Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.quote:
hij kan ook gewoon proberen zich als een normaal mens te gedragenquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.
ik hoop het voor hemquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
Ik weiger nog steeds te geloven dat socios geen troll is. Dat bestaat niet.
Dit. Net zo als Dima bijv. Al vind ik het ook lastig te geloven dat je zo lang en zo secuur je rolletje aanhoudquote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
Echt hequote:Op maandag 20 oktober 2014 09:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon een toyota aygo of een ander exemplaar waar geen man in durft te rijden kopen.
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit. Net zo als Dima bijv. Al vind ik het ook lastig te geloven dat je zo lang en zo secuur je rolletje aanhoud
[..]
Echt he
quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:31 schreef Robophatt het volgende:
s/o naar Jumi.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.
Inderdaad, welke van de 2 is zieker? Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 09:39 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer zo. Als je zo veel tijd steekt in een troll is er eigenlijk ook wel iets mis met je, dan kun je beter echt die persoon zijn.
Wtf heb ik zojuist gezienquote:
quote:
In je edde ja, slampamper.quote:
Wel echt romantisch iddquote:
Ben je nou boos? :$quote:
quote:
Wel verdommequote:
Mezelf bevredigenquote:Op maandag 20 oktober 2014 10:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat ga je doen om het goed te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |