Ben ook altijd enthousiast als ik jou zie. =$quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef xSomesz het volgende:
Oh ik zie nu pas in de TT staan. Ja ik wist niet dat ik dat ook kon veranderen :$
Jammer wel.
was me aan jagen voor dat iemand me voor kroop
#enthousiast kindje
gelukkig maar, tenminste iemand nog.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ook altijd enthousiast als ik jou zie. =$
Altijd toch, tijgerinnetje van me.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkig maar, tenminste iemand nog.
Welke TT wilde je dan? :0quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef xSomesz het volgende:
Oh ik zie nu pas in de TT staan. Ja ik wist niet dat ik dat ook kon veranderen :$
Jammer wel.
was me aan jagen voor dat iemand me voor kroop
#enthousiast kindje
ooooquote:
ben jij een tijger?quote:
Sinds wanneer slaapt chai uit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
Lief dagboek, ik heb spierpijn in mijn arm, omdat ik altijd op mijn zij slaap en nu heb ik te lang op dezelfde zij gelegen.
Was even in slaap gevallen. =$quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:42 schreef xSomesz het volgende:
[..]
KLB / Lekkere dingen die uit het assortiment gehaald worden
back me up pls
thnkyou
Oh dus je moeder is ongeveer even oud als ik. En ik hoorde dat ze single is. Pics in DM gaarne.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou wel echt heel oud dan. Ziet eruit als iets wat mijn oma in haar voorraadkast zou hebben staan als het nog in het assortiment zat, maar ik heb deze pakjes echt nog nooit gezien.
Nee, oma's hebben gewoon altijd van die lekkere nostalgische merken staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dus je moeder is ongeveer even oud als ik. En ik hoorde dat ze single is. Pics in DM gaarne.
Nee, je oma zou het voor je moeder kopen toen je moeder jong was en mijn moeder kocht het ook voor mij toen ik jong was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, oma's hebben gewoon altijd van die lekkere nostalgische merken staan.
Of ben jij ook bijna 50?
broodquote:
Exotische fallus heeft ze op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef krioro het volgende:
[..]
brood
boter
kwark
ham
eieren
banaan
spaghetti
gehakt
tomatensaus
kiwi's
Jij?
machineeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef krioro het volgende:
[..]
brood
boter
kwark
ham
eieren
hot sauce
banaan
spaghetti
gehakt
tomatensaus
kiwi's
Jij?
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:15 schreef krioro het volgende:
[..]
How are you this evening, brother?
[ afbeelding ]
wie is die boy in je ui danquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luku dja, baks a kakker drape yere.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Luku dja, baks a kakker drape yere.
Wat een schattige trui.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga geen namen noemen, maar
[ afbeelding ]
schattige pyjamaquote:Op zondag 19 oktober 2014 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga geen namen noemen, maar
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 19 oktober 2014 22:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Schattig man
Heeft iemand dat al gezegd?
Oke, scheelt mij een tripje (SEE WHAT I DID THERE???) naar de opticienquote:
Blijf van die zegeltjes afquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, scheelt mij een tripje (SEE WHAT I DID THERE???) naar de opticien
Houdoequote:
Oke zuid-Limburgquote:
Alsof gij de enige bent die uw eigen mag laten dubbeldekkenquote:
sla ze dood, of laat je prikken. Your callquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke zuid-Limburg
Muggen in m'n kamer, donder op
Droomde net dat ik dit in m'n kamer hadquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke zuid-Limburg
Muggen in m'n kamer, donder op
zou uitlepelen en een helm van makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Droomde net dat ik dit in m'n kamer had.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:09 schreef Socios het volgende:
Is er een FOK!ster die haar auto wil verkopen?
Het hoeft niet een mooie nieuwe Audi te zijn zoals in mijn UI, ik zoek eerst een andere auto.
Harde eis is dus dat hier altijd alleen vrouwen in gereden hebben (serieus).
Richtprijs: tot 4.000 euro, uiteraard afhankelijk van de auto. Wellicht hoger wanneer het echt een mooie auto is.
Liefst boven de lijn Amersfoort - Arnhem (geen harde eis)
Hey, kabuto :$quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb je nu ook godverredommequote:Op zondag 19 oktober 2014 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest Googlen, zag dat hij bij de eerste 150 hoorde, voelt alsof ik Pokémon heb verraden.
Dus daar komt wasverzachter vandaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je nu ook godverredomme
Ik zocht trouwens op horseshoe crab en toen zag ik dat ze blauw bloed hadden. Mind = blown
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dus daar komt wasverzachter vandaan.
Wa?quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Alsof gij de enige bent die uw eigen mag laten dubbeldekken
Teller staat op 2quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sla ze dood, of laat je prikken. Your call
Mijn auto gaat niet voor 4000 euro wegquote:
Elektrocutiequote:
Stel je voor dat die dingen een krijsend geluid kunnen makenquote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar als je dit vergelijkt met de amateur foto's#viesdik
Ew.quote:Op zondag 19 oktober 2014 22:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pretty. Ziet er wel zielig uit, zo'n bloedaftapperij.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb je nu ook godverredomme
Ik zocht trouwens op horseshoe crab en toen zag ik dat ze blauw bloed hadden. Mind = blown
[ afbeelding ]
is dat een shiny coconut crab??quote:Op maandag 20 oktober 2014 07:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ew.
[..]
Pretty. Ziet er wel zielig uit, zo'n bloedaftapperij.
Doe mij maar een coconut crab:
[ afbeelding ]
(gekookt, op m'n bord)
no hips galorequote:
Godkkquote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik weiger in een auto te rijden waar gore gasten de hele tijd in hebben lopen ruften.
Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.quote:
hij kan ook gewoon proberen zich als een normaal mens te gedragenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.
ik hoop het voor hemquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
Ik weiger nog steeds te geloven dat socios geen troll is. Dat bestaat niet.
Dit. Net zo als Dima bijv. Al vind ik het ook lastig te geloven dat je zo lang en zo secuur je rolletje aanhoudquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
Echt hequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Net zo als Dima bijv. Al vind ik het ook lastig te geloven dat je zo lang en zo secuur je rolletje aanhoud
[..]
Echt he
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
s/o naar Jumi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.
Inderdaad, welke van de 2 is zieker? Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.
Wtf heb ik zojuist gezienquote:
quote:
In je edde ja, slampamper.quote:
Wel echt romantisch iddquote:
Ben je nou boos? :$quote:
quote:
Wel verdommequote:
Mezelf bevredigenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ga je doen om het goed te maken?
I know what I'm doing, yeah :$quote:
Als je met dit weekend bedoelt een paar maanden geleden @ Tivoli, I'm in!quote:
Durf jou sws niet te meeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je met dit weekend bedoelt een paar maanden geleden @ Tivoli, I'm in!
Stuur me effe DM als VeerEli in is, thanks.quote:
;squote:
Nee, jij hebt SG al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur me effe DM als VeerEli in is, thanks.
Nooit op 1 paard al je geld inzetten.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit op 1 paard al je geld inzetten.
Haha. Paard.
Best fijn soms eh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
wat is zon werkdag toch heerlijk rustig als je je telefoon thuis vergeetik kan het iedereen aanraden
VeerEli weer bezig geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand beelden van v Polen die die bejaarde K.O schopt?
Wheeehpwehpwehpwehp ;Dquote:
Je usernamequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
TETTEN!!!!
Fotoboek van User
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
dqod be like
[ afbeelding ]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nu jij er bent wel ja. :$$quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
dqod be like
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker tegen je boi kruipen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:21 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt niet klaar voor de winter. Kou.
Kan niet als je vroeg uit bed moet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen je boi kruipen.
quote:
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekochtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet als je vroeg uit bed moet.Of gewoon in elkaar verstrengeld opstaan. Dat zou kunnen.
Dat hoor ik al zo lang, het kan mij niets meer schelen je hebt mijn gevoelens toch al gedestroyed wat dat betreftquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekocht_
Wel Winterglow, green tea en ceylon.
Dus de rete saaie smaken, maar dan weet ik wel dat ik het lust.
Geen risico vandaag
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hoor ik al zo lang, het kan mij niets meer schelen je hebt mijn gevoelens toch al gedestroyed wat dat betreft
Nou, mooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekocht_
Wel Winterglow, green tea en ceylon.
Dus de rete saaie smaken, maar dan weet ik wel dat ik het lust.
Geen risico vandaag
Ja precies... het komt maar van 1 kant hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :S
Ja, eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies... het komt maar van 1 kant he
Ben jij ook al geïndoctrineerd door nootmans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
Niet zeiken sis en gewoon kopen. Haske lekker gvd
ik heb nootmans niet nodig jonge ;squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ook al geïndoctrineerd door nootmans?
Dit klinkt wel heel sletterig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik heb nootmans niet nodig jonge ;s
Haal sws alle theetjes :$
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel sletterig.
Totaal niet typische vrouwen opmerkking dit hoor niet verwachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eenrichtingsverkeer.
Dat is toch hoe relaties het beste werken?
Pumpkin spice latte is lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :S
Verwacht het onverwachtequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niet typische vrouwen opmerkking dit hoor niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wil hem aankomend weekend wel eens proberen.quote:
HOnger.quote:
Me too, maar nog geen zin om te etenquote:
quote:hoj luek fobo as je veliefdt op mij bendt kunne we wel gaan msne as je ok n webcam heb![]()
![]()
Ik ga even noodlesoup makenquote:
Komt dit bericht uit 2001? :Squote:
2008quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt dit bericht uit 2001? :S
Oehquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even noodlesoup maken
Met kaas
Omdat het kan.
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.quote:
K zou 'm aangevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ineens blauwe plekken op mn rug van de fysio
Zelfde met courgettesoep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.
Heel mn ruggengraat naar de maan.quote:
slecht recept, probeer een keer appels met pompoenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.
Oh nooit gehad. Maar beetje aparte smaak en structuur ofzo wel....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde met courgettesoep.
Ik was er niet goed van geworden![]()
En volgens mij kun je het best lekker klaar maken, maar ik had dan weer iemand die niet kon koken ofzo
Ik weet ook niet of ik pompoen lust :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nooit gehad. Maar beetje aparte smaak en structuur ofzo wel....
Heb het gemaakt met een professionele kok dus daar kan het niet aan liggen.
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel mn ruggengraat naar de maan.
Ziek worden van courgettesoepquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde met courgettesoep.
Ik was er niet goed van geworden![]()
En volgens mij kun je het best lekker klaar maken, maar ik had dan weer iemand die niet kon koken ofzo
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziek worden van courgettesoepIs zo lekker he. Pompoensoep ook trouwens al heb ik dat pas één keer gehad. Moet je ook gewoon warm eten en niet lauw. Lauw is toch echt wel de meest misselijkmakende staat van eten die er is.
Oh ja daar kan het idd ook aan liggen, dan is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Gevoelig voor bepaalde melkproducten oid..
'bepaalde lauwe melkproducten' jajaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Gevoelig voor bepaalde melkproducten oid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Modus het volgende:
[..]
'bepaalde lauwe melkproducten' jaja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hjb sloerie ;squote:
Hebjeeenrokjeaanvandaag?quote:
Neequote:
Ja, ik vraag het ook alleen omdat jij een beetje raar bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
NeeFLIKKER OP GEK, MET DIT WEER ZEKER
Jonge, ik maak je kapot ;squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het ook alleen omdat jij een beetje raar bent.
quote:
quote:
Hehehequote:
Kapje er af, nieuw lampje er in en klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef vigilant7 het volgende:
moet mijn auto fixen, richtingaanwijzer is stuk, voor ik een boete krijg
zelf dat niet, lampje eruit er terug in, en het ging weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kapje er af, nieuw lampje er in en klaar.
RIP nissan micra.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:13 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zelf dat niet, lampje eruit er terug in, en het ging weer
Natuurlijke selectiequote:
Wie? die knakker die zijn baby dood is of die gast die zijn 'wijffie' inde buik heeft getrapt?quote:
Nu ik er over na denk: allebei eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie? die knakker die zijn baby dood is of die gast die zijn 'wijffie' inde buik heeft getrapt?
Bij jou geen last van.quote:
over zn neus jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een chilipeper gesneden, zal ik m'n cavia's aaien?
maakt toch nie uit als de verzekering betaald?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh mijn aanrijdinkje kost 631,84_
Even een nieuwe kentekenplaat + bumper opnieuw gespoten.
Volgens mij is het naar polen rijden en het daar laten maken nog goedkoper
Als het goed is gaan ze die 150 euro eigen risico verhalen op ing. Baardmans van Rijkswaterstaat ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
over zn neus ja
[..]
maakt toch nie uit als de verzekering betaald?
Wrijf over neuf zijn penis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een chilipeper gesneden, zal ik m'n cavia's aaien?
We hebben hier een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben hier een kenner.OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ja, zelf eens gehad. Tijdje last van gehad.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
huh wat?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als het goed is gaan ze die 150 euro eigen risico verhalen op ing. Baardmans van Rijkswaterstaat ja.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohen ja, zelf eens gehad. Tijdje last van gehad.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]http://www.collective-evo(...)tect-you-from-ebola/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben safe.![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
http://www.collective-evo(...)tect-you-from-ebola/
Ik ben safe. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:(Keep in mind we are not talking about smoking it. Cannabis and its healing properties are best absorbed through juicing or eating)
Heel Holland Bakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:24 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" best " dus gewoon meer smoken ayyyyy
Nog nooit op.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opzich wel zin an een goeie hasj-cake.
Binnenkort donder ik wel op naar agga jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" L'etjes "
[..]
Bek houden auslander, zuruck naar die randstad jij.
Maar dan zit je wel bij je familie in Turkijequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef Chloroform het volgende:
Je koffer inpakken terwijl het buiten stormt en je morgen rond deze tijd in 25 graden zit.
Nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar dan zit je wel bij je familie in Turkije
Over maand drie maanden zomer hebben
Rondreis?quote:
Nice. Alleen?quote:
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken.quote:
Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken. ;*
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken.
Ook romantisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinder
Beetje :$quote:
Vriendin van mij gaat ook over een maand vertrekken naar Argentinie :$ Zal tegen haar zeggen dat ze moet uitkijken voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinder
Is ze knap?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Vriendin van mij gaat ook over een maand vertrekken naar Argentinie :$ Zal tegen haar zeggen dat ze moet uitkijken voor je.
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijnquote:
hahhaah mortaxx gaat der helemaal kapot neuken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijninb4 alles kan kapot
Ik heb daar een paar keer een programma over gezien en dat gaat bijna altijd mis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijninb4 alles kan kapot
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer een programma over gezien en dat gaat bijna altijd mis.
Ja. En als je hier dan alles opgegeven hebt, daar tot de ontdekking komen dat hij eigenlijk geen cent te makken heeft, jij niet aan een baan kunt komen en dat je samen ongelukkig wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doen
Klopt, alhoewel ik ook genoeg succesverhalen heb gezien. Dat waren wel de wat sterkere zelfstandige vrouwen. Je hebt ook de naïeve meisjes die naar bijvoorbeeld Ghana emigreren ofzo en dan helemaal in shock zijn omdat ze in 1 of andere krottenwijk terechtkomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En als je hier dan alles opgegeven hebt, daar tot de ontdekking komen dat hij eigenlijk geen cent te makken heeft, jij niet aan een baan kunt komen en dat je samen ongelukkig wordt.
Waarom is het naïef en dom als je verliefd wordt op iemand in het buitenland? Alsof je daar zo voor kiest, dat overkomt je gewoon.quote:
Wat ben je toch een romanticusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom is het naïef en dom als je verliefd wordt op iemand in het buitenland? Alsof je daar zo voor kiest, dat overkomt je gewoon.
Haha watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch een romanticus
Wil ik die slet opzoeken op je fb zie ik een bericht van Dven![]()
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha watMaar hoe wil je haar gaan vinden dan?
. Ach het is wel zo, misschien maak je die intense verliefdheid nog eens mee
Ja, heeft-ie een goede haircut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uit
Damn werk je bij fbiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uit
Nee zou haar niet doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Damn werk je bij fbiZe zien er allebei goed uit
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik ook genoeg succesverhalen heb gezien. Dat waren wel de wat sterkere zelfstandige vrouwen. Je hebt ook de naïeve meisjes die naar bijvoorbeeld Ghana emigreren ofzo en dan helemaal in shock zijn omdat ze in 1 of andere krottenwijk terechtkomen
Nou ze zal er vast wakker van liggen nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zou haar niet doenMaar is niet erg
Inderdaad, mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.
'Ik moet in een gat poepen', over de 'toilet'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.
Had je kunnen weten vooraf toch. :squote:
Jij bent wel iemand die dit aan haar verteld ja dus zal best gebeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou ze zal er vast wakker van liggen nu
Ja precies. Oh oke ga je haar nu proberen te hosselen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die dit aan haar verteld ja dus zal best gebeuren
Dvenchick gevondenWAT BEN IK GOED
Wtf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
'Ik moet in een gat poepen', over de 'toilet'. Laatst was grenzeloos verliefd in London btw, dat gaat ook nergens meer over. What's next? België of Friesland
Dan krijg je pas cultuurshock
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja precies. Oh oke ga je haar nu proberen te hosselen?
Ja. Moet je ook maar niet op een of andere smerige punjabihoer verliefd worden uit een sloppenwijk in Gujranwala.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je kunnen weten vooraf toch. :s
lol kan je wel engels ;pquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf.Ik zou wel in Engeland willen wonen eigenlijk. :$
inb4 ok doei
Precies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja. Moet je ook maar niet op een of andere smerige punjabihoer verliefd worden uit een sloppenwijk in Gujranwala.
haha lol nee is nie so moeluk te leren tog ;pquote:
Allemaal van die kingtoppie-mongolen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef ntm het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
Dubai is best 'modern' wat dat betreft hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou ook best wel paar jaar les willen geven in Dubai ofzo, maar dan mag ik geen alcohol dus laat maar. :s
Die jargon lijstquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef ntm het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
Mensen die dat doen snap ik echt niet hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol die "slagingspercentages". Als je gewoon in een vieze kroeg een 5/10 sletje oppikt, is dat dan ook epic PUA shit 100% slaging IOI value dit dat?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dubai is best 'modern' wat dat betreft hoor.Ik dacht dat een keer gelezen te hebben toen ik beetje ging zoeken naar mogelijkheden om als docent Engels in Dubai te werken. :$ Maar valt dus wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |