volgens dat ding moet ik 1800kcal eten, ja dacht t ff nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik cut ook op 2600 kcal, terwijl ik 115kg ben. Gewoon IIFYM calculator gebruikt.
Belangrijker is denk ik om te kijken of deze vestigingen een squatrek hebben voordat je aan een jaarcontract vastzit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.
Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
Wat maakt dat je op Basic Fit of Fit For Free uitkomt? Beide staan niet goed bekend. Geef even aan waar je woont en je krijgt een goed alternatief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.
Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
Ja, ik ga er sowieso eerst ff heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Belangrijker is denk ik om te kijken of deze vestigingen een squatrek hebben voordat je aan een jaarcontract vastzit.
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt dat je op Basic Fit of Fit For Free uitkomt? Beide staan niet goed bekend. Geef even aan waar je woont en je krijgt een goed alternatief.
Verbaasd??!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, ik ga er sowieso eerst ff heen.
[..]
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.
Ben een beetje verbaasd dat ze hier worden afgeschreven.
Ze zijn vooral gericht op de machines en mensen die willen gaan "fitnessen" waarbij ze vooral voor ogen hebben om te gaan "tonen" en op een yogabal door de sportschool te rollen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
[..]
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.
Grootste klachtgebieden zijn: 's avonds te druk, weinig losse gewichten, veel paupervolk en problemen met opzeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn basic fit kan ik gewoon iemand meenemen om te kijken of het wat is. Verder hebben ze veel losse gewichten (dumbells 4-40 kg), een squatrek (ook een smith machine, maar die heb ik nog nooit gebruikt) en een aparte hoek voor krachttraining. Vergeleken met mijn vroegere sportschool (achmea health) was het echt een Walhalla voor krachttraining.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Doen ze bij die basicshizzle niet aan dag-proef-abo's?
Ik zit ook bij een gym waarvan het algemene beeld is dat het een apparaten/cirquit zaal is, dat idee had ik in eerste instantie ook en dat is een groot deel van de ruimte, maar er is een prima krachttraininghoek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mijn basic fit kan ik gewoon iemand meenemen om te kijken of het wat is. Verder hebben ze veel losse gewichten (dumbells 4-40 kg), een squatrek (ook een smith machine, maar die heb ik nog nooit gebruikt) en een aparte hoek voor krachttraining. Vergeleken met mijn vroegere sportschool (achmea health) was het echt een Walhalla voor krachttraining.
Ik ben tot nu toe bij 4 verschillende basic fits geweest om te trainen (handig als je ergens anders logeert: je mag overal naar binnen), maar er is behoorlijk verschil tussen filialen. Heeft vaak ook te maken met wat er voorheen in zat voor sportschool bijv.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:42 schreef Verbodsbord het volgende:
Ik zit ook bij een gym waarvan het algemene beeld is dat het een apparaten/cirquit zaal is, dat idee had ik in eerste instantie ook en dat is een groot deel van de ruimte, maar er is een prima krachttraininghoek.
Dus inderdaad gewoon even gaan kijken bij verschillende sportscholen
Dat komt omdat jouw Basic Fit een overgenomen Health City (en daarvoor Total Workout) is.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mijn basic fit kan ik gewoon iemand meenemen om te kijken of het wat is. Verder hebben ze veel losse gewichten (dumbells 4-40 kg), een squatrek (ook een smith machine, maar die heb ik nog nooit gebruikt) en een aparte hoek voor krachttraining. Vergeleken met mijn vroegere sportschool (achmea health) was het echt een Walhalla voor krachttraining.
Got dayum! Brb 11kg afvallen en 71kg squat increase.quote:
Of gewoon 290 squattenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:54 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Got dayum! Brb 11kg afvallen en 71kg squat increase.
Of gewoon 30kg afvallenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Of gewoon 290 squatten
En wat is het probleem?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik bulk op V70/K375/E225 totaal 3400 calorien, maar ik kom nog in de buurt van die 375 koolydraten. Iemand tips?
Wat niet vergeten erbij te typen, vroeg me af of ik iets erg verkeerd doe dat ik mijn koolydraten niet haal.quote:
Dat ik dit ooit nog zou typen....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:45 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
Wat niet vergeten erbij te typen, vroeg me af of ik iets erg verkeerd doe dat ik mijn koolydraten niet haal.
Oke, dus alle carbs komen uit havermout, aardappels, rijstwafels en melk. Daarnaast reken je de banaan(20 gram carbs) niet mee. En weet niet of je groentes eet, maar deze kan je dan meerekenen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch weggelaten omdat ik pas om 11 uur ontbijt had, doe K50%,V15% en E35%. Komt nog een bak magere kwark bij.
Vergeet niet de olie erbij te tellen waarin je bakt. Dat klinkt kleinzerig, maar met 90 kcal per 10ml tikt dat redelijk hard aan. 10-20ml bij de eieren en bij de tilapia, als je daar een deel van binnenkrijgt zit je al aan zo'n 150kcal extra.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Lunch weggelaten omdat ik pas om 11 uur ontbijt had, doe K50%,V15% en E35%. Komt nog een bak magere kwark bij.
Ik zou me eerder druk maken over je vetten.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:39 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik bulk op V70/K375/E225 totaal 3400 calorien, maar ik kom niet nog in de buurt van die 375 koolydraten. Iemand tips?
Wat is er met je banaan gebeurd?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Drink jij na afloop de koekenpan leeg?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 22:49 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vergeet niet de olie erbij te tellen waarin je bakt. Dat klinkt kleinzerig, maar met 90 kcal per 10ml tikt dat redelijk hard aan. 10-20ml bij de eieren en bij de tilapia, als je daar een deel van binnenkrijgt zit je al aan zo'n 150kcal extra.
Denk jij dat er geen vet op je eten blijft zitten nadat je dat uit de pan haalt? Natuurlijk blijft niet alles eraan hangen, maar met 90kcal per 10ml loopt het snel op.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Drink jij na afloop de koekenpan leeg?
Nog zo'n leuke trouwens. Halfvolle chocomel. 77kcal per 100 ml. reguliere 89 kcal. En mensen maar denken dat ze een soort van light-product drinken
Als je dat allemaal mee moet gaan rekenen... gewoon eten zodat je aankomt, maar niet te veel aankomt. Het is geen hogere wiskunde.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Denk jij dat er geen vet op je eten blijft zitten nadat je dat uit de pan haalt? Natuurlijk blijft niet alles eraan hangen, maar met 90kcal per 10ml loopt het snel op.
Als je net als Snorrenbaard iedere calorie telt, moet je de calorieën in de olie ook meenemen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:30 schreef SausDip het volgende:
[..]
Als je dat allemaal mee moet gaan rekenen... gewoon eten zodat je aankomt, maar niet te veel aankomt. Het is geen hogere wiskunde.
Dit zijn bij lange na geen 3400kcal? Zelfs met die bak kwark erbij komt je nog niet aa de 3000, zal eerder rond de 2500 zitten. Mis ik iets?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 21:55 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
Daar heb je gelijk in. Ik tel zelf echter niet elke calorie en moet er ook niet aan denken om dat te doen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je net als Snorrenbaard iedere calorie telt, moet je de calorieën in de olie ook meenemen.
Ja en vet uit je vlees smelt weer in de pan, tis mierenneuken imho maar als het voor jou werkt hou ik je vooral niet tegenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:29 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Denk jij dat er geen vet op je eten blijft zitten nadat je dat uit de pan haalt? Natuurlijk blijft niet alles eraan hangen, maar met 90kcal per 10ml loopt het snel op.
Had die banaan zomaar uit de database aangeklikt bleek dus een verkeerde invoer van iemand te zijn. Had lunch overgeslagen omdat ik pas om 12 aan mijn ontbijt zat.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 07:07 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat is er met je banaan gebeurd?
En Lunch?
Want?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:59 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Ik zou me eerder druk maken over je vetten.
70 gram vetten is behoorlijk laag in verhouding tot zijn koolhydraten. Enige vetten die hij binnenkrijgt komen uit de melk, rookworst en eieren. Kunnen gerust wat noten, vette vis of dergelijke geconsumeerd worden wat zijn kcals omhoog drijft en goede invloed hebben.quote:
Dan ben ik het volledig met je eens!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 14:00 schreef Verbosity het volgende:
[..]
70 gram vetten is behoorlijk laag in verhouding tot zijn koolhydraten. Enige vetten die hij binnenkrijgt komen uit de melk, rookworst en eieren. Kunnen gerust wat noten, vette vis of dergelijke geconsumeerd worden wat zijn kcals omhoog drijft en goede invloed hebben.
Wat hij nu probeert is om koolhydraten ten koste van andere nutriënten omhoog te krijgen om aan zijn berekende carbs/kcal target te komen.
Ik heb van die bijna geen cal. spray, (7 dozen met 24 stuks volquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:32 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als je net als Snorrenbaard iedere calorie telt, moet je de calorieën in de olie ook meenemen.
Wat betaal je voor zo een doos ?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb van die bijna geen cal. spray, (7 dozen met 24 stuks vol)
Via de sligro ingekocht?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 15:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik heb van die bijna geen cal. spray, (7 dozen met 24 stuks vol)
Als je iets wil zoals Pam Original betaal je al snel ¤7 of meer per bus. De doos krijg je er gratis bijquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat betaal je voor zo een doos ?
Een niet te noemen supplementen store had geen liquiditeit op dat moment, toen 7 dozen spray maar overeen gekomen.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 16:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Wat betaal je voor zo een doos ?
Met oats.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 17:01 schreef Bapple het volgende:
waar moet je oats pannenkoeken mee bakek ndan
Voor BB advies zal ik denk ik niet zo snel naar een kanaal gaan dat door een vrouw wordt gerund.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:20 schreef IrCute het volgende:
Hoi. Ik wil naast mijn (inactieve) blog een YT kanaal beginnen nu dat ik mijn eigen huis/homegym heb. Nu doe ik een klein marktonderzoekje naar waar interesse in is. Het wordt dus een fitness/bodybuilding/nutrition kanaal waarbij ik sowieso kookfilmpjes zal gaan doen en wat train/progressie filmpjes.
Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie zelf interessant/leuk om te zien? Er zijn niet veel vrouwelijke bodybuilding kanalen, de meeste zijn fitness sletjes die 20x bodyweight exercises doen. Een paar vrouwelijke BB kanalen zijn: https://www.youtube.com/user/MakeFitnessEasy https://www.youtube.com/user/nikkiblackketter https://www.youtube.com/user/DanaLinnBailey/videos https://www.youtube.com/user/1fitASHmom/videos
Echt BB advies ga ik ook niet gevenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Voor BB advies zal ik denk ik niet zo snel naar een kanaal gaan dat door een vrouw wordt gerund.
Koken, compounds, progressie. Geen 2 uur durende intro's en 'kijk mijn toffe hondje is schattig zijn' (ChelseaLifts). Ook geen cupcake achtig eten zoals: Pumpkin spice latte, tzatziki, geitenkaassalade, salade met meloen en ham etc. (Foodgloss) Gewoon normaal voedsel, waar je niet spontaan anorexia van krijgt. Ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:20 schreef IrCute het volgende:
Hoi. Ik wil naast mijn (inactieve) blog een YT kanaal beginnen nu dat ik mijn eigen huis/homegym heb. Nu doe ik een klein marktonderzoekje naar waar interesse in is. Het wordt dus een fitness/bodybuilding/nutrition kanaal waarbij ik sowieso kookfilmpjes zal gaan doen en wat train/progressie filmpjes.
Nu is mijn vraag: Wat vinden jullie zelf interessant/leuk om te zien? Er zijn niet veel vrouwelijke bodybuilding kanalen, de meeste zijn fitness sletjes die 20x bodyweight exercises doen. Een paar vrouwelijke BB kanalen zijn: https://www.youtube.com/user/MakeFitnessEasy https://www.youtube.com/user/nikkiblackketter https://www.youtube.com/user/DanaLinnBailey/videos https://www.youtube.com/user/1fitASHmom/videos
Haha, duidelijk. Bedankt voor je adviesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:27 schreef Lightweight het volgende:
[..]
Koken, compounds, progressie. Geen 2 uur durende intro's en 'kijk mijn toffe hondje is schattig zijn' (ChelseaLifts). Ook geen cupcake achtig eten zoals: Pumpkin spice latte, tzatziki, geitenkaassalade, salade met meloen en ham etc. (Foodgloss) Gewoon normaal voedsel, waar je niet spontaan anorexia van krijgt. Ach laat ook maar.![]()
Zonder kleding wordt het vast een succesquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:20 schreef IrCute het volgende:
Goeie stukken vlees, voor de rest interesseert die aandachtshoerenrij me niet. Een of andere klapjosti voor de camera die mij gaat vertellen wat ik wel of niet moet doen dat ie dat ergens gelezen heeft ofzo.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:20 schreef IrCute het volgende:
Ja, een paar dagen een dikke tong aan overgehouden.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 12:16 schreef Beach het volgende:
Heb jij ook weleens per ongeluk tegen je kin gecleaned?
Dat laatste, heb ik ook wel eens als je net bijvoorbeeld dat koppelstukje van je oren hebt en de bar komt daar op.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Is het normaal dat als je vanuit een bepaalde hoek druk zet op je borstbeen, dus dat onderste botje, dat je dan pijn voelt?
Ik ging bankdrukken en t draadje van mn oortjes liepen ergens over mn borst, en toen ik bij mn borst kwam deed t pijn, ik meende precies op dat plekje. Zonder draadje voelde ik niks, of zit ik nou problemen te maken die er niet zijn
Sennheiser cx300 dat koppelstukje dat het ene oor van de andere scheidtquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:37 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat voor geweven staalkabels hebben jullie als oortjes joh
LOL, dit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:03 schreef Beach het volgende:
haha beter doe je volgende keer je handschoentjes aan en wikkel je de handdoek om de stang heen
stel je voor dat je wat plastic voelt
Ach sorry maar als ik pausereps doe dan drukt die 120 kg wel telkens erin als het verkeerd zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 15:03 schreef Beach het volgende:
haha beter doe je volgende keer je handschoentjes aan en wikkel je de handdoek om de stang heen
stel je voor dat je wat plastic voelt
Probeer eens te kijken waar je met je ellebogen heen gaat tijdens je beweging, en speel eens wat met de breedte van je grip. Deze vid Vind ik altijd nogsteeds een goeie voor bench techniekquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:42 schreef ssebass het volgende: Ik heb met bankdrukken last van mijn zenuw in mijn linker elleboog. Bij het zwaarste gewicht krijgt ik een tinteling in mijn elleboog. Heel gelokaliseerde stroom. Ga dan maar deloaden, want voelt niet als iets waar je doorheen moet trainen. Iemand anders dit wel eens gehad?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:18 schreef yozd het volgende: Ik heb vandaag voor het eerst creatine gebruikt. Op de verpakking staat dat je 1 maatschepje (5 gram) met water 's ochtends moet innemen of na de training. Ik heb voor 's ochtends gekozen (op een nuchtere maag). Na ongeveer 30 minuten kreeg ik een beetje last van m'n maag en toen ik naar de wc ging had ik diarree. Kan dat door de creatine komen? Volgens mij heb ik nu ook niks opgenomen van de creatine. Het lijkt wel of mijn lichaam alles er meteen uit wilde gooien? -edit- Een beetje Google'n levert sites op waarbij aanbevolen wordt om het met lauw/warm water in te nemen als je maagproblemen krijgt van creatine...
Van creatine kun je wel degelijk bijna per direct aan de racekak gaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 13:30 schreef Dizornhet volgende: [..] Spul/eten is niet binnen 30 minuten van je maag naar je anus.
he's back!quote:
Ik heb altijd het idee dat ik heel veel moet pissen van creatine.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Probeer eens te kijken waar je met je ellebogen heen gaat tijdens je beweging, en speel eens wat met de breedte van je grip. Deze vid Vind ik altijd nogsteeds een goeie voor bench techniek
Vanaf 2 minuten begint hij over je ellebogen te praten en waarheen en hoe te houden.
[..]
[..]
Van creatine kun je wel degelijk bijna per direct aan de racekak gaan.
Het trekt namelijk vocht naar je darmen toe. Daarvoor hoeft het niet eerst in zn geheel door je darmen heen te zijn om er van aan de diaree te gaan.
@yozd: vergeet een eventuele laadfase ( dat is nutteloos overdoseren namelijk en dikke kans op maag/darmklachten). Gewoon die 5 gram, of als je meer dan ik meen ca85kg weegt en je darmen wat gewend zijn eraan 8 gram,
verdeel je normale dosering over 2 momenten op de dag, en zeker niet op een nuchtere maag, maar liever na het eten dan of zo.
Verder zul je er na een tijdje wel een beetje aan wennen. Paar jaar terug zat ik ook binnen 5 minuten op de pot na inname.meerdere keren achter elkaar, maar dat wordt toch wel minder / gaat over.
Drink er genoeg bij iig. En gebruik het gewoon continue door als je er profijt van hebt.
Als het een sponsor van post workout protein is die hij je achter het mocro gordijntje in de douche geeft dan telt het niet.quote:
En als het nu pre workout is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het een sponsor van post workout protein is die hij je achter het mocro gordijntje in de douche geeft dan telt het niet.
Dan kun je beter niet gaan squatten, dan loopt het er meteen weer uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En als het nu pre workout is?
Fark. Da's wel een zieke ratio danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Thanks, vanochtend op de weegschaal 67,5kg.
wie gaat er nu bankdrukken met oortjes in, dat zie je die pro's ook niet doen, hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sennheiser cx300 dat koppelstukje dat het ene oor van de andere scheidt
Is zon hard plastic driehoekje
Die trainen niet in een "club" met hippiemeukmuziekquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie gaat er nu bankdrukken met oortjes in, dat zie je die pro's ook niet doen, he
Ben geen fan van schaaldieren, maar ziet er goed uit evengoedquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:28 schreef Snakey het volgende:
Hopsakee, bijna in 1 portie aan m´n eiwitten.
[ afbeelding ]
Deze zijn erg lekker, nogal zoetig. Wel erg duur, 45 euro per kilo, zelfs in spanje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben geen fan van schaaldieren, maar ziet er goed uit evengoed
Ik had na 2 dagen direct aan de race te hebben gezeten even mijn buik vol van creatine, maar heb het gisteren en vandaag ingenomen nadat ik een banaantje heb gegeten. Ook heb ik de dosis verlaagd. In plaats van 1 maatschepje van 5 gram, neem ik nu iets meer dan de helft van zo'n schepje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef RaymondK het volgende:
@yozd: vergeet een eventuele laadfase ( dat is nutteloos overdoseren namelijk en dikke kans op maag/darmklachten). Gewoon die 5 gram, of als je meer dan ik meen ca85kg weegt en je darmen wat gewend zijn eraan 8 gram,
verdeel je normale dosering over 2 momenten op de dag, en zeker niet op een nuchtere maag, maar liever na het eten dan of zo.
Verder zul je er na een tijdje wel een beetje aan wennen. Paar jaar terug zat ik ook binnen 5 minuten op de pot na inname.meerdere keren achter elkaar, maar dat wordt toch wel minder / gaat over.
quote:
quote:There are few translations of these exercises from Russian into English. This is because Sheiko's programs were translated by different people at different times.
Deadlift up to knees = deadlift to knees. It is not full movement. You just pull to knees, pause for 1-2 sec and put the barbell down.
Deadlift from boxes = deadlift off boxes/blocks. The barbell is higher than feet. Bar can be lower or higher than knees.
Halve ROM inderdaad, om de pull van de vloer te oefenen. Yuri_Boyka heeft ze o.a. gedaan. Mocht je meer vragen hebben kan je waarschijnlijk wel bij hem terrecht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef Lightweight het volgende:
Iemand bekend met Sheiko #29?
Er staat bij week 1 dag 2 het volgende:
Deadlift up to knees
Betekent dit dus deadlift tot aan de knieën, en dan naar beneden? Of betekent dit een 'pauze' bij de knieën en dan volledig uitstrekken zoals een normale deadlift, en dan pas naar beneden? Aka halve rom, of hele rom?
Kan er weinig over vinden.
Edit: Hier ( http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=15.msg148#msg148 )iemand van het Sheiko forum die het volgende aangeeft:
[..]
Dank. Zal het even aan hem vragen dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Halve ROM inderdaad, om de pull van de vloer te oefenen. Yuri_Boyka heeft ze o.a. gedaan. Mocht je meer vragen hebben kan je waarschijnlijk wel bij hem terrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |