Ben ook altijd enthousiast als ik jou zie. =$quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef xSomesz het volgende:
Oh ik zie nu pas in de TT staan. Ja ik wist niet dat ik dat ook kon veranderen :$
Jammer wel.
was me aan jagen voor dat iemand me voor kroop
#enthousiast kindje
gelukkig maar, tenminste iemand nog.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef krioro het volgende:
[..]
Ben ook altijd enthousiast als ik jou zie. =$
Altijd toch, tijgerinnetje van me.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:17 schreef xSomesz het volgende:
[..]
gelukkig maar, tenminste iemand nog.
Welke TT wilde je dan? :0quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:10 schreef xSomesz het volgende:
Oh ik zie nu pas in de TT staan. Ja ik wist niet dat ik dat ook kon veranderen :$
Jammer wel.
was me aan jagen voor dat iemand me voor kroop
#enthousiast kindje
ooooquote:
ben jij een tijger?quote:
Sinds wanneer slaapt chai uit?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:43 schreef Chai het volgende:
Lief dagboek, ik heb spierpijn in mijn arm, omdat ik altijd op mijn zij slaap en nu heb ik te lang op dezelfde zij gelegen.
Was even in slaap gevallen. =$quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:42 schreef xSomesz het volgende:
[..]
KLB / Lekkere dingen die uit het assortiment gehaald worden
back me up pls
thnkyou
Oh dus je moeder is ongeveer even oud als ik. En ik hoorde dat ze single is. Pics in DM gaarne.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Nou wel echt heel oud dan. Ziet eruit als iets wat mijn oma in haar voorraadkast zou hebben staan als het nog in het assortiment zat, maar ik heb deze pakjes echt nog nooit gezien.
Nee, oma's hebben gewoon altijd van die lekkere nostalgische merken staan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh dus je moeder is ongeveer even oud als ik. En ik hoorde dat ze single is. Pics in DM gaarne.
Nee, je oma zou het voor je moeder kopen toen je moeder jong was en mijn moeder kocht het ook voor mij toen ik jong was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, oma's hebben gewoon altijd van die lekkere nostalgische merken staan.
Of ben jij ook bijna 50?
broodquote:
Exotische fallus heeft ze op.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:57 schreef krioro het volgende:
[..]
brood
boter
kwark
ham
eieren
banaan
spaghetti
gehakt
tomatensaus
kiwi's
Jij?