I know what I'm doing, yeah :$quote:
Als je met dit weekend bedoelt een paar maanden geleden @ Tivoli, I'm in!quote:
Durf jou sws niet te meeten.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Als je met dit weekend bedoelt een paar maanden geleden @ Tivoli, I'm in!
Stuur me effe DM als VeerEli in is, thanks.quote:
;squote:
Nee, jij hebt SG al.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Stuur me effe DM als VeerEli in is, thanks.
Nooit op 1 paard al je geld inzetten.quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Nooit op 1 paard al je geld inzetten.
Haha. Paard.
Best fijn soms eh.quote:Op maandag 20 oktober 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
wat is zon werkdag toch heerlijk rustig als je je telefoon thuis vergeetik kan het iedereen aanraden
VeerEli weer bezig geweest?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:40 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft iemand beelden van v Polen die die bejaarde K.O schopt?
Wheeehpwehpwehpwehp ;Dquote:
Je usernamequote:Op maandag 20 oktober 2014 16:21 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
TETTEN!!!!
Fotoboek van User
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
dqod be like
[ afbeelding ]GodverdommeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nu jij er bent wel ja. :$$quote:
quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:25 schreef Gridlok het volgende:
dqod be like
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon lekker tegen je boi kruipen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:21 schreef Chloroform het volgende:
Ben echt niet klaar voor de winter. Kou.
Kan niet als je vroeg uit bed moet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon lekker tegen je boi kruipen.
quote:
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekochtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet als je vroeg uit bed moet.Of gewoon in elkaar verstrengeld opstaan. Dat zou kunnen.
Dat hoor ik al zo lang, het kan mij niets meer schelen je hebt mijn gevoelens toch al gedestroyed wat dat betreftquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekocht_
Wel Winterglow, green tea en ceylon.
Dus de rete saaie smaken, maar dan weet ik wel dat ik het lust.
Geen risico vandaag
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat hoor ik al zo lang, het kan mij niets meer schelen je hebt mijn gevoelens toch al gedestroyed wat dat betreft
Nou, mooi.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Weer geen muffin berrythee of cheesecakestrawberry thee gekocht_
Wel Winterglow, green tea en ceylon.
Dus de rete saaie smaken, maar dan weet ik wel dat ik het lust.
Geen risico vandaag
Ja precies... het komt maar van 1 kant hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :S
Ja, eenrichtingsverkeer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja precies... het komt maar van 1 kant he
Ben jij ook al geïndoctrineerd door nootmans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef Dqod het volgende:
Niet zeiken sis en gewoon kopen. Haske lekker gvd
ik heb nootmans niet nodig jonge ;squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij ook al geïndoctrineerd door nootmans?
Dit klinkt wel heel sletterig.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
ik heb nootmans niet nodig jonge ;s
Haal sws alle theetjes :$
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit klinkt wel heel sletterig.
Totaal niet typische vrouwen opmerkking dit hoor niet verwachtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, eenrichtingsverkeer.
Dat is toch hoe relaties het beste werken?
Pumpkin spice latte is lekkerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oi en jij hebt wel starbucks geprobeerd :S
Verwacht het onverwachtequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Totaal niet typische vrouwen opmerkking dit hoor niet verwacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik wil hem aankomend weekend wel eens proberen.quote:
HOnger.quote:
Me too, maar nog geen zin om te etenquote:
quote:hoj luek fobo as je veliefdt op mij bendt kunne we wel gaan msne as je ok n webcam heb![]()
![]()
Ik ga even noodlesoup makenquote:
Komt dit bericht uit 2001? :Squote:
2008quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komt dit bericht uit 2001? :S
Oehquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even noodlesoup maken
Met kaas
Omdat het kan.
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.quote:
K zou 'm aangevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ineens blauwe plekken op mn rug van de fysio
Zelfde met courgettesoep.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.
Heel mn ruggengraat naar de maan.quote:
slecht recept, probeer een keer appels met pompoenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Keer pompoensoep gemaakt, best naar spul ;s beetje lauwe kots die je naar binnen slobbert.
Oh nooit gehad. Maar beetje aparte smaak en structuur ofzo wel....quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde met courgettesoep.
Ik was er niet goed van geworden![]()
En volgens mij kun je het best lekker klaar maken, maar ik had dan weer iemand die niet kon koken ofzo
Ik weet ook niet of ik pompoen lust :Squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh nooit gehad. Maar beetje aparte smaak en structuur ofzo wel....
Heb het gemaakt met een professionele kok dus daar kan het niet aan liggen.
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel mn ruggengraat naar de maan.
Ziek worden van courgettesoepquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zelfde met courgettesoep.
Ik was er niet goed van geworden![]()
En volgens mij kun je het best lekker klaar maken, maar ik had dan weer iemand die niet kon koken ofzo
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:49 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ziek worden van courgettesoepIs zo lekker he. Pompoensoep ook trouwens al heb ik dat pas één keer gehad. Moet je ook gewoon warm eten en niet lauw. Lauw is toch echt wel de meest misselijkmakende staat van eten die er is.
Oh ja daar kan het idd ook aan liggen, dan is het een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Gevoelig voor bepaalde melkproducten oid..
'bepaalde lauwe melkproducten' jajaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja![]()
Gevoelig voor bepaalde melkproducten oid..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:03 schreef Modus het volgende:
[..]
'bepaalde lauwe melkproducten' jaja![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hjb sloerie ;squote:
Hebjeeenrokjeaanvandaag?quote:
Neequote:
Ja, ik vraag het ook alleen omdat jij een beetje raar bent.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
NeeFLIKKER OP GEK, MET DIT WEER ZEKER
Jonge, ik maak je kapot ;squote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het ook alleen omdat jij een beetje raar bent.
quote:
quote:
Hehehequote:
Kapje er af, nieuw lampje er in en klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef vigilant7 het volgende:
moet mijn auto fixen, richtingaanwijzer is stuk, voor ik een boete krijg
zelf dat niet, lampje eruit er terug in, en het ging weerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kapje er af, nieuw lampje er in en klaar.
RIP nissan micra.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:13 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
zelf dat niet, lampje eruit er terug in, en het ging weer
Natuurlijke selectiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |