he's back!quote:
Ik heb altijd het idee dat ik heel veel moet pissen van creatine.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Probeer eens te kijken waar je met je ellebogen heen gaat tijdens je beweging, en speel eens wat met de breedte van je grip. Deze vid Vind ik altijd nogsteeds een goeie voor bench techniek
Vanaf 2 minuten begint hij over je ellebogen te praten en waarheen en hoe te houden.
[..]
[..]
Van creatine kun je wel degelijk bijna per direct aan de racekak gaan.
Het trekt namelijk vocht naar je darmen toe. Daarvoor hoeft het niet eerst in zn geheel door je darmen heen te zijn om er van aan de diaree te gaan.
@yozd: vergeet een eventuele laadfase ( dat is nutteloos overdoseren namelijk en dikke kans op maag/darmklachten). Gewoon die 5 gram, of als je meer dan ik meen ca85kg weegt en je darmen wat gewend zijn eraan 8 gram,
verdeel je normale dosering over 2 momenten op de dag, en zeker niet op een nuchtere maag, maar liever na het eten dan of zo.
Verder zul je er na een tijdje wel een beetje aan wennen. Paar jaar terug zat ik ook binnen 5 minuten op de pot na inname.meerdere keren achter elkaar, maar dat wordt toch wel minder / gaat over.
Drink er genoeg bij iig. En gebruik het gewoon continue door als je er profijt van hebt.
Als het een sponsor van post workout protein is die hij je achter het mocro gordijntje in de douche geeft dan telt het niet.quote:
En als het nu pre workout is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als het een sponsor van post workout protein is die hij je achter het mocro gordijntje in de douche geeft dan telt het niet.
Dan kun je beter niet gaan squatten, dan loopt het er meteen weer uit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 22:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
En als het nu pre workout is?
Fark. Da's wel een zieke ratio danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Thanks, vanochtend op de weegschaal 67,5kg.
wie gaat er nu bankdrukken met oortjes in, dat zie je die pro's ook niet doen, hequote:Op zaterdag 25 oktober 2014 14:41 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sennheiser cx300 dat koppelstukje dat het ene oor van de andere scheidt
Is zon hard plastic driehoekje
Die trainen niet in een "club" met hippiemeukmuziekquote:Op zondag 26 oktober 2014 17:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie gaat er nu bankdrukken met oortjes in, dat zie je die pro's ook niet doen, he
Ben geen fan van schaaldieren, maar ziet er goed uit evengoedquote:Op zondag 26 oktober 2014 16:28 schreef Snakey het volgende:
Hopsakee, bijna in 1 portie aan m´n eiwitten.
[ afbeelding ]
Deze zijn erg lekker, nogal zoetig. Wel erg duur, 45 euro per kilo, zelfs in spanje.quote:Op zondag 26 oktober 2014 18:40 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ben geen fan van schaaldieren, maar ziet er goed uit evengoed
Ik had na 2 dagen direct aan de race te hebben gezeten even mijn buik vol van creatine, maar heb het gisteren en vandaag ingenomen nadat ik een banaantje heb gegeten. Ook heb ik de dosis verlaagd. In plaats van 1 maatschepje van 5 gram, neem ik nu iets meer dan de helft van zo'n schepje.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 18:50 schreef RaymondK het volgende:
@yozd: vergeet een eventuele laadfase ( dat is nutteloos overdoseren namelijk en dikke kans op maag/darmklachten). Gewoon die 5 gram, of als je meer dan ik meen ca85kg weegt en je darmen wat gewend zijn eraan 8 gram,
verdeel je normale dosering over 2 momenten op de dag, en zeker niet op een nuchtere maag, maar liever na het eten dan of zo.
Verder zul je er na een tijdje wel een beetje aan wennen. Paar jaar terug zat ik ook binnen 5 minuten op de pot na inname.meerdere keren achter elkaar, maar dat wordt toch wel minder / gaat over.
quote:
quote:There are few translations of these exercises from Russian into English. This is because Sheiko's programs were translated by different people at different times.
Deadlift up to knees = deadlift to knees. It is not full movement. You just pull to knees, pause for 1-2 sec and put the barbell down.
Deadlift from boxes = deadlift off boxes/blocks. The barbell is higher than feet. Bar can be lower or higher than knees.
Halve ROM inderdaad, om de pull van de vloer te oefenen. Yuri_Boyka heeft ze o.a. gedaan. Mocht je meer vragen hebben kan je waarschijnlijk wel bij hem terrecht.quote:Op maandag 27 oktober 2014 18:10 schreef Lightweight het volgende:
Iemand bekend met Sheiko #29?
Er staat bij week 1 dag 2 het volgende:
Deadlift up to knees
Betekent dit dus deadlift tot aan de knieën, en dan naar beneden? Of betekent dit een 'pauze' bij de knieën en dan volledig uitstrekken zoals een normale deadlift, en dan pas naar beneden? Aka halve rom, of hele rom?
Kan er weinig over vinden.
Edit: Hier ( http://sheiko-program.ru/forum/index.php?topic=15.msg148#msg148 )iemand van het Sheiko forum die het volgende aangeeft:
[..]
Dank. Zal het even aan hem vragen dan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:25 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Halve ROM inderdaad, om de pull van de vloer te oefenen. Yuri_Boyka heeft ze o.a. gedaan. Mocht je meer vragen hebben kan je waarschijnlijk wel bij hem terrecht.
Deficits doe je op andere dagen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Beach het volgende:
Kan je niet gewoon defict doen dan ipv een halve pull?
Geen probleem.quote:Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry voor het late antwoord op je DM. Je moet idd tot de knieen, 1-2 sec pauzeren, dan met de stang terug naar de grond, ontspannen, herhalen.
Uit het hardcoregym topic op DBB:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.
Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
quote:Voor wie geinteresseerd is, update over Amsterdam, lees normaal bijna alleen maar mee, maar kan hierover misschien wat nuttigs bijdragen:
-Professional fitness is recentelijk weer geopend op nieuwe locatie in amsterdam zuidoost. Wel duurder dan andere gyms (50pm), en je moet met de eigenaar door 1 deur kunnen zeg maar is wat ik er het meest over hoor.
-First Class Gym is vorige week gesloten. Zouden op zoek zijn naar nieuwe locatie maar er is nog niks concreets.
Degenen die daar trainden stonden van de ene op de andere dag op straat.
-Fitness750 is net geopend en heeft door deze samenloop van omstandigheden wat van de klanten van First Class gekregen. Mede door hun 7,50 pm aanbieding. De gym is echter nog niet helemaal af (kleedlamers niet af etc) wel ruim van opzet.
Nog niet gezien, maar slaap is, zeker in de westerse wereld nogal onderschat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:
beetje in jip en janneke taal, maar hij haalt wel de key points mbt slaap aan hier
Een blauw licht filter is idd. nuttig.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nog niet gezien, maar slaap is, zeker in de westerse wereld nogal onderschat.
Zowel voor gainen van spiermassa, het leren als het uitvoeren van allerlei activiteiten.
Probeer o.a. je natuurlijke slaapritme te vinden, geen wekker te gebruiken om wakker te worden en niet voor het slapen nog veel televisie te kijken of te computeren etc., of gebruik dan op z'n minst zo'n blauw licht filter app.
http://chriskresser.com/h(...)-what-to-do-about-itquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Multiply het volgende:
Toevallig kwam ik net deze link tegen op Facebook: http://timemanagement.nl/slaaptekort-inhalen/
Komt erop neer dat als je slaaptekort hebt je dit moet inhalen, maar niet door de volgende nacht 9/10 uur te slapen, maar door middel van (power)naps. De nap moet dan 25 minuten of minimaal 90 minuten duren. Om te voorkomen dat je wakker word terwijl je in je REM slaap zit.
Hebben jullie meer informatie over die licht filters? Ik zou zoiets wel op mijn telefoon/laptop willen hebben. Aangezien ik regelmatig zit te kloten op mijn telefoon/laptop net voordat ik ga slapen.
Thanks! Ja mijn beeldschermen staan altijd al (vrij) donker. Als ik nog met mijn telefoon bezig ben staat die op de meest donkere stand, maar toch heb ik aardig wat moeite om in slaap te komen terwijl ik een paar uur daarvoor zo zou kunnen gaan slapen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:
[..]
http://chriskresser.com/h(...)-what-to-do-about-it
f.lux voor je pc
Veel moderne beeldschermen hebben ook een instelling daarvoor.
voor je phone ff zoeken afh. van je besturingssyteem maar iig. blue light filter zou je wel wat moeten kunnen vinden.
Sowiezo je TV/Monitor/tel/tablet donker instellen scheelt al enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |