Okéquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken. ;*
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinderquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Samen in een slaapzak naar de sterren kijken.
Ook romantisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinder
Beetje :$quote:
Vriendin van mij gaat ook over een maand vertrekken naar Argentinie :$ Zal tegen haar zeggen dat ze moet uitkijken voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Samen Argentijnse sletjes hosselen op Tinder
Is ze knap?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:02 schreef ntm het volgende:
[..]
Vriendin van mij gaat ook over een maand vertrekken naar Argentinie :$ Zal tegen haar zeggen dat ze moet uitkijken voor je.
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijnquote:
hahhaah mortaxx gaat der helemaal kapot neuken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijninb4 alles kan kapot
Ik heb daar een paar keer een programma over gezien en dat gaat bijna altijd mis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja, en ze vertrekt voor minstens een half jaar want ze gaat daar samenwonen met een Argentijninb4 alles kan kapot
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb daar een paar keer een programma over gezien en dat gaat bijna altijd mis.
Ja. En als je hier dan alles opgegeven hebt, daar tot de ontdekking komen dat hij eigenlijk geen cent te makken heeft, jij niet aan een baan kunt komen en dat je samen ongelukkig wordt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doen
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Altijd van die ongelooflijk domme kutjes die dat doen
Klopt, alhoewel ik ook genoeg succesverhalen heb gezien. Dat waren wel de wat sterkere zelfstandige vrouwen. Je hebt ook de naïeve meisjes die naar bijvoorbeeld Ghana emigreren ofzo en dan helemaal in shock zijn omdat ze in 1 of andere krottenwijk terechtkomenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. En als je hier dan alles opgegeven hebt, daar tot de ontdekking komen dat hij eigenlijk geen cent te makken heeft, jij niet aan een baan kunt komen en dat je samen ongelukkig wordt.
Waarom is het naïef en dom als je verliefd wordt op iemand in het buitenland? Alsof je daar zo voor kiest, dat overkomt je gewoon.quote:
Wat ben je toch een romanticusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:34 schreef ntm het volgende:
[..]
Waarom is het naïef en dom als je verliefd wordt op iemand in het buitenland? Alsof je daar zo voor kiest, dat overkomt je gewoon.
Haha watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ben je toch een romanticus
Wil ik die slet opzoeken op je fb zie ik een bericht van Dven![]()
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:37 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha watMaar hoe wil je haar gaan vinden dan?
. Ach het is wel zo, misschien maak je die intense verliefdheid nog eens mee
Ja, heeft-ie een goede haircut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uit
Damn werk je bij fbiquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Al gevonden, 6,129/10. Die Argentijnse boi ziet er wel goed uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |