "waiting for changes to be aplied"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:29 schreef glannie het volgende:
Je moet hem aanvinken om te syncen onder iPhone -> Tonen -> Tonen synchroniseren
Trek er anders 1 van Audiko om te testen, die jij wil staat er een aantal keer op zie ik.
http://audiko.net/ringtone/psycho/Shower+Scene?ring=3989791
NEE CAPSLOCK-DAG WAS GISTEREN. LEER DAT ES.quote:
Binnen nu en een week. De nieuwe versie met iPhone 6/6+ support is een tijdje terug al in 'final'-staat onder de betatesters verspreid.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:15 schreef harriepopov het volgende:
Weet iemand wanneer whatsapp eens wordt geupdate? Op mijn iphone6 zie ik nog steeds pixels! Het is onderhand al iOS8.1..
Onbegrijpelijk dat dat zo lang moet duren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:23 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Binnen nu en een week. De nieuwe versie met iPhone 6/6+ support is een tijdje terug al in 'final'-staat onder de betatesters verspreid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |