Het enige wat sense maakt is dat TS een idioot is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:20 schreef Bart het volgende:
Schopje ONZ, daar snappen ze je misschien.
wat praat je internethero vraag advies ja?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het enige wat sense maakt is dat TS een idioot is.
Amen broeder, sommige mensen zijn te diep gezonken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef CoolGuy het volgende:
In echt elk topic waar mensen iets negatiefs roepen over iPhone heb je dan lui die zich zo vereenzelvigen met hun telefoon dat ze dat als een persoonlijke belediging opvatten![]()
Het is een telefoon mensen, kolere eej, de wereld stopt niet met draaien omdat iemand geen fan is van iPhone hoor.
quote:God plaatste Adam en Eva in de Hof van Eden (het Aards Paradijs), en vertelde hen dat zij het fruit van alle bomen in de tuin konden eten, behalve het fruit van de boom van de kennis van goed en kwaad. Zij leefden gelukkig tot een slang (wellicht Satan) Eva verleidde om de "verboden vrucht" (traditioneel een appel) te eten. Zij at ervan, en gaf het fruit ook aan Adam, die er ook van at. Zij werden zich op dat moment onmiddellijk bewust van hun naaktheid en gingen zich ervoor schamen.
Aldus de persoon die het direct serieus neemt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:29 schreef CoolGuy het volgende:
In echt elk topic waar mensen iets negatiefs roepen over iPhone heb je dan lui die zich zo vereenzelvigen met hun telefoon dat ze dat als een persoonlijke belediging opvatten![]()
Het is een telefoon mensen, kolere eej, de wereld stopt niet met draaien omdat iemand geen fan is van iPhone hoor.
Heavy heavy, jij bent de eerste die siri op mijn vraagt ingaat. Welke Chinees raadt jij aan ook iets van OnePlus One toch?quote:
Och, ik volg wel eens wat topics, en daarin reageer jij inderdaad altijd op die manier. Vandaar ook dat je je aangesproken voelt, en terecht.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Aldus de persoon die het direct serieus neemt.
Jij bent niet gemaakt voor ONZ. Ga gewoon terug naar de serieuze topics.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Och, ik volg wel eens wat topics, en daarin reageer jij inderdaad altijd op die manier. Vandaar ook dat je je aangesproken voelt, en terecht.
Jij reageert forumbreed op dezelfde manier als t over de iPhone gaat. Dan kun je wel rookgordijntjes op proberen te werpen maar dat werkt niet. Neem jezelf en je telefoontje eens niet zo serieus man, je laat je ontzettend kennen zo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij bent niet gemaakt voor ONZ. Ga gewoon terug naar de serieuze topics.
HA!! Gedisst! Kut iPhones.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Och, ik volg wel eens wat topics, en daarin reageer jij inderdaad altijd op die manier. Vandaar ook dat je je aangesproken voelt, en terecht.
Lol. Gast, het gaat om de manier van reageren he. Ik heb 0.0 tegen hem als persoon verder.quote:
Vechten?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lol. Gast, het gaat om de manier van reageren he. Ik heb 0.0 tegen hem als persoon verder.
Ooohhhhhh!! Worldstar hiphop nigga! Worldstar.... Worldstar.... Worldstar x500 *maakt negerhandgebaren*quote:
Iedereen moet gewoon weten dat ik het niet accepteer dat men zo over de iPhone praat. De iPhone is veruit superieur en mensen die dat niet kunnen accepteren zijn gewoon mijn respect niet waardig. Grappen en grollen mag, maar laat Apple er gewoon buiten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:45 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij reageert forumbreed op dezelfde manier als t over de iPhone gaat. Dan kun je wel rookgordijntjes op proberen te werpen maar dat werkt niet. Neem jezelf en je telefoontje eens niet zo serieus man, je laat je ontzettend kennen zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |