Ik doe het nu elke ochtend een uur en hier helpt het idd goedquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:32 schreef Ethanolic het volgende:
Hoewel fasted cardio bij mij wel degelijk werkt in een cut.
Incidenteel fasted 15 min joggen zal geen zoden aan de dijk zetten
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbrandenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je daarna 4000kcal bulk naar binnen gooit heeft het weinig zin.
Niet zo focussen op 1 training zo werkt het niet.
`oh nu ga ik even vet verbranden deze training, en morgen ga ik weer spieren opbouwen´
Zo werkt het niet. Daar gaat een langere periode overheen. Netto-overschot over een periode is aankomen, netto-tekort over een langere periode is afvallen. Je zult misschien vast wel wat vet verbranden, maar erg zinnig is het niet als je morgen 4 liter chocomel, 2 kapsalons en een bak hertogijs naar binnen schuift.
Thanks, vanochtend op de weegschaal 67,5kg.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 01:51 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Fark 170x6 is nice. Da's mijn 1RMHoeveel weeg je?
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbranden
Jij bent zeker wel iets zwaarder dan 70 kilo.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?
Ik cut op 2600 en ben in 3,5 week nu 3 kilo kwijt maar heb echt mega mega honger elke dag. Lager dan 2600 kan ik echt niet.
Het is niet zo dat je lichaam meer calorieën verbrandt als je nuchter gaat cardio'en. Echter geen directe energiebron uit pas-gegeten voedsel dus je haalt alles uit je opslag. Maar ook in je opslag zit een hoop glycogeen/glucose die je verbrandt.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 09:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zit in de cut, leef op 2100 kcal per dag, en zag dit als leuke kans voor wat extra verbranden
Klopt, zit nu op 84, begon op 87.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:40 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Jij bent zeker wel iets zwaarder dan 70 kilo.
En IF (intermittent fasting) als eens uitgeprobeerd?
IF zorgt voor betere management van honger. Kan zelf beginnen om 5 uur met 'avond' eten zonder echt waarneembaar honger te hebben. Dus als het erger wordt met het hongergevoel kan je het een keer uitproberen. Maar gun het dan wel een week de tijd op zijn minst.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:30 schreef SausDip het volgende:
[..]
Klopt, zit nu op 84, begon op 87.
IF niet geprobeerd nee, resultaten zijn zo goed dus (nog) geen reden om iets anders te proberen. Dit is mn eerste cut. Overigens is mijn kennis over het lichaam te minimaal om het principe achter IF te snappen.
Ik ben ook maar 1.72 he, resultaten van de cut zijn prima, alleen kracht is ietsje naar beneden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:48 schreef SausDip het volgende:
[..]
Man, dat is wel heel laag, 2100 kcal. Hoe zijn je resultaten tot nu toe?
Ik cut op 2600 en ben in 3,5 week nu 3 kilo kwijt maar heb echt mega mega honger elke dag. Lager dan 2600 kan ik echt niet.
volgens dat ding moet ik 1800kcal eten, ja dacht t ff nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:46 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik cut ook op 2600 kcal, terwijl ik 115kg ben. Gewoon IIFYM calculator gebruikt.
Belangrijker is denk ik om te kijken of deze vestigingen een squatrek hebben voordat je aan een jaarcontract vastzit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.
Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
Wat maakt dat je op Basic Fit of Fit For Free uitkomt? Beide staan niet goed bekend. Geef even aan waar je woont en je krijgt een goed alternatief.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:55 schreef VeX- het volgende:
Ik ben van plan een dezer weken lid te worden bij een sportschool bij mij in de buurt. Het wordt waarschijnlijk fit fo free of basic fit.
Basic fit heeft nu gratis inschrijven, maar f4f heeft mijn voorkeur. Iemand een idee of zij meestal ook een eindejaarsactie doen?
Ja, ik ga er sowieso eerst ff heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:56 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Belangrijker is denk ik om te kijken of deze vestigingen een squatrek hebben voordat je aan een jaarcontract vastzit.
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Wat maakt dat je op Basic Fit of Fit For Free uitkomt? Beide staan niet goed bekend. Geef even aan waar je woont en je krijgt een goed alternatief.
Verbaasd??!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
Ja, ik ga er sowieso eerst ff heen.
[..]
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.
Ben een beetje verbaasd dat ze hier worden afgeschreven.
Ze zijn vooral gericht op de machines en mensen die willen gaan "fitnessen" waarbij ze vooral voor ogen hebben om te gaan "tonen" en op een yogabal door de sportschool te rollen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
[..]
Vooral omdat ze best bekend zijn, goedkoop, je op meerdere plekken terecht kan met een pas en ze aardige reviews hadden bij google reviews.
Grootste klachtgebieden zijn: 's avonds te druk, weinig losse gewichten, veel paupervolk en problemen met opzeggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:15 schreef VeX- het volgende:
[..]
[..]
Bij mijn basic fit kan ik gewoon iemand meenemen om te kijken of het wat is. Verder hebben ze veel losse gewichten (dumbells 4-40 kg), een squatrek (ook een smith machine, maar die heb ik nog nooit gebruikt) en een aparte hoek voor krachttraining. Vergeleken met mijn vroegere sportschool (achmea health) was het echt een Walhalla voor krachttraining.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:21 schreef motorbloempje het volgende:
Doen ze bij die basicshizzle niet aan dag-proef-abo's?
Ik zit ook bij een gym waarvan het algemene beeld is dat het een apparaten/cirquit zaal is, dat idee had ik in eerste instantie ook en dat is een groot deel van de ruimte, maar er is een prima krachttraininghoek.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mijn basic fit kan ik gewoon iemand meenemen om te kijken of het wat is. Verder hebben ze veel losse gewichten (dumbells 4-40 kg), een squatrek (ook een smith machine, maar die heb ik nog nooit gebruikt) en een aparte hoek voor krachttraining. Vergeleken met mijn vroegere sportschool (achmea health) was het echt een Walhalla voor krachttraining.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |