Ik weet niet welke iPhone moet doorgaan voor de 6, maar ik zie een powerknop bovenop. Is dus geen 6quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:45 schreef very het volgende:
[..]
Ben ook pas net thuis
Maar het is gefixt
F5quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:08 schreef Colonia het volgende:
[..]
Ik weet niet welke iPhone moet doorgaan voor de 6, maar ik zie een powerknop bovenop. Is dus geen 6
Ik ben blij dat ik hem bij CB heb besteld, wat een homo's die iCentre. Waren er nog een aantal in het hoofdmagazijn bij iCentre, kreeg ook een email dat ik hem donderdag kon afhalen want was op voorraad. Kreeg alleen maar geen bericht, krijg ik net een mail dat ik reservering 83 was voor de 6 gold 16GB. Man man manquote:Op woensdag 22 oktober 2014 15:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn 6 kan ik morgen ophalen bij iCentre, ben heel benieuwd.. ik heb heb namelijk best kleine handenanders neem ik toch de 5S.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef klaas_th het volgende:
Jahoor, eerste deukjes al in de iPhone 6. Godverdomme wat gaat dat makkelijk met aluminium.
Er is mij (via mijn werk) verteld dat eerst alle toestellen die er nu nog zijn voor abonnementen geleverd worden en vanaf begin/half november voor losse aanschaf.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 20:53 schreef Hyman het volgende:
Niemand hier bekend met de levertijden van een grijze 64gb iphone 6 bij coolblue?
Gisteren besteld, maar dat duurt nog wel een maandje of 2 gok ik?
Klunzigheidquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 19:08 schreef klaas_th het volgende:
Jahoor, eerste deukjes al in de iPhone 6. Godverdomme wat gaat dat makkelijk met aluminium.
Had je geen beschermingshoesje aangeschaft?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens... Blijk baar ergens tegenaan gekomen oid...
Nu dus wel. 'T voelt altijd of je een zak over Yolanthe doetquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 23:28 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Had je geen beschermingshoesje aangeschaft?
Met dit type aluminium moet je anders wel meer dan gemiddeld je best doen, tis harder dan de aluminium profielen van de doe het zelf bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:52 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens... Blijk baar ergens tegenaan gekomen oid...
Lijkt me welquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 10:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik heb een vlek in m'n camera:
[ afbeelding ]
De lens is van buiten helemaal schoon en ik kan ook niet goed zien wat er aan de binnenkant zit. Maar de vlek komt op al m'n foto's terug.
Kan ik mijn iPhone gewoon terugbrengen en omruilen voor een nieuwe?
Volgens de Apple store zelf moet ik eerst een afspraak maken, voordat ik hem terug kan brengen. Klopt dit, of kan ik er alsnog gewoon langs gaan?quote:
Je moet wel een afspraak maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Volgens de Apple store zelf moet ik eerst een afspraak maken, voordat ik hem terug kan brengen. Klopt dit, of kan ik er alsnog gewoon langs gaan?
Ik heb een afspraak kunnen maken voor half zeven vanavond. Hopelijk hebben ze hem op voorraad. Anders ga ik het toch via de post doen. Dan maar 30 euro betalen.quote:
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:44 schreef glannie het volgende:
Heb ik ook gehad, ff afspraak en liep 10min erna met een nieuwe de winkel uit.
Nope, op m'n 6 Plus houdt ie het nog steeds LANG vol.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.
Het zat eraan te komen. Dit was de eerste iPhone die ik bij de launch gekocht heb waar nog niets mis mee was
Merken jullie op de 6 of 6 plus ook een verminderde accuduur sinds 8.1?
Waarschijnlijk hebben ze wel voorraad hoor. Voor garantie-afhandeling hebben ze een aparte voorraad (enkel witte doos met daarin de telefoon, geen accessoires).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Mooi, dat wekt vertrouwen. Hopelijk is de voorraad ernaar dat dat bij mij ook lukt.
Het zat eraan te komen. Dit was de eerste iPhone die ik bij de launch gekocht heb waar nog niets mis mee was
Oke. Betekent dat dat ik m'n doos ook niet hoef mee te nemen?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:36 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze wel voorraad hoor. Voor garantie-afhandeling hebben ze een aparte voorraad (enkel witte doos met daarin de telefoon, geen accessoires).
Correct. Alleen de telefoon.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:38 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oke. Betekent dat dat ik m'n doos ook niet hoef mee te nemen?
Haal hem gewoon bij de Store dan. 's Nachts/'s Ochtends reserveren en dezelfde dag ophalenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
levertijd op m'n iPhone 6 64gb space grey blijft > 4 weken
Ik stuurde vorige week vodafone een mail dat ik wilde verlengen, dezelfde dag bevestiging en leveringsbericht. Volgende dag mijn 64gb binnenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
Bij mij ook. Ik heb hem besteld bij een Vodafone abonnement via Belsimpel, dan was het toestel gratis. Nu dacht ik 'misschien toch maar 100 euro bijbetalen en het via Vodafone doen', blijkt ie bij Vodafone ook niet op voorraad te zijn. Pff.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
Waar heb je em besteld?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:43 schreef Adelante het volgende:
Een dock gebruiken voor het afspelen van muziek? Welk jaar is het, 2002?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:03 schreef RoaRRR het volgende:
Apple fail van de dag
Voor mijn iPhone 5S een Dock gehaald omdat ik vaak muziek afspeel via mijn versterker. Jaren lang gedaan met mijn oude iPhones. Nooit problemen mee gehad
Alleen past nu mijn iPhone mét hoesje niet in het nieuwe lightning Dock![]()
Jammer want ik ga niet elke keer mijn hoesje eraf halen.
Tijdens het bellen bedoel je? Ik moet dan ook altijd het geluid heel hard zetten, heb een 5S.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:30 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik moet mijn bel signaal helemaal tot op de helft zetten voordat ik geluid hoor, nog meer mensen daar last van? En nee ik ben niet doof maar pas vanaf streepje 7 hoor ik iets..
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vindenquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Een dock gebruiken voor het afspelen van muziek? Welk jaar is het, 2002?
Koop gewoon een AirPort.
Jouw versterker heeft ook geen AUX-ingang? Want een Airport kan je uiteraard ook via AUX aansluiten.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vinden![]()
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zetten
Raar argument, AirPlay is alleen maar een transportprotocol. Het verandert niets aan het signaal (geen compressie ofzo).quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Mijn versterker ondersteund geen Airplay omdat zij dat van inferieure kwaliteit vinden![]()
Mijn geluidssysteem is te goed voor 320 MP3 maar soms is de luisterpaal en Spotify wel makkelijk om achtergrond muziek op te zetten
Dan moet je geen 320 Kbps MP3 downloaden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:44 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Nee gewoon als ie op de bank ligt en iemand appt me oid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:33 schreef tinashe het volgende:
[..]
Tijdens het bellen bedoel je? Ik moet dan ook altijd het geluid heel hard zetten, heb een 5S.
Genoeg audiofielen die MP3 nog steeds niet serieus nemen hoor... FLAC all the wayquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Raar argument, AirPlay is alleen maar een transportprotocol. Het verandert niets aan het signaal (geen compressie ofzo).
Ook minder hier, misschien doe ik hem weer eens opnieuw installeren als nieuw. Merk ook achteruitgang....quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 11:46 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'geen compressie'?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Genoeg audiofielen die MP3 nog steeds niet serieus nemen hoor... FLAC all the waydan kun je leuk met je argument komen maar lossy compressie blijft lossy compressie...
Nee. Ik dacht dat die 'soon' kwamquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 19:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Is whatsapp al bijgewerkt ofzo?
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:09 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'geen compressie'?
Eh, nee, dat duurde minstens zo lang destijds en alleen hotfixes werden snel erdoorheen geduwd. Whatsapp is altijd redelijk traag met (grote) updates geweest.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:16 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nee. Ik dacht dat die 'soon' kwamVolgens mij hebben ze hun opneem functie toch maar eventjes herzien ivm al dat commentaar.
Heb overigens wel het idee dat toen FB nog niet aan de 'macht' was dat updates veel sneller kwamen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?
mensen snappen niksquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.Waarom kom je met deze opmerking? Slaat nergens op.
Je doet erg bijdehand. Ik reageer op iemand die zegt dat de fabrikant van zijn versterker AirPlay van inferieure kwaliteit vindt. Ik zeg dat dat onzin is omdat AirPlay het signaal niet comprimeert en er dus geen verlies in signaalkwaliteit optreedt door AirPlay. Dat het bronsignaal zelf al eventueel gecomprimeerd kan zijn, sja, dat is het probleem van degene die de muziek afspeelt. MP3 heeft niks met AirPlay te maken.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wil je nu werkelijk proberen me te overtuigen dat het protocol van 128kbs lossless 44.1KHz sampled materiaal weet te maken?
Oh nee dat heb ik dan weer nietquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 17:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee gewoon als ie op de bank ligt en iemand appt me oid.
Ja, staat open.quote:Op zondag 26 oktober 2014 05:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Weet iemand of 8.0.2 nog gesigned wordt door de servers?
Omdat je kennelijk niet wil snappen waarom het niet ondersteund wordt. Lezen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 23:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee.Waarom kom je met deze opmerking? Slaat nergens op.
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je doet erg bijdehand. Ik reageer op iemand die zegt dat de fabrikant van zijn versterker AirPlay van inferieure kwaliteit vindt. Ik zeg dat dat onzin is omdat AirPlay het signaal niet comprimeert en er dus geen verlies in signaalkwaliteit optreedt door AirPlay. Dat het bronsignaal zelf al eventueel gecomprimeerd kan zijn, sja, dat is het probleem van degene die de muziek afspeelt. MP3 heeft niks met AirPlay te maken.
Ik snap werkelijk waar jouw punt niet. Probeer je te zeggen dat AirPlay niet wordt ondersteund omdat 99% van de mensen het gebruiken om mp3's af te spelen? Dat slaat toch nergens op, immers kan je op een cd-speler (die de versterker ongetwijfeld wel ondersteunt) ook gewoon mp3's zetten van inferieure kwaliteit.quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je kennelijk niet wil snappen waarom het niet ondersteund wordt. Lezen.
[..]
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.
Dat jullie dan beiden blijven hameren op airplay snap ik dan weer niet ipv dat jullie je richten op een los kastje met AUX
Goh, zijn vraag is dus of de frequenties op telefoons in HK geschikt zijn voor providers hier.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Hangt van frequenties af vooral. En dat verschilt dan weer per provider.
Werkt. Had destijds ook overwogen om er één in HK te kopen. Alles van te voren uitgezocht. Waar je het mee kan vergelijken is een Engelse retailversie van de iPhone (Engelse stekker). Echter was de 5s toen niet meer op voorraad. Dus kon ik em niet kopen..quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vertrek in december naar Hong Kong en Vietnam. Zie op de apple site omgerekend een iphone 6 64gb voor 650 euro, 800 euro in Nederland.
Zijn ze gewoon universeel of krijg ik problemen met 4g dan?
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?quote:Op zondag 26 oktober 2014 11:05 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nee, ik begin bij de bron van de redenatie en dat is dat mp3 per definitie niet de meest kwalitatieve oplossing is maar wel door 99% van de muziekliefhebbers gedragen wordt. Die versterkerbouwer biedt er echter domweg geen ondersteuning voor in de vorm van airplay.
Dat jullie dan beiden blijven hameren op airplay snap ik dan weer niet ipv dat jullie je richten op een los kastje met AUX
maat van me heeft z'n 5s in hong kong gehaald, doet het hier prima, zou 't alsnog even navragen daar thoughquote:Op zondag 26 oktober 2014 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vertrek in december naar Hong Kong en Vietnam. Zie op de apple site omgerekend een iphone 6 64gb voor 650 euro, 800 euro in Nederland.
Zijn ze gewoon universeel of krijg ik problemen met 4g dan?
quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Werkt. Had destijds ook overwogen om er één in HK te kopen. Alles van te voren uitgezocht. Waar je het mee kan vergelijken is een Engelse retailversie van de iPhone (Engelse stekker). Echter was de 5s toen niet meer op voorraad. Dus kon ik em niet kopen..
Het scheelt gewoon meer dan ¤100,- ivg met NL.
Dankquote:Op zondag 26 oktober 2014 12:56 schreef andreas612 het volgende:
[..]
maat van me heeft z'n 5s in hong kong gehaald, doet het hier prima, zou 't alsnog even navragen daar though
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:19 schreef Mano_ het volgende:
Vandaag m'n Durex Ultra Thin binnen gekregen
Nice! Waar heb je die gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh, ja, kijk maar naar de geschiedenis op iTunes. Op Android komt er zelfs nog vaker een update.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Eh, nee, dat duurde minstens zo lang destijds en alleen hotfixes werden snel erdoorheen geduwd. Whatsapp is altijd redelijk traag met (grote) updates geweest.
Dit. Airplay is het draadloze equivalent van een kabel. Je kunt er allerlei soorten data overheen gooien. Ook Lossless data.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?
Appelhoes.nl, maar ze zullen vast bij meerdere winkels te vinden zijn. Het is de Spigen Air Skin.quote:
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:36 schreef Baghdaddy het volgende:
Ik gebruik een Phillips Airplay speaker die prima werkt. Je kan muziek van andere apparaten afspelen via de AUX ingang en eventueel iOS apparaten opladen/afspelen met het USB poort.
Die kan je gewoon in je zak houden.quote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Asa het volgende:
[..]
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?
Nogmaals: ik leg alleen uit dat er geen ondersteuning op hoeft te zitten als de fabrikant een markt bedient die MP3 als crap ziet en er geen native ondersteuning voor wenst. Wat jij er als consument aan kúnt hangen doet in de hele discussie domweg niet ter zake.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:37 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar jouw punt niet. Probeer je te zeggen dat AirPlay niet wordt ondersteund omdat 99% van de mensen het gebruiken om mp3's af te spelen? Dat slaat toch nergens op, immers kan je op een cd-speler (die de versterker ongetwijfeld wel ondersteunt) ook gewoon mp3's zetten van inferieure kwaliteit.
Vaag verhaal.
Alle compressie, format boeit dan niet zo gek veel.quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Maar AirPlay is niet alleen voor MP3's. Waarom heb je het steeds over MP3?
Insteken? Nee, vind ik niet nodigquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:06 schreef Asa het volgende:
[..]
Maar je kunt je telefoon er niet in zetten zeg maar?
AirPlay is lossless.quote:Op maandag 27 oktober 2014 00:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nogmaals: ik leg alleen uit dat er geen ondersteuning op hoeft te zitten als de fabrikant een markt bedient die MP3 als crap ziet en er geen native ondersteuning voor wenst. Wat jij er als consument aan kúnt hangen doet in de hele discussie domweg niet ter zake.
[..]
Alle compressie, format boeit dan niet zo gek veel.
Nog geen hoesjes, wel losse accu: http://www.mophie.com/shop/iphone-6quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:47 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje van een andere orde:
Weet iemand of er al van die batterijen zijn voor de iPhone 6 en 6+ van Mophie? of hoe dat ook mag heten... Zo ja,wat kosten die dingen zoal?
Maar.quote:
Hoe mongool ben jij? Je bepaalt toch zelf wat de bron is? Als ik lossless flac over AirPlay wil streamen, dan kan dat gewoon. Godverdomme zeg wat ben jij debiel.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar.
De.
Fucking.
Bron.
Dus.
Niet.
En daarom wordt het niet native ondersteund door die audiofiele versterkerbouwer, ongeacht dat je er zelfs een NES aan kunt koppelen voor ouderwetsch 8bit muziekjes.
Men heeft hier een aardig probleem met lezen en/of nadenken.
Jij doet gewoon opzettelijk moeilijk en krampachtig, dat vind ik mongeloïde c.q. debiel ja. Nu ook weer, jij gaat compleet voorbij aan het feit dat AirPlay ook ondersteund wordt door pc's en Macs, waarop je wel prima lossless materiaal zou kunnen afspelen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Speelt je iphone lossless flac out of the box ja?
Anyway, kennelijk is men hier vooral in staat om eromheen te lullen met argumenten terwijl de discussie ontstond waarom het niet ondersteund werd in dit specifieke geval. Dat er duizend en één versterkers zijn mét airplay boeit dus niet.
En de mongool-card spelen, awesome.
FLAC? Gewoon ALAC dus.quote:Op maandag 27 oktober 2014 10:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Speelt je iphone lossless flac out of the box ja?
Nog steeds niet willen snappen dat de oorsprong van deze discussie nog altijd over de koppeling tussen iPhone en een niet ondersteunende versterker gingquote:Op maandag 27 oktober 2014 10:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij doet gewoon opzettelijk moeilijk en krampachtig, dat vind ik mongeloïde c.q. debiel ja. Nu ook weer, jij gaat compleet voorbij aan het feit dat AirPlay ook ondersteund wordt door pc's en Macs, waarop je wel prima lossless materiaal zou kunnen afspelen.
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:02 schreef mapima het volgende:
Hoe blokkeer je anonieme nummers op iPhone 5 iOS 8?
De meldkamer van de politie belt ook vanaf een anoniem nummer.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.
toch wil ik anonieme nummers blokkeren.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Moet je niet willen, soms kan het zijn dat je familie of vrienden jou met een ander toestel proberen te bereiken (waarbij het nummer anoniem is) of dat je eventueel een ander belangrijk belletje verwacht dat toevallig met een anoniem nummer is.
Onverstandig, bovendien je kunt toch opnemen en zeggen dat je niet lastig gevallen wilt worden wanneer het jou niet bevalt? Of heb je moeite om voor jezelf op te komen?quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:04 schreef mapima het volgende:
[..]
toch wil ik anonieme nummers blokkeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |