Nee zou haar niet doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:39 schreef ntm het volgende:
[..]
Damn werk je bij fbiZe zien er allebei goed uit
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:33 schreef ntm het volgende:
[..]
Klopt, alhoewel ik ook genoeg succesverhalen heb gezien. Dat waren wel de wat sterkere zelfstandige vrouwen. Je hebt ook de naïeve meisjes die naar bijvoorbeeld Ghana emigreren ofzo en dan helemaal in shock zijn omdat ze in 1 of andere krottenwijk terechtkomen
Nou ze zal er vast wakker van liggen nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zou haar niet doenMaar is niet erg
Inderdaad, mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.
'Ik moet in een gat poepen', over de 'toilet'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ook de vrouwen die ze gaan filmen want daar kun je om lachen. En dan achteraf janken dat ze toch wel moeite hebben met het gebrek aan luxe.
Had je kunnen weten vooraf toch. :squote:
Jij bent wel iemand die dit aan haar verteld ja dus zal best gebeurenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
[..]
Nou ze zal er vast wakker van liggen nu
Ja precies. Oh oke ga je haar nu proberen te hosselen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent wel iemand die dit aan haar verteld ja dus zal best gebeuren
Dvenchick gevondenWAT BEN IK GOED
Wtf.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:45 schreef ntm het volgende:
[..]
'Ik moet in een gat poepen', over de 'toilet'. Laatst was grenzeloos verliefd in London btw, dat gaat ook nergens meer over. What's next? België of Friesland
Dan krijg je pas cultuurshock
Hoe dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja precies. Oh oke ga je haar nu proberen te hosselen?
Ja. Moet je ook maar niet op een of andere smerige punjabihoer verliefd worden uit een sloppenwijk in Gujranwala.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had je kunnen weten vooraf toch. :s
lol kan je wel engels ;pquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wtf.Ik zou wel in Engeland willen wonen eigenlijk. :$
inb4 ok doei
Precies.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:48 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja. Moet je ook maar niet op een of andere smerige punjabihoer verliefd worden uit een sloppenwijk in Gujranwala.
haha lol nee is nie so moeluk te leren tog ;pquote:
Allemaal van die kingtoppie-mongolen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef ntm het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
Dubai is best 'modern' wat dat betreft hoor.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef Chloroform het volgende:
Ik zou ook best wel paar jaar les willen geven in Dubai ofzo, maar dan mag ik geen alcohol dus laat maar. :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die jargon lijstquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:51 schreef ntm het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #8
Mensen die dat doen snap ik echt niet hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:55 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Lol die "slagingspercentages". Als je gewoon in een vieze kroeg een 5/10 sletje oppikt, is dat dan ook epic PUA shit 100% slaging IOI value dit dat?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:53 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dubai is best 'modern' wat dat betreft hoor.Ik dacht dat een keer gelezen te hebben toen ik beetje ging zoeken naar mogelijkheden om als docent Engels in Dubai te werken. :$ Maar valt dus wel mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |