abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146019727
Sorry voor het late antwoord op je DM. Je moet idd tot de knieen, 1-2 sec pauzeren, dan met de stang terug naar de grond, ontspannen, herhalen.
If not now, then when.
pi_146019741
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 21:27 schreef Beach het volgende:
Kan je niet gewoon defict doen dan ipv een halve pull?
Deficits doe je op andere dagen.
If not now, then when.
pi_146021990
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry voor het late antwoord op je DM. Je moet idd tot de knieen, 1-2 sec pauzeren, dan met de stang terug naar de grond, ontspannen, herhalen.
Geen probleem. :D Thanks voor de link!

Ik ga eerst een #29 proberen om even te wennen, en dan 37, 31 en 32 doen. 37 schijnt veel te lijken op 29, maar is iets zwaarder. Ben benieuwd!
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 08:03:36 #204
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146025802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.

Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
Uit het hardcoregym topic op DBB:
quote:
Voor wie geinteresseerd is, update over Amsterdam, lees normaal bijna alleen maar mee, maar kan hierover misschien wat nuttigs bijdragen:

-Professional fitness is recentelijk weer geopend op nieuwe locatie in amsterdam zuidoost. Wel duurder dan andere gyms (50pm), en je moet met de eigenaar door 1 deur kunnen zeg maar is wat ik er het meest over hoor.
-First Class Gym is vorige week gesloten. Zouden op zoek zijn naar nieuwe locatie maar er is nog niks concreets.
Degenen die daar trainden stonden van de ene op de andere dag op straat.
-Fitness750 is net geopend en heeft door deze samenloop van omstandigheden wat van de klanten van First Class gekregen. Mede door hun 7,50 pm aanbieding. De gym is echter nog niet helemaal af (kleedlamers niet af etc) wel ruim van opzet.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_146025947
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 08:03 schreef RaymondK het volgende:

beetje in jip en janneke taal, maar hij haalt wel de key points mbt slaap aan hier
Nog niet gezien, maar slaap is, zeker in de westerse wereld nogal onderschat.
Zowel voor gainen van spiermassa, het leren als het uitvoeren van allerlei activiteiten.
Probeer o.a. je natuurlijke slaapritme te vinden, geen wekker te gebruiken om wakker te worden en niet voor het slapen nog veel televisie te kijken of te computeren etc., of gebruik dan op z'n minst zo'n blauw licht filter app.
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:05:15 #207
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146026514
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 10:45 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Nog niet gezien, maar slaap is, zeker in de westerse wereld nogal onderschat.
Zowel voor gainen van spiermassa, het leren als het uitvoeren van allerlei activiteiten.
Probeer o.a. je natuurlijke slaapritme te vinden, geen wekker te gebruiken om wakker te worden en niet voor het slapen nog veel televisie te kijken of te computeren etc., of gebruik dan op z'n minst zo'n blauw licht filter app.
Een blauw licht filter is idd. nuttig.
Er vind een chemische reactie plaats in je ogen en hersenen waardoor er een slaaphormoon wordt aangemaakt bij relatief veel rood licht, en een wakkerblijf hormoon bij relatief veel blauwlicht.

In de betere vrachtwagens zit tegenwoordig zelfs boven de bestuurder blauw licht in de cabine...

Als je kwa training en herstel constant op je tenen loopt, en een uur of 2 slaap te kort komt of erger nog een halve nacht om wat voor een reden dan ook, dan merk je in de gym per direct wat daar de effecten van zijn.
pi_146026642
Toevallig kwam ik net deze link tegen op Facebook: http://timemanagement.nl/slaaptekort-inhalen/

Komt erop neer dat als je slaaptekort hebt je dit moet inhalen, maar niet door de volgende nacht 9/10 uur te slapen, maar door middel van (power)naps. De nap moet dan 25 minuten of minimaal 90 minuten duren. Om te voorkomen dat je wakker word terwijl je in je REM slaap zit.

Hebben jullie meer informatie over die licht filters? Ik zou zoiets wel op mijn telefoon/laptop willen hebben. Aangezien ik regelmatig zit te kloten op mijn telefoon/laptop net voordat ik ga slapen.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:14:42 #209
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146026786
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Multiply het volgende:
Toevallig kwam ik net deze link tegen op Facebook: http://timemanagement.nl/slaaptekort-inhalen/

Komt erop neer dat als je slaaptekort hebt je dit moet inhalen, maar niet door de volgende nacht 9/10 uur te slapen, maar door middel van (power)naps. De nap moet dan 25 minuten of minimaal 90 minuten duren. Om te voorkomen dat je wakker word terwijl je in je REM slaap zit.

Hebben jullie meer informatie over die licht filters? Ik zou zoiets wel op mijn telefoon/laptop willen hebben. Aangezien ik regelmatig zit te kloten op mijn telefoon/laptop net voordat ik ga slapen.
http://chriskresser.com/h(...)-what-to-do-about-it

f.lux voor je pc/ipad/iphone
Veel moderne beeldschermen hebben ook een instelling daarvoor.

voor andere phone ff zoeken op blue light filter zou je wel wat moeten kunnen vinden.

Sowiezo je TV/Monitor/tel/tablet donker instellen scheelt al enorm.
pi_146026887
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:14 schreef RaymondK het volgende:

[..]

http://chriskresser.com/h(...)-what-to-do-about-it

f.lux voor je pc
Veel moderne beeldschermen hebben ook een instelling daarvoor.

voor je phone ff zoeken afh. van je besturingssyteem maar iig. blue light filter zou je wel wat moeten kunnen vinden.

Sowiezo je TV/Monitor/tel/tablet donker instellen scheelt al enorm.
Thanks! Ja mijn beeldschermen staan altijd al (vrij) donker. Als ik nog met mijn telefoon bezig ben staat die op de meest donkere stand, maar toch heb ik aardig wat moeite om in slaap te komen terwijl ik een paar uur daarvoor zo zou kunnen gaan slapen.
pi_146027037
Jammer dat slapen zoveel tijd kost.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:24:13 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_146027110
quote:
9s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:22 schreef Beach het volgende:
Jammer dat slapen zoveel tijd kost.
Er zijn van die programma's die je trainen om meteen in REM-slaap te gaan, waardoor je met 2 tot 4 uur per dag genoeg hebt. Geen idee of dat echt werkt.
pi_146027268
slapen is heerlijk 8/9 hour crew checking in.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 11:39:51 #214
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146027657
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Questular het volgende:
ja godelijk idd. maar ik snap wel wat beach bedoelt.
't is 9 uur werken, 1,5uur trainen, nog wat heen en weer reizen, eten, en dan 10uur slapen. 5dagen in de week.

En op de dagen die je vrij hebt ligt je ook nog 2 of 3 uur extra overdag voor pampus op de bank LOL.
'k zou niet anders willen verder, maar snap wel dat er mensen zijn waarbij dat de bottle neck kan zijn
pi_146028237
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:09 schreef Multiply het volgende:

Er stond recent in het alumiblaadje van de universiteit waar ik gestudeerd heb een artikel, zal het even opzoeken of inscannen.
pi_146028276
Sowieso: 's avonds eerder afschakelen en niet tot 1 minuut voor het slapen gaan blijven computeren/appen/etc. helpt natuurlijk ook.
pi_146028324
pi_146028404
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:39 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja godelijk idd. maar ik snap wel wat beach bedoelt.
't is 9 uur werken, 1,5uur trainen, nog wat heen en weer reizen, eten, en dan 10uur slapen. 5dagen in de week.

En op de dagen die je vrij hebt ligt je ook nog 2 of 3 uur extra overdag voor pampus op de bank LOL.
'k zou niet anders willen verder, maar snap wel dat er mensen zijn waarbij dat de bottle neck kan zijn
De vraag is wat andere mensen dan zonodig met hun tijd willen doen. Het bijhouden van allerlei social media is nogal overrated naar mijn mening. 1x per dag even een rondje doen is meer dan genoeg. Idem televisie kijken: gewoon gericht programma's kijken en verder uit dat ding.

Ik had afgelopen zomer op vakantie geen televisie en geen internet: ben nog nooit zo goed tot rust gekomen.
pi_146028418
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:28 schreef Questular het volgende:
Dit.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:01:56 #220
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_146028422
quote:
Mooi PDFje, die ga ik vanavond op mijn iPad lezen vlak voor ik naar bed ga.
Deathlift or Die.
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:05:37 #221
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146028561
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 11:57 schreef Eleiko het volgende:
Sowieso: 's avonds eerder afschakelen en niet tot 1 minuut voor het slapen gaan blijven computeren/appen/etc. helpt natuurlijk ook.
yup

ik doe ook het voorzitterschap van m'n VvE, en dan weten ze je ook 24/7 te vinden. Aan iedereen gevraagt niet meer te bellen na 20:00 's avonds. Toch begrijpen 1 of 2 mensen dat dan niet schijnbaar en die hangen om 23:00 (als ik al 2,5 uur lig te slapen) aan de lijn dan opeens met jah, lampje kapot hier, rookmelder piept, m'n radiatorkraan sluit niet goed, de lift doet het niet bla bla. :')

Nu iedereen v.d. flat in een lijst gezet die na 20:00 op voicemail gaat LOL. Als de tent ergens verderop in de fik staat dan bellen ze wel bij me aan ga ik vanuit.
Paar keer gehad dat ik helemaal uit een Rem slaap moest komen, niet eens meer kon lullen zo erg van de kaart, en dan daarna nog 2 uur zwaar geirriteerd naar het plafond liggen staren. dat gaan we niet meer doen zo :W niet goed voor gains
pi_146030708
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:05 schreef RaymondK het volgende:

[..]

yup

ik doe ook het voorzitterschap van m'n VvE, en dan weten ze je ook 24/7 te vinden. Aan iedereen gevraagt niet meer te bellen na 20:00 's avonds. Toch begrijpen 1 of 2 mensen dat dan niet schijnbaar en die hangen om 23:00 (als ik al 2,5 uur lig te slapen) aan de lijn dan opeens met jah, lampje kapot hier, rookmelder piept, m'n radiatorkraan sluit niet goed, de lift doet het niet bla bla. :')

Nu iedereen v.d. flat in een lijst gezet die na 20:00 op voicemail gaat LOL. Als de tent ergens verderop in de fik staat dan bellen ze wel bij me aan ga ik vanuit.
Paar keer gehad dat ik helemaal uit een Rem slaap moest komen, niet eens meer kon lullen zo erg van de kaart, en dan daarna nog 2 uur zwaar geirriteerd naar het plafond liggen staren. dat gaan we niet meer doen zo :W niet goed voor gains
Goed bezig, Ray. Weet de rest hier ook waarom je zo goed groeit.
(Verder is voorzitter VvE natuurlijk iets anders dan conciërge, dat verschil moeten je mede flatbewoners ook nog maar eens bedenken. Plus dat lampen vervangen, batterij rookmelder vervangen en radiatoren ontluchten iets is dat men natuurlijk gewoon ZELF moet doen (of jou ervoor inhuren voor 100 euro/kwartier)).
  Moderator dinsdag 28 oktober 2014 @ 12:59:33 #223
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_146030743
Kort vraagje :

Momenteel ben ik een dieet aan het volgen, Atkins. Dit omdat ik nogal een bierpens had. Ik ben nu 4 weken onderweg en 10kg kwijt. Ik wil dit zeker nog tot het einde van het jaar volhouden om echt een platte buik te krijgen.

Vervolgens wil ik een compleet ander dieet gaan volgen om juist aan te komen maar dan spieren i.p.v. vet.

Maar hoe denken jullie als deskundige er over hoe het lichaam gaat reageren? Eerst volop afvallen d.m.v. Atkins (koolydrathen mijden) en vervolgens overstappen naar een dieet waarbij ik wil gaan bulken.

Hebben jullie adviezen?

Ik sport nu trouwens 3 keer per week. 40 min kracht en 30 min cardio. Dit enkel ivm mn huidige dieet en het (buik) vet zo veel mogelijk te verbranden.

Lengte 2 meter gewicht momenteel 94 kg, kom van 104. Advies gevraagd :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 28 oktober 2014 @ 13:02:36 #224
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_146030848
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 12:58 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Goed bezig, Ray. Weet de rest hier ook waarom je zo goed groeit.
(Verder is voorzitter VvE natuurlijk iets anders dan conciërge, dat verschil moeten je mede flatbewoners ook nog maar eens bedenken. Plus dat lampen vervangen, batterij rookmelder vervangen en radiatoren ontluchten iets is dat men natuurlijk gewoon ZELF moet doen (of jou ervoor inhuren voor 100 euro/kwartier)).
haha. mja. naast voorzitter ook technische commissie samen met iemand anders, wil gewoon graag dat het allemaal goed geregeld is en er keurig uit ziet.
Maar ze weten je wel te vinden als je een beetje handig bent. Per portiek is er in princiepe iemand die daar de lampen doet en kleine dingetjes bij mij of m'n buurman meld, maar er slipt er altijd wel eentje tussendoor zo 's avonds laat.
Hoop oude mensen die de ballen verstand hebben _O- :')
pi_146031866
Nieuwe gym in Amsterdam per 1-1-2015, ruimte ziet er goed uit (ik hou wel van die sheddaken en veel daglicht), alleen even afwachten of er voldoende te doen is voor BB-ers.

http://www.arieboomsma.nl(...)k-een-eigen-gym-4813
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')